Re -F- Lax, dat is ONMOGELIJK te weten op het moment.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:59 schreef thloreg het volgende:
WNBC NY meldt de eerste sweep al voor Obama! Alle states die komend uur worden gemeld gaat alleen Kentucky naar Mc Cain!
inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 01:00 schreef Niek. het volgende:
Ben nu fox aant kijken (via http://amerikakiest.nos.nl/live/) en die man heeft een hippe kaart zeg, tekenen/in en uitzoomen, ziet er gelikt uit.
als je een staat wint zijn al die kiesmannen voor jou. je wint de gehele verkiezing als je meer kiesmannen hebt dan je tegenkandidaat.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:01 schreef heartz het volgende:
Jaa ik was erachter gekomen.......... ze legde het al uit op RTL maar snap niet precies wat de invloed van die kiesmannen is........
Eigenlijk is het niet spannend.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:01 schreef Zero2Nine het volgende:
het is te spannend, ik wil eigenlijk gaan slapen en dan morgen weer vroeg opstaan. ga toch maar ff een paar uurtjes slaap pakken denk ik.
Er zijn 538 kiesmannen te winnen, elke staat kan je aantal kiesmannen winnen. Bijna alle staten verdelen kiesmannen volgens het winner-takes-all principe. Wint Obama bijv. met 1 stem meer dan McCain in Indiana, dan krijgt Obama alle kiesmannen van die staat (11 volgens mij). 270 kiesmannen is de drempel om President of the USA te worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:01 schreef heartz het volgende:
Jaa ik was erachter gekomen.......... ze legde het al uit op RTL maar snap niet precies wat de invloed van die kiesmannen is........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |