Probleem is alleen dat ze Arabisch spreken met een accent wat ik niet begrijp.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor als je niet van die Amerikaanse verslaggeving houdt: ook al-jazeera besteed er nu nonstop aandacht aan
Nee. Ohio, daar gaat het om.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef febster het volgende:
Als Obama Indiana wint is het dan al zo goed als beslist?
Autocue.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eva, kijk niet zo indringend in de camera alsjeblieft.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als ik over 6 uur wakker word we over de 100 heen zijn?
Ik hou het voor gezien iig.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die schermen en Eva zijn dadelijk belangrijker dan de uitslag!
Je A doet het weer zie ik...quote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef tong80 het volgende:
Pieter Hagens.
Cool
Wie staat er nummer één in de hitparade ?
Ohio moet McCain sowieso winnen, maar Indiana eigenlijk ook wel.quote:
Eigenlijk wel. In 2004 won Bush daar nog heel dik.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef febster het volgende:
Ja. Maar ik denk niet dat Obama Indiana wint. Het zal eerder 55% voor McCain zijn. http://www.pollster.com/polls/in/08-in-pres-ge-mvo.phpquote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef febster het volgende:
Ze hebben zo'n Gooische r.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
nederlanders met een yank accent zijn irritant.
Hahahaha ja precies.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:46 schreef Edwinuss het volgende:
HEB JE EEN NEDERLANDS PROGRAMMA, SPREKEN AL DIE VETKOPPEN MET EEN ACCENT.
GVD.
Je bent sarcastisch toch?quote:
Huh, pas 2% geteld?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:42 schreef carpediem23 het volgende:
Ziet er naar uit dat Obama Indiana zal krijgen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |