Mogguh Sgelequote:Op maandag 3 november 2008 10:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh CP
[..]
Meuning Barra![]()
[..]
Mogguh WL
p00p ook goeiemorgen![]()
quote:
Had ook niet anders verwachtquote:
Dan ist goed hequote:
Jeweetschquote:
zeg je werk is om uit te rusten hoor! voor je het weet is het weer weekendquote:
idd weekends moet ik pas hard aan de slag gekquote:Op maandag 3 november 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je werk is om uit te rusten hoor! voor je het weet is het weer weekend
Ik ben een durfal, jeweetzquote:Op maandag 3 november 2008 11:01 schreef Crazy-p het volgende:
hey maar P00p.. durf je wel zo vlak bij die mensen op Fok te gaan hangen dan?
ja dat moet ook wel ja..quote:Op maandag 3 november 2008 11:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik ben een durfal, jeweetz
maargoed, ik heb best lak aan ze
Hooioiiquote:Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef renedis het volgende:
heeft iemand nog wat gedaan aan Halloween?
+quote:Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef renedis het volgende:
heeft iemand nog wat gedaan aan Halloween?
De respawn is echt gewoon slecht zeg..quote:Op maandag 3 november 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de spawn duurt 4 minuten. als je snel genoeg bent gaat het prima.
behalve bij zon safehouse, daar komen ze niet terug. maar je hebt wel bepaalde punten daar spawnen ze.
ik heb bijvoorbeeld bij een missie gehad, geloof bij eentje dat je zon convoy moest vernietigen, dat ik gewoon de wagens uit de lucht zag vallen, waar ze de berg over kwamen.
ja beetje lauw ik weet het. maja anders is het spel wel erg makkelijk. voorderest zitten er geen andere soorten vijanden in, tanks, helicopters, of zelfs tijgers, krokodillen ed.
beetje jammer, maja kan niet alles hebben
Mijn weekend wordt sowieso niksquote:Op maandag 3 november 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je werk is om uit te rusten hoor! voor je het weet is het weer weekend
Hmm "lullig" manquote:Op maandag 3 november 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
+
ja, maar werd vd weg geplut![]()
Naakte Halloweenvierders beboet
quote:Op maandag 3 november 2008 10:49 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Moozzeh is dus te sloom as usual
Fail!
Whehehe import roemeen, you're it!!quote:Op maandag 3 november 2008 11:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn weekend wordt sowieso niksIk vlieg zondag naar Roemenie
pwndquote:Op maandag 3 november 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
+
ja, maar werd vd weg geplut![]()
Naakte Halloweenvierders beboet
quote:Op maandag 3 november 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe import roemeen, you're it!!
You take picture? Yes Yesquote:
het zal weer eens neit waar wezen nee. meneer sgele gaat weer op vakantiequote:Op maandag 3 november 2008 11:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn weekend wordt sowieso niksIk vlieg zondag naar Roemenie
Que? oh...euh..Daquote:
Op vakantie nog welquote:Op maandag 3 november 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het zal weer eens neit waar wezen nee. meneer sgele gaat weer op vakantie
Z'n import bruidquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
Sgele en crazy, speciaal voor jullie een foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Mogguh!
Aaaight, gast wat heb je met die muis gedaanquote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh!
Mogguh droxz!quote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh!
.quote:Op maandag 3 november 2008 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh!
*proest*quote:
pr0n enzeuxquote:Op maandag 3 november 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
hey je scherm staat anders mooi uit
ps. mogguh
In de bezemkast duwen en om de week eten gevenquote:
Onze Belg uit de clan had juup meegenomen, en ik had geen alcohol (wegens pols), dus dat bietje ging er goed in!quote:Op maandag 3 november 2008 11:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
DRRRRRRROXZZ!!!
![]()
![]()
Hij's fijnJuup is altijd welkom
Hoe is het?
Droxz raakt op stoomquote:
quote:
Je hebt gewoon echt aan ons gedacht?quote:Op maandag 3 november 2008 11:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Onze Belg uit de clan had juup meegenomen, en ik had geen alcohol (wegens pols), dus dat bietje ging er goed in!Moest gelijk aan jullie denken hahahaha.
Aardig brak, bij de LAN 28 uur wakker geweest
Sterker nog, aangezien de geluidskaart hier gewoon geinstalleerd en enabled is, zit ik hier op internetradio/youtubequote:
Zo koop je die muisquote:Op maandag 3 november 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, gast wat heb je met die muis gedaan
hooiii Droxzquote:
Mogguh Crazy-p, lekker weekend gehad?quote:
Nee, alleen toen ik die juup zagquote:Op maandag 3 november 2008 11:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt gewoon echt aan ons gedacht?![]()
![]()
damn dat vind ik wel heel gemeen.. ik wil ookquote:Op maandag 3 november 2008 11:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sterker nog, aangezien de geluidskaart hier gewoon geinstalleerd en enabled is, zit ik hier op internetradio/youtube
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |