Tof kaartje!quote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef F04 het volgende:
http://amerikakiest.nos.nl/uitslagen/uitslagen2.swf als het goe dis komen ze ook hiet binnen.
De NOS kleurt staten in a.h.v. CNN projections.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:10 schreef Klummie het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar in Kentuckt is 10% geteld en er is een winnaar
53-45 voor mccain hoor.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:12 schreef Plato1980 het volgende:
34 procent voorsprong in New Hampshire voor Obama, maar een kleine overwinning voor McCain in Kentucky, dat lijkt een landslide te worden.
Het is een exit pollquote:Op woensdag 5 november 2008 01:14 schreef matthijst het volgende:
34% met 1% geteld.
Iedereen zitten slapen met wiskunde ofzo?
Dat is 8 procent en volgens CNN is het 5 procent.quote:
Ah op die fietsquote:Op woensdag 5 november 2008 01:11 schreef matthijst het volgende:
Kentucky standaard republikeins ws?
Dus dan is het net zo moeilijk te voorspellen: 10% geteld, bijna 10.000 stemmen voorsprong voor Mc Cain.
Indiana 4% geteld, 1200 stemmen voorsprong voor Mc Cain.. Da;s nog too close to call...
Vermont met 0% geteld al voor Obama callen zal wel standaard democratstaatje zijn....
Oh nee toch niet, het zegt dus nog helemaal niks.quote:
daarmee bedoel ik, percentage vd stemmen, niet het verschil tussen die 2.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is 8 procent en volgens CNN is het 5 procent.
Als de exit polls kloppen klopt dat.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:04 schreef Kluts het volgende:
Heb de verkiezingen nog nooit zo gevolgd als nu, maar ik heb hier gewoon ook zo'n "history is in the making" gevoel bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |