46% Obama en undecideds naar McCain voornamelijk. Nou ja, zeg 53 voor McCain, 47 Obama.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie daar 1.2% verschil, lijkt me een beetje 'too close to call'.
Gohquote:Op woensdag 5 november 2008 00:47 schreef Rumille het volgende:
Obama wordt wel keihard gepwnd in Kentucky.
Ik ben erg benieuwd hoe dit zich ontwikkelt. Zege voor Obama in Indiana werd voor onmogelijk gehouden!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:47 schreef zarGon het volgende:
2% van Indiana binnen: 51% voor Obama, 48% voor McCain.
kenkersnel idd.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:48 schreef Dark_Killah het volgende:
De NOS verslaggeving is trouwens echt top.
en de snelheid van FOK! op dit moment gek genoeg ook..
Dat is ook precies de reden waarom ik m'n tv maar niet uit zetquote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ze kijkt af en toe met een ernstig ondeugende blik in de camera.
*mompelt een cliche zinnetje over resultaten uit het verledenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Historie wijst uit dat je president wordt als je Ohio wint.
yeah...quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Arn0 het volgende:
Nog 11 minuten en dan cijfers van 6 statenben benieuwd
Ja gelijk ( daar had ik nog niet eens aan gedacht) maar kijk naar dat geflopte nieuws programma van Talpa met Beau, dat was uber Amerikaans.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Niet alleen geld, ik denk dat ze het in Europa ook professioneler vinden om het wat rustiger te brengen met wat minder 'BREAKING NEWZ!1!11!!!~'.
Ze zijn anders wel duidelijk, in tegenstelling tot die half-amerikaanse lul die nou zit te praten..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:50 schreef matthijst het volgende:
NOS Top?
Obamageile zwarte krullebol.
Blondje met sjacherijige bek.
Philip die maar half luistert naar zn gasten....
Mweh, ik vind ze irritant
Eens is.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ze kijkt af en toe met een ernstig ondeugende blik in de camera.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden waarom ik m'n tv maar niet uit zet![]()
.
Ik heb zo'n tv-kabel in de pc geprikt.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef Apogist het volgende:
okeej jezus, hoe komen jullie aan die juiste stream dan, ik kan alleen die irri stream vinden van cnn.com live ofzo en daar babbelen een paar irri mensjes. Ondertussen volg ik nos
Zet November 2012 maar in je agenda..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:50 schreef Monidique het volgende:
Ik ben blij dit op Fok! te mogen meemaken, waar de verkiezingen van 2008 worden besproken...
...samen met Eva en foto's van haar.
quote:
Je bedoelt Indiana?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Nielsch het volgende:
Ze staan gelijk in Kentucky!!!!!!!!!!
Dat ging over Virginia.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:51 schreef Arn0 het volgende:
Indiana is wel een nek aan nek race. Als ik het goed hoorde, is er in 70 jaar maar 1x voor een democraat in Indiana gestemd.
Obama staat er 4000 voor..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Nielsch het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:51 schreef Arn0 het volgende:
Indiana is wel een nek aan nek race. Als ik het goed hoorde, is er in 70 jaar maar 1x voor een democraat in Indiana gestemd.
WTH?!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Nielsch het volgende:
Ik had het ook wel leuker verwacht, maar vind de reclame van CNN ook irritant. Dus zappen....ook BBC af en toe........quote:Op woensdag 5 november 2008 00:51 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ze zijn anders wel duidelijk, in tegenstelling tot die half-amerikaanse lul die nou zit te praten..
okee, maar er is dus geen directe stream via internet. ik heb momenteel geen tvquote:Op woensdag 5 november 2008 00:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tv-kabel in de pc geprikt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
GohKentucky is gewoon een republikeinse staat. Daar stond van voorhand al van vast dat McCain dik zou winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |