Dat is wel enorm slechtquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als we het toch over wiskunde hebben gaan we gelijk maar offtopic. Ik heb het vandaag verneukt.
een 1.9
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als we het toch over wiskunde hebben gaan we gelijk maar offtopic. Ik heb het vandaag verneukt.
een 1.9
Tja.. of tactiekquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:37 schreef Ladidadida het volgende:
Als ik maffiazijn had willen uitbuiten, had ik me wel kandidaat gesteld toen ik mob was.
Lynda, hou gewoon eens op, ladi is net zo min maffia als jij, dat gebitch hou ik niet van hoor, jij trouwens ook hoor ladi, heel vervelend, moddergooien heet datquote:
Zoiets bestaat wel echt..quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Logaritmen en transformaties. Ik ben gewoon wiskundelectisch.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Ladidadida het volgende:
Ha! Ik ga een televisiespotje maken van 8 miljoen, en dat op alle zenders tegelijk uitzenden
Omdat ik NOOIT stem bij een BM verkiezing en dat ook NOOIT zal doen..quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Ladidadida het volgende:
Trouwens, jij stemt zelf nooit, waarom zou jij nu een geloofwaardig BM kunnen worden?
had dat mij maar laten doen dan mag jij wel mij talen doen^^quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Logaritmen en transformaties. Ik ben gewoon wiskundelectisch.
Nee, omdat lynda en echte oorlogsveteraan is natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Je stemt niet omdat ik een neger ben hè!
dyscalculiequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dyslectie, maar dan met cijfers, hoe heet dat eigenlijk
Ja, da's toch apart hè. Weet je wel zeker dat je democratisch bent ingesteld enzo?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Omdat ik NOOIT stem bij een BM verkiezing en dat ook NOOIT zal doen..
En een wang met een bobbel!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, omdat lynda en echte oorlogsveteraan is natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Jaloers?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
Lul
Heb je je laten overhalen door je neukertje tim!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |