Zet November 2012 maar in je agenda..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:50 schreef Monidique het volgende:
Ik ben blij dit op Fok! te mogen meemaken, waar de verkiezingen van 2008 worden besproken...
...samen met Eva en foto's van haar.
quote:
Je bedoelt Indiana?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Nielsch het volgende:
Ze staan gelijk in Kentucky!!!!!!!!!!
Dat ging over Virginia.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:51 schreef Arn0 het volgende:
Indiana is wel een nek aan nek race. Als ik het goed hoorde, is er in 70 jaar maar 1x voor een democraat in Indiana gestemd.
Obama staat er 4000 voor..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Nielsch het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:51 schreef Arn0 het volgende:
Indiana is wel een nek aan nek race. Als ik het goed hoorde, is er in 70 jaar maar 1x voor een democraat in Indiana gestemd.
WTH?!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:52 schreef Nielsch het volgende:
Ik had het ook wel leuker verwacht, maar vind de reclame van CNN ook irritant. Dus zappen....ook BBC af en toe........quote:Op woensdag 5 november 2008 00:51 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ze zijn anders wel duidelijk, in tegenstelling tot die half-amerikaanse lul die nou zit te praten..
okee, maar er is dus geen directe stream via internet. ik heb momenteel geen tvquote:Op woensdag 5 november 2008 00:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tv-kabel in de pc geprikt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
GohKentucky is gewoon een republikeinse staat. Daar stond van voorhand al van vast dat McCain dik zou winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |