Ik ga niet garanderen dat ik altijd exact om die tijden er ben. En als je het mij vraagt, kan niemand dat.quote:Op maandag 3 november 2008 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat de SL gewoon om 19.00 en 22.00 aanwezig moet zijn, 1 keer niet moet kunnen, maar zoals deze ronde niet, als niemand dat wil garanderen, doe ik het zelf wel, maar zo hoort het dus wel te gaan
Ongesteld?quote:Op maandag 3 november 2008 20:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga niet garanderen dat ik altijd exact om die tijden er ben. En als je het mij vraagt, kan niemand dat.
Maar dan niet
Ik was bad cop gek, en die hint waarvan ik zei dat ie naar klautje ging, ging eigenlijk naar PPquote:Op maandag 3 november 2008 20:23 schreef DuTank het volgende:
Ik vind trouwens die cops echt lelijk. Deze keer wist Cop 1 al meteen dat ie Good Cop was..
Hou jij je mond eens, vuile maffioosquote:
Dat weet ik natuurlijk nooit. Maar bij wijze van....quote:Op maandag 3 november 2008 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was bad cop gek, en die hint waarvan ik zei dat ie naar klautje ging, ging eigenlijk naar PP
quote:Op maandag 3 november 2008 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hou jij je mond eens, vuile maffioos
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |