quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij doe jij dus ook aan fapstokhoogspringen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:11 schreef crazy987 het volgende:
Sjo crazy is er ook weer.
net even naar de osteopaat geweest
damn wat was dat een lekker wijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*fap fap fap*
Das heel slecht voor je accu. Had mijn laptop eens een paar maanden aan een maat van me uitgeleend, omdat 'ie echt een kutpc had. Had die kneus hem dus permanent aan 't stroom hangen. Sindsdien werkt 'ie alleen nog maar op stroomquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:56 schreef debbie_19 het volgende:
Eeeeehm voor als hier nog iemand iskan het kwaad om altijd je laptop aan de lader te hangen? Wordt de batterij dinges daar lui van???? Ik doe namelijk altijd me laptop aan de lader, omdat als ik hem op hoge prestaties zet dan gaat ie snel leeg.
Volgens mij niet. Tenzij je 'm maanden lang aan die lader laat hangen zonder 'm te belasten is de kans iets groter dat die batterij zichzelf niet helemaal lekker meer gaat voelenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:56 schreef debbie_19 het volgende:
Eeeeehm voor als hier nog iemand iskan het kwaad om altijd je laptop aan de lader te hangen? Wordt de batterij dinges daar lui van???? Ik doe namelijk altijd me laptop aan de lader, omdat als ik hem op hoge prestaties zet dan gaat ie snel leeg.
Gelukkig zei ik 'volgens mij'quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Das heel slecht voor je accu. Had mijn laptop eens een paar maanden aan een maat van me uitgeleend, omdat 'ie echt een kutpc had. Had die kneus hem dus permanent aan 't stroom hangen. Sindsdien werkt 'ie alleen nog maar op stroom
HET woord van 2008quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij dus ook aan fapstokhoogspringen!
Nee ik hang de mijne alleen aan het stroom als ik ook inderdaad er mee bezig ga. Heel af en toe doe ik dat ook niet, maar meestal wel. Als ik em uitdoe haal ik ook die lader eruit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Tenzij je 'm maanden lang aan die lader laat hangen zonder 'm te belasten is de kans iets groter dat die batterij zichzelf niet helemaal lekker meer gaat voelen
Is "altijd" niet langer dan "maanden"?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Tenzij je 'm maanden lang aan die lader laat hangen zonder 'm te belasten is de kans iets groter dat die batterij zichzelf niet helemaal lekker meer gaat voelen
Das dan ook niet "altijd" hequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee ik hang de mijne alleen aan het stroom als ik ook inderdaad er mee bezig ga. Heel af en toe doe ik dat ook niet, maar meestal wel. Als ik em uitdoe haal ik ook die lader eruit.
Nee hij bedoeld als ik em eraan hang zonder dat ik em gebruik volgens mijquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:01 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Is "altijd" niet langer dan "maanden"?![]()
Dude ik zeg toch je weetsch dat ik em eraan hang als ik de laptop aanzetquote:
Ja maar jij zei "altijd"....anyway lama net thuis...geen zin om helemaal uit leggen en shizzlequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee hij bedoeld als ik em eraan hang zonder dat ik em gebruik volgens mij
Ja maar je snapt toch wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja maar jij zei "altijd"....anyway lama net thuis...geen zin om helemaal uit leggen en shizzle
Behalve dat de accu sneller lui wordt lijkt me dat het geen kwaat kanquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je snapt toch wel wat ik bedoel![]()
jezus man doe ff moeilijk!![]()
Goed nogmaals de vraag op een andere manier zodat p00p niet gaat zeiken:
Kan het kwaad dat ik bijna altijd de lader aan in me laptop heb zitten als ik hem aanzet??? Als ik me laptop namelijk aan heb staat ie op hoge prestaties en heb dan BIJNA ALTIJD de lader erin zitten
Oke bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Behalve dat de accu sneller lui wordt lijkt me dat het geen kwaat kan
Idd, accu uit je lappie halen als je hem niet gebruiktquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke bedankt voor je reactie
Nog iemand die wel kan spellen???
maar als ik hem wel gebruik terwijl hij nog vol is dan kan het geen kwaad? Want ik doe dus alleen maar dat ding erin als ik em gebruik omdat ie anders op hoge prestaties snel leeg is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, accu uit je lappie halen als je hem niet gebruikt
haha ik dol je een beetje door 't superletterlijk te nemenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je snapt toch wel wat ik bedoel![]()
jezus man doe ff moeilijk!![]()
Goed nogmaals de vraag op een andere manier zodat p00p niet gaat zeiken:
Kan het kwaad dat ik bijna altijd de lader aan in me laptop heb zitten als ik hem aanzet??? Als ik me laptop namelijk aan heb staat ie op hoge prestaties en heb dan BIJNA ALTIJD de lader erin zitten
daarom stak ik ook me tong naar je uitquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
haha ik dol je een beetje door 't superletterlijk te nemen
Ik zal je nog eens helpenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oke bedankt voor je reactie
Nog iemand die wel kan spellen???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |