Ik heb de aller eerste versie en inderdaad die usb is vervanger baar met hups en cardreader heb ik nog nooit gebruikt maar dat backwards compatibility vind ik wel mooi. Ik heb nooit een ps2 gehad en er waren wel games die ik interessant vind. En die zijn nu heul goedkoopquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Enige wat me nog enigszins zou kunnen uitmaken is de SACD ondersteuning van de 60GB.
Cardreader gebruik ik toch niet en anders gebruik ik die van mn pc. 2 USB poorten => hubje?
En die backwards compatibility: Waarom zou ik in godsnaam een PS2 spel willen spelen als ik een PS3 heb
quote:
Goed bezigquote:Resource Error: An error has occured while trying to browse through the proxy.
It appears that you are trying to access a resource through this proxy from a remote Website.
For security reasons, please use the form below to do so.
quote:
ff bellen dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
De toegang tot deze website is geblokkeerd.
Heeft u toch expliciet toegang nodig, neem dan contact op met uw systeembeheerder.
quote:
Maak nie uit, thx for tryingquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:54 schreef renedis het volgende:
[..]
mjaa was voor Sgele.. omdat ie dumpert niet kon zien oid
Ow ja...ik kan dumpert wel zien, maar die hidemyass doet het bij mij nooit..ik moet altijd andere gebruiken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:54 schreef renedis het volgende:
[..]
mjaa was voor Sgele.. omdat ie dumpert niet kon zien oid
Jup nu nog 4..officieel wel.heb me 8 uur gewerktquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
Debbie nog 5 min en dan kan jij al naar huis
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zeker zekersoms verbrand ik bijna me benen
Maar leg het volgende eens uit want nu weten we het nog niet:
Ff wat anders...WTF heeft een treinticket naar eindhoven te maken met het feit dat Runx Crazyessie uitnodigd in Enschede ????
Ga jij eens heul snel van de brug af springenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
STIK.. ik moet tot 5!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
jeej het mysterie is opgelostquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:56 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Whaha jah ik zag m net, ehmm...BlonT? Ik bedoelde een treinticket richting Enschede
quote:
Lekker traag ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:56 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Whaha jah ik zag m net, ehmm...BlonT? Ik bedoelde een treinticket richting Enschede
nee als ik dat doe is het hier weer te stil , en dan hebben jullie geen allochtoon en dan wordt Grtdojw afgesloten omdat jullie dan niet aan integratie doen en geen allochtonen in het bedrijf hebben dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga jij eens heul snel van de brug af springen
Ach Gila en ik zijn indo's, die zien ze vaak ook als allochtoon aanquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:58 schreef Runx het volgende:
[..]
nee als ik dat doe is het hier weer te stil , en dan hebben jullie geen allochtoon en dan wordt Grtdojw afgesloten omdat jullie dan niet aan integratie doen en geen allochtonen in het bedrijf hebben dus
Tsja Moozzie... ik moet hier schijnbaar ook nog weleens wat doenquote:
MIAUWWWWWquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:59 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Tsja Moozzie... ik moet hier schijnbaar ook nog weleens wat doenBen niet in de mogelijkheid om elke 10 sec te checken zoals jij misschien wel
![]()
![]()
![]()
ja halve of helen ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ach Gila en ik zijn indo's, die zien ze vaak ook als allochtoon aan
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat scheelt
hoop ik niet met pen en papier?
Ja...want dat zijn julliequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ach Gila en ik zijn indo's, die zien ze vaak ook als allochtoon aan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |