Verdien 'm maarquote:Op maandag 3 november 2008 21:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Liever dan die PM met je nummer erin...
Vrouwen die voor Ajax zijnquote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Verdien 'm maar
Al ben ik wel voor Ajax, dus je kan wellicht nog gaan twijfelen
Wij waren gewoon even keihard goed bezig!quote:Op maandag 3 november 2008 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mja mja
Daarom ook props voor Lynda.
Toch he, 100% score *-)
Ennume, jammer dat ik toch nog dood moest aan het einde... Maar pas als laatste!
En omdat jij die nooit heb gegeven?quote:Op maandag 3 november 2008 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
En Lynda, waarom voegde jij mijn goede MSN niet toe?
Jawel, op mijn sudoku msnquote:Op maandag 3 november 2008 21:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Wij waren gewoon even keihard goed bezig!
[..]
En omdat jij die nooit heb gegeven?
Ja, daar kwam ik speciaal voor jouquote:Op maandag 3 november 2008 21:32 schreef lynda het volgende:
[..]
PS!![]()
![]()
[..]
Ja daar heb je tijdje geleden nog tegen me zitten lullen! Dus dat kan je nog steeds
quote:Op maandag 3 november 2008 21:35 schreef Isdatzo het volgende:
Ze wil je gewoon niet, hara.
Snáp dat dan
ik wil jou welquote:Op maandag 3 november 2008 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou niet weten wat voor hints ik daar bij moet verzinnen dus als ik het ga doen zijn de cops weg. Als je mij wel wil, kun je kijken of er een andere boeiende rol is
Nou dat heb ik heul niet gehadquote:Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik speciaal voor jouen toen zei ik 'Add mijn goede ........' en toen niets
![]()
Ken je plaats. Dat is NA mij; story of your lifequote:Op maandag 3 november 2008 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
HEY, en ik dan?
VERDOMME [ afbeelding ]
Misplaatste arrogantiequote:Op maandag 3 november 2008 21:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ken je plaats. Dat is NA mij; story of your life
Die internetstalker van je heeft toch een nieuwe motor? Kan ie binnen het uur bij je zijn!quote:Op maandag 3 november 2008 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
Haha, ik blijf woon hier ver vandaan
quote:Op maandag 3 november 2008 21:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Die internetstalker van je heeft toch een nieuwe motor? Kan ie binnen het uur bij je zijn!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Verdien 'm maar
Al ben ik wel voor Ajax![]()
It won't be the same without youquote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef PrincePolly het volgende:
Oeps, PP messed up the topic again.
Ik offer mezelf wel op als dat een oplossing is. Dus als er behoefte aan is kap ik ermee, kan de rest verder.
Waarom zou je?quote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef PrincePolly het volgende:
Oeps, PP messed up the topic again.
Ik offer mezelf wel op als dat een oplossing is. Dus als er behoefte aan is kap ik ermee, kan de rest verder.
Nee. 1900 en 2200quote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben ik nu SL
Met de garantie inderdaad, dat de lynch precies om 19.00 is (okay, misschien 19.05, maar later toch niet)
En de kill ook goed op tijd,
Om die kill goed op tijd te kunnen zetten, moet ik wel ofwel alle speciale rollen verzoeken hun PM voor half 10 te sturen, ofwel de deadline voor de PM's 22.00 houden en de kills om 22.30 plaatsen, aan jullie de keus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |