Ach Gila en ik zijn indo's, die zien ze vaak ook als allochtoon aanquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:58 schreef Runx het volgende:
[..]
nee als ik dat doe is het hier weer te stil , en dan hebben jullie geen allochtoon en dan wordt Grtdojw afgesloten omdat jullie dan niet aan integratie doen en geen allochtonen in het bedrijf hebben dus
Tsja Moozzie... ik moet hier schijnbaar ook nog weleens wat doenquote:
MIAUWWWWWquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:59 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Tsja Moozzie... ik moet hier schijnbaar ook nog weleens wat doenBen niet in de mogelijkheid om elke 10 sec te checken zoals jij misschien wel
![]()
![]()
![]()
ja halve of helen ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ach Gila en ik zijn indo's, die zien ze vaak ook als allochtoon aan
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat scheelt
hoop ik niet met pen en papier?
Ja...want dat zijn julliequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ach Gila en ik zijn indo's, die zien ze vaak ook als allochtoon aan
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:59 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Tsja Moozzie... ik moet hier schijnbaar ook nog weleens wat doenBen niet in de mogelijkheid om elke 10 sec te checken zoals jij misschien wel
![]()
![]()
![]()
Zo, deze gaan we gebruiken bij de zin van smokez "hebben we er nog een beetje zin in?"quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nope zitten luisteren koffie en weer verder
voor droxz
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nope zitten luisteren koffie en weer verder
voor droxz
[ afbeelding ]
Gelukkig kan er iemand om F.U.B.A.R. lachenquote:
Ga jij eens heel gauw je mond spoelenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:58 schreef Runx het volgende:
[..]
nee als ik dat doe is het hier weer te stil , en dan hebben jullie geen allochtoon en dan wordt Grtdojw afgesloten omdat jullie dan niet aan integratie doen en geen allochtonen in het bedrijf hebben dus
Ik moest heul hard lachenquote:
Ennehh.. Wat moet jij nou weer te slijmen?quote:
nee jij had weer eens geen pic gestuurdquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:03 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ennehh.. Wat moet jij nou weer te slijmen?![]()
Gisteravond wer nie aan je trekken gekomen![]()
Scheelt als je geen grenzen qua humor hebt, dan lach je zelfs nog om de flauwste grappen..quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gelukkig kan er iemand om F.U.B.A.R. lachen
1-0 voor de grote mensquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:03 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ennehh.. Wat moet jij nou weer te slijmen?![]()
Gisteravond wer nie aan je trekken gekomen![]()
byebyequote:Op dinsdag 4 november 2008 16:04 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga naar huis..fijne avond gewenst..voor de meeste
Whahaha nee moest het vriendje ook stilhoudenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:04 schreef Runx het volgende:
[..]
nee jij had weer eens geen pic gestuurd
ja maar dan kan je toch pic wel maken of filmpjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:06 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Whahaha nee moest het vriendje ook stilhouden
Dus die kreeg voorrang
Je hebt geen hele of halve indo's. Je bent indo of je bent 't nietquote:
laterzquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:04 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga naar huis..fijne avond gewenst..voor de meeste
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:06 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar dan kan je toch pic wel maken of filmpjes
Ja, een nieuwe sportquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
zo de werkdag zit er weer op![]()
heb ik nog wat gemist ?
ja ik heb ook alles niet echt meegekregenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
heb ik nog wat gemist ?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
heb ik nog wat gemist ?
lees even 2 topics terugquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
heb ik nog wat gemist ?
niet ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:08 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmmm nee, ik ben 1 van die vrouwen die maar 1 ding tegelijk kan... ETen & slikken doe je toch ook niet tegelijkertijd?
fapstokhoogspringen ook echtquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja, een nieuwe sport
Fapstokhoogspringen!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik heb ook alles niet echt meegekregenmaar discussies etc ge kut blabla ... je moet blij zijn dat je het druk had
Echt welquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je hebt geen hele of halve indo's. Je bent indo of je bent 't niet
Goed bezig!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
WAHOOOOOOOOOO
plan van aanpak is in 1 keer goedgekeurd
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
WAHOOOOOOOOOO
netjes jongenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
WAHOOOOOOOOOO
wtf heeft die papoea ermee te makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |