Hoiquote:
Hoiquote:Op maandag 3 november 2008 10:34 schreef Crazy-p het volgende:
Moozzie.. het is maandag.. geen vrijdag!
Hoiquote:Op maandag 3 november 2008 10:35 schreef DonGuido het volgende:
Het is vrijdag, halloween, en het is bijna weekend...
Hoi
Hoiquote:
No shit!quote:Op maandag 3 november 2008 10:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[sarcasm]
![]()
![]()
Morning...ben vandaag weer superdruk en echt supervrolijk
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb er echt weer zin in!![]()
[/sarcasm]
quote:Op maandag 3 november 2008 10:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[sarcasm]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/sarcasm]
Hoiquote:Op maandag 3 november 2008 10:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[sarcasm]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/sarcasm]
ja lekkerquote:
ikke, ik heb eigelijk elk spel wat er uitkomtquote:Op maandag 3 november 2008 10:39 schreef Moozzie het volgende:
Btw wie heeft er far cry 2?
hooiquote:
Moozzeh sterfquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:Op maandag 3 november 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ikke, ik heb eigelijk elk spel wat er uitkomt![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 10:41 schreef DonGuido het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beetje wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 november 2008 10:41 schreef DonGuido het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik dacht al wtf, Vakjes eromheen. maar de linkjes zullien hier zowieso niet werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:
god jij wel weer.. mogguh.. *gaap* *wakker word doe*quote:Op maandag 3 november 2008 10:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[sarcasm]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/sarcasm]
hoiquote:Op maandag 3 november 2008 10:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
god jij wel weer.. mogguh.. *gaap* *wakker word doe*
de spawn duurt 4 minuten. als je snel genoeg bent gaat het prima.quote:Op maandag 3 november 2008 10:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mooi
kan jij mij eens uitleggen hoe het komt dat de mensen bij de guard posts steeds terugkomen
Voor elke missie kill ik die gasten af maar ze komen steeds terug als ik er later weer langs kom. totaal nutteloos om ze af te maken dus, ik rij er tegenwoordig maar zwaar omheen..
Waarom denk je dat die knuffel daar staatquote:Op maandag 3 november 2008 10:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
hoials jij je knuffel van je monitor haalt, kun jij mij zien
quote:
you tell mequote:Op maandag 3 november 2008 10:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die knuffel daar staat
huh.. wat doe jij daar.. was je plek al bezet?quote:Op maandag 3 november 2008 10:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
hoials jij je knuffel van je monitor haalt, kun jij mij zien
Moozzeh is dus te sloom as usualquote:Op maandag 3 november 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de spawn duurt 4 minuten. als je snel genoeg bent gaat het prima.
omdat het een lieve ijsbeer is.. en ik iets van thuis op mn monitor wou hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 10:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die knuffel daar staat
nah, geen zin om daar te zittenquote:Op maandag 3 november 2008 10:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
huh.. wat doe jij daar.. was je plek al bezet?
ja maar nu is alles in de war..quote:Op maandag 3 november 2008 10:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
nah, geen zin om daar te zitten
morningquote:Op maandag 3 november 2008 10:49 schreef renedis het volgende:
goodmorning guys!
sensai!quote:
Daar moest ik maar eens maling aan hebbenquote:
lolquote:Op maandag 3 november 2008 10:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Daar moest ik maar eens maling aan hebben
Mogguh CPquote:
Meuning Barraquote:
Mogguh WLquote:
Mogguh Sgelequote:Op maandag 3 november 2008 10:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh CP
[..]
Meuning Barra![]()
[..]
Mogguh WL
p00p ook goeiemorgen![]()
quote:
Had ook niet anders verwachtquote:
Dan ist goed hequote:
Jeweetschquote:
zeg je werk is om uit te rusten hoor! voor je het weet is het weer weekendquote:
idd weekends moet ik pas hard aan de slag gekquote:Op maandag 3 november 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je werk is om uit te rusten hoor! voor je het weet is het weer weekend
Ik ben een durfal, jeweetzquote:Op maandag 3 november 2008 11:01 schreef Crazy-p het volgende:
hey maar P00p.. durf je wel zo vlak bij die mensen op Fok te gaan hangen dan?
ja dat moet ook wel ja..quote:Op maandag 3 november 2008 11:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik ben een durfal, jeweetz
maargoed, ik heb best lak aan ze
Hooioiiquote:Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef renedis het volgende:
heeft iemand nog wat gedaan aan Halloween?
+quote:Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef renedis het volgende:
heeft iemand nog wat gedaan aan Halloween?
De respawn is echt gewoon slecht zeg..quote:Op maandag 3 november 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de spawn duurt 4 minuten. als je snel genoeg bent gaat het prima.
behalve bij zon safehouse, daar komen ze niet terug. maar je hebt wel bepaalde punten daar spawnen ze.
ik heb bijvoorbeeld bij een missie gehad, geloof bij eentje dat je zon convoy moest vernietigen, dat ik gewoon de wagens uit de lucht zag vallen, waar ze de berg over kwamen.
ja beetje lauw ik weet het. maja anders is het spel wel erg makkelijk. voorderest zitten er geen andere soorten vijanden in, tanks, helicopters, of zelfs tijgers, krokodillen ed.
beetje jammer, maja kan niet alles hebben
Mijn weekend wordt sowieso niksquote:Op maandag 3 november 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je werk is om uit te rusten hoor! voor je het weet is het weer weekend
Hmm "lullig" manquote:Op maandag 3 november 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
+
ja, maar werd vd weg geplut![]()
Naakte Halloweenvierders beboet
quote:Op maandag 3 november 2008 10:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Moozzeh is dus te sloom as usual
Fail!
Whehehe import roemeen, you're it!!quote:Op maandag 3 november 2008 11:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn weekend wordt sowieso niksIk vlieg zondag naar Roemenie
pwndquote:Op maandag 3 november 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
+
ja, maar werd vd weg geplut![]()
Naakte Halloweenvierders beboet
quote:Op maandag 3 november 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe import roemeen, you're it!!
You take picture? Yes Yesquote:
het zal weer eens neit waar wezen nee. meneer sgele gaat weer op vakantiequote:Op maandag 3 november 2008 11:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn weekend wordt sowieso niksIk vlieg zondag naar Roemenie
Que? oh...euh..Daquote:
Op vakantie nog welquote:Op maandag 3 november 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het zal weer eens neit waar wezen nee. meneer sgele gaat weer op vakantie
Z'n import bruidquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
Sgele en crazy, speciaal voor jullie een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Mogguh!
Aaaight, gast wat heb je met die muis gedaanquote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh!
Mogguh droxz!quote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh!
.quote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh!
*proest*quote:
pr0n enzeuxquote:Op maandag 3 november 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
hey je scherm staat anders mooi uit
ps. mogguh
In de bezemkast duwen en om de week eten gevenquote:
Onze Belg uit de clan had juup meegenomen, en ik had geen alcohol (wegens pols), dus dat bietje ging er goed in!quote:Op maandag 3 november 2008 11:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
DRRRRRRROXZZ!!!
![]()
![]()
Hij's fijnJuup is altijd welkom
Hoe is het?
Droxz raakt op stoomquote:
quote:
Je hebt gewoon echt aan ons gedacht?quote:Op maandag 3 november 2008 11:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Onze Belg uit de clan had juup meegenomen, en ik had geen alcohol (wegens pols), dus dat bietje ging er goed in!Moest gelijk aan jullie denken hahahaha.
Aardig brak, bij de LAN 28 uur wakker geweest
Sterker nog, aangezien de geluidskaart hier gewoon geinstalleerd en enabled is, zit ik hier op internetradio/youtubequote:
Zo koop je die muisquote:Op maandag 3 november 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, gast wat heb je met die muis gedaan
hooiii Droxzquote:
Mogguh Crazy-p, lekker weekend gehad?quote:
Nee, alleen toen ik die juup zagquote:Op maandag 3 november 2008 11:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt gewoon echt aan ons gedacht?![]()
![]()
damn dat vind ik wel heel gemeen.. ik wil ookquote:Op maandag 3 november 2008 11:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sterker nog, aangezien de geluidskaart hier gewoon geinstalleerd en enabled is, zit ik hier op internetradio/youtube
Ongekendquote:Op maandag 3 november 2008 11:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo koop je die muis
Zie: [ afbeelding ]
Gezelligheid is het belangrijkste tochquote:Op maandag 3 november 2008 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, alleen toen ik die juup zag![]()
![]()
Maar de LAN was gezellig, kon alleen niet gamen... maarja...
Zelfs een clanmember uit Noorwegen kwam gewoon langs...
quote:Op maandag 3 november 2008 11:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
damn dat vind ik wel heel gemeen.. ik wil ook
het weekend ging wel..quote:Op maandag 3 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh Crazy-p, lekker weekend gehad?
Mogguh!quote:Op maandag 3 november 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
hey je scherm staat anders mooi uit
ps. mogguh
joh, wat voor laptop dan ??quote:Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh!
Scherm staat wel aan hoor, misschien net een donker stukje uit een film
MOGGUHHHHHHHH WL!
Oja, heb een nieuwe laptop op het oog, waarom zijn die dingen gvd zo duur!
Je kan der altijd nog laten schoonmaken enzo?quote:
Problemen? Joh wat dan?quote:Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
even in gesprek geweest met reintegratie begeleider, moet ff snel kontakt opnemen met het uwv anders kom ik in maart in de problemen!
hoi droxz
dus het was wel gezellig het weekend!
Jawel, lan party gehad... nu brakquote:Op maandag 3 november 2008 11:21 schreef Runx het volgende:
[..]
hooiii Droxzalles goed jongen ? fijn weekend gehad ?
quote:Op maandag 3 november 2008 11:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]zo plas ik toch heul nie
...heb geen plastuitje
heb je ze geownt ? een lan party houden met zo'n pols , bikkel jijquote:Op maandag 3 november 2008 11:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jawel, lan party gehad... nu brak
"Spaar ze allemaal!"quote:
vast niet zo duur als mijn laptop/surfplank..quote:Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh!
Scherm staat wel aan hoor, misschien net een donker stukje uit een film
MOGGUHHHHHHHH WL!
Oja, heb een nieuwe laptop op het oog, waarom zijn die dingen gvd zo duur!
uiteindelijk gebruik je er toch maar 1?quote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Spaar ze allemaal!"
Sjit man, ik heb die hele serie hier liggen volgens mij mx500, mx510, mx518, g5 en g9
Je moet toch wat als je goed wil gamen
quote:Op maandag 3 november 2008 11:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jawel, squirt party gehad... nu brak
Kom ik aan met mijn gare muisquote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Spaar ze allemaal!"
Sjit man, ik heb die hele serie hier liggen volgens mij mx500, mx510, mx518, g5 en g9
Nope had me laptop mee (oudje), ben meegegaan voor de gezelligheid... erg he?quote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je ze geownt ? een lan party houden met zo'n pols , bikkel jij
ik zou in maart al weer regulier werk moeten hebben maar dat red ik nooit binnen deze revalidatiequote:
Einz!@341111 Ik gebruik ze allemaal...quote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
uiteindelijk gebruik je er toch maar 1?
Nee 2, heb er ook 1 nodig voor bij mij laptop jaquote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
uiteindelijk gebruik je er toch maar 1?
Dus nu moet je dat kenbaar maken?quote:Op maandag 3 november 2008 11:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou in maart al weer regulier werk moeten hebben maar dat red ik nooit binnen deze revalidatie
het zoontje van martijn crabe, die is pas bikkel! (zo heet zijn zoontjequote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je ze geownt ? een lan party houden met zo'n pols , bikkel jij
koop toch eens een razor johquote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Spaar ze allemaal!"
Zeker weten!quote:Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
even in gesprek geweest met reintegratie begeleider, moet ff snel kontakt opnemen met het uwv anders kom ik in maart in de problemen!
hoi droxz
dus het was wel gezellig het weekend!
wel ? alienware ?quote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
vast niet zo duur als mijn laptop/surfplank..
sorryquote:Op maandag 3 november 2008 11:30 schreef renedis het volgende:
[..]
het zoontje van martijn crabe, die is pas bikkel! (zo heet zijn zoontje)
maar RunX, heb net je fobo door zitten lezen.. beter ga je wat minder typen voortaan!
GADVER! Die is me echt te licht man... kan er niet mee overwegquote:Op maandag 3 november 2008 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koop toch eens een razor joh
yep en toestemming hebben op nog langer te reintegreren...quote:Op maandag 3 november 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus nu moet je dat kenbaar maken?
mooiquote:Op maandag 3 november 2008 11:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zeker weten!
Leuk iedereen van mijn vorige clan weer eens te zien,
en ben de enige die alle 5 de lan party's is wakker gebleven
Hopelijk krijg je datquote:Op maandag 3 november 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep en toestemming hebben op nog langer te reintegreren...
berichtje komt nog! en ik heb wel de nodige spelvauten gezien jaquote:Op maandag 3 november 2008 11:32 schreef Runx het volgende:
[..]
sorryen was die leuk
nog spel fouten tegen gekomen![]()
maar bedankt voor het lezen , had toch wel een berichtje verwacht
dat kan ook hé , ik ga nooit naar lans , ik ben echt te slecht ... ik zie ze niet aankomenquote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nope had me laptop mee (oudje), ben meegegaan voor de gezelligheid... erg he?
dat hangt ervan af wat je wilt.quote:Op maandag 3 november 2008 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
WL, wat betaal je nou voor een redelijke game pc?
je moeder, die ligt pas dubbelquote:Op maandag 3 november 2008 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
oeps, dubbel:
hoop ik ook, heb alleen een andere arbeidsdeskundige dus is altijd maar afwachtenquote:
had ik ook niet anders verwacht van me zelf , heb je wel eens iets gelezen van een allochtoon zonder spelfouten ?quote:Op maandag 3 november 2008 11:34 schreef renedis het volgende:
[..]
berichtje komt nog! en ik heb wel de nodige spelvauten gezien ja
ahzoquote:Op maandag 3 november 2008 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
GADVER! Die is me echt te licht man... kan er niet mee overweg
Ik moest lachenquote:Op maandag 3 november 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Einz!@341111 Ik gebruik ze allemaal...
da's nog best veelquote:Op maandag 3 november 2008 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hangt ervan af wat je wilt.
wil je zeg maar op zn maximaal spelen ,ben je toch rond de 2000 kwijt. wel inclusief alles dan.
en anders 1300-1400 euro ofzo
Valt me nog meequote:Op maandag 3 november 2008 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hangt ervan af wat je wilt.
wil je zeg maar op zn maximaal spelen ,ben je toch rond de 2000 kwijt. wel inclusief alles dan.
en anders 1300-1400 euro ofzo
Acer Aspire 6935G-844G32BNquote:Op maandag 3 november 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh, wat voor laptop dan ??
ik ga binnenkort ff een download pc in mekaar gooien. cpu/ram heb ik al. nu de rest nog
Sta ik ook niet van te kijkenquote:
ow ha ha daar denken we dan anders over of ik heb er gewoon geen verstand van!quote:Op maandag 3 november 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Valt me nog meeEn dan heb je gewoon een goede game pc?
Ja kan ik me heel goed voorstellen, je moet het nu namelijk uit handen gevenquote:Op maandag 3 november 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoop ik ook, heb alleen een andere arbeidsdeskundige dus is altijd maar afwachten
heb ik een hekel eraan om van hen afhankelijk te zijn
ja , maar je kan het zo gek maken als je wilt natuurlijk. anders kijk ik zo ff, ff pc build doen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Valt me nog meeEn dan heb je gewoon een goede game pc?
Gaarnequote:Op maandag 3 november 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , maar je kan het zo gek maken als je wilt natuurlijk. anders kijk ik zo ff, ff pc build doen.
Doeidoeiquote:Op maandag 3 november 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
en nu echt richting huis!
spreek jullie later wel weer!
hahahah gekquote:Op maandag 3 november 2008 11:34 schreef Runx het volgende:
[..]
dat kan ook hé , ik ga nooit naar lans , ik ben echt te slecht ... ik zie ze niet aankomenik doe alleen sheep hunt in plaats van duck hunt
leuk ding, alleen de video staat me een beetje tegenquote:Op maandag 3 november 2008 11:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Acer Aspire 6935G-844G32BN
[ afbeelding ]
Optisch opslagtype Blu-ray, DVD+/-RW/RAM Double Layer
Harde schijf 320 GB
Snelheid harde schijf 7200 rpm
Intern RAM-geheugen 4096 MB
Processortype Intel Core 2 Duo
Processornummer P8400
Processor-kloksnelheid 2260 MHz
Type videokaart NVIDIA GeForce 9600M GT
Videogeheugen 512 MB
Succes Draakje, spreek je snel!quote:Op maandag 3 november 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
en nu echt richting huis!
spreek jullie later wel weer!
klopt maar kan me ook niet voorstellen dat ze niet akkoord gaan, alleen weet je het nooit met het uwv!quote:Op maandag 3 november 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja kan ik me heel goed voorstellen, je moet het nu namelijk uit handen geven
sorryquote:Op maandag 3 november 2008 11:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
damn dat vind ik wel heel gemeen.. ik wil ook
Als ik mid-range maar COD4 kan doen vind ik het goed, beetje fotosoepen, films kijken en mayaquote:Op maandag 3 november 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
leuk ding, alleen de video staat me een beetje tegen
We gaan gewoon van het beste uitquote:Op maandag 3 november 2008 11:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt maar kan me ook niet voorstellen dat ze niet akkoord gaan, alleen weet je het nooit met het uwv!
en nu echt weg
Is alweer te lang geleden voor mij, moet echt weer is een LAN organiserenquote:Op maandag 3 november 2008 11:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahah gek
Is gezellig man zo'n lan, ik spreek die gasten al 5 jaar ofzo en dan is het wel leuk
om elkaar weer te zien enzo.
Gewoon alle hoogste dingen selecteren in zo'n lijst, kom je vast op een leuk bedrag uitquote:Op maandag 3 november 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , maar je kan het zo gek maken als je wilt natuurlijk. anders kijk ik zo ff, ff pc build doen.
Nu kan het!quote:Op maandag 3 november 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is alweer te lang geleden voor mij, moet echt weer is een LAN organiseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
ja geeft niets, beller betaald tochquote:Op maandag 3 november 2008 11:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gewoon alle hoogste dingen selecteren in zo'n lijst, kom je vast op een leuk bedrag uit
ja is wel leuk met kameraden , maar ja mijn kameraden gamen niet veelquote:Op maandag 3 november 2008 11:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahah gek
Is gezellig man zo'n lan, ik spreek die gasten al 5 jaar ofzo en dan is het wel leuk
om elkaar weer te zien enzo.
ja midrange kan ie best aan,quote:Op maandag 3 november 2008 11:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als ik mid-range maar COD4 kan doen vind ik het goed, beetje fotosoepen, films kijken en maya
hahahahaquote:Op maandag 3 november 2008 11:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is wel leuk met kameraden , maar ja mijn kameraden gamen niet veelbehalve 1tje maar die is verslaafd aan wow , die gaat niet eens meer uit met ons
Komen die gasten uit Rusland?quote:Op maandag 3 november 2008 11:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is wel leuk met kameraden , maar ja mijn kameraden gamen niet veelbehalve 1tje maar die is verslaafd aan wow , die gaat niet eens meer uit met ons
Net als in de kroeg, gewoon even aan die bel hangen... komt Beller langs!quote:Op maandag 3 november 2008 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja geeft niets, beller betaald toch![]()
dus als je er ook eentje moet zeg je maar
WOW is geen game, dat is iets voor nerdsquote:Op maandag 3 november 2008 11:41 schreef Runx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2008 11:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nu kan het!BitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan wel voor de pc, old school games
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
nee als ik vrienden zeg gaan mensen weer zeggen ohhh ooo gay gayquote:
Om te drinken - Jaquote:Op maandag 3 november 2008 11:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Net als in de kroeg, gewoon even aan die bel hangen... komt Beller langs!
Doe er maar 2
Deze laptop is nog te betalen, als ik echt een game laptop wil betaal je minimaal 2 ruggen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja midrange kan ie best aan,
ja echt , er was iets in dat spel als je een nieuwe cdtje weer kocht kon je iemand levelen naar x aantal levels kado geven ofzo , die kerel had het spel al en ging alleen daarvoor een nieuwe cd halenquote:Op maandag 3 november 2008 11:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
WOW is geen game, dat is iets voor nerds
Een GRTDOJW LAN!
old school games? COD4 ouder ga ik niet hoorquote:Op maandag 3 november 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch
Maar dan wel voor de pc, old school games
Djeez, ik dacht dat ik geen leven had.. maar mensen die WOW spelen zijn erger hoorquote:Op maandag 3 november 2008 11:46 schreef Runx het volgende:
[..]
ja echt , er was iets in dat spel als je een nieuwe cdtje weer kocht kon je iemand levelen naar x aantal levels kado geven ofzo , die kerel had het spel al en ging alleen daarvoor een nieuwe cd halen
maar een Grtdojw meeting is wel vet , alleen dan moeten er wel mensen komen
1sane op een LAN spelen isquote:Op maandag 3 november 2008 11:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
old school games? COD4 ouder ga ik niet hoor
1sane? zegt me niets manquote:
iedereen pussyquote:Op maandag 3 november 2008 11:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Djeez, ik dacht dat ik geen leven had.. maar mensen die WOW spelen zijn erger hoor
Meeting hebben we al heel veel geprobeerd, maar niemand komt/kan/te ver... what eva.
Ik speel(de) WoWquote:Op maandag 3 november 2008 11:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Djeez, ik dacht dat ik geen leven had.. maar mensen die WOW spelen zijn erger hoor
Meeting hebben we al heel veel geprobeerd, maar niemand komt/kan/te ver... what eva.
Geniaal MP spelquote:
Te makkelijkquote:Op maandag 3 november 2008 11:51 schreef Runx het volgende:
[..]
iedereen pussy, gewoon ergens centraal afspreken , maarja j hebt altijd wel dat mensen niet kunnen blabla ... maarja als jullie het vaak hebben geprobeerd houdt het op
.... wil niemand mij zien dan
Dat was meer met een groep die hier in het begin erg vaak kwam zeg maar.quote:Op maandag 3 november 2008 11:51 schreef Runx het volgende:
[..]
iedereen pussy, gewoon ergens centraal afspreken , maarja j hebt altijd wel dat mensen niet kunnen blabla ... maarja als jullie het vaak hebben geprobeerd houdt het op
.... wil niemand mij zien dan
Latorzzquote:
BOEMquote:Op maandag 3 november 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
(NVIDIA GeForce GTX 280)
Floppydrive (USB-A)
E2403WS-B1 (24 inch)
CMPSU-650TX (650 Watt)
Lachesis (USB)
Nine Hundred (3 x)
DRW2014S1 (20 / 8 / 8 speed)
G15 Gaming Keyboard Refresh (USB)
Q9550
4GB ddr2
Intel® P45
SpinPoint F1 (1.000 GB)
¤ 1.740,
Je hebt uitzonderingen, maar de scene WOW staat er wel om bekend dat het bijna allemaal nerds zijnquote:
Fallout3 is echt megavet. ik heb shots gezien echt gaaf. je moet straks die stad opblazen en dan begint het.quote:Op maandag 3 november 2008 11:47 schreef Runx het volgende:
ik ben begonnen met fallout 3 lijkt erg op oblvion maar dat vond ik wel vet , ik vind hem wel vet alleen ben niet echt ver zit nog in de bunker 101
ja je wou toch een gamepc ?quote:
PIMP je laters, jeweetzzzquote:
aha , maar jullie zien mij sowieso binnenkort wel op internetquote:Op maandag 3 november 2008 11:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat was meer met een groep die hier in het begin erg vaak kwam zeg maar.
Nou zitten er hier ook wel wat mensen waarvan ik me afvraag of ik die wil zien
kan je nagaan,bij Ati drivers, krijg je tegenwoordig eenTrial erbij ..quote:Op maandag 3 november 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je hebt uitzonderingen, maar de scene WOW staat er wel om bekend dat het bijna allemaal nerds zijn
Vette graphics jeweetzzzzquote:
Je begint met allochtoon tv ofzo?quote:Op maandag 3 november 2008 11:55 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , maar jullie zien mij sowieso binnenkort wel op internet, nee geen sextape met mijn schapen
nog niet geprobeerd , ik heb gesaved , waar ik door die amenta ofzo wakker gemaakt wordt en hoor dat me pa is ontsnapt dus , en zij heeft verteld hoe ik dat ook kan doen .quote:Op maandag 3 november 2008 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Fallout3 is echt megavet. ik heb shots gezien echt gaaf. je moet straks die stad opblazen en dan begint het.
en van vindt je van die headshots ? met V zeg maar.
ipv dat ze er nou een demo van COD5 bij doen ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan,bij Ati drivers, krijg je tegenwoordig eenTrial erbij ..![]()
![]()
![]()
Aaaightquote:
de demo kan je allang downloadenquote:Op maandag 3 november 2008 11:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ipv dat ze er nou een demo van COD5 bij doen ofzo
nee nee de rest zijn allemaal autochtonenquote:Op maandag 3 november 2008 11:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je begint met allochtoon tv ofzo?
eet smakelijkquote:Op maandag 3 november 2008 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben even eten
Smakelijkquote:
Duh, en die kut demo van WOW kan je overal gratis krijgenquote:Op maandag 3 november 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de demo kan je allang downloaden
ohh nee wacht het is maandagquote:Op maandag 3 november 2008 12:00 schreef Runx het volgende:
omg de sirenes gaan af omg terroristen ... wtf ik spring uit het gebouw
Runx, heb je weer poeder laten liggen ofzo?quote:Op maandag 3 november 2008 12:00 schreef Runx het volgende:
omg de sirenes gaan af omg terroristen ... wtf ik spring uit het gebouw
ze hebben mijn illegale schapen verzameling gevonden shiiiittquote:Op maandag 3 november 2008 12:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Runx, heb je weer poeder laten liggen ofzo?
Gaat hier ook af trouwens.
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 3 november 2008 12:02 schreef Crazy-p het volgende:
oopsie.. mn 1ste mondelijke waarschuwing in de 3 jaar dat ik hier nu werk.. ach ja.. kan er ook nog wel bij..
hoezo ? teveel gefoktquote:Op maandag 3 november 2008 12:02 schreef Crazy-p het volgende:
oopsie.. mn 1ste mondelijke waarschuwing in de 3 jaar dat ik hier nu werk.. ach ja.. kan er ook nog wel bij..
Que?quote:Op maandag 3 november 2008 12:02 schreef Crazy-p het volgende:
Nu maar naar de kinderboerderij?quote:Op maandag 3 november 2008 12:03 schreef Runx het volgende:
[..]
ze hebben mijn illegale schapen verzameling gevonden shiiiitt
lol wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 3 november 2008 12:02 schreef Crazy-p het volgende:
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 12:02 schreef Crazy-p het volgende:
denk ik je dat ik daar binnen komt met illegaal schapen paspoorts ? zullen ze mij gelovenquote:
krijg je daar verder nog problemen mee dan ?quote:Op maandag 3 november 2008 12:08 schreef Crazy-p het volgende:
moest hem overigens wel in 3 voud ondertekenen.. dus zo mondelijk vond ik het niet
quote:
Ik zeg niksquote:Op maandag 3 november 2008 12:06 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou kijk.. het zit zo.. ik was met Logi in gesprek.. terwijl ik op email aux stond.. en dus gewoon naast haar stond.. mn telefoon te gebruiken.. terwijl ze me probeerden te bellen dat er telefoon voor mij in de wacht stond..
onze carnavals outfitquote:
quote:
ik dacht ff aan dr. drequote:Op maandag 3 november 2008 12:10 schreef crazy987 het volgende:
* crazy987 Zet een beat op
Guess who's back, back again
Crazy's back, tell your friends
Guess who's back, Guess who's back, Guess who's back, Guess who's back.
* crazy987 Zet de beat weer af
Het is weer zover
verstop de lekkere milfjes en de jonge tienertjes.
Zet het bier maar koud en steek de sigaretten maar vast op
Het is weer zo ver.
Crazy987 is weer gearriveerd om huis te houden.
Wij zijn niet aansprakelijk voor enige psycholoische schade toegebracht door crazy aan tienertjes en milfjes
hahah ja echte ik wil paars met tijger strepenquote:Op maandag 3 november 2008 12:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
onze carnavals outfit
[ afbeelding ]
ach vast niet.. staat nu wel in mn file.. maar ja.. maakt ook niet uit.. 1ste in 3 jaar.. vind ik nog niet eens zo slecht..quote:Op maandag 3 november 2008 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
krijg je daar verder nog problemen mee dan ?
quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 12:11 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah ja echte ik wil paars met tijger strepen![]()
gaat echt te vet worden , echt een goed idee van jou :y
haha ja zoietsquote:
heb em ook van eminem geriptquote:
dat is mie vet gekquote:Op maandag 3 november 2008 12:14 schreef Runx het volgende:
[..]
haha ja zoiets
of dit maar dit is echt te fout
[ afbeelding ]
tis een keer wat andersquote:Op maandag 3 november 2008 12:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
heb em ook van eminem geript
wel leuke manier om hoooooooite zeggen he
![]()
en dan 3 zowel links als rechtsquote:
ja echt dat gaan we er bij halenquote:Op maandag 3 november 2008 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is mie vet gek
moet je van die hele dikke sigaren erbij hebben
ja daaromquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ja echt dat gaan we er bij halencarnaval neuken voor een zak patat
idd hahahaquote:Op maandag 3 november 2008 12:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en dan 3 zowel links als rechts
wat, patat ?quote:Op maandag 3 november 2008 12:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
lol... maar dat is mie fucking vet als we dat kunnen krijgen gek
nog wel jaquote:Op maandag 3 november 2008 12:13 schreef Crazy-p het volgende:
ze tollereren van mij overigens wel dat ik op Fok en op msn hang.. lol
gaat niet hard genoeg zo dat jij weer de topic kan sluiten héquote:
HAHA, het is te koop bij bertus workelquote:Op maandag 3 november 2008 12:18 schreef Runx het volgende:
[..]
wat, patat ?
ja iidd , we gaan dat even paar weken van te voren regelen kijken , misschien huren .
ja echt , wordt echt lijpz , doet erwin ook mee wordt die op gepakt voor pimpingquote:Op maandag 3 november 2008 12:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
HAHA, het is te koop bij bertus workel![]()
fucking tijgerprintfucking vet gek
Mag niet meer van debbiequote:Op maandag 3 november 2008 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
gaat niet hard genoeg zo dat jij weer de topic kan sluiten hé
pimpin' in publicquote:Op maandag 3 november 2008 12:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ja echt , wordt echt lijpz , doet erwin ook mee wordt die op gepakt voor pimping
gaan we idd wel met wat meerquote:Op maandag 3 november 2008 12:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ja echt , wordt echt lijpz , doet erwin ook mee wordt die op gepakt voor pimping
nou das niet eerlijk ? het enige nuttig wat jij deed neemt zei nu van je wegquote:
ik ookquote:Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gaan we idd wel met wat meer
maar ik ga dan iig in pimp suitwat erwin enzo deon boeit me niet
naar oldenzaal
zou ook fucking vet zijn hequote:Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ookik ga in paars met tijger print
en dan moet je zo'n stok hebben met zo'n vuist erop, dat mensne die moetne kussenquote:Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ookik ga in paars met tijger print
echt , maar wat oldenzaal , gaan we het daar vieren pimpen ?quote:Op maandag 3 november 2008 12:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zou ook fucking vet zijn he
Jahquote:Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef Runx het volgende:
[..]
nou das niet eerlijk ? het enige nuttig wat jij deed neemt zei nu van je weg![]()
Van het nieuwe topic openen niet of van debbie niet?quote:Op maandag 3 november 2008 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik er ook vaak geen bal meer van snap hoor
quote:Op maandag 3 november 2008 12:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah
Ik ben overbodig he?
[ afbeelding ]
neeee ... jij mag niet failliet gaan door de krediet crisesquote:Op maandag 3 november 2008 12:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah
Ik ben overbodig he?
[ afbeelding ]
Oke netjesquote:Op maandag 3 november 2008 12:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaag wel redelijk geloof ik!
oldenzaal is carnavals stad bij uitstek..in enschede is niet zoveel te doen hoor..iedereen is in oldenzaalquote:Op maandag 3 november 2008 12:24 schreef Runx het volgende:
[..]
echt , maar wat oldenzaal , gaan we het daar vieren pimpen ?
ok we gaan daar heenquote:Op maandag 3 november 2008 12:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oldenzaal is carnavals stad bij uitstek..in enschede is niet zoveel te doen hoor..iedereen is in oldenzaal
latuh pimpdaddyquote:Op maandag 3 november 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga pauzeren
tot straks, oja ik ga ook eerder weg
ik moet even langs Tui .
om 14.00 ben ik er niet meer , maar tot die tijd probeer ik wel afscheid te nemen , ook al duurt mijn pauze anderhalf uur
bbquote:Op maandag 3 november 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga pauzeren
tot straks, oja ik ga ook eerder weg
ik moet even langs Tui .
om 14.00 ben ik er niet meer , maar tot die tijd probeer ik wel afscheid te nemen , ook al duurt mijn pauze anderhalf uur
ik ook, terwijl ik een schijthekel aan carnaval hebquote:Op maandag 3 november 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
[..]
ok we gaan daar heenik heb echt zin in gek niet normaal
![]()
Oke die vat ik nietquote:Op maandag 3 november 2008 12:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
net van thuis! morgen weer thuis
ik ben net thuis van het werkenquote:Op maandag 3 november 2008 12:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke die vat ik niet
Waar ben je heen?
Ohw okequote:Op maandag 3 november 2008 12:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben net thuis van het werken
en morgen ga ik thuis werken
stom reintegratie werkquote:Op maandag 3 november 2008 12:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw oke
Wat voor werk doe je eigenlijk
quote:
toch ben ik blij dat ik er nooit aan begonnen benquote:Op maandag 3 november 2008 12:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch ben ik blij dat ik niet rook en meneer thuis nu een week gestopt is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |