Zou dat de connectie Joods-neocon zijn toch? Tough on Arabs dus???quote:Op maandag 3 november 2008 23:40 schreef Fokski het volgende:
[..]
Hij stemt mee met Democraten op binnenlands beleid. Hij is wat stemmen betreft zeker geen Republikein maar als het gaat om buitenlands beleid is hij dat wel.
ALF!quote:Op maandag 3 november 2008 23:49 schreef Wheelgunner het volgende:
Joe Lieberman lijkt op en klinkt precies als de vader uit ALF...
quote:Op maandag 3 november 2008 23:46 schreef Caesu het volgende:
extreem-rechts is ook aangeslagen door het overlijden van Obama's oma.
er moet stevig worden gemodereerd.
http://www.freerepublic.com/focus/f-news/2123969/posts?q=1&;page=1
quote:Of course, I am sorry she is dead, but I am also suspicious.
The last news report was of a broken hip, though they
planted a seed that her cancer may have reappeared.
Ms. Dunham, the only person who knows who Obama really
is and where he was born - is dead.
I sincerely hope there is an autopsy and the results aren’t tainted.
quote:Op maandag 3 november 2008 23:49 schreef Wheelgunner het volgende:
Joe Lieberman lijkt op en klinkt precies als de vader uit ALF...
Ik kan het je nu ook wel vertellen.quote:Op maandag 3 november 2008 23:57 schreef Scaurus het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe laat het zo'n beetje duidelijk is wie er heeft gewonnen? Drie/vier uur?
Op zijn vroegst.quote:Op maandag 3 november 2008 23:57 schreef Scaurus het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe laat het zo'n beetje duidelijk is wie er heeft gewonnen? Drie/vier uur?
http://edition.cnn.com/video/quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:13 schreef Samsonneke het volgende:
Heeft iemand misschien een linkje van de live speech van Obama?
Ik wil niet bijdehand doen, maar de meeste speeches zjin live.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:13 schreef Samsonneke het volgende:
Heeft iemand misschien een linkje van de live speech van Obama?
Geen kaartje kunnen krijgen. Heb zelfs nog meegedaan aan een wedstrijd van de Volkskrant (quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:09 schreef Scaurus het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de nacht in Amsterdam? Ich bin dabei
quote:nternet
Op verkiezingsnacht kunt u de ontknoping van de Amerikaanse presidentsverkiezingen ook op www.nos.nl/amerikakiest volgen. Eveneens vanaf middernacht transformeert de website in een speciale uitslagensite.
Het belangrijkste onderdeel van de site wordt de uitslagenkaart. Deze kaart is gelijk aan de huidige Amerika Kiest-peilingenkaart, maar in plaats van peilingen zullen er live uitslagen binnenkomen. De NOS krijgt deze uitslagen voortdurend van persbureau AP.
Op de uitslagensite kunt u verder live de uitzending van NOS radio en televisie zien evenals een aantal Amerikaanse kanalen. Verder zal er natuurlijk bericht worden over de laatste stand van zaken.
Onze eigen internetverslaggever Harrie van Veen loopt door New York en doet onderweg verslag. Ook zullen de radio- en televisieverslaggevers vanuit Chicago en Phoenix berichten plaatsen.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:21 schreef Scaurus het volgende:
Een vrind van mij belde vanavond met het bericht via de Volkskrant kaartjes te hebben veroverd
Linkse media, toch nog ergens goed voor!
Zeg tegen die vrind van je maar dat ik m'n kaartjes terugwilquote:Geachte deelnemer,
Helaas, u heeft de kaarten niet gewonnen.
Volgende keer beter.
Volg de nacht op vk.nl
Met vriendelijke groeten,
De Volkskrant
Nah. Ik vind het gewoon een slijmbal. Eerst wint ie de primaries niet, dus schrijft ie zich eigenwijs in als independent om zo alsnog een senaatzetel te verkrijgen over de rug van de Democraten, vervolgens schopt ie de Democraten nog harder in de rug door McCain te endorsen. Het is gewoon een rat.quote:Op maandag 3 november 2008 23:49 schreef Ryan3 het volgende:
Ligt dat gevoelig?
Op zijn minst is het opmerkelijk dat klopt. Toch vraag ik me af of het iets met de neo-cons en hun specifieke beleid te maken heeft in zijn geval. Hij is wel een orthodoxe Jood hè. Een soort Leon de Winter effect, zeg maar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Nah. Ik vind het gewoon een slijmbal. Eerst wint ie de primaries niet, dus schrijft ie zich eigenwijs in als independent om zo alsnog een senaatzetel te verkrijgen over de rug van de Democraten, vervolgens schopt ie de Democraten nog harder in de rug door McCain te endorsen. Het is gewoon een rat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |