abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62916008

Inleiding/Spelregels

Om even kort uit te leggen hoe het spel in elkaar zit: we bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp, het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia ook door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Deze rol heb je voor de rest van het spel. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij mij). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) hebben, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.

Elke dag zullen er aanwijzingen zijn, die leiden naar de maffia, die de dorpsleden kunnen analyseren. Hiermee moeten ze proberen de maffialeden te vinden en lynchen.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun kills of andere abilities. Let er hierbij goed op wanneer de tijd is: de lynch door het dorp gebeurt elke dag om 19:00. Tussen 19:00 en 22:00 sturen de maffialeden en speciale rollen hun PM’s. Om 22:00 zullen deze ook bekend worden in het topic.

In de nacht (19:00 tot 22:00) zullen er dorpsleden sterven door toedoen van de maffia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aan de hand van deze aanwijzingen moet het dorp uitzoeken wie er tot de maffia behoren. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Overdag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

De burgemeester mag in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet van te voren aangekondigd worden door de burgemeester.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Doe aub de ## ervoor zodat voor mij gemakkelijk te vinden is wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:

1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig

Deadlines

De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 19:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen stemmen wie er dood gaat)
De nacht -> dag-overgang zal elke dag om 22:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen met een speciale rol PMen)

Rollen:

Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten. Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle maffia dood is gegaan, dit kun je bereiken door de hints van de nachtkills zo goed mogelijk op te lossen.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar mij PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Zombie - Je wraakgevoelens zijn altijd al hoog geweest, maar het blijkt dat ze zó hoog zijn dat je zelfs na je dood nog wraak wilt nemen. Wanneer je gekilled wordt, mag je de dag erna één iemand naar keuze doodmaken als je dat zou willen. De doodsoorzaak van jezelf maakt niet uit.

Cupido – De Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelovelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeester verkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt. Liefst zo snel mogelijk.

Spion – Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Good Cop & Bad Cop – The good cop & the bad cop weten zelf niet of ze good cop of bad cop zijn. Ze krijgen alleen te horen dat ze cop 1 of cop 2 zijn. Ze zullen elke dag na de mafia moorden een extra hint opgestuurd krijgen. Deze hints lossen zij ZELF op, ze vertellen de hints dus tegen niemand anders. Als ze denken te weten over wie de hint gaat, sturen ze hun verdachte naar de spelleider op. Dit moet gebeuren minimaal anderhalf uur voor de dag lynch, maar liever zo snel mogelijk. Daarna post de spelleider de verdachten van de cops. Dat ziet er als volgt uit:

Cop 1 verdenkt: XXX
Cop 2 verdenkt: XXX

De bom – De bom neemt degene die hem vermoord mee de dood in. Als de bom gedood wordt bij een lynch, zal de laatste stemmer dood gaan.

Voorbeeld

Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=66251

Hoe je rol-PM er uit zal zien:

Enkele voorbeelden van de PM’s die je kunt krijgen:
- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsoudste.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Maffia spel is maffia.
Jouw medemaffialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3

Voorlopig deelnemerslijst.

1) Ladidadida - Profiel History Fotoboek
2) Sheepcidus - Profiel History Fotoboek (Bodyguard)
3) Trevland - Profiel History Fotoboek
4) Harajuku. - Profiel History Fotoboek (Maffia)
5) Klautje - Profiel History Fotoboek (maffia)
6) SiestaGuru - Profiel History Fotoboek
7) Isdatzo - Profiel History Fotoboek
8) timmmmm - Profiel History Fotoboek(Cop 1/Burgemeester)
9) [s]PrincePolly - Profiel History Fotoboek
(Cop 2)
10) CaLeX - Profiel History Fotoboek (Dorpsbewoner)
11) yosander - Profiel History Fotoboek
12) Puntenslijpsel - Profiel History Fotoboek
13) DuTank - Profiel History Fotoboek
14) lynda - Profiel History Fotoboek (Dorpsbewoner)
15) -SG- - Profiel History Fotoboek (Spion)
16) Susi - Profiel History Fotoboek (Velddokter)
17) Clesar03 - Profiel History Fotoboek (maffia)[
18) wendytje - Profiel url=http://forum.fok.nl/user/history/100766]History[/url] Fotoboek (Dorpsbewoner)
19) de_boswachter - Profiel [/url]=http://forum.fok.nl/user/history/188813]History[/url] Fotoboek
20) Rimas - Profiel History Fotoboek (dorpsoudste)

Dankjulliewel Lynda en Sheepcidus!

Belangrijke posts
Burgemeester
nacht 1
Bevindingen Cops nacht 1
Dag 1
Nacht 2
dag 2
nacht 3
  maandag 3 november 2008 @ 19:45:51 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62916041
Fipo?
Laffe huichelaar
pi_62916047
Zijn er eigenlijk vrijwilligers om SL te worden?
  maandag 3 november 2008 @ 19:47:10 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62916068
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:46 schreef Silentalarm het volgende:
Die zijn er bijna nooit
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 19:47:10 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62916069
Nou, Ladidadida en ik zijn niet de beste vriendinnen maar die dood is best harsh
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 3 november 2008 @ 19:48:04 #6
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62916090
Ja echt heel erg gemeen, zelfs ik kan zo'n bloedig spectakel niet verzinnen
Laffe huichelaar
pi_62916098
Hierom Tim:

Nee hierom:
quote:
Waar moet ik op bieden dan, jij moet bieden op ladi's tape, en ladi op die van ons, zo raak ik rijk

Maar ik vind je nog wel lief hoor
quote:
Misschien.....

Maar dat ligt natuurlijk aan Siesta's gebrek aan ballen, niet omdat jij zo mannelijk bent
quote:
vermoorden

VT enkelvoud, lijk mij gewoon vermoordde

Ontdekte spelfout afgekeurd!
quote:
ben hier degene die lynda en jou stom zou moeten vinden, ik ben degene die dood ging door jou en haar
quote:
Luiwammes, waar zijn die ballen nu?
quote:
Echte mannen slapen niet, en daar reken ik jou zeker onder!

RIP, lynda
quote:
Zal ik je even in de Fok!hemel rondleiden? het is hier toch best gezellig!
quote:
Maar jij bent dood, jij mag daar helemaal niets over zeggen!
quote:
Maar we hebben onbeperkte Ben&Jerries in de hemel, gotta love it
quote:
maar vandaag had ik tegen lynda gezegd dat als zij zo vroeg moest werken, dat ik wel even hoi kwam zeggen,
quote:
Tssk, ik ben 17, en zij ietsvan 24 ofzo, dat gaat me nog net te ver, trouwens, ik ben nog steeds stapelverliefd op jou hoor
quote:
Je moet de jailbaits pakken wanneer dat nog legaal is, en dan moet je niet met een of ander verlepte mid twintiger aanpappen
quote:
Nee, stiekem heb ik een hele lieve vriendin, die maar 1 jaartje ouder is, en ongetwijfeld een stuk leuker is dan lynda (niet dat lynda niet leuk is hoor, maarja, het feit dat ze voor AZ is halveert haar waarde al )
quote:
Oww, dan kan het best, neucken?
quote:
Been there, done that
!
quote:
Ik vind het hier best gezellig, er gebeurd hier meer dan in de wereld van de levenden
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  maandag 3 november 2008 @ 19:49:07 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62916116
Hierom wat, ik mis iets?
  maandag 3 november 2008 @ 19:49:59 #9
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_62916150
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:46 schreef Silentalarm het volgende:
Wil je niet meer?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_62916155
haha. Eigenlijk ben jij erg Tim.
pi_62916187
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:49 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Wil je niet meer?
Ik wil wel, maar heb niet zoveel tijd. Ik mag deze week weer beginne met trainen en heb 2 toetsen en ik moet deze week 3x met de band oefenen. Dus druk.
  maandag 3 november 2008 @ 19:51:17 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62916192
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:48 schreef PrincePolly het volgende:
Hierom Tim:

Nee hierom:

Hahahaha, fijn dat ik zo memorabel ben als ik wat zeg PP, maar voel je niet buitengesloten, ik hou ook van jou hoor

Oww, al die quotes, briljant,
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 19:51:50 #13
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62916209
Waar dienen al die quotes toe eigenlijk?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  maandag 3 november 2008 @ 19:52:56 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62916233
Wil je alsjeblieft volgend spel ook een lijst bijhouden, hilarisch om dat allemaal terug te lezen
Laffe huichelaar
pi_62916268
tvp'tje
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 3 november 2008 @ 19:57:08 #16
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62916343
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waar dienen al die quotes toe eigenlijk?
Ik vraag het me ook af, misschien om te tonen hoeveel onzin ik praat? Maar dat wist ik eigenlijk al wel
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 20:04:53 #17
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62916519
Oh men, nog 2 uur
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_62916532
Jongens nachtkill komt er aan.
  maandag 3 november 2008 @ 20:06:39 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62916554
Hihih, ik weet al wat er gaat gebeuren
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 20:10:08 #20
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62916636
Ik heb een vermoeden
Live from Chicago
pi_62916701

Toen de nacht viel ging [b]DuTank(Maffia)[/b] op weg naar het huis van Puntenslijpsel. Maar Puntenslijpsel(Nachtwaker) ging tegelijkertijd op weg naar het huis van DuTank. Precies in het midden van de straat kwamen ze elkaar tegen. Eerst schrokken ze zich beiden wild. Daarna pakte ze als één man een mes uit hun binnenzak. Maar Puntenslijpsel was iets sneller met steken, en stak DuTank recht in zijn hart. Deze viel dood voorover, maar omdat Puntenslijpsel vergeten was weg te stappen, stak het mes in de dode hand van DuTank alsnog recht het hart van Puntenslijpsel in, en ze vielen samen dood op de grond.

EINDE VAN HET SPEL!

Voorlopige deelnemerslijst:

1) Silentalarm
  maandag 3 november 2008 @ 20:13:25 #22
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62916717
1) Silentalarm
2) timmmmm
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 20:14:04 #23
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62916738
1) Silentalarm
2) timmmmm
3) PS

precies, dat dacht ik al... Gezellig
Live from Chicago
  maandag 3 november 2008 @ 20:14:44 #24
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62916753
Oh en nog bedankt voor de complimento's aan mijn adres En voor de hulp
Live from Chicago
  maandag 3 november 2008 @ 20:15:19 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62916772
Mooi eind
  maandag 3 november 2008 @ 20:15:44 #26
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62916787
Ik vond je meesterlijk, PS, applaus, maar lynda was beter bezig met de hints
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 20:16:55 #27
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62916808
mja mja
Daarom ook props voor Lynda.
Toch he, 100% score *-)
Ennume, jammer dat ik toch nog dood moest aan het einde... Maar pas als laatste!
Live from Chicago
pi_62916841
de grote vraag is.

Wie wordt SL!?
  maandag 3 november 2008 @ 20:19:11 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62916882
Ik wil toch niet meedoen. Maar ik garandeer geen posts om exact 7 en 10 dus kiezen of delen
pi_62916884
1) Silentalarm
2) timmmmm
3) PS
4) DuTank
  maandag 3 november 2008 @ 20:19:15 #31
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62916887
Er komt vanzelf wel iemand die zich opoffert Silent
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 20:20:43 #32
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62916936
Ik ben voor Hara
Live from Chicago
  maandag 3 november 2008 @ 20:21:34 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62916957
Ik vind dat de SL gewoon om 19.00 en 22.00 aanwezig moet zijn, 1 keer niet moet kunnen, maar zoals deze ronde niet, als niemand dat wil garanderen, doe ik het zelf wel, maar zo hoort het dus wel te gaan
Laffe huichelaar
pi_62917005
Ik vind trouwens die cops echt lelijk. Deze keer wist Cop 1 al meteen dat ie Good Cop was..
  maandag 3 november 2008 @ 20:23:34 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62917016
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat de SL gewoon om 19.00 en 22.00 aanwezig moet zijn, 1 keer niet moet kunnen, maar zoals deze ronde niet, als niemand dat wil garanderen, doe ik het zelf wel, maar zo hoort het dus wel te gaan
Ik ga niet garanderen dat ik altijd exact om die tijden er ben. En als je het mij vraagt, kan niemand dat.

Maar dan niet
pi_62917035
ik was er toch wel bijna altijd op tijd! alleen zaterdag niet.
pi_62917045
en ik ben trouwens voor hara.
pi_62917091
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ga niet garanderen dat ik altijd exact om die tijden er ben. En als je het mij vraagt, kan niemand dat.

Maar dan niet
Ongesteld?
  maandag 3 november 2008 @ 20:26:53 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62917115
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:26 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ongesteld?
Ik praat normaal
  maandag 3 november 2008 @ 20:27:04 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62917123
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:23 schreef DuTank het volgende:
Ik vind trouwens die cops echt lelijk. Deze keer wist Cop 1 al meteen dat ie Good Cop was..
Ik was bad cop gek, en die hint waarvan ik zei dat ie naar klautje ging, ging eigenlijk naar PP
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 20:27:25 #41
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62917131
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:26 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ongesteld?
Hou jij je mond eens, vuile maffioos
Live from Chicago
pi_62917182
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik was bad cop gek, en die hint waarvan ik zei dat ie naar klautje ging, ging eigenlijk naar PP
Dat weet ik natuurlijk nooit. Maar bij wijze van....
pi_62917202
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Hou jij je mond eens, vuile maffioos
  maandag 3 november 2008 @ 20:31:26 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62917228
Ik zou niet weten wat voor hints ik daar bij moet verzinnen dus als ik het ga doen zijn de cops weg. Als je mij wel wil, kun je kijken of er een andere boeiende rol is
  maandag 3 november 2008 @ 20:31:34 #45
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62917232
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:30 schreef DuTank het volgende:

[..]

Live from Chicago
pi_62917262
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

maandag 3 november 2008 @ 20:35:58 #47
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62917328
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:32 schreef DuTank het volgende:

[..]

Live from Chicago
pi_62917358
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

maandag 3 november 2008 @ 20:43:14 #49
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62917492
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:37 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nu moet ik zeker komen met

Live from Chicago
  maandag 3 november 2008 @ 20:49:59 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62917649
pi_62917761
het niveau daalt.
  maandag 3 november 2008 @ 21:00:21 #52
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62917936
Komt omdat we geen spel meer hebben, dus niks om over te praten
Live from Chicago
  maandag 3 november 2008 @ 21:00:53 #53
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62917952
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyway. Ik garandeer 1900 en 2200 niet, Tim doet het dus?
pi_62918074
Hmm jammer, ik hoopte dat de maffia mij zou aanvallen (bom). Ik heb zelfs in een topic gepost waar een nachtwaker hint naar verwees om de maffia mij te latne killen. Nu ja, dit werkt ook.
  maandag 3 november 2008 @ 21:05:33 #55
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62918079
Yup, tim.
Huilen dan.
  maandag 3 november 2008 @ 21:08:08 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62918178
En als ie niet stipt om 1900 en 2200 post wat ie moet posten, geef ik hem superaids
pi_62918218
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Nu moet ik zeker komen met

Liever dan die PM met je nummer erin...
  maandag 3 november 2008 @ 21:10:49 #58
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62918260
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:05 schreef SiestaGuru het volgende:
Hmm jammer, ik hoopte dat de maffia mij zou aanvallen (bom). Ik heb zelfs in een topic gepost waar een nachtwaker hint naar verwees om de maffia mij te latne killen. Nu ja, dit werkt ook.
Oh men o men, ik had je bijna vermoord! Ik vond het zo raar verdacht dat je in dat pizzatopic postte Ik dacht dat je het dorp wilde laten denken dat je nachtwaker was en die slaaphint kon ook op jou slan dacht ik
Live from Chicago
  maandag 3 november 2008 @ 21:11:22 #59
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_62918277
1) Silentalarm
2) timmmmm
3) PS
4) DuTank
5)Trevland

Yippie We WON
  maandag 3 november 2008 @ 21:11:58 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62918302
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Oh men o men, ik had je bijna vermoord! Ik vond het zo raar verdacht dat je in dat pizzatopic postte Ik dacht dat je het dorp wilde laten denken dat je nachtwaker was en die slaaphint kon ook op jou slan dacht ik
Maar je had common sense en ging voor de hints I applaud you
  maandag 3 november 2008 @ 21:12:08 #61
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62918312
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:09 schreef DuTank het volgende:

[..]

Liever dan die PM met je nummer erin...
Verdien 'm maar

Al ben ik wel voor Ajax, dus je kan wellicht nog gaan twijfelen
Live from Chicago
pi_62918615
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Verdien 'm maar

Al ben ik wel voor Ajax, dus je kan wellicht nog gaan twijfelen
Vrouwen die voor Ajax zijn
  maandag 3 november 2008 @ 21:23:57 #63
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62918698
Dat bedoel ik

Al ben ik geen fanatieke fan
Live from Chicago
pi_62918700
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mja mja
Daarom ook props voor Lynda.
Toch he, 100% score *-)
Ennume, jammer dat ik toch nog dood moest aan het einde... Maar pas als laatste!
Wij waren gewoon even keihard goed bezig!
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
En Lynda, waarom voegde jij mijn goede MSN niet toe?
En omdat jij die nooit heb gegeven?
  maandag 3 november 2008 @ 21:24:32 #65
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62918712
Lynda
Live from Chicago
  maandag 3 november 2008 @ 21:26:37 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62918769
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:23 schreef lynda het volgende:

[..]

Wij waren gewoon even keihard goed bezig!
[..]

En omdat jij die nooit heb gegeven?
Jawel, op mijn sudoku msn
pi_62918948
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lynda
PS!
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jawel, op mijn sudoku msn
Ja daar heb je tijdje geleden nog tegen me zitten lullen! Dus dat kan je nog steeds
  maandag 3 november 2008 @ 21:34:01 #68
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62919002
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:32 schreef lynda het volgende:

[..]

PS!
[..]

Ja daar heb je tijdje geleden nog tegen me zitten lullen! Dus dat kan je nog steeds
Ja, daar kwam ik speciaal voor jou en toen zei ik 'Add mijn goede ........' en toen niets
  maandag 3 november 2008 @ 21:35:52 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62919073
Ze wil je gewoon niet, hara.

Snáp dat dan
Huilen dan.
  maandag 3 november 2008 @ 21:37:01 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62919108
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:35 schreef Isdatzo het volgende:
Ze wil je gewoon niet, hara.

Snáp dat dan
pi_62919111
quote:
Op maandag 3 november 2008 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou niet weten wat voor hints ik daar bij moet verzinnen dus als ik het ga doen zijn de cops weg. Als je mij wel wil, kun je kijken of er een andere boeiende rol is
ik wil jou wel

PS : PS

[ Bericht 36% gewijzigd door PrincePolly op 03-11-2008 21:43:44 ]
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  maandag 3 november 2008 @ 21:38:08 #72
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62919146
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:37 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

ik wil jou wel
Neem me.
pi_62919244
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, daar kwam ik speciaal voor jou en toen zei ik 'Add mijn goede ........' en toen niets
Nou dat heb ik heul niet gehad Anders had ik de oppertrut echt wel toegevoegd
* lynda doet lief pm sturen!
  maandag 3 november 2008 @ 21:41:47 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62919277
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Neem me.
HEY, en ik dan?

VERDOMME
Huilen dan.
pi_62919326
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

HEY, en ik dan?

VERDOMME [ afbeelding ]
Ken je plaats. Dat is NA mij; story of your life
  maandag 3 november 2008 @ 21:45:10 #76
216584 Trevland
pi_62919389
Zozo dat gaat lkkr
  maandag 3 november 2008 @ 21:45:38 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62919403
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:43 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Ken je plaats. Dat is NA mij; story of your life
Misplaatste arrogantie

Ik was eerst.. Hara, go tell him
Huilen dan.
  maandag 3 november 2008 @ 21:46:11 #78
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62919422
Wie is er nieuwe SL?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  maandag 3 november 2008 @ 21:46:26 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62919435
Haha, ik blijf hier ver vandaan
  maandag 3 november 2008 @ 21:47:29 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62919468
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
Haha, ik blijf hier ver vandaan
Nou, net zei je toch wat anders hoor
Huilen dan.
pi_62919547
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
Haha, ik blijf woon hier ver vandaan
Die internetstalker van je heeft toch een nieuwe motor? Kan ie binnen het uur bij je zijn!
  maandag 3 november 2008 @ 21:52:27 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62919627
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:49 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Die internetstalker van je heeft toch een nieuwe motor? Kan ie binnen het uur bij je zijn!
[ afbeelding ]

~200km.. ja, dat moet wel binnen 't uur te doen zijn me dunkt
Huilen dan.
  maandag 3 november 2008 @ 21:52:30 #83
216584 Trevland
pi_62919632
Gaat lkkr hiero of nie?
  maandag 3 november 2008 @ 21:58:14 #84
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62919834
Ja, im out yo. Kom wel terug wanneer ik weer zin heb om mee te doen

Auf wiedersehen
pi_62920511
Oeps, PP messed up the topic again.

Ik offer mezelf wel op als dat een oplossing is. Dus als er behoefte aan is kap ik ermee, kan de rest verder.
pi_62920536
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Verdien 'm maar

Al ben ik wel voor Ajax
  maandag 3 november 2008 @ 22:15:59 #87
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62920585
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef PrincePolly het volgende:

Ik offer mezelf wel op als dat een oplossing is. Dus als er behoefte aan is kap ik ermee, kan de rest verder.
It won't be the same without you
  maandag 3 november 2008 @ 22:16:36 #88
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62920613
Dus als ik het goed begrijp ben ik nu SL

Met de garantie inderdaad, dat de lynch precies om 19.00 is (okay, misschien 19.05, maar later toch niet )
En de kill ook goed op tijd,

Om die kill goed op tijd te kunnen zetten, moet ik wel ofwel alle speciale rollen verzoeken hun PM voor half 10 te sturen, ofwel de deadline voor de PM's 22.00 houden en de kills om 22.30 plaatsen, aan jullie de keus
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 22:17:34 #89
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62920646
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef PrincePolly het volgende:

Waarom zou je?
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 22:20:14 #90
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62920717
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef timmmmm het volgende:

Met de garantie inderdaad, dat de lynch precies om 19.00 is (okay, misschien 19.05, maar later toch niet )

Om die kill goed op tijd te kunnen zetten, moet ik wel ofwel alle speciale rollen verzoeken hun PM voor half 10 te sturen, ofwel de deadline voor de PM's 22.00 houden en de kills om 22.30 plaatsen, aan jullie de keus
Nee. 1900 en 2200
pi_62920748
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef timmmmm het volgende:

Nee Tim nu willen we de PM's wel om stipt 19:00. Anders hoeven we je niet hoor
  maandag 3 november 2008 @ 22:22:21 #92
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62920786
Niet zo flauw Hara...
Ik heb liever dat je er bij blijft enzo, maar als je kapt moet je je er ook niet mee bemoeien
Nogmaals heb ik veel liever dat je meedoet. Maar Timmmm is nu SL
Live from Chicago
  maandag 3 november 2008 @ 22:22:38 #93
216584 Trevland
pi_62920795
het maakt mij niet zo veel uit maar vaste tijden hebben is wel fijn.
  maandag 3 november 2008 @ 22:23:12 #94
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62920815
Hij zeikt op mij dat ik exact 1900 2200 niet kan garanderen, maar hij mag wel later. Kom zeg
  maandag 3 november 2008 @ 22:23:13 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62920819
Euh,

19.00 en 22.00 exact.. nu niet terug gaan krabbelen he.
Huilen dan.
  maandag 3 november 2008 @ 22:23:54 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62920852
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Nee Tim nu willen we de PM's wel om stipt 19:00. Anders hoeven we je niet hoor
Ik wil alles wel precies op tijd doen, maar dan moet ik wel op tijd alles horen van de maffia, want ik kan geen verhaaltjes maken in 5 min.
Laffe huichelaar
pi_62920896
dan zeg je half 10 kills binnen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62920927
trouwens, het aantal spelers is voorlopig nog veel te weinig.
  maandag 3 november 2008 @ 22:25:55 #99
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62920936
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik wil alles wel precies op tijd doen, maar dan moet ik wel op tijd alles horen van de maffia, want ik kan geen verhaaltjes maken in 5 min.
Maak je de verhaaltjes van te voren, en doe je de slachtoffers er later in.
Radio Soulwax!
  maandag 3 november 2008 @ 22:28:04 #100
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62921015
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
Hij zeikt op mij dat ik exact 1900 2200 niet kan garanderen, maar hij mag wel later. Kom zeg
Nee, jij zegt niet om zeven en tien uur alles te kunnen, dan zie ik dus taferelen voor me waar je een half uur, of een uur later bent, en dat doe ik dus niet, maar het kan inderdaad voorkomen dat hij er pas om 19.01 staat ipv 19.00,
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 22:28:55 #101
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62921053
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:25 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Maak je de verhaaltjes van te voren, en doe je de slachtoffers er later in.
Dat zou wel kunnen, maar ik moet eerst van de maffia weten wie wie killt, voor ik verhaaltjes kan maken
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 22:29:46 #102
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62921085
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:25 schreef Silentalarm het volgende:
dan zeg je half 10 kills binnen

Dat zei ik dus ook al, maar toen begon iedereen te bitchen
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 22:30:47 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62921126
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee, jij zegt niet om zeven en tien uur alles te kunnen, dan zie ik dus taferelen voor me waar je een half uur, of een uur later bent, en dat doe ik dus niet, maar het kan inderdaad voorkomen dat hij er pas om 19.01 staat ipv 19.00,
Nee, ik zeg niet te garanderen om altijd exact om 1900 en 2200 te kunnen posten. Jij blijkbaar ook niet, maar bij jou is het wel okay. Ik zeg niet 3 uur later.
  maandag 3 november 2008 @ 22:31:08 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62921141
quote:

[..]

Nee.

19.00 is 19.00 en niet 19.01. Dat snap je zelf toch ook wel?

Als je zo iets simpels al niet kan garanderen waar te maken, waarom zou ik dan vertrouwen hebben in jou als spelleider?
Huilen dan.
  maandag 3 november 2008 @ 22:32:44 #105
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62921200
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, ik zeg niet te garanderen om altijd exact om 1900 en 2200 te kunnen posten. Jij blijkbaar ook niet, maar bij jou is het wel okay. Ik zeg niet 3 uur later.
Hara, doe je mee, post dan zoveel je wilt, doe je niet mee, zwijg dan gewoon!
Ik kan zeggen alles om 7 uur en 10 uur te doen, als ik op tijd alles binnen krijg, anders dus niet, dat heb ik al gezegd
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 22:33:27 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62921219
Ja hey, maak je er maar lekker makkelijk van af hè.. zo kan ik het ook wel
Huilen dan.
  maandag 3 november 2008 @ 22:34:13 #107
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62921250
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ja hey, maak je er maar lekker makkelijk van af hè.. zo kan ik het ook wel
Be my guest
Laffe huichelaar
pi_62921271
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Dat jij dat nu uitgerekend gezien moest hebben, ik had verwacht dat de nachtwaker niet echt naar zn eigen zou kijken zodat dat nooit zou opvallen.

Dat zou een mooie klapper geweest zijn

Leuk ook dat ik toen niet op hara stemde vanwege het bom zijn, zodat de maffia iig niet zou denken dat ik zelf de bom was, dat ik toen opeens geen ballen zou hebben

Ik doe trouwens graag weer mee, waar is het lijstje?
  maandag 3 november 2008 @ 22:35:18 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62921293
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hara, doe je mee, post dan zoveel je wilt, doe je niet mee, zwijg dan gewoon!
Ik kan zeggen alles om 7 uur en 10 uur te doen, als ik op tijd alles binnen krijg, anders dus niet, dat heb ik al gezegd
Nope, het eerste wat je er over zei was 19.10

En ik zwijg niet voor jou. Ik zal in de gaten houden dat je om 1900 en 2200 post na commentaar op mij
  maandag 3 november 2008 @ 22:35:31 #110
216584 Trevland
pi_62921304
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:34 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Dat jij dat nu uitgerekend gezien moest hebben, ik had verwacht dat de nachtwaker niet echt naar zn eigen zou kijken zodat dat nooit zou opvallen.

Dat zou een mooie klapper geweest zijn

Leuk ook dat ik toen niet op hara stemde vanwege het bom zijn, zodat de maffia iig niet zou denken dat ik zelf de bom was, dat ik toen opeens geen ballen zou hebben

Ik doe trouwens graag weer mee, waar is het lijstje?
zoek naar een post van mij
pi_62921327
Gevonden:

1) Silentalarm
2) timmmmm
3) PS
4) DuTank
5)Trevland
6) SiestaGuru
  maandag 3 november 2008 @ 22:36:49 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62921344
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Be my guest
Nee, ik heb er

a) Geen zin in
b) Geen tijd voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet kán. Echter, jij doet moeilijk over die tijden, dan is het minste wat je kan doen beloven om zelf op tijd te posten. En dat dan ook waar te maken.
Huilen dan.
  maandag 3 november 2008 @ 22:37:24 #113
216584 Trevland
pi_62921362
quote:

[..]

Dat zou wel kunnen, maar ik moet eerst van de maffia weten wie wie killt, voor ik verhaaltjes kan maken
Maar jij weet al wie de maffia is dus je kan over elke al wel wat schrijven en dan wat moois er van maken en de naam van de slacht offer er inzetten.
  maandag 3 november 2008 @ 22:37:44 #114
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62921375
Mensen, willen jullie me nu als SL of niet? Zo ja, doe ik dat met alle plezier, zo niet zeg het dan nu, dan ben ik meteen weg, maar dit gezeik heb ik geen zin in
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 22:38:07 #115
216584 Trevland
pi_62921394
Van mij mag je
  maandag 3 november 2008 @ 22:39:31 #116
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62921434
Nou, isdatzo, ja of nee, wat wil je, jij schijnt de enige te zijn die er bezwaar tegen heeft, dus zeg het maar
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 22:39:44 #117
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62921443
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:36 schreef Isdatzo het volgende:

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet kán. Echter, jij doet moeilijk over die tijden, dan is het minste wat je kan doen beloven om zelf op tijd te posten. En dat dan ook waar te maken.
Precies. Als hij dat doet, na dit alles, krijgt hij dan ook een chapeau.
pi_62921549
Iemand zal het toch moeten doen. Ik wil het ook wel doen, maar dan voorspel ik niet veel goeds.
pi_62921598
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef timmmmm het volgende:
Nou, isdatzo, ja of nee, wat wil je, jij schijnt de enige te zijn die er bezwaar tegen heeft, dus zeg het maar
Mijn steun heb je.
  maandag 3 november 2008 @ 22:46:11 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62921692
## PP
  maandag 3 november 2008 @ 22:47:05 #121
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62921731
##PP
Huilen dan.
  maandag 3 november 2008 @ 22:48:01 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62921754
De beste uit twee kwaden

Het zij zo.
Huilen dan.
pi_62921813
Ghehe, twee stemmen. Is al meer als bij de meeste burgemeesterschaps-votes.

Zal ik het maar doen?

PS : morgen trainen en PSV
Woensdag en iedere dag verder werken.
Wedden dat het lukt.
  maandag 3 november 2008 @ 22:49:35 #124
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62921817
1) Silentalarm

3) PS
4) DuTank
5)Trevland
6) SiestaGuru

Je hoort het PP, sterkte met die zeikerds

Laffe huichelaar
pi_62921892
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef timmmmm het volgende:
1) Silentalarm
2) Timmmm
3) PS
4) DuTank
5)Trevland
6) SiestaGuru
7) Isdatzo
8)
  maandag 3 november 2008 @ 22:52:48 #126
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62921946
Ik ben hier sinds het begin, doe één ronde niet mee en gelijk telt mijn stem niet meer?
  maandag 3 november 2008 @ 22:55:10 #127
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62922023
Of is de strijd al over?

Nou, wie stopt door mij
pi_62922106
1) Silentalarm
2) Timmmm
3) PS
4) DuTank
5)Trevland
6) SiestaGuru
7) Isdatzo
8) PS
8) Laidiaiaia
9) Sheepcidus
10) De_Boswachter
11) Susi
12) Lynda
13) Calex
14) Lekiamh
15) wendytje
16) Rimas
17) SG
18) Clesar
19) yosander

Ik ga ervan uit dat iedereen hierboven gewoon meedoet en zal hun ook een PM sturen bij geen reactie.
Als ze niet meedoen even in het topic aangeven. Dit betekent ook dat we al snel de rollen gaan verdelen. Ik kan niet zo tegen dat getreuzel.
Een beetje als de donor-melding zou moeten zijn. Je doet standaard mee, tenzij je reageert.

[ Bericht 3% gewijzigd door PrincePolly op 03-11-2008 23:05:58 ]
  maandag 3 november 2008 @ 23:00:18 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62922204
Oh really? Ik vind het best een heeeeeeeeeeeeeeeel vervelend idee dat ze me gaan opensnijden en dingen uit mij halen en die dingen in andere mensen plaatsen. Eigenlijk. Dead or alive.
  maandag 3 november 2008 @ 23:02:08 #130
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62922258
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Oh really? Ik vind het best een heeeeeeeeeeeeeeeel vervelend idee dat ze me gaan opensnijden en dingen uit mij halen en die dingen in andere mensen plaatsen. Eigenlijk. Dead or alive.
In maffia gebeuren wel ergere dingen.
Radio Soulwax!
pi_62922310
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Dan moet je reageren dat je dat niet wil. Aangezien de meeste Nederlanders luie, lakse honden zijn stemmen ze hiermee dus onbedoeld in en helpen ze anderen.
  maandag 3 november 2008 @ 23:03:53 #132
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62922322
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:57 schreef PrincePolly het volgende:

[een hele rits namen]

Ik ga ervan uit dat iedereen hierboven gewoon meedoet en zal hun ook een PM sturen bij geen reactie.
Als ze niet meedoen even in het topic aangeven. Dit betekent ook dat we al snel de rollen gaan verdelen. Ik kan niet zo tegen dat getreuzel.
Een beetje als de donor-melding zou moeten zijn. Je doet standaard mee, tenzij je reageert.
Ik mag jou wel, volgens mij gaat dit wel een grappige ronde worden

Ik weet trouwens nog steeds niet wat nou de bedoeling was van die hele rits quotes die je postte?
Laffe huichelaar
  maandag 3 november 2008 @ 23:04:49 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62922347
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:02 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

In maffia gebeuren wel ergere dingen.
Ja, die dood van Ladidadida bijvoorbeeld
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Dan moet je reageren dat je dat niet wil. Aangezien de meeste Nederlanders luie, lakse honden zijn stemmen ze hiermee dus onbedoeld in en helpen ze anderen.
Zo werkt dat toch, nog, niet?
  maandag 3 november 2008 @ 23:06:53 #134
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62922413
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Ik heb wel een donorcodocil.

Ik zit dus al in je lijstje dus hoef mezelf niet aan te melden.
Radio Soulwax!
pi_62922438
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, die dood van Ladidadida bijvoorbeeld
[..]

Zo werkt dat toch, nog, niet?
Nog niet, maar als ik BM word dan wel
  maandag 3 november 2008 @ 23:08:21 #136
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62922453
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Nog niet, maar als ik BM word dan wel
Mijn stem heb je
Huilen dan.
pi_62922474
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mijn stem heb je
volgende ronde misschien. deze ronde ben ik sl
  maandag 3 november 2008 @ 23:09:53 #138
202348 Susi
Temple of Love
pi_62922504
Jawel, ik ben d'r ook weer
  maandag 3 november 2008 @ 23:10:05 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62922513
Ik had het over dat off-topic orgaandonatie-gebeuren.
Huilen dan.
  maandag 3 november 2008 @ 23:19:04 #140
202348 Susi
Temple of Love
pi_62922783
Ah, een spelleider met ballen.

Ik zeg, ik hou d'r van
pi_62922955
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:19 schreef Susi het volgende:
Ah, een spelleider met ballen.

Ik zeg, ik hou d'r van
Ey, swa. Je moet gas geven; gas geven moet je.
  maandag 3 november 2008 @ 23:46:41 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62923446
En toen was het dood, ik den kdat ze allemaal nog steeds onder de indruk zijn van die laatste opmerking,
Laffe huichelaar
pi_62923600
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:46 schreef timmmmm het volgende:
En toen was het dood, ik den kdat ze allemaal nog steeds onder de indruk zijn van die laatste opmerking,
Zoals het een echte leider betaamt ben ik er voor de wakkeren onder ons

Ksnap dat gedoe in USA trouwens niet met die verkiezingen. Je moet jezelf gewoon naar voren schuiven en het heft in eigen hand nemen. Easy as Dell.
  maandag 3 november 2008 @ 23:55:09 #144
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62923614
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:54 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Zoals het een echte leider betaamt ben ik er voor de wakkeren onder ons
Heel goed, zo hoort het ook, daar hou ik je wel aan hè, dus ik verwacht je vannacht nog tot laat
Laffe huichelaar
pi_62923644
jemig wat gaan jullie hard

*doet weer mee*
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_62923662
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:56 schreef CaLeX het volgende:

*doet weer mee*
Je deed al mee. Number thirteen.

OH JA, ALLE ROLLEN EN REGELS ALS IN DE VORIGE RONDE. BEHALVE DAT INACTIEVE GEDOE. Ik ga er niet met de stopwatch bijstaan. Niet stemmen kan ook tactiek zijn.
  maandag 3 november 2008 @ 23:58:07 #147
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62923678
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:56 schreef CaLeX het volgende:

*doet weer mee*
Na onze kortstondige doch innige relatie moet je toch weten dat ik altijd hard ga
Laffe huichelaar
pi_62924562
Ik ben er pitten van. Morgen hebben jullie op tijd jullie rollen en er is om 1900 een presidentsverkiezing dit keer!

Aot Mon!
  dinsdag 4 november 2008 @ 00:50:28 #149
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62924609
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 00:47 schreef PrincePolly het volgende:
Ik ben er pitten van. Morgen hebben jullie op tijd jullie rollen en er is om 1900 een presidentsverkiezing dit keer!

Aot Mon!
Trusten

Morgen om 19.00 al, dat is snel!
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 01:20:14 #150
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62925020
Iedereen is met je meegegaan PP

Dan gaat hier de laptop ook maar eens uit
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 02:57:09 #151
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62925984
Volgende ronde doe ik niet mee, heb er ff geen tijd voor.
Good luck!
  dinsdag 4 november 2008 @ 07:14:37 #152
163094 Ladidadida
pi_62926358
Nog even de complimenten aan SilentAlarm, vond het erg goed

En krijgen we de oplossingen van de hints nog?
  dinsdag 4 november 2008 @ 08:41:16 #153
202348 Susi
Temple of Love
pi_62927143
Jum jum !
pi_62928228
count me in again
[quote]Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
Yay *O*
Lordmagic reageert op mijn topic, dan weet ik zeker dat hij geslaagd is :+
  dinsdag 4 november 2008 @ 09:47:58 #155
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62928355
1) Silentalarm
2) Timmmm
3) PS
4) DuTank
5)Trevland
6) SiestaGuru
7) Isdatzo
8) PS
8) Laidiaiaia
9) Sheepcidus
10) De_Boswachter
11) Susi
12) Lynda
13) Calex
14) Lekiamh
15) wendytje
16) Lordmagic
17) SG
18) Clesar
19) yosander
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:02:21 #156
216584 Trevland
pi_62928644
Ik wil wel alle oplossingen van de hints van de vorige keer.
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:18:19 #157
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62929016
Ik heb nog geen rol gekregen
A little knowledge is a dangerous thing.
  dinsdag 4 november 2008 @ 10:19:09 #158
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62929044
Niemand nog, denk ik, moet wel een beetje op tijd gebeuren, als je om 19.00 al de BM wilt hebben
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:13:59 #159
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62930371
Lieve mensen, ik ben weer op de koffie in het ziekenhuis, dus ben vanmiddag pas weer terug

Ik stem alvast op lynda, die vond ik wel heel goed vorige ronde, en anders gaat ze de eerste ronde weer dood, ook zonde

Lynda for mayor
(en het maakt me dus niet uit of ze zich verkiesbaar stelt of niet )

Burgemeestersverkiezingenstandtevroegmaardatmaaktnietuit,ookalzijnernoggeenrollenbekend:

Lynda (1) Timmmmm
Laffe huichelaar
pi_62930769
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:18 schreef -SG- het volgende:
Ik heb nog geen rol gekregen
Ey gaperd. Effe een pizzaatje naar binnen vouwen en dan krijg je je PM
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:52:15 #161
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62931418
Ik heb mijn rol gekregen .
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:52:33 #162
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62931424
Pizza calzone .
pi_62931523
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:52 schreef -SG- het volgende:
Ik heb mijn rol gekregen .
Iedereen!
Kzeg toch, voor de middag is alles bekend.

Dit is de definitieve lijst van deelnemers en hebben dus allen een rol doorgekregen:

1) Silentalarm
2) Timmmm
3) PS
4) DuTank
5)Trevland
6) SiestaGuru
7) Isdatzo
8) Laidiaiaia
9) Sheepcidus
10) De_Boswachter
11) Susi
12) Lynda
13) Calex
14) Lekiamh
15) wendytje
16) Lordmagic
17) SG
18) Clesar
19) yosander

DE VERKIEZINGEN ZIJN OOK HIER BEGONNEN, STEMMEN VOOR BM!!
OM 19:00 VANAVOND IS DE BM BEKEND UND GEHT'S LOS
pi_62931601
sweet:)
wie stellen zich beschikbaar als mayor?
Yay *O*
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:04:55 #165
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_62931737
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:58 schreef Lordmagic het volgende:
sweet:)
wie stellen zich beschikbaar als mayor?
Ik niet.
pi_62931816
Die bullshit van verplicht stemmen en voten e.d. telt bij mij niet.

Je stemt gewoon of niet en als je een inactieve mafia hebt, dan heb je pech. Je kunt mij wel even pm-en voor zijn of haar adresgegevens om diegene persoonlijk op te zoeken, maar that's it.
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:10:25 #167
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62931882
ik stem dus op lynda, of ze zich nou verkiesbaar stelt of niet, kan geen lijstje zoeken, ik ben mobiel
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:14:53 #168
216584 Trevland
pi_62932004
Ik stel me beschikbaar voor kanidaat voor BM omdat er al zoveer kanidaten zijn.
pi_62932066
Lynda (1) timmmmm (als ze het goed vindt)
Trevland(0)
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:21:01 #170
202348 Susi
Temple of Love
pi_62932154
Ik hoef het niet zo nodig te zijn. As usual.
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:22:36 #171
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62932197
Timmmmm waarom wacht je niet gewoon af wie er zich al BMkandidaat aanmelden ?
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:49:55 #172
216584 Trevland
pi_62932951
Goh nog geen meer kanidaten en kiezers?
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:58:26 #173
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62933181
Ik wacht nog even met stemmen

tvp
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
pi_62933242
Volgens goede traditie, stel ik mezelf maar weer eens beschikbaar.
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:04:45 #175
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62933332
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:06:18 #176
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62933372
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 07:14 schreef Ladidadida het volgende:
Nog even de complimenten aan SilentAlarm, vond het erg goed
ik sluit me hier bij aan
pi_62933547
-SG- dat deed die omdat die op ziekenbezoek ging en niet wist hoe laat die terug was.
Yay *O*
  dinsdag 4 november 2008 @ 14:03:15 #178
216584 Trevland
pi_62934772
Iedereen stem op mij!
  dinsdag 4 november 2008 @ 14:26:00 #179
163094 Ladidadida
pi_62935372
Ik ga me ook een keer verkiesbaar stellen

Waarom? Omdat ik het spel van voor naar achter en weer terug ken
  dinsdag 4 november 2008 @ 14:34:47 #180
163094 Ladidadida
pi_62935584
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (0)
pi_62935702
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:26 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga me ook een keer verkiesbaar stellen

Waarom? Omdat ik het spel van voor naar achter en weer terug ken
Ben je iedere rol al eens geweest? Nee precies, dat dacht ik al.
  dinsdag 4 november 2008 @ 14:44:06 #182
163094 Ladidadida
pi_62935814
Nou, ik zou niet weten wat ik nog nooit ben geweest..
  dinsdag 4 november 2008 @ 14:50:56 #183
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62935962
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:44 schreef Ladidadida het volgende:
Good Cop/Bad Cop?
  dinsdag 4 november 2008 @ 14:51:19 #184
216584 Trevland
pi_62935974
Bom?
pi_62936024
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (1) CaLeX

Stiekeme sollicitatie naar de film
pi_62936087
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:44 schreef Ladidadida het volgende:
cupido, cops, bom, zombie, rechercheur, dorpsoudste, seriemoordenaar. Er zit er vast wel 1 bij
  dinsdag 4 november 2008 @ 14:58:12 #187
163094 Ladidadida
pi_62936150
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:50 schreef Clesar03 het volgende:

[..]

Good Cop/Bad Cop?
Nee, maar rechercheur wel
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:53 schreef CaLeX het volgende:
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (1) CaLeX

Stiekeme sollicitatie naar de film
Yeeeeeeee!
pi_62936379
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:58 schreef Ladidadida het volgende:
Yeeeeeeee!
PM staat aan
pi_62936566
verschrikkelijk offtopic.. Ik heb lekker 2 zevens behaald net bij verdediging

Oja rol ontvangen
pi_62936651
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:15 schreef lynda het volgende:
verschrikkelijk offtopic.. Ik heb lekker 2 zevens behaald net bij verdediging

Oja rol ontvangen
Umm, gefeliciteerd, denk ik....

Ik zou eigenlijk niet weten wat het betekend , maar je lijkt blij... Dus ja
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:23:33 #191
216584 Trevland
pi_62936765
Nou waarom stemt er niemand op mij? ik wil ook een keertje BM zijn
pi_62936772
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:18 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Umm, gefeliciteerd, denk ik....

Ik zou eigenlijk niet weten wat het betekend , maar je lijkt blij... Dus ja
Opdrachten voor studie Ipv 5 tentamens voor 5 vakken.. 5 grote opdrachten maken en die dus verdedigen voor 2,5 studiepunt..
5 van de 5 gehaald = hele periode gehaald Weer stuk dichterbij echte afstuderen
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:53:56 #193
216584 Trevland
pi_62937572
En het is weer stil
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:58:25 #194
163094 Ladidadida
pi_62937699
Tot wanneer kunnen we eigenlijk stemmen?
pi_62937752
7 uur
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:07:20 #196
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62937960
stipt.
Huilen dan.
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:07:40 #197
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62937965
is lynda nu eigenlijk verkiesbaar of niet?
pi_62938121
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef Clesar03 het volgende:
is lynda nu eigenlijk verkiesbaar of niet?
Tim vindt van wel Die wil het graag.. Dus blijkbaar wel
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:18:32 #199
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62938242
Dan wordt het helemaal een moeilijke keuze
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:18:37 #200
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62938247
Ik twijfel of ik mezelf verkiesbaar zal stellen Ik heb mezelf bewezen vind ik Maar er is zo veel
Live from Chicago
pi_62938257
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (0)
Silentalarm(0)

Ik ben ook weer beschikbaar. Na SL geweest te zijn wil ik wel eens BM zijn. Ken het spelletje nu toch wel vrijgoed, en ben nog nooit BM geweest, dus dat lijkt me wel wat.
pi_62938292
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik twijfel of ik mezelf verkiesbaar zal stellen Ik heb mezelf bewezen vind ik Maar er is zo veel
Wij waren gewoon even verdomde goed bezig vorige ronde
Stond er zelf helemaal raar van te kijken
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:21:32 #203
216584 Trevland
pi_62938328
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef Silentalarm het volgende:
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (0)
Silentalarm(0)

Ik ben ook weer beschikbaar. Na SL geweest te zijn wil ik wel eens BM zijn. Ken het spelletje nu toch wel vrijgoed, en ben nog nooit BM geweest, dus dat lijkt me wel wat.
Goh dus nu hebben we zat kanidaten maar geen stemmers(lol)

Of heeft Lynda zich al beschibaar gesteld?
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:26:27 #204
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62938476
Okee Lynda, jij of ik dan lijkt me beter
Live from Chicago
pi_62938586
Willen jullie mijn (vakkundig) verwijderde stem voor Ladi er weer bij zetten
pi_62938594
Ik ben beschikbaar onder dwang van Tim die er al 3 dagen over zeurt
pi_62938607
Lynda (1) timmmmm
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (1) Calex
Silentalarm(0)

zo dan
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:32:06 #208
216584 Trevland
pi_62938619
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:30 schreef CaLeX het volgende:
Willen jullie mijn (vakkundig) verwijderde stem voor Ladi er weer bij zetten
kan je zelf ook
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:32:56 #209
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62938642
## Lynda
Live from Chicago
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:33:25 #210
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62938656
Lynda (2) timmmmm, PS
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (1) Calex
Silentalarm(0)
Live from Chicago
pi_62939267
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:32 schreef Trevland het volgende:

[..]

kan je zelf ook
Kan, maar ik kan maar 1 keer stemmen natuurlijk
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:00:50 #212
216584 Trevland
pi_62939313
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:58 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Kan, maar ik kan maar 1 keer stemmen natuurlijk
Maar ik had het over je stem er weer bij zetten.
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:04:29 #213
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62939405
mijn kandidaat staat voor
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:23:20 #214
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62939813
sorry, offtopic, maar timmmm ik wilde je nog wat vragen over je ziekenhuis bezoek, alleen je inbox is vol
Live from Chicago
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:26:29 #215
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62939896
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
sorry, offtopic, maar timmmm ik wilde je nog wat vragen over je ziekenhuis bezoek, alleen je inbox is vol

Ik zal er wat aan doen, er valt sowieso een hoop te vertellen, vertrouw in ieder gevaal noooooit een import arts
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:28:41 #216
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62939957
Geroggeld, ik zal je het wel PMen
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:30:15 #217
163094 Ladidadida
pi_62940000
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:04 schreef timmmmm het volgende:
mijn kandidaat staat voor
Ik heb de vorige keer natuurlijk niet voor niks op jou gestemd, dus ik verwacht nu wel een gepaste actie van je
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:33:47 #218
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62940075
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:30 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik heb de vorige keer natuurlijk niet voor niks op jou gestemd, dus ik verwacht nu wel een gepaste actie van je
Vorige keer was je maffia, dus dat verhaaltje gaat niet op
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:41:29 #219
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62940250
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:39 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ben je iedere rol al eens geweest? Nee precies, dat dacht ik al.
Ik wel

Zelfs rollen die er niet meer zijn
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:45:43 #220
163094 Ladidadida
pi_62940345
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vorige keer was je maffia, dus dat verhaaltje gaat niet op
Dus? Ik heb je toch een dienst bewezen? He? Nou?

Je bent onbetrouwbaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:45:47 #221
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_62940348
Ik ben weg voorlopig, succes met de verkiezingen
Live from Chicago
pi_62940520
PS is er iemand genegen om de OP straks te maken en de definitieve namenlijst klikbaar.
Ik doe het iig niet, dus als ik het nieuwe topic moet openen dan geen klikbare lijst.

Nog een uurtje met de stemming voor de BM trouwens. Loopt nog niet echt storm.

Oh ja, bij mij keiharde tijdslimieten: 1900 en 2200.
Te laat is te laat.

Ik zal ook proberen de nachtkills om precies 2200 te plaatsen, alhoewel ik het privaat nogal druk heb de komende tijd.
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:56:04 #223
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62940573
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:45 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dus? Ik heb je toch een dienst bewezen? He? Nou?

Je bent onbetrouwbaar
Misschien stemde je wel op me omdat je me zo slecht vond, een slechtere keuze dan SG

Ik denk dat lynda de beste keuze is, daarom stem ik op haar, lijkt me logisch
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:56:38 #224
163094 Ladidadida
pi_62940582
Zelf weten
pi_62940871
Ik stem dan wel ladi, omdat ik het anders zielig vind.

Lynda (2) timmmmm, PS
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (2) Calex, Silentalarm
Silentalarm(0)
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:09:53 #226
163094 Ladidadida
pi_62940888
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Jij krijgt ook een copy
pi_62940927
Ik ben vanaf weg en kom wat later terug. Voor 2200 ALTIJD.

Ik ga ervan uit dat jullie zelf even de BM regelen en benoemen. Special guests zsm na 1900 alles doorsturen aub.
Let op: iemand anders kan gewoon een nieuw topic openen. No problem!

Going
pi_62940977
Lynda denkt dat ik maffia ben, maar dat ben ik niet, dus is lynda maffia omdat ze mij verdacht aan het maken is, maar eigenlijk maak ik nu dus lynda verdacht en ben ik weer maffia, of dat is lynda's bedoeling en dan is ze alsnog maffia.
SPOILER
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:16:01 #229
163094 Ladidadida
pi_62941023
Ik verdenk PP.
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:18:23 #230
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62941079
Lynda (2) timmmmm, PS
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (3) Calex, Silentalarm, DuTank
Silentalarm(0)
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:22:33 #231
163094 Ladidadida
pi_62941155
Yeeee dankje DuTank
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:23:02 #232
163094 Ladidadida
pi_62941167
Lynda (2) timmmmm, PS
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Silentalarm(1) Ladidadida
pi_62941173
Ladi en BM
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:24:10 #234
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62941185
Ik had niks te doen:

1) Silentalarm - Profiel History Fotoboek
2) Timmmm - Profiel History Fotoboek
3) PS - Profiel History Fotoboek
4) DuTank - Profiel History Fotoboek
5)Trevland - Profiel History Fotoboek
6) SiestaGuru - Profiel History Fotoboek
7) Isdatzo - Profiel History Fotoboek
8) Ladidadida - Profiel History Fotoboek
9) Sheepcidus - Profiel History Fotoboek
10) De_Boswachter - Profiel History Fotoboek
11) Susi - Profiel History Fotoboek
12) Lynda - Profiel History Fotoboek
13) Calex - Profiel History Fotoboek
14) Lekiamh - Profiel History Fotoboek
15) wendytje - Profiel History Fotoboek
16) Lordmagic - Profiel History Fotoboek
17) SG - Profiel History Fotoboek
18) Clesar03 - Profiel History Fotoboek
19) yosander - Profiel History Fotoboek
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:26:52 #235
163094 Ladidadida
pi_62941239
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:23 schreef lynda het volgende:
Ladi en BM
Losing, are you?
pi_62941255
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:26 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Losing, are you?
Maffia, are you?
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:28:28 #237
163094 Ladidadida
pi_62941281
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:27 schreef lynda het volgende:

[..]

Maffia, are you?
Nope
Bang dat je eraan gaat, als mobje?
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:30:41 #238
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62941334
##vote Lynda

Lynda (3) timmmmm, PS, Clesar03
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
pi_62941340
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:28 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Nope
Bang dat je eraan gaat, als mobje?
Neuh want het is en blijft nog steeds onmogelijk dat ik mobje ben
Als je beetje had opgelet de afgelopen 500 rondes wist je dat

Kans lynda mob: 00000000000,1%
Kans ladi mob: 99999999,9%
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:31:21 #240
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62941348
Oew, bitchfight

Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:31:54 #241
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62941370
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:31:54 #242
163094 Ladidadida
pi_62941371
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:30 schreef lynda het volgende:

[..]

Neuh want het is en blijft nog steeds onmogelijk dat ik mobje ben
Als je beetje had opgelet de afgelopen 500 rondes wist je dat
Elke keer dat je geen mob bent geweest, verhoogt de kans dat je het deze keer wel bent.

Ik daarentegen ben nu 2 rondes maffia geweest en dit keer dus niet
pi_62941377
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:23 schreef Ladidadida het volgende:
Lynda (2) timmmmm, PS
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:32:22 #244
163094 Ladidadida
pi_62941384
Je moet weer even je wiskunde A ophalen wat betreft kansberekening
pi_62941407
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:31 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Elke keer dat je geen mob bent geweest, verhoogt de kans dat je het deze keer wel bent.

Ik daarentegen ben nu 2 rondes maffia geweest en dit keer dus niet
Die theorie gaat al 400 ronde's niet op
dus helaas
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:34:34 #246
163094 Ladidadida
pi_62941434
Dat had ik ook gezegd als ik jou was.

CHANGE! YES WE CAN!
pi_62941472
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:34 schreef Ladidadida het volgende:
Dat had ik ook gezegd als ik jou was.

CHANGE! YES WE CAN!
Doe ik toch ook Bij jou werkt die theorie helaas niet..
pi_62941490
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:30 schreef Clesar03 het volgende:
##vote Lynda

Trevland(0)
SiestaGuru (0)
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:37:14 #249
163094 Ladidadida
pi_62941498
Als ik maffiazijn had willen uitbuiten, had ik me wel kandidaat gesteld toen ik mob was.
pi_62941520
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:32 schreef Ladidadida het volgende:
Je moet weer even je wiskunde A ophalen wat betreft kansberekening
Als we het toch over wiskunde hebben gaan we gelijk maar offtopic. Ik heb het vandaag verneukt.
een 1.9
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:39:17 #251
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62941545
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:38 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Als we het toch over wiskunde hebben gaan we gelijk maar offtopic. Ik heb het vandaag verneukt.
een 1.9
Dat is wel enorm slecht

Hoe ging je bio van de week?
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:40:34 #252
163094 Ladidadida
pi_62941574
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:38 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

een 1.9
Oeps! Waar ging het over?
pi_62941585
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:37 schreef Ladidadida het volgende:
Als ik maffiazijn had willen uitbuiten, had ik me wel kandidaat gesteld toen ik mob was.
Tja.. of tactiek
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:42:40 #254
163094 Ladidadida
pi_62941640
Nee
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:42:47 #255
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62941646
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:41 schreef lynda het volgende:

[..]

Tja.. of tactiek
Lynda, hou gewoon eens op, ladi is net zo min maffia als jij, dat gebitch hou ik niet van hoor, jij trouwens ook hoor ladi, heel vervelend, moddergooien heet dat
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:43:24 #256
163094 Ladidadida
pi_62941657
Trouwens, jij stemt zelf nooit, waarom zou jij nu een geloofwaardig BM kunnen worden?
pi_62941666
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:40 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Oeps! Waar ging het over?
Logaritmen en transformaties. Ik ben gewoon wiskundelectisch.
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:43:59 #258
163094 Ladidadida
pi_62941670
Ha! Ik ga een televisiespotje maken van 8 miljoen, en dat op alle zenders tegelijk uitzenden
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:44:29 #259
163094 Ladidadida
pi_62941682
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Zoiets bestaat wel echt..
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:44:55 #260
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62941689
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Ladidadida het volgende:
Ha! Ik ga een televisiespotje maken van 8 miljoen, en dat op alle zenders tegelijk uitzenden
nu krijg je mijn stem zeker niet
Laffe huichelaar
pi_62941707
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Ladidadida het volgende:
Trouwens, jij stemt zelf nooit, waarom zou jij nu een geloofwaardig BM kunnen worden?
Omdat ik NOOIT stem bij een BM verkiezing en dat ook NOOIT zal doen..
Ik los de hints wel op bij de lynchen en stem dan. Weet je zeker dat je wat met het spel doet..
Of was jij die doden van vorige ronde vergeten?
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:46:00 #262
163094 Ladidadida
pi_62941715
Je stemt niet omdat ik een neger ben hè!
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:46:24 #263
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62941719
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:44 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Zoiets bestaat wel echt..
Ja dyslectie, maar dan met cijfers, hoe heet dat eigenlijk
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:46:28 #264
216584 Trevland
pi_62941726
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

had dat mij maar laten doen dan mag jij wel mij talen doen^^
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:47:39 #265
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62941756
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Je stemt niet omdat ik een neger ben hè!
Nee, omdat lynda en echte oorlogsveteraan is natuurlijk
Laffe huichelaar
pi_62941765
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja dyslectie, maar dan met cijfers, hoe heet dat eigenlijk
dyscalculie
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:48:13 #267
163094 Ladidadida
pi_62941768
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:45 schreef lynda het volgende:

[..]

Omdat ik NOOIT stem bij een BM verkiezing en dat ook NOOIT zal doen..
Ja, da's toch apart hè. Weet je wel zeker dat je democratisch bent ingesteld enzo?

Ik bedoel, ik zou ook niet op J-P stemmen als die zelf niet ging stemmen..
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:48:34 #268
163094 Ladidadida
pi_62941776
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee, omdat lynda en echte oorlogsveteraan is natuurlijk
En een wang met een bobbel!
pi_62941780
IK STEM LYNDA!
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:49:07 #270
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62941787
Ik dus wel, JP de gekste
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:49:32 #271
163094 Ladidadida
pi_62941789
Lul
Heb je je laten overhalen door je neukertje tim!
pi_62941813
Lynda (4) timmmmm, PS, Clesar03, SIlent
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (2) Calex, DuTank
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:51:56 #273
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62941848
Ik ben de beste campagneleider ever!
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:52:23 #274
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62941856
Ik stem:
SPOILER
!
SPOILER
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:52:39 #275
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62941866
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
Lul
Heb je je laten overhalen door je neukertje tim!
Jaloers?

Lynda is nou eenmaal de betere keus, deal with it
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:52:51 #276
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62941871

kijk die maffiahoertjes
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:52:57 #277
216584 Trevland
pi_62941875
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben de beste campagneleider ever!
Dan huur ik je bij deze nu al voor de volgende keer in.
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:53:23 #278
163094 Ladidadida
pi_62941886
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:52 schreef DuTank het volgende:

kijk die maffiahoertjes
Dat wou ik net zeggen.
pi_62941914
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:52 schreef DuTank het volgende:

kijk die maffiahoertjes
Als ik maffia ben speel ik de aankomende 10 rondes niet mee.
Deal?

En ik heb nog NOOIT 1 ronde overgeslagen, vind het te leuk
pi_62941945
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:48 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ja, da's toch apart hè. Weet je wel zeker dat je democratisch bent ingesteld enzo?

Ik bedoel, ik zou ook niet op J-P stemmen als die zelf niet ging stemmen..
Dat heet gewoon niet willen stemmen en het eerlijk toegeven
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:55:40 #281
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62941947
We zullen het vannacht zien, als ik eraan ga, zijn jullie maffia, want jullie staan vanaf nu onder 24/7 surveillance!
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:57:08 #282
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62941986
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:55 schreef DuTank het volgende:
We zullen het vannacht zien, als ik eraan ga, zijn jullie maffia, want jullie staan vanaf nu onder 24/7 surveillance!
Als ze het niet is heeft maffia nu een goeie reden om jou te killen.
Radio Soulwax!
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:57:44 #283
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62941997
nog 3 minuten!
pi_62942002
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (4) Calex, Silentalarm, DuTank, wendytje
uit een aspergernest
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:58:17 #285
163094 Ladidadida
pi_62942015
Ik ga douchen!
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:58:28 #286
216584 Trevland
pi_62942024
Goh ik al weer geen stemmen
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:58:32 #287
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62942030
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:57 schreef wendytje het volgende:
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (4) Calex, Silentalarm, DuTank, wendytje
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (3) Calex, DuTank, Lynda

Cheater!
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:59:17 #288
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62942056
Lynda (4) timmmmm, PS, Clesar03, Silent
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (3) Calex, DuTank, wendytje

Je moet het wel goed doen wendytje
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:59:48 #289
216584 Trevland
pi_62942071
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef DuTank het volgende:

[..]

Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (3) Calex, DuTank, Lynda

Cheater!
Waar heb jij wendy gelaten?
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:59:48 #290
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62942073
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef DuTank het volgende:

[..]

Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (3) Calex, DuTank, wendytje

Cheater!
fixed
Radio Soulwax!
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:00:14 #291
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62942086
En de lijnen zijn gesloten, u kunt niet meer meespelen, helaas!
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:01:03 #292
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62942104
Lynda, je wint!!!!

Ben ik nu je Sarah Palin?
Laffe huichelaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:01:03 #293
216584 Trevland
pi_62942105
nu wachten op de SL
pi_62942195
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:55 schreef DuTank het volgende:
Misschien handig om eens EEN ronde hints op te lossen ipv maar raar stemmen
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:57 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Als ze het niet is heeft maffia nu een goeie reden om jou te killen.
Dat ook nog.
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:04:27 #295
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62942205
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:59 schreef Trevland het volgende:

[..]

Waar heb jij wendy gelaten?
Foutje. Spacede hem te hard.
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:05:30 #296
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62942229
volmaken dan maar
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:05:44 #297
163094 Ladidadida
pi_62942236
SL komt niet zei hij al
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:05:52 #298
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62942242
waar is PP, die moet nieuw topic hosselen
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:06:02 #299
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62942246
Hoe laat dan?
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:06:29 #300
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_62942258
Slowchat topic openen? Als je voorstander bent, open dan ff
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:06:30 #301
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62942261
lapo
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:07:25 #302
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62942292
nu pas
Laffe huichelaar