Dat zou wel kunnen, maar ik moet eerst van de maffia weten wie wie killt, voor ik verhaaltjes kan makenquote:Op maandag 3 november 2008 22:25 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Maak je de verhaaltjes van te voren, en doe je de slachtoffers er later in.
Nee, ik zeg niet te garanderen om altijd exact om 1900 en 2200 te kunnen posten. Jij blijkbaar ook niet, maar bij jou is het wel okay. Ik zeg niet 3 uur later.quote:Op maandag 3 november 2008 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, jij zegt niet om zeven en tien uur alles te kunnen, dan zie ik dus taferelen voor me waar je een half uur, of een uur later bent, en dat doe ik dus niet, maar het kan inderdaad voorkomen dat hij er pas om 19.01 staat ipv 19.00,
Nee.quote:Op maandag 3 november 2008 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, jij zegt niet om zeven en tien uur alles te kunnen, dan zie ik dus taferelen voor me waar je een half uur, of een uur later bent, en dat doe ik dus niet, maar het kan inderdaad voorkomen dat hij er pas om 19.01 staat ipv 19.00,
Hara, doe je mee, post dan zoveel je wilt, doe je niet mee, zwijg dan gewoon!quote:Op maandag 3 november 2008 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet te garanderen om altijd exact om 1900 en 2200 te kunnen posten. Jij blijkbaar ook niet, maar bij jou is het wel okay. Ik zeg niet 3 uur later.
Be my guestquote:Op maandag 3 november 2008 22:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ja hey, maak je er maar lekker makkelijk van af hè.. zo kan ik het ook wel
quote:Op maandag 3 november 2008 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh men o men, ik had je bijna vermoord! Ik vond het zo raar verdacht dat je in dat pizzatopic postteIk dacht dat je het dorp wilde laten denken dat je nachtwaker was en die slaaphint kon ook op jou slan dacht ik
Nope, het eerste wat je er over zei was 19.10quote:Op maandag 3 november 2008 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hara, doe je mee, post dan zoveel je wilt, doe je niet mee, zwijg dan gewoon!
Ik kan zeggen alles om 7 uur en 10 uur te doen, als ik op tijd alles binnen krijg, anders dus niet, dat heb ik al gezegd
zoek naar een post van mijquote:Op maandag 3 november 2008 22:34 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Dat jij dat nu uitgerekend gezien moest hebben, ik had verwacht dat de nachtwaker niet echt naar zn eigen zou kijken zodat dat nooit zou opvallen.
Dat zou een mooie klapper geweest zijn![]()
Leuk ook dat ik toen niet op hara stemde vanwege het bom zijn, zodat de maffia iig niet zou denken dat ik zelf de bom was, dat ik toen opeens geen ballen zou hebben![]()
Ik doe trouwens graag weer mee, waar is het lijstje?
Nee, ik heb erquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet kán. Echter, jij doet moeilijk over die tijden, dan is het minste wat je kan doen beloven om zelf op tijd te posten. En dat dan ook waar te maken.Huilen dan.
Maar jij weet al wie de maffia is dus je kan over elke al wel wat schrijven en dan wat moois er van maken en de naam van de slacht offer er inzetten.quote:Op maandag 3 november 2008 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, maar ik moet eerst van de maffia weten wie wie killt, voor ik verhaaltjes kan maken
Precies. Als hij dat doet, na dit alles, krijgt hij dan ook een chapeau.quote:Op maandag 3 november 2008 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik het niet kán. Echter, jij doet moeilijk over die tijden, dan is het minste wat je kan doen beloven om zelf op tijd te posten. En dat dan ook waar te maken.
Mijn steun heb je.quote:Op maandag 3 november 2008 22:39 schreef timmmmm het volgende:
Nou, isdatzo, ja of nee, wat wil je, jij schijnt de enige te zijn die er bezwaar tegen heeft, dus zeg het maar
quote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef timmmmm het volgende:
1) Silentalarm
2) Timmmm
3) PS
4) DuTank
5)Trevland
6) SiestaGuru
7) Isdatzo
8)
In maffia gebeuren wel ergere dingen.quote:Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Oh really? Ik vind het best een heeeeeeeeeeeeeeeel vervelend idee dat ze me gaan opensnijden en dingen uit mij halen en die dingen in andere mensen plaatsen. Eigenlijk. Dead or alive.
Dan moet je reageren dat je dat niet wil. Aangezien de meeste Nederlanders luie, lakse honden zijn stemmen ze hiermee dus onbedoeld in en helpen ze anderen.quote:Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Oh really? Ik vind het best een heeeeeeeeeeeeeeeel vervelend idee dat ze me gaan opensnijden en dingen uit mij halen en die dingen in andere mensen plaatsen. Eigenlijk. Dead or alive.
Ik mag jou wel, volgens mij gaat dit wel een grappige ronde wordenquote:Op maandag 3 november 2008 22:57 schreef PrincePolly het volgende:
[een hele rits namen]
Ik ga ervan uit dat iedereen hierboven gewoon meedoet en zal hun ook een PM sturen bij geen reactie.
Als ze niet meedoen even in het topic aangeven. Dit betekent ook dat we al snel de rollen gaan verdelen. Ik kan niet zo tegen dat getreuzel.
Een beetje als de donor-melding zou moeten zijn. Je doet standaard mee, tenzij je reageert.
Ja, die dood van Ladidadida bijvoorbeeldquote:Op maandag 3 november 2008 23:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
In maffia gebeuren wel ergere dingen.
Zo werkt dat toch, nog, niet?quote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan moet je reageren dat je dat niet wil. Aangezien de meeste Nederlanders luie, lakse honden zijn stemmen ze hiermee dus onbedoeld in en helpen ze anderen.
Ik heb wel een donorcodocil.quote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan moet je reageren dat je dat niet wil. Aangezien de meeste Nederlanders luie, lakse honden zijn stemmen ze hiermee dus onbedoeld in en helpen ze anderen.
Nog niet, maar als ik BM word dan welquote:Op maandag 3 november 2008 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die dood van Ladidadida bijvoorbeeld
[..]
Zo werkt dat toch, nog, niet?
Mijn stem heb jequote:Op maandag 3 november 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nog niet, maar als ik BM word dan wel
volgende ronde misschien. deze ronde ben ik slquote:
Ey, swa. Je moet gas geven; gas geven moet je.quote:Op maandag 3 november 2008 23:19 schreef Susi het volgende:
Ah, een spelleider met ballen.
Ik zeg, ik hou d'r van![]()
Zoals het een echte leider betaamt ben ik er voor de wakkeren onder onsquote:Op maandag 3 november 2008 23:46 schreef timmmmm het volgende:
En toen was het dood, ik den kdat ze allemaal nog steeds onder de indruk zijn van die laatste opmerking,
Heel goed, zo hoort het ook, daar hou ik je wel aan hè, dus ik verwacht je vannacht nog tot laatquote:Op maandag 3 november 2008 23:54 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zoals het een echte leider betaamt ben ik er voor de wakkeren onder ons
Je deed al mee. Number thirteen.quote:Op maandag 3 november 2008 23:56 schreef CaLeX het volgende:
jemig wat gaan jullie hard
*doet weer mee*
Na onze kortstondige doch innige relatie moet je toch weten dat ik altijd hard gaquote:Op maandag 3 november 2008 23:56 schreef CaLeX het volgende:
jemig wat gaan jullie hard
*doet weer mee*
Trustenquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:47 schreef PrincePolly het volgende:
Ik ben er pitten van. Morgen hebben jullie op tijd jullie rollen en er is om 1900 een presidentsverkiezing dit keer!
Aot Mon!
Ey gaperd. Effe een pizzaatje naar binnen vouwen en dan krijg je je PMquote:
Iedereen!quote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:58 schreef Lordmagic het volgende:
sweet:)
wie stellen zich beschikbaar als mayor?
ik sluit me hier bij aanquote:Op dinsdag 4 november 2008 07:14 schreef Ladidadida het volgende:
Nog even de complimenten aan SilentAlarm, vond het erg goed
Ben je iedere rol al eens geweest? Nee precies, dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:26 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga me ook een keer verkiesbaar stellen![]()
Waarom? Omdat ik het spel van voor naar achter en weer terug ken
Good Cop/Bad Cop?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:44 schreef Ladidadida het volgende:
Nou, ik zou niet weten wat ik nog nooit ben geweest..
cupido, cops, bom, zombie, rechercheur, dorpsoudste, seriemoordenaar. Er zit er vast wel 1 bijquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:44 schreef Ladidadida het volgende:
Nou, ik zou niet weten wat ik nog nooit ben geweest..
Nee, maar rechercheur welquote:
Yeeeeeeee!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:53 schreef CaLeX het volgende:
Lynda (1) timmmmm (als ze het goed vindt)
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (1) CaLeX
Stiekeme sollicitatie naar de film
Umm, gefeliciteerd,quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:15 schreef lynda het volgende:
verschrikkelijk offtopic.. Ik heb lekker 2 zevens behaald net bij verdediging
Oja rol ontvangen
Opdrachten voor studiequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:18 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Umm, gefeliciteerd,denk ik....
Ik zou eigenlijk niet weten wat het betekend, maar je lijkt blij... Dus ja
Tim vindt van welquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef Clesar03 het volgende:
is lynda nu eigenlijk verkiesbaar of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |