gelukkig , ik dacht dat het kwam omdat ik allochtoon wasquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan ben ik niet de enige die hem neit snapt
quote:
Enige wat me nog enigszins zou kunnen uitmaken is de SACD ondersteuning van de 60GB.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
geen cardreader , volgens mij kan die geen ps2 spellen afspelen , 2 usb poorten in plaats van 4 , maar daar tegen over maakt die wel minder lawaai , en is die zuiniger .
maar ja en de 60 gig was zelfzaam omdat het niet meer gemaakt werd
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik vanaaf ook met laptop op schoot
ooooooowh dan weet ik dat ook weer..quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:39 schreef Runx het volgende:
[..]
geen cardreader , volgens mij kan die geen ps2 spellen afspelen , 2 usb poorten in plaats van 4 , maar daar tegen over maakt die wel minder lawaai , en is die zuiniger .
maar ja en de 60 gig was zelfzaam omdat het niet meer gemaakt werd
Zeker zekerquote:
naja soms vind ik het wel leuk op ps2 spel te doen hoar , god of war ? etc , ik heb wel een ps2 , maar om alles aan te sluiten enzo ,quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Enige wat me nog enigszins zou kunnen uitmaken is de SACD ondersteuning van de 60GB.
Cardreader gebruik ik toch niet en anders gebruik ik die van mn pc. 2 USB poorten => hubje?
En die backwards compatibility: Waarom zou ik in godsnaam een PS2 spel willen spelen als ik een PS3 heb
Das echt zwaar minder. Net zoals iets per se direct willen hebben, dan het halve internet afstruinen waar je hem goedkoop bij je in de buurt kan halen en dan is ie niet meer op voorraad ofzo. En uiteindelijk dan toch vet te veel gaan betalen bij een andere winkel, omdat je hem per se direct wil hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:40 schreef Droxz.nl het volgende:
Gek worden van 1 bepaalde laptop, en er dan achter komen dat hij niet meer te koop is, is niet cool
Story of my lifequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das echt zwaar minder. Net zoals iets per se direct willen hebben, dan het halve internet afstruinen waar je hem goedkoop bij je in de buurt kan halen en dan is ie niet meer op voorraad ofzo. En uiteindelijk dan toch vet te veel gaan betalen bij een andere winkel, omdat je hem per se direct wil hebben
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo jongens en meisjes, pakken we straks weer even lekker de trein:
[ afbeelding ]
Nope, geen backwards compatibility volgens Wikipediaquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef renedis het volgende:
[..]
ooooooowh dan weet ik dat ook weer..
lijkt mij dat de 80 gig versie net zo goed PS2 spellen moet kunnen lezen toch? ik zelf heb ook de 80 gig versie.
dan die usb poorten en cardreader wist ik niet...
zou de eerste klas ook vol zitten?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Jep, ze hebben van dat model alleen nog maar een 17",quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das echt zwaar minder. Net zoals iets per se direct willen hebben, dan het halve internet afstruinen waar je hem goedkoop bij je in de buurt kan halen en dan is ie niet meer op voorraad ofzo. En uiteindelijk dan toch vet te veel gaan betalen bij een andere winkel, omdat je hem per se direct wil hebben
quote:
Dat is de hypermoderne magneet / zweeftrein. Blijf je gewoon aan plakkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk in het midden!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:46 schreef Runx het volgende:
[..]
your safety is our number one priority
waar sta ik nou
Dumpertquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe auwquote:
Hebben ze daar wel 1e klas?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zou de eerste klas ook vol zitten?
volgens mij hebben ze het x keer gezegd dat het met een software update zou komenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nope, geen backwards compatibility volgens Wikipedia
daar kan nog meer bij!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zou de eerste klas ook vol zitten?
Ik zie wel heel veel runx'ies. moeten wel heule mooie schapen in die trein zitten...quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
schapen gaan voor mensenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:49 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zie wel heel veel runx'ies. moeten wel heule mooie schapen in die trein zitten...
But then again hebben ze ook gezegd dat Dualshock niet mogelijk was, i.v.m. sixaxis enzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:48 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze het x keer gezegd dat het met een software update zou komen![]()
naja laat ze eerst maar eens Home uitbrengen
Ik heb de aller eerste versie en inderdaad die usb is vervanger baar met hups en cardreader heb ik nog nooit gebruikt maar dat backwards compatibility vind ik wel mooi. Ik heb nooit een ps2 gehad en er waren wel games die ik interessant vind. En die zijn nu heul goedkoopquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Enige wat me nog enigszins zou kunnen uitmaken is de SACD ondersteuning van de 60GB.
Cardreader gebruik ik toch niet en anders gebruik ik die van mn pc. 2 USB poorten => hubje?
En die backwards compatibility: Waarom zou ik in godsnaam een PS2 spel willen spelen als ik een PS3 heb
quote:
Goed bezigquote:Resource Error: An error has occured while trying to browse through the proxy.
It appears that you are trying to access a resource through this proxy from a remote Website.
For security reasons, please use the form below to do so.
quote:
ff bellen dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
De toegang tot deze website is geblokkeerd.
Heeft u toch expliciet toegang nodig, neem dan contact op met uw systeembeheerder.
quote:
Maak nie uit, thx for tryingquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:54 schreef renedis het volgende:
[..]
mjaa was voor Sgele.. omdat ie dumpert niet kon zien oid
Ow ja...ik kan dumpert wel zien, maar die hidemyass doet het bij mij nooit..ik moet altijd andere gebruiken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:54 schreef renedis het volgende:
[..]
mjaa was voor Sgele.. omdat ie dumpert niet kon zien oid
Jup nu nog 4..officieel wel.heb me 8 uur gewerktquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
Debbie nog 5 min en dan kan jij al naar huis
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zeker zekersoms verbrand ik bijna me benen
Maar leg het volgende eens uit want nu weten we het nog niet:
Ff wat anders...WTF heeft een treinticket naar eindhoven te maken met het feit dat Runx Crazyessie uitnodigd in Enschede ????
Ga jij eens heul snel van de brug af springenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
STIK.. ik moet tot 5!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
jeej het mysterie is opgelostquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:56 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Whaha jah ik zag m net, ehmm...BlonT? Ik bedoelde een treinticket richting Enschede
quote:
Lekker traag ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:56 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Whaha jah ik zag m net, ehmm...BlonT? Ik bedoelde een treinticket richting Enschede
nee als ik dat doe is het hier weer te stil , en dan hebben jullie geen allochtoon en dan wordt Grtdojw afgesloten omdat jullie dan niet aan integratie doen en geen allochtonen in het bedrijf hebben dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga jij eens heul snel van de brug af springen
Ach Gila en ik zijn indo's, die zien ze vaak ook als allochtoon aanquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:58 schreef Runx het volgende:
[..]
nee als ik dat doe is het hier weer te stil , en dan hebben jullie geen allochtoon en dan wordt Grtdojw afgesloten omdat jullie dan niet aan integratie doen en geen allochtonen in het bedrijf hebben dus
Tsja Moozzie... ik moet hier schijnbaar ook nog weleens wat doenquote:
MIAUWWWWWquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:59 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Tsja Moozzie... ik moet hier schijnbaar ook nog weleens wat doenBen niet in de mogelijkheid om elke 10 sec te checken zoals jij misschien wel
![]()
![]()
![]()
ja halve of helen ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ach Gila en ik zijn indo's, die zien ze vaak ook als allochtoon aan
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat scheelt
hoop ik niet met pen en papier?
Ja...want dat zijn julliequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ach Gila en ik zijn indo's, die zien ze vaak ook als allochtoon aan
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:59 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Tsja Moozzie... ik moet hier schijnbaar ook nog weleens wat doenBen niet in de mogelijkheid om elke 10 sec te checken zoals jij misschien wel
![]()
![]()
![]()
Zo, deze gaan we gebruiken bij de zin van smokez "hebben we er nog een beetje zin in?"quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nope zitten luisteren koffie en weer verder
voor droxz
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nope zitten luisteren koffie en weer verder
voor droxz
[ afbeelding ]
Gelukkig kan er iemand om F.U.B.A.R. lachenquote:
Ga jij eens heel gauw je mond spoelenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:58 schreef Runx het volgende:
[..]
nee als ik dat doe is het hier weer te stil , en dan hebben jullie geen allochtoon en dan wordt Grtdojw afgesloten omdat jullie dan niet aan integratie doen en geen allochtonen in het bedrijf hebben dus
Ik moest heul hard lachenquote:
Ennehh.. Wat moet jij nou weer te slijmen?quote:
nee jij had weer eens geen pic gestuurdquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:03 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ennehh.. Wat moet jij nou weer te slijmen?![]()
Gisteravond wer nie aan je trekken gekomen![]()
Scheelt als je geen grenzen qua humor hebt, dan lach je zelfs nog om de flauwste grappen..quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig kan er iemand om F.U.B.A.R. lachen
1-0 voor de grote mensquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:03 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ennehh.. Wat moet jij nou weer te slijmen?![]()
Gisteravond wer nie aan je trekken gekomen![]()
byebyequote:Op dinsdag 4 november 2008 16:04 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga naar huis..fijne avond gewenst..voor de meeste
Whahaha nee moest het vriendje ook stilhoudenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:04 schreef Runx het volgende:
[..]
nee jij had weer eens geen pic gestuurd
ja maar dan kan je toch pic wel maken of filmpjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:06 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Whahaha nee moest het vriendje ook stilhouden
Dus die kreeg voorrang
Je hebt geen hele of halve indo's. Je bent indo of je bent 't nietquote:
laterzquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:04 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga naar huis..fijne avond gewenst..voor de meeste
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar dan kan je toch pic wel maken of filmpjes
Ja, een nieuwe sportquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
zo de werkdag zit er weer op![]()
heb ik nog wat gemist ?
ja ik heb ook alles niet echt meegekregenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
heb ik nog wat gemist ?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
heb ik nog wat gemist ?
lees even 2 topics terugquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
heb ik nog wat gemist ?
niet ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:08 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmmm nee, ik ben 1 van die vrouwen die maar 1 ding tegelijk kan... ETen & slikken doe je toch ook niet tegelijkertijd?
fapstokhoogspringen ook echtquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, een nieuwe sport
Fapstokhoogspringen!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik heb ook alles niet echt meegekregenmaar discussies etc ge kut blabla ... je moet blij zijn dat je het druk had
Echt welquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je hebt geen hele of halve indo's. Je bent indo of je bent 't niet
Goed bezig!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
WAHOOOOOOOOOO
plan van aanpak is in 1 keer goedgekeurd
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
WAHOOOOOOOOOO
netjes jongenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
WAHOOOOOOOOOO
wtf heeft die papoea ermee te makenquote:
oh gelukkig dan maar. heb ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik heb ook alles niet echt meegekregenmaar discussies etc ge kut blabla ... je moet blij zijn dat je het druk had
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wtf heeft die papoea ermee te maken
Google indonesia?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
wtf heeft die papoea ermee te maken
quote:
Sure, als jij in de tussentijd het verschil opzoekt tussen:quote:
indekontquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sure, als jij in de tussentijd het verschil opzoekt tussen:
- indonesier
- indo
- indier
- indiaan
- elke andere variant die begint met ind*
ik pasquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sure, als jij in de tussentijd het verschil opzoekt tussen:
- indonesier
- indo
- indier
- indiaan
- elke andere variant die begint met ind*
en halve indo is een In.... of een Doquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je hebt geen hele of halve indo's. Je bent indo of je bent 't niet
droogklootquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en halve indo is een In.... of een Do
nog 10 min voor mijquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
Nou mensen tijd om af te sluiten , fijne avond
En als je dat samenvoegt kom je dus in doquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en halve indo is een In.... of een Do
quote:
fail?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zoek een plaatje voor baRa maar kan het GVD niet vinden ....
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zoek een plaatje voor baRa maar kan het GVD niet vinden ....
Do is goed te doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En als je dat samenvoegt kom je dus in do
[ afbeelding ]
Tata Sgelequote:
byequote:
ik ben niet wegquote:
Oh dat had Runx moeten zijnquote:
lekkere vergelijkingquote:
ik gewoon pittenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Wie blijft er vanacht trouwens op voor the US elections?
wtf is dit trouwens voor snack![]()
[ afbeelding ]
pannenkoek + chocola + worstje?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees het morgen wel in de krantquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ]
en dat alles op een stokkiequote:Op dinsdag 4 november 2008 16:52 schreef DonGuido het volgende:
[..]
pannenkoek + chocola + worstje?![]()
![]()
En ik ga gewoon slapen vanavond
Tja, ik zou dan toch Obama kiezen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:53 schreef Crazyessie het volgende:
Ik blijf er niet voor wakker, maar ben wel nieuwsgierig!
Heb jij nog een voorkeur???
Nog 40 min.. Zucht..
Tsja ik denk hetzelfde... Gelukkig hoeven wij niet te stemmen, maar ben wel razend benieuwd al denk ik de uitslag wel te weten. MAar met al die steekpenningen daaro en al die andere shit eromheen kan er soms raar lopenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Tja, ik zou dan toch Obama kiezen.
Kan jij lezen ja?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik lees het morgen wel in de krant
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij doe jij dus ook aan fapstokhoogspringen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:11 schreef crazy987 het volgende:
Sjo crazy is er ook weer.
net even naar de osteopaat geweest
damn wat was dat een lekker wijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*fap fap fap*
Das heel slecht voor je accu. Had mijn laptop eens een paar maanden aan een maat van me uitgeleend, omdat 'ie echt een kutpc had. Had die kneus hem dus permanent aan 't stroom hangen. Sindsdien werkt 'ie alleen nog maar op stroomquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:56 schreef debbie_19 het volgende:
Eeeeehm voor als hier nog iemand iskan het kwaad om altijd je laptop aan de lader te hangen? Wordt de batterij dinges daar lui van???? Ik doe namelijk altijd me laptop aan de lader, omdat als ik hem op hoge prestaties zet dan gaat ie snel leeg.
Volgens mij niet. Tenzij je 'm maanden lang aan die lader laat hangen zonder 'm te belasten is de kans iets groter dat die batterij zichzelf niet helemaal lekker meer gaat voelenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:56 schreef debbie_19 het volgende:
Eeeeehm voor als hier nog iemand iskan het kwaad om altijd je laptop aan de lader te hangen? Wordt de batterij dinges daar lui van???? Ik doe namelijk altijd me laptop aan de lader, omdat als ik hem op hoge prestaties zet dan gaat ie snel leeg.
Gelukkig zei ik 'volgens mij'quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das heel slecht voor je accu. Had mijn laptop eens een paar maanden aan een maat van me uitgeleend, omdat 'ie echt een kutpc had. Had die kneus hem dus permanent aan 't stroom hangen. Sindsdien werkt 'ie alleen nog maar op stroom
HET woord van 2008quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij dus ook aan fapstokhoogspringen!
Nee ik hang de mijne alleen aan het stroom als ik ook inderdaad er mee bezig ga. Heel af en toe doe ik dat ook niet, maar meestal wel. Als ik em uitdoe haal ik ook die lader eruit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Tenzij je 'm maanden lang aan die lader laat hangen zonder 'm te belasten is de kans iets groter dat die batterij zichzelf niet helemaal lekker meer gaat voelen
Is "altijd" niet langer dan "maanden"?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Tenzij je 'm maanden lang aan die lader laat hangen zonder 'm te belasten is de kans iets groter dat die batterij zichzelf niet helemaal lekker meer gaat voelen
Das dan ook niet "altijd" hequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee ik hang de mijne alleen aan het stroom als ik ook inderdaad er mee bezig ga. Heel af en toe doe ik dat ook niet, maar meestal wel. Als ik em uitdoe haal ik ook die lader eruit.
Nee hij bedoeld als ik em eraan hang zonder dat ik em gebruik volgens mijquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Is "altijd" niet langer dan "maanden"?![]()
Dude ik zeg toch je weetsch dat ik em eraan hang als ik de laptop aanzetquote:
Ja maar jij zei "altijd"....anyway lama net thuis...geen zin om helemaal uit leggen en shizzlequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee hij bedoeld als ik em eraan hang zonder dat ik em gebruik volgens mij
Ja maar je snapt toch wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar jij zei "altijd"....anyway lama net thuis...geen zin om helemaal uit leggen en shizzle
Behalve dat de accu sneller lui wordt lijkt me dat het geen kwaat kanquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je snapt toch wel wat ik bedoel![]()
jezus man doe ff moeilijk!![]()
Goed nogmaals de vraag op een andere manier zodat p00p niet gaat zeiken:
Kan het kwaad dat ik bijna altijd de lader aan in me laptop heb zitten als ik hem aanzet??? Als ik me laptop namelijk aan heb staat ie op hoge prestaties en heb dan BIJNA ALTIJD de lader erin zitten
Oke bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Behalve dat de accu sneller lui wordt lijkt me dat het geen kwaat kan
Idd, accu uit je lappie halen als je hem niet gebruiktquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke bedankt voor je reactie
Nog iemand die wel kan spellen???
maar als ik hem wel gebruik terwijl hij nog vol is dan kan het geen kwaad? Want ik doe dus alleen maar dat ding erin als ik em gebruik omdat ie anders op hoge prestaties snel leeg is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, accu uit je lappie halen als je hem niet gebruikt
haha ik dol je een beetje door 't superletterlijk te nemenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je snapt toch wel wat ik bedoel![]()
jezus man doe ff moeilijk!![]()
Goed nogmaals de vraag op een andere manier zodat p00p niet gaat zeiken:
Kan het kwaad dat ik bijna altijd de lader aan in me laptop heb zitten als ik hem aanzet??? Als ik me laptop namelijk aan heb staat ie op hoge prestaties en heb dan BIJNA ALTIJD de lader erin zitten
daarom stak ik ook me tong naar je uitquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
haha ik dol je een beetje door 't superletterlijk te nemen
Ik zal je nog eens helpenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke bedankt voor je reactie
Nog iemand die wel kan spellen???
heujquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
Goedeavond allemaal
lets play far cry2 maar ff
Is de moeite ook niet waardquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
heuj![]()
kep niet eens de moeite genomen om 'm te downen
En niet eens lekkerquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Is de moeite ook niet waard
Mooi spel dat wel
Maar zuig zuig zuig gameplay...
Zolang je er een netsnoer aan hebt hangen, zou ik gewoon lekker die accu weglaten hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
maar als ik hem wel gebruik terwijl hij nog vol is dan kan het geen kwaad? Want ik doe dus alleen maar dat ding erin als ik em gebruik omdat ie anders op hoge prestaties snel leeg is.
Zeker iets wat m'n volgende laptop moet hebben. Een accu die je er gewoon uit kan halen. Ik koop iig nooit meer een Fujitsu Siemensquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zolang je er een netsnoer aan hebt hangen, zou ik gewoon lekker die accu weglaten hoor
Gebruik je je laptop zonder netsnoer, gebruik dan (natuurlijk) je accu.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zolang je er een netsnoer aan hebt hangen, zou ik gewoon lekker die accu weglaten hoor
Gebruik je je laptop zonder netsnoer, gebruik dan (natuurlijk) je accu.
whehe sorry...ben er nog niet helemaal bij...net van't werk, dus m'n hersenen moeten weer eerst op gang komenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:17 schreef Droxz.nl het volgende:
En niet eens een reactie op mijn fotosoep
dat doet mijn vader ook nooit meer. Die had een Fujitsu Siemens pc...niks anders dan ellende ermee gehad en zijn compagnon net zo..die had dezelfdequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zeker iets wat m'n volgende laptop moet hebben. Een accu die je er gewoon uit kan halen. Ik koop iig nooit meer een Fujitsu Siemens
Bij de meeste laptops kun je de accu eruit halen, gewoon losklikken of achter een klepje oid. Als je pech hebt , moet je de hele bodemplaat eraf schroevenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]een netsnoer? Ooow zo
OMG ik weet technisch echt niks van die dingen
Ja er staat nu dus...aan netstroom, accu wordt opgeladen, maar ik kan dan dus gewoon me accu eruit halen ofzo nu??
Juistquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee hij bedoeld als ik em eraan hang zonder dat ik em gebruik volgens mij
Mooie fotosoepquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
whehe sorry...ben er nog niet helemaal bij...net van't werk, dus m'n hersenen moeten weer eerst op gang komen
Ik ga deze halen denk ik:quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zeker iets wat m'n volgende laptop moet hebben. Een accu die je er gewoon uit kan halen. Ik koop iig nooit meer een Fujitsu Siemens
Nee dat hoeft niet ik kan em er zo uithalen, dus dat is het meest verstandige??quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Bij de meeste laptops kun je de accu eruit halen, gewoon losklikken of achter een klepje oid. Als je pech hebt , moet je de hele bodemplaat eraf schroeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |