Whaha! Yo Willie!quote:Op maandag 3 november 2008 23:49 schreef Wheelgunner het volgende:
Joe Lieberman lijkt op en klinkt precies als de vader uit ALF...
Knap van hem dat ie door kon speechen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:45 schreef maartena het volgende:![]()
Obama heeft het toch zichtbaar moeilijk bij zijn speech in North Carolina vlak na over zijn oma gesproken te hebben....
dank jequote:Op maandag 3 november 2008 16:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Eerste polls sluiten om 19:00 EST, dat is 6 uur verschil, en 01:00 in NL... dus de uitslagen van de eerste staten zullen zo rond 01:30 bekend worden. De polls in de "belangrijke" staten zoals Ohio, Florida, Pensylvania, sluiten om 20:00 EST ofwel 02:00 NL, en de uitslagen daarvan zullen dus zo tegen 02:30 binnen zijn.
De uitslagen komen per county binnen, dus vaak zal CNN een bepaalde staat al toewijzen aan een bepaalde kandidaat als al een aantal counties binnen zijn, maar nog niet alles....Als de trend overduidelijk 1 richting op gaat.
Wie de nieuwe President is? Daarvoor moet je denk ik toch minstens tot 04:00 of 05:00 opblijven.
Natuurlijk niet..... Obama heeft (bij mijn weten) nog nooit een traan gelaten tijdens een speech, en zijn oma betekende enorm veel voor hem. Zijn complete speech op de conventie was aan haar gewijd, en hoe ze zijn inspiratie was. Ik kan me goed voorstellen dat de eerste speech na haar dood emotioneel is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:42 schreef Toad het volgende:
Die traan is volgens mij niet gepland.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Natuurlijk niet..... Obama heeft (bij mijn weten) nog nooit een traan gelaten tijdens een speech, en zijn oma betekende enorm veel voor hem. Zijn complete speech op de conventie was aan haar gewijd, en hoe ze zijn inspiratie was. Ik kan me goed voorstellen dat de eerste speech na haar dood emotioneel is.
250 euro, en mijn kaartje is van jou!quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:34 schreef Bananenman het volgende:
Zeg tegen die vrind van je maar dat ik m'n kaartjes terugwil
prachtig dat zelf Arrizona zo tight is gewordenquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:01 schreef maartena het volgende:
http://www.rove.com/uploa(...)ma_11_3_08_FINAL.pdf
Karl Rove doet een voorspelling.
Die gelooft er niet meer in.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:01 schreef maartena het volgende:
http://www.rove.com/uploa(...)ma_11_3_08_FINAL.pdf
Karl Rove doet een voorspelling.
Ik gebruik UltraSurf voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Weet iemand hoe ik filmpjes kan kijken die alleen voor amerikanen zijn? triumph the insult dog was laatst in de spin room na een debat en neemt wat fox news mensen op de hak. wil het graag ff zien.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:09 schreef Merkie het volgende:
Morgen de eerste president van de VS met drie lettergrepen in zijn achternaam sinds Kennedy.
Carter zat slechts op 50.1% en Obama gaat dat bijna zeker verslaan en hoger scoren dan welke Democraat sinds LBJ die ervoor zorgde met zijn civil rights acties dat the South sindsdien verloren ging aan de Democraten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:15 schreef rubbereend het volgende:
Obama kan ook de eerste Democraat worden met meer dan 50% van de stemmen sinds Carter
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:45 schreef maartena het volgende:![]()
Obama heeft het toch zichtbaar moeilijk bij zijn speech in North Carolina vlak na over zijn oma gesproken te hebben....
Als dat je enige antwoord is op alle peilingen en berichtenquote:
dat is goed nieuws.quote:Op dinsdag 4 november 2008 06:19 schreef maartena het volgende:
De allereerste resultaten!
Dixville Notch, een klein stadje in New Hampshire, opent traditioneel hun stembureau altijd om middernacht, 4 November. Dit jaar zijn er maar liefst 21 geregistreerde kiezers. Dit stadje is altijd de eerste met resultaten, en het is al decennia traditie om dit te rapporteren vlak na middernacht.
In 1968 stemde het stadje voor het laatst Democratisch, en wel voor Humphrey, die tegen Nixon streed. Sinds die verkiezingen is het stadje altijd Republikeins gegaan, en dat was ook dit jaar de verwachting.
Maar tot verrassing van de media was 10 minuten na middernacht de uitslag bekend:
15 voor Obama.
6 voor McCain.
Dus voor het eerst sinds 1968 weer Democratisch. Een piepklein stadje, maar het is wellicht een voorbode voor de rest van de race....
Tis jammer dat jij je blijkbaar niet eens meer volwassen kan gedragen....quote:
Wat ben je toch een respectloze Neanderthaler, laforestquote:
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar goed, overmorgen mag je beginnen aan je campagne Palin 2012
None of his parents will witness tomorrow.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:45 schreef maartena het volgende:![]()
landslidequote:Op dinsdag 4 november 2008 06:19 schreef maartena het volgende:
De allereerste resultaten!
Dixville Notch, een klein stadje in New Hampshire, opent traditioneel hun stembureau altijd om middernacht, 4 November. Dit jaar zijn er maar liefst 21 geregistreerde kiezers. Dit stadje is altijd de eerste met resultaten, en het is al decennia traditie om dit te rapporteren vlak na middernacht.
In 1968 stemde het stadje voor het laatst Democratisch, en wel voor Humphrey, die tegen Nixon streed. Sinds die verkiezingen is het stadje altijd Republikeins gegaan, en dat was ook dit jaar de verwachting.
Maar tot verrassing van de media was 10 minuten na middernacht de uitslag bekend:
15 voor Obama.
6 voor McCain.
Dus voor het eerst sinds 1968 weer Democratisch. Een piepklein stadje, maar het is wellicht een voorbode voor de rest van de race....
Klinkt goed inderdaad, een stadje dat al 30 jaar geen Democraat stemde, en toch in grote meerderheid voor Obama stemde.quote:
Ron Paul?quote:the second town's results are in
Hart's Location, NH
Obama: 17
McCain: 10
Paul: 2
Wanneer ga jij ooit iets inhoudelijks melden? Of doe je expres altijd zo infantiel?quote:
Hij heeft vast new-clear water gedronken...quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ooit iets inhoudelijks melden? Of doe je expres altijd zo infantiel?
over 24 uur moet het er wel zijn. Waarschijnlijk laat vannacht (onze tijd) ergens.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:06 schreef -Tim- het volgende:
Wanneer is de uiteindelijke uitslag bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |