Ongekendquote:Op maandag 3 november 2008 11:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo koop je die muis
Zie: [ afbeelding ]
Gezelligheid is het belangrijkste tochquote:Op maandag 3 november 2008 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, alleen toen ik die juup zag![]()
![]()
Maar de LAN was gezellig, kon alleen niet gamen... maarja...
Zelfs een clanmember uit Noorwegen kwam gewoon langs...
quote:Op maandag 3 november 2008 11:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
damn dat vind ik wel heel gemeen.. ik wil ook
het weekend ging wel..quote:Op maandag 3 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh Crazy-p, lekker weekend gehad?
Mogguh!quote:Op maandag 3 november 2008 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
hey je scherm staat anders mooi uit
ps. mogguh
joh, wat voor laptop dan ??quote:Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh!
Scherm staat wel aan hoor, misschien net een donker stukje uit een film
MOGGUHHHHHHHH WL!
Oja, heb een nieuwe laptop op het oog, waarom zijn die dingen gvd zo duur!
Je kan der altijd nog laten schoonmaken enzo?quote:
Problemen? Joh wat dan?quote:Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
even in gesprek geweest met reintegratie begeleider, moet ff snel kontakt opnemen met het uwv anders kom ik in maart in de problemen!
hoi droxz
dus het was wel gezellig het weekend!
Jawel, lan party gehad... nu brakquote:Op maandag 3 november 2008 11:21 schreef Runx het volgende:
[..]
hooiii Droxzalles goed jongen ? fijn weekend gehad ?
quote:Op maandag 3 november 2008 11:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]zo plas ik toch heul nie
...heb geen plastuitje
heb je ze geownt ? een lan party houden met zo'n pols , bikkel jijquote:Op maandag 3 november 2008 11:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jawel, lan party gehad... nu brak
"Spaar ze allemaal!"quote:
vast niet zo duur als mijn laptop/surfplank..quote:Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh!
Scherm staat wel aan hoor, misschien net een donker stukje uit een film
MOGGUHHHHHHHH WL!
Oja, heb een nieuwe laptop op het oog, waarom zijn die dingen gvd zo duur!
uiteindelijk gebruik je er toch maar 1?quote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Spaar ze allemaal!"
Sjit man, ik heb die hele serie hier liggen volgens mij mx500, mx510, mx518, g5 en g9
Je moet toch wat als je goed wil gamen
quote:Op maandag 3 november 2008 11:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jawel, squirt party gehad... nu brak
Kom ik aan met mijn gare muisquote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Spaar ze allemaal!"
Sjit man, ik heb die hele serie hier liggen volgens mij mx500, mx510, mx518, g5 en g9
Nope had me laptop mee (oudje), ben meegegaan voor de gezelligheid... erg he?quote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je ze geownt ? een lan party houden met zo'n pols , bikkel jij
ik zou in maart al weer regulier werk moeten hebben maar dat red ik nooit binnen deze revalidatiequote:
Einz!@341111 Ik gebruik ze allemaal...quote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
uiteindelijk gebruik je er toch maar 1?
Nee 2, heb er ook 1 nodig voor bij mij laptop jaquote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
uiteindelijk gebruik je er toch maar 1?
Dus nu moet je dat kenbaar maken?quote:Op maandag 3 november 2008 11:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou in maart al weer regulier werk moeten hebben maar dat red ik nooit binnen deze revalidatie
het zoontje van martijn crabe, die is pas bikkel! (zo heet zijn zoontjequote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je ze geownt ? een lan party houden met zo'n pols , bikkel jij
koop toch eens een razor johquote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Spaar ze allemaal!"
Zeker weten!quote:Op maandag 3 november 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
even in gesprek geweest met reintegratie begeleider, moet ff snel kontakt opnemen met het uwv anders kom ik in maart in de problemen!
hoi droxz
dus het was wel gezellig het weekend!
wel ? alienware ?quote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
vast niet zo duur als mijn laptop/surfplank..
sorryquote:Op maandag 3 november 2008 11:30 schreef renedis het volgende:
[..]
het zoontje van martijn crabe, die is pas bikkel! (zo heet zijn zoontje)
maar RunX, heb net je fobo door zitten lezen.. beter ga je wat minder typen voortaan!
GADVER! Die is me echt te licht man... kan er niet mee overwegquote:Op maandag 3 november 2008 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koop toch eens een razor joh
yep en toestemming hebben op nog langer te reintegreren...quote:Op maandag 3 november 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus nu moet je dat kenbaar maken?
mooiquote:Op maandag 3 november 2008 11:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zeker weten!
Leuk iedereen van mijn vorige clan weer eens te zien,
en ben de enige die alle 5 de lan party's is wakker gebleven
Hopelijk krijg je datquote:Op maandag 3 november 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep en toestemming hebben op nog langer te reintegreren...
berichtje komt nog! en ik heb wel de nodige spelvauten gezien jaquote:Op maandag 3 november 2008 11:32 schreef Runx het volgende:
[..]
sorryen was die leuk
nog spel fouten tegen gekomen![]()
maar bedankt voor het lezen , had toch wel een berichtje verwacht
dat kan ook hé , ik ga nooit naar lans , ik ben echt te slecht ... ik zie ze niet aankomenquote:Op maandag 3 november 2008 11:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nope had me laptop mee (oudje), ben meegegaan voor de gezelligheid... erg he?
dat hangt ervan af wat je wilt.quote:Op maandag 3 november 2008 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
WL, wat betaal je nou voor een redelijke game pc?
je moeder, die ligt pas dubbelquote:Op maandag 3 november 2008 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
oeps, dubbel:
hoop ik ook, heb alleen een andere arbeidsdeskundige dus is altijd maar afwachtenquote:
had ik ook niet anders verwacht van me zelf , heb je wel eens iets gelezen van een allochtoon zonder spelfouten ?quote:Op maandag 3 november 2008 11:34 schreef renedis het volgende:
[..]
berichtje komt nog! en ik heb wel de nodige spelvauten gezien ja
ahzoquote:Op maandag 3 november 2008 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
GADVER! Die is me echt te licht man... kan er niet mee overweg
Ik moest lachenquote:Op maandag 3 november 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Einz!@341111 Ik gebruik ze allemaal...
da's nog best veelquote:Op maandag 3 november 2008 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hangt ervan af wat je wilt.
wil je zeg maar op zn maximaal spelen ,ben je toch rond de 2000 kwijt. wel inclusief alles dan.
en anders 1300-1400 euro ofzo
Valt me nog meequote:Op maandag 3 november 2008 11:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hangt ervan af wat je wilt.
wil je zeg maar op zn maximaal spelen ,ben je toch rond de 2000 kwijt. wel inclusief alles dan.
en anders 1300-1400 euro ofzo
Acer Aspire 6935G-844G32BNquote:Op maandag 3 november 2008 11:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
joh, wat voor laptop dan ??
ik ga binnenkort ff een download pc in mekaar gooien. cpu/ram heb ik al. nu de rest nog
Sta ik ook niet van te kijkenquote:
ow ha ha daar denken we dan anders over of ik heb er gewoon geen verstand van!quote:Op maandag 3 november 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Valt me nog meeEn dan heb je gewoon een goede game pc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |