Die zijn er bijna nooitquote:Op maandag 3 november 2008 19:46 schreef Silentalarm het volgende:
Zijn er eigenlijk vrijwilligers om SL te worden?
quote:Waar moet ik op bieden dan, jij moet bieden op ladi's tape, en ladi op die van ons, zo raak ik rijk
Maar ik vind je nog wel lief hoor
quote:Misschien.....
Maar dat ligt natuurlijk aan Siesta's gebrek aan ballen, niet omdat jij zo mannelijk bent
quote:vermoorden
VT enkelvoud, lijk mij gewoon vermoordde
Ontdekte spelfout afgekeurd!
quote:ben hier degene die lynda en jou stom zou moeten vinden, ik ben degene die dood ging door jou en haar
quote:Luiwammes, waar zijn die ballen nu?
quote:Echte mannen slapen niet, en daar reken ik jou zeker onder!
RIP, lynda
quote:Zal ik je even in de Fok!hemel rondleiden? het is hier toch best gezellig!
quote:Maar jij bent dood, jij mag daar helemaal niets over zeggen!
quote:Maar we hebben onbeperkte Ben&Jerries in de hemel, gotta love it
quote:maar vandaag had ik tegen lynda gezegd dat als zij zo vroeg moest werken, dat ik wel even hoi kwam zeggen,
quote:Tssk, ik ben 17, en zij ietsvan 24 ofzo, dat gaat me nog net te ver, trouwens, ik ben nog steeds stapelverliefd op jou hoor
quote:Je moet de jailbaits pakken wanneer dat nog legaal is, en dan moet je niet met een of ander verlepte mid twintiger aanpappen
quote:Nee, stiekem heb ik een hele lieve vriendin, die maar 1 jaartje ouder is, en ongetwijfeld een stuk leuker is dan lynda (niet dat lynda niet leuk is hoor, maarja, het feit dat ze voor AZ is halveert haar waarde al )
quote:Oww, dan kan het best, neucken?
!quote:Been there, done that
quote:Ik vind het hier best gezellig, er gebeurd hier meer dan in de wereld van de levenden
Wil je niet meer?quote:Op maandag 3 november 2008 19:46 schreef Silentalarm het volgende:
Zijn er eigenlijk vrijwilligers om SL te worden?
Ik wil wel, maar heb niet zoveel tijd. Ik mag deze week weer beginne met trainen en heb 2 toetsen en ik moet deze week 3x met de band oefenen. Dus druk.quote:
Hahahaha, fijn dat ik zo memorabel ben als ik wat zeg PP, maar voel je niet buitengesloten, ik hou ook van jou hoorquote:
Ik vraag het me ook af, misschien om te tonen hoeveel onzin ik praat? Maar dat wist ik eigenlijk al welquote:Op maandag 3 november 2008 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waar dienen al die quotes toe eigenlijk?
Ik ga niet garanderen dat ik altijd exact om die tijden er ben. En als je het mij vraagt, kan niemand dat.quote:Op maandag 3 november 2008 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat de SL gewoon om 19.00 en 22.00 aanwezig moet zijn, 1 keer niet moet kunnen, maar zoals deze ronde niet, als niemand dat wil garanderen, doe ik het zelf wel, maar zo hoort het dus wel te gaan
Ongesteld?quote:Op maandag 3 november 2008 20:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga niet garanderen dat ik altijd exact om die tijden er ben. En als je het mij vraagt, kan niemand dat.
Maar dan niet
Ik was bad cop gek, en die hint waarvan ik zei dat ie naar klautje ging, ging eigenlijk naar PPquote:Op maandag 3 november 2008 20:23 schreef DuTank het volgende:
Ik vind trouwens die cops echt lelijk. Deze keer wist Cop 1 al meteen dat ie Good Cop was..
Hou jij je mond eens, vuile maffioosquote:
Dat weet ik natuurlijk nooit. Maar bij wijze van....quote:Op maandag 3 november 2008 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was bad cop gek, en die hint waarvan ik zei dat ie naar klautje ging, ging eigenlijk naar PP
quote:Op maandag 3 november 2008 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hou jij je mond eens, vuile maffioos
quote:
quote:
Liever dan die PM met je nummer erin...quote:
Oh men o men, ik had je bijna vermoord! Ik vond het zo raar verdacht dat je in dat pizzatopic posttequote:Op maandag 3 november 2008 21:05 schreef SiestaGuru het volgende:
Hmm jammer, ik hoopte dat de maffia mij zou aanvallen (bom). Ik heb zelfs in een topic gepost waar een nachtwaker hint naar verwees om de maffia mij te latne killen. Nu ja, dit werkt ook.
Maar je had common sense en ging voor de hintsquote:Op maandag 3 november 2008 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh men o men, ik had je bijna vermoord! Ik vond het zo raar verdacht dat je in dat pizzatopic postteIk dacht dat je het dorp wilde laten denken dat je nachtwaker was en die slaaphint kon ook op jou slan dacht ik
Verdien 'm maarquote:Op maandag 3 november 2008 21:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Liever dan die PM met je nummer erin...
Vrouwen die voor Ajax zijnquote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Verdien 'm maar
Al ben ik wel voor Ajax, dus je kan wellicht nog gaan twijfelen
Wij waren gewoon even keihard goed bezig!quote:Op maandag 3 november 2008 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mja mja
Daarom ook props voor Lynda.
Toch he, 100% score *-)
Ennume, jammer dat ik toch nog dood moest aan het einde... Maar pas als laatste!
En omdat jij die nooit heb gegeven?quote:Op maandag 3 november 2008 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
En Lynda, waarom voegde jij mijn goede MSN niet toe?
Jawel, op mijn sudoku msnquote:Op maandag 3 november 2008 21:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Wij waren gewoon even keihard goed bezig!
[..]
En omdat jij die nooit heb gegeven?
Ja, daar kwam ik speciaal voor jouquote:Op maandag 3 november 2008 21:32 schreef lynda het volgende:
[..]
PS!![]()
![]()
[..]
Ja daar heb je tijdje geleden nog tegen me zitten lullen! Dus dat kan je nog steeds
quote:Op maandag 3 november 2008 21:35 schreef Isdatzo het volgende:
Ze wil je gewoon niet, hara.
Snáp dat dan
ik wil jou welquote:Op maandag 3 november 2008 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou niet weten wat voor hints ik daar bij moet verzinnen dus als ik het ga doen zijn de cops weg. Als je mij wel wil, kun je kijken of er een andere boeiende rol is
Nou dat heb ik heul niet gehadquote:Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik speciaal voor jouen toen zei ik 'Add mijn goede ........' en toen niets
![]()
Ken je plaats. Dat is NA mij; story of your lifequote:Op maandag 3 november 2008 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
HEY, en ik dan?
VERDOMME [ afbeelding ]
Misplaatste arrogantiequote:Op maandag 3 november 2008 21:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ken je plaats. Dat is NA mij; story of your life
Die internetstalker van je heeft toch een nieuwe motor? Kan ie binnen het uur bij je zijn!quote:Op maandag 3 november 2008 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
Haha, ik blijf woon hier ver vandaan
quote:Op maandag 3 november 2008 21:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Die internetstalker van je heeft toch een nieuwe motor? Kan ie binnen het uur bij je zijn!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Verdien 'm maar
Al ben ik wel voor Ajax![]()
It won't be the same without youquote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef PrincePolly het volgende:
Oeps, PP messed up the topic again.
Ik offer mezelf wel op als dat een oplossing is. Dus als er behoefte aan is kap ik ermee, kan de rest verder.
Waarom zou je?quote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef PrincePolly het volgende:
Oeps, PP messed up the topic again.
Ik offer mezelf wel op als dat een oplossing is. Dus als er behoefte aan is kap ik ermee, kan de rest verder.
Nee. 1900 en 2200quote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben ik nu SL
Met de garantie inderdaad, dat de lynch precies om 19.00 is (okay, misschien 19.05, maar later toch niet)
En de kill ook goed op tijd,
Om die kill goed op tijd te kunnen zetten, moet ik wel ofwel alle speciale rollen verzoeken hun PM voor half 10 te sturen, ofwel de deadline voor de PM's 22.00 houden en de kills om 22.30 plaatsen, aan jullie de keus
Nee Tim nu willen we de PM's wel om stipt 19:00. Anders hoeven we je niet hoorquote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben ik nu SL
Met de garantie inderdaad, dat de lynch precies om 19.00 is (okay, misschien 19.05, maar later toch niet)
En de kill ook goed op tijd,
Om die kill goed op tijd te kunnen zetten, moet ik wel ofwel alle speciale rollen verzoeken hun PM voor half 10 te sturen, ofwel de deadline voor de PM's 22.00 houden en de kills om 22.30 plaatsen, aan jullie de keus
Ik wil alles wel precies op tijd doen, maar dan moet ik wel op tijd alles horen van de maffia, want ik kan geen verhaaltjes maken in 5 min.quote:Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee Tim nu willen we de PM's wel om stipt 19:00. Anders hoeven we je niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je de verhaaltjes van te voren, en doe je de slachtoffers er later in.quote:Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil alles wel precies op tijd doen, maar dan moet ik wel op tijd alles horen van de maffia, want ik kan geen verhaaltjes maken in 5 min.
Nee, jij zegt niet om zeven en tien uur alles te kunnen, dan zie ik dus taferelen voor me waar je een half uur, of een uur later bent, en dat doe ik dus niet, maar het kan inderdaad voorkomen dat hij er pas om 19.01 staat ipv 19.00,quote:Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
Hij zeikt op mij dat ik exact 1900 2200 niet kan garanderen, maar hij mag wel later. Kom zeg
Dat zou wel kunnen, maar ik moet eerst van de maffia weten wie wie killt, voor ik verhaaltjes kan makenquote:Op maandag 3 november 2008 22:25 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Maak je de verhaaltjes van te voren, en doe je de slachtoffers er later in.
Nee, ik zeg niet te garanderen om altijd exact om 1900 en 2200 te kunnen posten. Jij blijkbaar ook niet, maar bij jou is het wel okay. Ik zeg niet 3 uur later.quote:Op maandag 3 november 2008 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, jij zegt niet om zeven en tien uur alles te kunnen, dan zie ik dus taferelen voor me waar je een half uur, of een uur later bent, en dat doe ik dus niet, maar het kan inderdaad voorkomen dat hij er pas om 19.01 staat ipv 19.00,
Nee.quote:Op maandag 3 november 2008 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, jij zegt niet om zeven en tien uur alles te kunnen, dan zie ik dus taferelen voor me waar je een half uur, of een uur later bent, en dat doe ik dus niet, maar het kan inderdaad voorkomen dat hij er pas om 19.01 staat ipv 19.00,
Hara, doe je mee, post dan zoveel je wilt, doe je niet mee, zwijg dan gewoon!quote:Op maandag 3 november 2008 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet te garanderen om altijd exact om 1900 en 2200 te kunnen posten. Jij blijkbaar ook niet, maar bij jou is het wel okay. Ik zeg niet 3 uur later.
Be my guestquote:Op maandag 3 november 2008 22:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ja hey, maak je er maar lekker makkelijk van af hè.. zo kan ik het ook wel
quote:Op maandag 3 november 2008 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh men o men, ik had je bijna vermoord! Ik vond het zo raar verdacht dat je in dat pizzatopic postteIk dacht dat je het dorp wilde laten denken dat je nachtwaker was en die slaaphint kon ook op jou slan dacht ik
Nope, het eerste wat je er over zei was 19.10quote:Op maandag 3 november 2008 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hara, doe je mee, post dan zoveel je wilt, doe je niet mee, zwijg dan gewoon!
Ik kan zeggen alles om 7 uur en 10 uur te doen, als ik op tijd alles binnen krijg, anders dus niet, dat heb ik al gezegd
zoek naar een post van mijquote:Op maandag 3 november 2008 22:34 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Dat jij dat nu uitgerekend gezien moest hebben, ik had verwacht dat de nachtwaker niet echt naar zn eigen zou kijken zodat dat nooit zou opvallen.
Dat zou een mooie klapper geweest zijn![]()
Leuk ook dat ik toen niet op hara stemde vanwege het bom zijn, zodat de maffia iig niet zou denken dat ik zelf de bom was, dat ik toen opeens geen ballen zou hebben![]()
Ik doe trouwens graag weer mee, waar is het lijstje?
Nee, ik heb erquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet kán. Echter, jij doet moeilijk over die tijden, dan is het minste wat je kan doen beloven om zelf op tijd te posten. En dat dan ook waar te maken.Huilen dan.
Maar jij weet al wie de maffia is dus je kan over elke al wel wat schrijven en dan wat moois er van maken en de naam van de slacht offer er inzetten.quote:Op maandag 3 november 2008 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, maar ik moet eerst van de maffia weten wie wie killt, voor ik verhaaltjes kan maken
Precies. Als hij dat doet, na dit alles, krijgt hij dan ook een chapeau.quote:Op maandag 3 november 2008 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet kán. Echter, jij doet moeilijk over die tijden, dan is het minste wat je kan doen beloven om zelf op tijd te posten. En dat dan ook waar te maken.
Mijn steun heb je.quote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef timmmmm het volgende:
Nou, isdatzo, ja of nee, wat wil je, jij schijnt de enige te zijn die er bezwaar tegen heeft, dus zeg het maar
quote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef timmmmm het volgende:
1) Silentalarm
2) Timmmm
3) PS
4) DuTank
5)Trevland
6) SiestaGuru
7) Isdatzo
8)
In maffia gebeuren wel ergere dingen.quote:Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Oh really? Ik vind het best een heeeeeeeeeeeeeeeel vervelend idee dat ze me gaan opensnijden en dingen uit mij halen en die dingen in andere mensen plaatsen. Eigenlijk. Dead or alive.
Dan moet je reageren dat je dat niet wil. Aangezien de meeste Nederlanders luie, lakse honden zijn stemmen ze hiermee dus onbedoeld in en helpen ze anderen.quote:Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Oh really? Ik vind het best een heeeeeeeeeeeeeeeel vervelend idee dat ze me gaan opensnijden en dingen uit mij halen en die dingen in andere mensen plaatsen. Eigenlijk. Dead or alive.
Ik mag jou wel, volgens mij gaat dit wel een grappige ronde wordenquote:Op maandag 3 november 2008 22:57 schreef PrincePolly het volgende:
[een hele rits namen]
Ik ga ervan uit dat iedereen hierboven gewoon meedoet en zal hun ook een PM sturen bij geen reactie.
Als ze niet meedoen even in het topic aangeven. Dit betekent ook dat we al snel de rollen gaan verdelen. Ik kan niet zo tegen dat getreuzel.
Een beetje als de donor-melding zou moeten zijn. Je doet standaard mee, tenzij je reageert.
Ja, die dood van Ladidadida bijvoorbeeldquote:Op maandag 3 november 2008 23:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
In maffia gebeuren wel ergere dingen.
Zo werkt dat toch, nog, niet?quote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan moet je reageren dat je dat niet wil. Aangezien de meeste Nederlanders luie, lakse honden zijn stemmen ze hiermee dus onbedoeld in en helpen ze anderen.
Ik heb wel een donorcodocil.quote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan moet je reageren dat je dat niet wil. Aangezien de meeste Nederlanders luie, lakse honden zijn stemmen ze hiermee dus onbedoeld in en helpen ze anderen.
Nog niet, maar als ik BM word dan welquote:Op maandag 3 november 2008 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die dood van Ladidadida bijvoorbeeld
[..]
Zo werkt dat toch, nog, niet?
Mijn stem heb jequote:Op maandag 3 november 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nog niet, maar als ik BM word dan wel
volgende ronde misschien. deze ronde ben ik slquote:
Ey, swa. Je moet gas geven; gas geven moet je.quote:Op maandag 3 november 2008 23:19 schreef Susi het volgende:
Ah, een spelleider met ballen.
Ik zeg, ik hou d'r van![]()
Zoals het een echte leider betaamt ben ik er voor de wakkeren onder onsquote:Op maandag 3 november 2008 23:46 schreef timmmmm het volgende:
En toen was het dood, ik den kdat ze allemaal nog steeds onder de indruk zijn van die laatste opmerking,
Heel goed, zo hoort het ook, daar hou ik je wel aan hè, dus ik verwacht je vannacht nog tot laatquote:Op maandag 3 november 2008 23:54 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zoals het een echte leider betaamt ben ik er voor de wakkeren onder ons
Je deed al mee. Number thirteen.quote:Op maandag 3 november 2008 23:56 schreef CaLeX het volgende:
jemig wat gaan jullie hard
*doet weer mee*
Na onze kortstondige doch innige relatie moet je toch weten dat ik altijd hard gaquote:Op maandag 3 november 2008 23:56 schreef CaLeX het volgende:
jemig wat gaan jullie hard
*doet weer mee*
Trustenquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:47 schreef PrincePolly het volgende:
Ik ben er pitten van. Morgen hebben jullie op tijd jullie rollen en er is om 1900 een presidentsverkiezing dit keer!
Aot Mon!
Ey gaperd. Effe een pizzaatje naar binnen vouwen en dan krijg je je PMquote:
Iedereen!quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:58 schreef Lordmagic het volgende:
sweet:)
wie stellen zich beschikbaar als mayor?
ik sluit me hier bij aanquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:14 schreef Ladidadida het volgende:
Nog even de complimenten aan SilentAlarm, vond het erg goed
Ben je iedere rol al eens geweest? Nee precies, dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:26 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga me ook een keer verkiesbaar stellen![]()
Waarom? Omdat ik het spel van voor naar achter en weer terug ken
Good Cop/Bad Cop?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:44 schreef Ladidadida het volgende:
Nou, ik zou niet weten wat ik nog nooit ben geweest..
cupido, cops, bom, zombie, rechercheur, dorpsoudste, seriemoordenaar. Er zit er vast wel 1 bijquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:44 schreef Ladidadida het volgende:
Nou, ik zou niet weten wat ik nog nooit ben geweest..
Nee, maar rechercheur welquote:
Yeeeeeeee!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:53 schreef CaLeX het volgende:
Lynda (1) timmmmm (als ze het goed vindt)
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (1) CaLeX
Stiekeme sollicitatie naar de film
Umm, gefeliciteerd,quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:15 schreef lynda het volgende:
verschrikkelijk offtopic.. Ik heb lekker 2 zevens behaald net bij verdediging
Oja rol ontvangen
Opdrachten voor studiequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:18 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Umm, gefeliciteerd,denk ik....
Ik zou eigenlijk niet weten wat het betekend, maar je lijkt blij... Dus ja
Tim vindt van welquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef Clesar03 het volgende:
is lynda nu eigenlijk verkiesbaar of niet?
Wij waren gewoon even verdomde goed bezig vorige rondequote:Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik twijfel of ik mezelf verkiesbaar zal stellenIk heb mezelf bewezen vind ik
Maar er is zo veel
Goh dus nu hebben we zat kanidaten maar geen stemmers(lol)quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef Silentalarm het volgende:
Lynda (1) timmmmm (als ze het goed vindt)
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (0)
Silentalarm(0)
Ik ben ook weer beschikbaar. Na SL geweest te zijn wil ik wel eens BM zijn. Ken het spelletje nu toch wel vrijgoed, en ben nog nooit BM geweest, dus dat lijkt me wel wat.
kan je zelf ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:30 schreef CaLeX het volgende:
Willen jullie mijn (vakkundig) verwijderde stem voor Ladi er weer bij zetten
Kan, maar ik kan maar 1 keer stemmen natuurlijkquote:
Maar ik had het over je stem er weer bij zetten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Kan, maar ik kan maar 1 keer stemmen natuurlijk
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
sorry, offtopic, maar timmmm ik wilde je nog wat vragen over je ziekenhuis bezoek, alleen je inbox is vol
Ik heb de vorige keer natuurlijk niet voor niks op jou gestemd, dus ik verwacht nu wel een gepaste actie van jequote:
Vorige keer was je maffia, dus dat verhaaltje gaat niet opquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer natuurlijk niet voor niks op jou gestemd, dus ik verwacht nu wel een gepaste actie van je
Ik welquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:39 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ben je iedere rol al eens geweest? Nee precies, dat dacht ik al.
Dus? Ik heb je toch een dienst bewezen? He? Nou?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vorige keer was je maffia, dus dat verhaaltje gaat niet op
Misschien stemde je wel op me omdat je me zo slecht vond, een slechtere keuze dan SGquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus? Ik heb je toch een dienst bewezen? He? Nou?
Je bent onbetrouwbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Losing, are you?quote:
Nopequote:
Neuh want het is en blijft nog steeds onmogelijk dat ik mobje benquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nope![]()
Bang dat je eraan gaat, als mobje?
Elke keer dat je geen mob bent geweest, verhoogt de kans dat je het deze keer wel bent.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Neuh want het is en blijft nog steeds onmogelijk dat ik mobje ben
Als je beetje had opgelet de afgelopen 500 rondes wist je dat
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:23 schreef Ladidadida het volgende:
Lynda (2) timmmmm, PS
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (3) Calex, Silentalarm, DuTank
Silentalarm(1) Ladidadida
Die theorie gaat al 400 ronde's niet opquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Elke keer dat je geen mob bent geweest, verhoogt de kans dat je het deze keer wel bent.
Ik daarentegen ben nu 2 rondes maffia geweest en dit keer dus niet
Doe ik toch ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:34 schreef Ladidadida het volgende:
Dat had ik ook gezegd als ik jou was.
CHANGE! YES WE CAN!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:30 schreef Clesar03 het volgende:
##vote Lynda![]()
Lynda (3) timmmmm, PS, Clesar03
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (3) Calex, Silentalarm, DuTank
Als we het toch over wiskunde hebben gaan we gelijk maar offtopic. Ik heb het vandaag verneukt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:32 schreef Ladidadida het volgende:
Je moet weer even je wiskunde A ophalen wat betreft kansberekening
Dat is wel enorm slechtquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als we het toch over wiskunde hebben gaan we gelijk maar offtopic. Ik heb het vandaag verneukt.
een 1.9
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als we het toch over wiskunde hebben gaan we gelijk maar offtopic. Ik heb het vandaag verneukt.
een 1.9
Tja.. of tactiekquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:37 schreef Ladidadida het volgende:
Als ik maffiazijn had willen uitbuiten, had ik me wel kandidaat gesteld toen ik mob was.
Lynda, hou gewoon eens op, ladi is net zo min maffia als jij, dat gebitch hou ik niet van hoor, jij trouwens ook hoor ladi, heel vervelend, moddergooien heet datquote:
Zoiets bestaat wel echt..quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Logaritmen en transformaties. Ik ben gewoon wiskundelectisch.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Ladidadida het volgende:
Ha! Ik ga een televisiespotje maken van 8 miljoen, en dat op alle zenders tegelijk uitzenden
Omdat ik NOOIT stem bij een BM verkiezing en dat ook NOOIT zal doen..quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Ladidadida het volgende:
Trouwens, jij stemt zelf nooit, waarom zou jij nu een geloofwaardig BM kunnen worden?
had dat mij maar laten doen dan mag jij wel mij talen doen^^quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Logaritmen en transformaties. Ik ben gewoon wiskundelectisch.
Nee, omdat lynda en echte oorlogsveteraan is natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Je stemt niet omdat ik een neger ben hè!
dyscalculiequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dyslectie, maar dan met cijfers, hoe heet dat eigenlijk
Ja, da's toch apart hè. Weet je wel zeker dat je democratisch bent ingesteld enzo?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Omdat ik NOOIT stem bij een BM verkiezing en dat ook NOOIT zal doen..
En een wang met een bobbel!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, omdat lynda en echte oorlogsveteraan is natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Jaloers?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
Lul
Heb je je laten overhalen door je neukertje tim!
Dat wou ik net zeggen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:52 schreef DuTank het volgende:
Lynda (4) timmmmm, PS, Clesar03, SIlent
kijk die maffiahoertjes
Als ik maffia ben speel ik de aankomende 10 rondes niet mee.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:52 schreef DuTank het volgende:
kijk die maffiahoertjes
Dat heet gewoon niet willen stemmen en het eerlijk toegevenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, da's toch apart hè. Weet je wel zeker dat je democratisch bent ingesteld enzo?
Ik bedoel, ik zou ook niet op J-P stemmen als die zelf niet ging stemmen..
Als ze het niet is heeft maffia nu een goeie reden om jou te killen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:55 schreef DuTank het volgende:
We zullen het vannacht zien, als ik eraan ga, zijn jullie maffia, want jullie staan vanaf nu onder 24/7 surveillance!
Lynda (4) timmmmm, PS, Clesar03, SIlentquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:57 schreef wendytje het volgende:
Lynda (3) timmmmm, PS, Clesar03
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (4) Calex, Silentalarm, DuTank, wendytje
Waar heb jij wendy gelaten?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (3) Calex, DuTank, Lynda
Cheater!
fixedquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (3) Calex, DuTank, wendytje
Cheater!
Misschien handig om eens EEN ronde hints op te lossen ipv maar raar stemmenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:55 schreef DuTank het volgende:
We zullen het vannacht zien, als ik eraan ga, zijn jullie maffia, want jullie staan vanaf nu onder 24/7 surveillance!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als ze het niet is heeft maffia nu een goeie reden om jou te killen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |