Dat wisten alle grote networks dus al een kwartier geleden. Of was je sarcastisch?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:39 schreef thloreg het volgende:
Op dinsdag 4 november 2008 23:00 schreef thloreg het volgende:
WHMB Indianapolis calls Indiana for Barack Obama!
Ik heb er weer 1 voordat de grote Networks(CNN-MSNBC-CBS-Fox-ABC) het gaan melden:
WDRB Network meldt dat de Staat Kentucky naar Mc Cain gaat!
helaas gaat het nog wel wat uren durenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:40 schreef TheArt het volgende:
51% - 48% nu. Verschil van 1100 stemmen, maar ja 1% van de stemmen geteld daar
Ik herzie bij deze mijn mening over vrouwen van 30.quote:
Het gaat wel heeel hard vanavond met de topicsquote:
vind het meevallen, campbell en dat poppetje dat altijd naast bill schneider staat zijn leuker.quote:
Die CNN stream daar loopt 25 min achterquote:Op woensdag 5 november 2008 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://amerikakiest.nos.nl/live/.
Gaat de goede kant op ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:42 schreef carpediem23 het volgende:
Ziet er naar uit dat Obama Indiana zal krijgen
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als ze McCain stemmen?
Ik neem aan dat als ik over 6 uur wakker word we over de 100 heen zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:41 schreef heartz het volgende:
[..]
Het gaat wel heeel hard vanavond met de topics.......... speedy conzales topics
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:41 schreef matthijst het volgende:
Wie is dat suffe soppende wijf bij de NOS?
Sjongejonge, dat wordt een lange nacht....
Ik bedoelde eigenlijk wat er dan met die vrouwen gebeurde..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
geen moer, het zijn beide puppets on a string.
Maar wel grappig om te zien dat mensen in iemand die ff de boel kan veranderen.
3 Miljard uitgeven aan een election terwijl dat land zowat failliet is
Nog geen zekerheid. 50-48 in het voordeel van Obama.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:42 schreef carpediem23 het volgende:
Klopt, zegt niet veel maar het moet wel een richting aangeven natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef Zwansen het volgende:
Nu iets van 40.000 votes. Ik neem aan dat het er honderduizenden gaan worden dus dat het nu nog niets zegt?
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:41 schreef Nielsch het volgende:
Alleen geen lekkere wijven op NBC... post anders even wat pics
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
vind het meevallen, campbell en dat poppetje dat altijd naast bill schneider staat zijn leuker.
Het cafe heet zoiets als "Dutch"quote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef RemcoW85 het volgende:
Zit ie vent van de NOS gewoon in een cafeetje met laptop en al?
Dan is het zo goed als over voor McCain, ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef febster het volgende:
Als Obama Indiana wint is het dan al zo goed als beslist?
Probleem is alleen dat ze Arabisch spreken met een accent wat ik niet begrijp.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor als je niet van die Amerikaanse verslaggeving houdt: ook al-jazeera besteed er nu nonstop aandacht aan
Nee. Ohio, daar gaat het om.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef febster het volgende:
Autocue.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eva, kijk niet zo indringend in de camera alsjeblieft.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als ik over 6 uur wakker word we over de 100 heen zijn?
Ik hou het voor gezien iig.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die schermen en Eva zijn dadelijk belangrijker dan de uitslag!
Je A doet het weer zie ik...quote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef tong80 het volgende:
Pieter Hagens.
Cool
Wie staat er nummer één in de hitparade ?
Ohio moet McCain sowieso winnen, maar Indiana eigenlijk ook wel.quote:
Eigenlijk wel. In 2004 won Bush daar nog heel dik.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef febster het volgende:
Ja. Maar ik denk niet dat Obama Indiana wint. Het zal eerder 55% voor McCain zijn. http://www.pollster.com/polls/in/08-in-pres-ge-mvo.phpquote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef febster het volgende:
Ze hebben zo'n Gooische r.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
nederlanders met een yank accent zijn irritant.
Hahahaha ja precies.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:46 schreef Edwinuss het volgende:
HEB JE EEN NEDERLANDS PROGRAMMA, SPREKEN AL DIE VETKOPPEN MET EEN ACCENT.
GVD.
Je bent sarcastisch toch?quote:
Huh, pas 2% geteld?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:42 schreef carpediem23 het volgende:
quote:
Ik zie daar 1.2% verschil, lijkt me een beetje 'too close to call'.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Maar ik denk niet dat Obama Indiana wint. Het zal eerder 55% voor McCain zijn. http://www.pollster.com/polls/in/08-in-pres-ge-mvo.php
Historie wijst uit dat je president wordt als je Ohio wintquote:Op woensdag 5 november 2008 00:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
waarom? als hij kerry's staten + indiana en colorado en nevada wint is het klaar hoor.
Des te meer een reden om eens te stoppen met die ouderwetse publieke omroepen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:46 schreef carpediem23 het volgende:
Wat een onwijs verschil is het toch tussen de NL (en vaak ook anders Europese landen) en Amerikaanse nieuws omroepen ( i know money etc) kijk veel CNN en smul van de technieken en snelle berichtgeving.
Niet alleen geld, ik denk dat ze het in Europa ook professioneler vinden om het wat rustiger te brengen met wat minder 'BREAKING NEWZ!1!11!!!~'.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:46 schreef carpediem23 het volgende:
Wat een onwijs verschil is het toch tussen de NL (en vaak ook anders Europese landen) en Amerikaanse nieuws omroepen ( i know money etc) kijk veel CNN en smul van de technieken en snelle berichtgeving.
Wanneer andere vrouwen afgunstige reacties geven zegt dat vaak erg veel.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je bent sarcastisch toch?
Ik vind dat ze een chagrijnige rotkop heeft.
Nou, ze kijkt af en toe met een ernstig ondeugende blik in de cameraquote:Op woensdag 5 november 2008 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je bent sarcastisch toch?
Ik vind dat ze een chagrijnige rotkop heeft.
46% Obama en undecideds naar McCain voornamelijk. Nou ja, zeg 53 voor McCain, 47 Obama.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie daar 1.2% verschil, lijkt me een beetje 'too close to call'.
Gohquote:Op woensdag 5 november 2008 00:47 schreef Rumille het volgende:
Obama wordt wel keihard gepwnd in Kentucky.
Ik ben erg benieuwd hoe dit zich ontwikkelt. Zege voor Obama in Indiana werd voor onmogelijk gehouden!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:47 schreef zarGon het volgende:
2% van Indiana binnen: 51% voor Obama, 48% voor McCain.
kenkersnel idd.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:48 schreef Dark_Killah het volgende:
De NOS verslaggeving is trouwens echt top.
en de snelheid van FOK! op dit moment gek genoeg ook..
Dat is ook precies de reden waarom ik m'n tv maar niet uit zetquote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ze kijkt af en toe met een ernstig ondeugende blik in de camera.
*mompelt een cliche zinnetje over resultaten uit het verledenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Historie wijst uit dat je president wordt als je Ohio wint.
yeah...quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Arn0 het volgende:
Nog 11 minuten en dan cijfers van 6 statenben benieuwd
Ja gelijk ( daar had ik nog niet eens aan gedacht) maar kijk naar dat geflopte nieuws programma van Talpa met Beau, dat was uber Amerikaans.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Niet alleen geld, ik denk dat ze het in Europa ook professioneler vinden om het wat rustiger te brengen met wat minder 'BREAKING NEWZ!1!11!!!~'.
Ze zijn anders wel duidelijk, in tegenstelling tot die half-amerikaanse lul die nou zit te praten..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:50 schreef matthijst het volgende:
NOS Top?
Obamageile zwarte krullebol.
Blondje met sjacherijige bek.
Philip die maar half luistert naar zn gasten....
Mweh, ik vind ze irritant
Eens is.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ze kijkt af en toe met een ernstig ondeugende blik in de camera.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden waarom ik m'n tv maar niet uit zet![]()
.
Ik heb zo'n tv-kabel in de pc geprikt.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Apogist het volgende:
okeej jezus, hoe komen jullie aan die juiste stream dan, ik kan alleen die irri stream vinden van cnn.com live ofzo en daar babbelen een paar irri mensjes. Ondertussen volg ik nos
Zet November 2012 maar in je agenda..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:50 schreef Monidique het volgende:
Ik ben blij dit op Fok! te mogen meemaken, waar de verkiezingen van 2008 worden besproken...
...samen met Eva en foto's van haar.
quote:
Je bedoelt Indiana?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Nielsch het volgende:
Ze staan gelijk in Kentucky!!!!!!!!!!
Dat ging over Virginia.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:51 schreef Arn0 het volgende:
Indiana is wel een nek aan nek race. Als ik het goed hoorde, is er in 70 jaar maar 1x voor een democraat in Indiana gestemd.
Obama staat er 4000 voor..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Nielsch het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:51 schreef Arn0 het volgende:
Indiana is wel een nek aan nek race. Als ik het goed hoorde, is er in 70 jaar maar 1x voor een democraat in Indiana gestemd.
WTH?!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Nielsch het volgende:
Ik had het ook wel leuker verwacht, maar vind de reclame van CNN ook irritant. Dus zappen....ook BBC af en toe........quote:Op woensdag 5 november 2008 00:51 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ze zijn anders wel duidelijk, in tegenstelling tot die half-amerikaanse lul die nou zit te praten..
okee, maar er is dus geen directe stream via internet. ik heb momenteel geen tvquote:Op woensdag 5 november 2008 00:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tv-kabel in de pc geprikt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
GohKentucky is gewoon een republikeinse staat. Daar stond van voorhand al van vast dat McCain dik zou winnen.
Of Florida.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:45 schreef Merkie het volgende:
Nee. Ohio, daar gaat het om.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Edwinuss het volgende:
Wat fucked mij dat hele levensverhaal van die MCFAIL nou ?
Ze ziet eruit alsof ze ernstig diarree heeft en moeite moet doen om alles binnen te houden.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wanneer andere vrouwen afgunstige reacties geven zegt dat vaak erg veel.
Dat viel mij ook al een paar keer opquote:Op woensdag 5 november 2008 00:54 schreef Merkie het volgende:
50-49 volgens NOS in Kentucky, NOS loopt voor op CNN?
edit, foutjequote:Op woensdag 5 november 2008 00:54 schreef Merkie het volgende:
50-49 volgens NOS in Kentucky, NOS loopt voor op CNN?
Holy crap! 51% - 48% nu, maar het was toch de bedoeling dat McCain deze staat toch zou pakken met 58-42 of iets in die richting..... even afwachten tot alles binnen is natuurlijk, maar dat Obama ZO dicht achter McCain aan hobbelt in een staat waar hij nooit campagne heeft gevoerd en eigenlijk altijd "rood" was, is toch verrassend, en goed nieuws!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:54 schreef zarGon het volgende:
250K stemmen binnen opeens, Kentucky is 50% - 49% voor McCain.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:53 schreef Bananenman het volgende:
WTF gebeurt er in Kentucky? GIGAstijging Obama ineens.
http://www.electoralcompass.com/quote:Op woensdag 5 november 2008 00:55 schreef Tazmaniac het volgende:
mensen.. iemand een link naar een soort van kieshulp ding??
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
NOS heeft 't slim aangepakt. Ze hadden er ook die grafkop van Maartje van W. neer kunnen zetten. Had je al 1,5 uur in je nest gelegen>
Misschien heeft hij een oortje in met contact met de regie. Niet netjes, maar wel begrijpelijk...quote:Op woensdag 5 november 2008 00:50 schreef matthijst het volgende:
Philip die maar half luistert naar zn gasten....
Kentucky wel, Indiana was "neutraal"quote:Op woensdag 5 november 2008 00:55 schreef Zwansen het volgende:
Kentucky en Indiana zouden door McCain worden gewonnen was de verwachting?
Kentucky sowieso, Indiana voor McCain met (minimale verschil) binnen de foutmarge.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:55 schreef Zwansen het volgende:
Dat je om 0600 naar bed gaat en jezelf afvraagt waarom je in godsnaam al die kleine nietszeggende updates hebt zitten volgenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:54 schreef Agrafes het volgende:
Al die overdreven reacties wanneer er nog maar zo weinig stemmen geteld zijn, jeemig wat moet dat nog brengen deze nacht.... "oei Obama staat 1400 stemmen voor bij 3% van de stemmen, hij gaat met een landslide winnen!!"
Wacht het allemaal gewoon rustig af, ga twee uurtjes slapen en kijk dan weer verder
Terechte opmerking, wat een onzin gezeik op dit moment.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Edwinuss het volgende:
Wat fucked mij dat hele levensverhaal van die MCFAIL nou ?
Die hoer met die krullen des te minder..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:56 schreef Zwansen het volgende:
Die blonde maakt het een stuk aangenamer om naar te kijken, vind ik.
Inderdaad ja, wie is ze eigenlijk? Gewoon een Amerikaanse kiezer toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:56 schreef Reddiablo het volgende:
wat heeft die tante totaal en compleet NIETS te vertellen zeg, uit welke grot hebben ze haar getoverd? Kan Willem Post niet gaan beppen??
Kentucky (vrij) zeker, maar Indiana stond op 48-48 in de laatste polls, en was dus met recht een "swing state".quote:Op woensdag 5 november 2008 00:55 schreef Zwansen het volgende:
quote:[23:57:11] <+cidmark> lots of Amish where I used to live in Northern Indiana
[23:57:14] <+methamp> Let's quickly convert Amishity to Democracy for some easy Obama votes. Less horse taxes, more field grains. Less "bull."
Indiana is bijna altijd republikeins geweest, maar voor dit jaar was misschien wel een ommezwaai verwacht. Als dat gebeurt, is de race al zo goed als gelopen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:56 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Kentucky wel, Indiana was "neutraal"
Succesquote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga verder in m'n bed kijken, morgen weer examens. Veel plezier en succes vanavond gasten.
Aantal kiesmannen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef heartz het volgende:
Op CNN, wat betekent het cijfer 8 Kentucky naast en 11 naast Indiana??
Aantal kiesmannen?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef heartz het volgende:
het aantal kiesmannenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef heartz het volgende:
Boeiend, kap met je eigen posts in bold te plaatsen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef thloreg het volgende:
WNBC NY meldt de eerste sweep al voor Obama! Alle states die komend uur worden gemeld gaat alleen Kentucky naar Mc Cain!
Re -F- Lax, dat is ONMOGELIJK te weten op het moment.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef thloreg het volgende:
WNBC NY meldt de eerste sweep al voor Obama! Alle states die komend uur worden gemeld gaat alleen Kentucky naar Mc Cain!
inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef Niek. het volgende:
Ben nu fox aant kijken (via http://amerikakiest.nos.nl/live/) en die man heeft een hippe kaart zeg, tekenen/in en uitzoomen, ziet er gelikt uit.
als je een staat wint zijn al die kiesmannen voor jou. je wint de gehele verkiezing als je meer kiesmannen hebt dan je tegenkandidaat.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:01 schreef heartz het volgende:
Jaa ik was erachter gekomen.......... ze legde het al uit op RTL maar snap niet precies wat de invloed van die kiesmannen is........
Eigenlijk is het niet spannend.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:01 schreef Zero2Nine het volgende:
het is te spannend, ik wil eigenlijk gaan slapen en dan morgen weer vroeg opstaan. ga toch maar ff een paar uurtjes slaap pakken denk ik.
Er zijn 538 kiesmannen te winnen, elke staat kan je aantal kiesmannen winnen. Bijna alle staten verdelen kiesmannen volgens het winner-takes-all principe. Wint Obama bijv. met 1 stem meer dan McCain in Indiana, dan krijgt Obama alle kiesmannen van die staat (11 volgens mij). 270 kiesmannen is de drempel om President of the USA te worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:01 schreef heartz het volgende:
Jaa ik was erachter gekomen.......... ze legde het al uit op RTL maar snap niet precies wat de invloed van die kiesmannen is........
Zoiets, maar ook: het wordt vaak op lokaal niveau geregeld. Lastig.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:01 schreef Zwansen het volgende:
Domme vraag, waarom zijn er geen staten waar de uitslag ineens bekend wordt gemaakt? Sommige staten deden toch aan electronisch stemmen? Of toevallig Kentucky en Indiana niet?
Niet?quote:
Uiteraard. Kentucky gaat 70+ naar McCain.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef Zwansen het volgende:
Kentucky dus toch naar McCain.
kwam door de grote stad (Louisville). de overige kleine gehuchten stemmen allemaal mccainquote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef Arn0 het volgende:
Veel county's in Kentucky die voor McCain stemmen, toch opvallend dat ze 10 minuten geleden gelijk stonden.
En de hoeveelheid kiesmannen per staat is afhankelijk van de grootte van de staat (of iets anders)?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
als je een staat wint zijn al die kiesmannen voor jou. je wint de gehele verkiezing als je meer kiesmannen hebt dan je tegenkandidaat.
Niet verkeerdquote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef zarGon het volgende:
Vermont (3) is voor Obama,
Kentucky (8) is voor McCain...
Hmmm.
aantal inwonersquote:Op woensdag 5 november 2008 01:04 schreef heartz het volgende:
[..]
En de hoeveelheid kiesmannen per staat is afhankelijk van de grootte van de staat (of iets anders)?
Aantal inwoners.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:04 schreef heartz het volgende:
[..]
En de hoeveelheid kiesmannen per staat is afhankelijk van de grootte van de staat (of iets anders)?
Nog geen enkele swingstate is bekend, dus ik vind 't nog 2c2cquote:Op woensdag 5 november 2008 01:04 schreef Ambrosius het volgende:
Het wordt Obama, weinig spanning dan toch?
Hoeveel % er geteld is.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:05 schreef Zwansen het volgende:
Wat zijn die percentages die bij de staten staan? Bij Indiana bv 4% en bij Ktky 11%?
Aantal getelde stemmen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:05 schreef Zwansen het volgende:
Wat zijn die percentages die bij de staten staan? Bij Indiana bv 4% en bij Ktky 11%?
Aantal getelde stemmen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:05 schreef Zwansen het volgende:
aantal stemmen dat binnen isquote:Op woensdag 5 november 2008 01:05 schreef Zwansen het volgende:
Gaat nog wel even duren hoor. Zeker als de toss ups lang to close to call blijft. dan zal je zien dat het nog even duurt voor obama voor staat.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:02 schreef MrBadGuy het volgende:
McCain 8 vs. Obama 3. Hoelang zullen we McCain nog voor zien staan?
De kredietcrisisquote:Op woensdag 5 november 2008 01:05 schreef RemcoW85 het volgende:
0% van de stemmen en die winnaar is al bekend.. Hoe is dat dan geregeld?
Aantal stemmen geteld.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:05 schreef Zwansen het volgende:
trendquote:Op woensdag 5 november 2008 01:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat leek mij ook. Maar hoezo zeggen ze dat Kentucky al beslist is dan?
Na 10% van de stemmen kan men dat meestal al met vrij grote zekerheid zeggen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat leek mij ook. Maar hoezo zeggen ze dat Kentucky al beslist is dan?
Kentucky is al naar McCain gegaan, dus die is al beslist.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:07 schreef Arn0 het volgende:
Indiana en Kentucky gaan nu echt wel gelijk op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |