Wij waren gewoon even verdomde goed bezig vorige rondequote:Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik twijfel of ik mezelf verkiesbaar zal stellenIk heb mezelf bewezen vind ik
Maar er is zo veel
Goh dus nu hebben we zat kanidaten maar geen stemmers(lol)quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:18 schreef Silentalarm het volgende:
Lynda (1) timmmmm (als ze het goed vindt)
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (0)
Silentalarm(0)
Ik ben ook weer beschikbaar. Na SL geweest te zijn wil ik wel eens BM zijn. Ken het spelletje nu toch wel vrijgoed, en ben nog nooit BM geweest, dus dat lijkt me wel wat.
kan je zelf ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:30 schreef CaLeX het volgende:
Willen jullie mijn (vakkundig) verwijderde stem voor Ladi er weer bij zetten
Kan, maar ik kan maar 1 keer stemmen natuurlijkquote:
Maar ik had het over je stem er weer bij zetten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:58 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Kan, maar ik kan maar 1 keer stemmen natuurlijk
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
sorry, offtopic, maar timmmm ik wilde je nog wat vragen over je ziekenhuis bezoek, alleen je inbox is vol
Ik heb de vorige keer natuurlijk niet voor niks op jou gestemd, dus ik verwacht nu wel een gepaste actie van jequote:
Vorige keer was je maffia, dus dat verhaaltje gaat niet opquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer natuurlijk niet voor niks op jou gestemd, dus ik verwacht nu wel een gepaste actie van je
Ik welquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:39 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ben je iedere rol al eens geweest? Nee precies, dat dacht ik al.
Dus? Ik heb je toch een dienst bewezen? He? Nou?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vorige keer was je maffia, dus dat verhaaltje gaat niet op
Misschien stemde je wel op me omdat je me zo slecht vond, een slechtere keuze dan SGquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus? Ik heb je toch een dienst bewezen? He? Nou?
Je bent onbetrouwbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Losing, are you?quote:
Nopequote:
Neuh want het is en blijft nog steeds onmogelijk dat ik mobje benquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nope![]()
Bang dat je eraan gaat, als mobje?
Elke keer dat je geen mob bent geweest, verhoogt de kans dat je het deze keer wel bent.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Neuh want het is en blijft nog steeds onmogelijk dat ik mobje ben
Als je beetje had opgelet de afgelopen 500 rondes wist je dat
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:23 schreef Ladidadida het volgende:
Lynda (2) timmmmm, PS
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (3) Calex, Silentalarm, DuTank
Silentalarm(1) Ladidadida
Die theorie gaat al 400 ronde's niet opquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Elke keer dat je geen mob bent geweest, verhoogt de kans dat je het deze keer wel bent.
Ik daarentegen ben nu 2 rondes maffia geweest en dit keer dus niet
Doe ik toch ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:34 schreef Ladidadida het volgende:
Dat had ik ook gezegd als ik jou was.
CHANGE! YES WE CAN!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:30 schreef Clesar03 het volgende:
##vote Lynda![]()
Lynda (3) timmmmm, PS, Clesar03
Trevland(0)
SiestaGuru (0)
Ladidadida (3) Calex, Silentalarm, DuTank
Silentalarm(1) Ladidadida
Als we het toch over wiskunde hebben gaan we gelijk maar offtopic. Ik heb het vandaag verneukt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:32 schreef Ladidadida het volgende:
Je moet weer even je wiskunde A ophalen wat betreft kansberekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |