quote:Op maandag 3 november 2008 22:49 schreef timmmmm het volgende:
1) Silentalarm
2) Timmmm
3) PS
4) DuTank
5)Trevland
6) SiestaGuru
7) Isdatzo
8)
In maffia gebeuren wel ergere dingen.quote:Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Oh really? Ik vind het best een heeeeeeeeeeeeeeeel vervelend idee dat ze me gaan opensnijden en dingen uit mij halen en die dingen in andere mensen plaatsen. Eigenlijk. Dead or alive.
Dan moet je reageren dat je dat niet wil. Aangezien de meeste Nederlanders luie, lakse honden zijn stemmen ze hiermee dus onbedoeld in en helpen ze anderen.quote:Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
Oh really? Ik vind het best een heeeeeeeeeeeeeeeel vervelend idee dat ze me gaan opensnijden en dingen uit mij halen en die dingen in andere mensen plaatsen. Eigenlijk. Dead or alive.
Ik mag jou wel, volgens mij gaat dit wel een grappige ronde wordenquote:Op maandag 3 november 2008 22:57 schreef PrincePolly het volgende:
[een hele rits namen]
Ik ga ervan uit dat iedereen hierboven gewoon meedoet en zal hun ook een PM sturen bij geen reactie.
Als ze niet meedoen even in het topic aangeven. Dit betekent ook dat we al snel de rollen gaan verdelen. Ik kan niet zo tegen dat getreuzel.
Een beetje als de donor-melding zou moeten zijn. Je doet standaard mee, tenzij je reageert.
Ja, die dood van Ladidadida bijvoorbeeldquote:Op maandag 3 november 2008 23:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
In maffia gebeuren wel ergere dingen.
Zo werkt dat toch, nog, niet?quote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan moet je reageren dat je dat niet wil. Aangezien de meeste Nederlanders luie, lakse honden zijn stemmen ze hiermee dus onbedoeld in en helpen ze anderen.
Ik heb wel een donorcodocil.quote:Op maandag 3 november 2008 23:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan moet je reageren dat je dat niet wil. Aangezien de meeste Nederlanders luie, lakse honden zijn stemmen ze hiermee dus onbedoeld in en helpen ze anderen.
Nog niet, maar als ik BM word dan welquote:Op maandag 3 november 2008 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die dood van Ladidadida bijvoorbeeld
[..]
Zo werkt dat toch, nog, niet?
Mijn stem heb jequote:Op maandag 3 november 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nog niet, maar als ik BM word dan wel
volgende ronde misschien. deze ronde ben ik slquote:
Ey, swa. Je moet gas geven; gas geven moet je.quote:Op maandag 3 november 2008 23:19 schreef Susi het volgende:
Ah, een spelleider met ballen.
Ik zeg, ik hou d'r van![]()
Zoals het een echte leider betaamt ben ik er voor de wakkeren onder onsquote:Op maandag 3 november 2008 23:46 schreef timmmmm het volgende:
En toen was het dood, ik den kdat ze allemaal nog steeds onder de indruk zijn van die laatste opmerking,
Heel goed, zo hoort het ook, daar hou ik je wel aan hè, dus ik verwacht je vannacht nog tot laatquote:Op maandag 3 november 2008 23:54 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zoals het een echte leider betaamt ben ik er voor de wakkeren onder ons
Je deed al mee. Number thirteen.quote:Op maandag 3 november 2008 23:56 schreef CaLeX het volgende:
jemig wat gaan jullie hard
*doet weer mee*
Na onze kortstondige doch innige relatie moet je toch weten dat ik altijd hard gaquote:Op maandag 3 november 2008 23:56 schreef CaLeX het volgende:
jemig wat gaan jullie hard
*doet weer mee*
Trustenquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:47 schreef PrincePolly het volgende:
Ik ben er pitten van. Morgen hebben jullie op tijd jullie rollen en er is om 1900 een presidentsverkiezing dit keer!
Aot Mon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |