Dat wisten alle grote networks dus al een kwartier geleden. Of was je sarcastisch?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:39 schreef thloreg het volgende:
Op dinsdag 4 november 2008 23:00 schreef thloreg het volgende:
WHMB Indianapolis calls Indiana for Barack Obama!
Ik heb er weer 1 voordat de grote Networks(CNN-MSNBC-CBS-Fox-ABC) het gaan melden:
WDRB Network meldt dat de Staat Kentucky naar Mc Cain gaat!
helaas gaat het nog wel wat uren durenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:40 schreef TheArt het volgende:
51% - 48% nu. Verschil van 1100 stemmen, maar ja 1% van de stemmen geteld daar
Ik herzie bij deze mijn mening over vrouwen van 30.quote:
Het gaat wel heeel hard vanavond met de topicsquote:
vind het meevallen, campbell en dat poppetje dat altijd naast bill schneider staat zijn leuker.quote:
Die CNN stream daar loopt 25 min achterquote:Op woensdag 5 november 2008 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://amerikakiest.nos.nl/live/.
Gaat de goede kant op ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:42 schreef carpediem23 het volgende:
Ziet er naar uit dat Obama Indiana zal krijgen
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als ze McCain stemmen?
Ik neem aan dat als ik over 6 uur wakker word we over de 100 heen zijn?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:41 schreef heartz het volgende:
[..]
Het gaat wel heeel hard vanavond met de topics.......... speedy conzales topics
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:41 schreef matthijst het volgende:
Wie is dat suffe soppende wijf bij de NOS?
Sjongejonge, dat wordt een lange nacht....
Ik bedoelde eigenlijk wat er dan met die vrouwen gebeurde..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
geen moer, het zijn beide puppets on a string.
Maar wel grappig om te zien dat mensen in iemand die ff de boel kan veranderen.
3 Miljard uitgeven aan een election terwijl dat land zowat failliet is
Nog geen zekerheid. 50-48 in het voordeel van Obama.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:42 schreef carpediem23 het volgende:
Ziet er naar uit dat Obama Indiana zal krijgen
Klopt, zegt niet veel maar het moet wel een richting aangeven natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef Zwansen het volgende:
Nu iets van 40.000 votes. Ik neem aan dat het er honderduizenden gaan worden dus dat het nu nog niets zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |