Omdat die niet van de Jeugd is misschien? Fabergé en Willie doen maar op een paar nummers mee. Fur helemaal niet.quote:Op zondag 2 november 2008 04:29 schreef Biogarde het volgende:
Waarom lees ik niets over de Op volle toeren mixtape
Het is en blijft een samenwerkingquote:Op zondag 2 november 2008 14:21 schreef vwat. het volgende:
[..]
Omdat die niet van de Jeugd is misschien? Fabergé en Willie doen maar op een paar nummers mee. Fur helemaal niet.
Wel een fijne mixtape trouwens
Je kan toch bestellen via internet?quote:Op zondag 2 november 2008 17:08 schreef One_conundrum het volgende:
IK moet nog kaarten fixen, maar het is veel te koud om zover ver te fietsen
ik hou wel van een biertje. of 24. in 1 uur.quote:Op zondag 2 november 2008 04:30 schreef Biogarde het volgende:
Legaal te downloaden.
http://www.top-notch.nl/m(...)an)_Top-Notch.NL.zip
Ey Ey Ey en Murder inc. zijn echt te mooi![]()
![]()
Vooral Ey Ey Ey![]()
Of kennen jullie die al enzo? Heb die tape nu al een maand ofzo
Samenwerking tussen een zooi rappers en de groepen Opposites en DjvT.
ik las dat je nog taarten moest mixenquote:Op zondag 2 november 2008 17:08 schreef One_conundrum het volgende:
IK moet nog kaarten fixen, maar het is veel te koud om zover ver te fietsen
Ohhuil, Steen staat er gewoon tussenquote:Op maandag 3 november 2008 18:39 schreef fyah het volgende:
http://www.stateawards.nl/
Hier ga stemmen op de jeugd.
Ik heb hetzelfde, alleen Mr Wix ipv Flexican en Hef ipv Turk.quote:Op maandag 3 november 2008 20:13 schreef booo het volgende:
[..]
Ohhuil, Steen staat er gewoon tussen
Maar ik heb DJVT, Dio (ik heb een zwak voor Dio gekregen), DJVT, DJVT, DJVT, DJVT (beste live act, grapje maken ze, maartoch), Flexican, Turk, Bas Bron (like duh), Op Volle Toeren, ennnnn niks
Fyah! Maak iets, dan stem ik op jou
Ik twijfelde nog met Jiggy bij Dio, maarjaquote:Op maandag 3 november 2008 20:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, alleen Mr Wix ipv Flexican en Hef ipv Turk.
Ik heb dezelfde, alleen Sef als best rookie. Al twijfelde ik wel of ik Turk zou nemenquote:Op maandag 3 november 2008 20:13 schreef booo het volgende:
[..]
Ohhuil, Steen staat er gewoon tussen
Maar ik heb DJVT, Dio (ik heb een zwak voor Dio gekregen), DJVT, DJVT, DJVT, DJVT (beste live act, grapje maken ze, maartoch), Flexican, Turk, Bas Bron (like duh), Op Volle Toeren, ennnnn niks
Fyah! Maak iets, dan stem ik op jou
quote:Op maandag 3 november 2008 23:18 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zat eigenlijk nog te twijfelen tussen De Machine en Du Zoon
Dat heeft het sowieso niet als het op AT5 komt.quote:Op maandag 3 november 2008 23:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
DJVT was vandaag bij Kort Amsterdams Live. Nu de herhaling op AT5, kwam overigens geen zinnig woord uit de monden dus of het zin heeft om je tv aan te zetten...
Ik wil genoemd worden wanneer je beroemd word !quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Over 3 jaar ga je me zien. Let maar op.
Dat wordt zoeken naar een goede bas danquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Over 3 jaar ga je me zien. Let maar op.
sowiesoquote:Ik wil genoemd worden wanneer je beroemd word !
Die gaan we maar eens beluisteren.quote:Op zondag 2 november 2008 04:30 schreef Biogarde het volgende:
Legaal te downloaden.
http://www.top-notch.nl/m(...)an)_Top-Notch.NL.zip
Ey Ey Ey en Murder inc. zijn echt te mooi![]()
![]()
Vooral Ey Ey Ey![]()
Of kennen jullie die al enzo? Heb die tape nu al een maand ofzo
Samenwerking tussen een zooi rappers en de groepen Opposites en DjvT.
Yeah.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:38 schreef fyah het volgende:
Mag de TT aangepast naar MUZ/Fyah komt eraan?![]()
En ja, over 3 jaar kan jij tegen je vrienden zeggen dat je mij al kende van toen ik nog geen bassen kon leggen
[..]
sowieso
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:05 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ DanceValley 2008 jwt. Zelf geschoten.
whehe.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
http://ema.mtv.nl/watch/115157179/4/#
hahaha
DJVT OP DE EMA
Whehe, is d'r nog meer van ze? En ze hebben niet gewonnen dus?quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
hahaha
DJVT OP DE EMA
Perez Hilton is cool.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:34 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik wist dat jij die mongool toch tof zou vinden! Myth confirmed.
goffe. spreek me aan op msn ben.quote:
Heerlijke gast is het ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef fyah het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)e-eigen-schuld.dhtml
hahaha
Eindelijk!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:10 schreef booo het volgende:
Okeee, Buma is de volgende single. Clip komt binnenkort ergens..
Je kunt natuurlijk ook even heel lief vragen of iemand ze van youtube haalt en ze naar je stuurtquote:Op donderdag 20 november 2008 17:37 schreef fyah het volgende:
Je zou op het topnotch youtube kanaal kunnen kijken wat willie heeft gefilmd op de EMA's. Helaas blokkeert topnotch elk land buiten NL dus ik kan er niks van zien. Ik koop hun albums die ze hier in Belgie ook gewoon komen verkopen maar als ik een stom clipje op hun youtube wil kijken, ho maar.kanker Universal Music.
Bo, homie, popje, zou jij, eventueel, voor mij, dat filmpje van youtube willen halen en naar mij sturen?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:00 schreef booo het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook even heel lief vragen of iemand ze van youtube haalt en ze naar je stuurt
Natuurlijk doe ik dat, liefste Ben, na het eten krijg je m!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:03 schreef fyah het volgende:
[..]
Bo, homie, popje, zou jij, eventueel, voor mij, dat filmpje van youtube willen halen en naar mij sturen?
yeahyeahquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef booo het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat, liefste Ben, na het eten krijg je m!
Heb je dat hele interview niet gezien?quote:
hier staat het.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
hahaha
DJVT OP DE EMA
Dat ja. En ook dat ze de enige NL's talige rappers in NL zijn....quote:
Weet je nog iets van de setlijst?quote:
Klein stukje Applaus, Kerk, Voorjekijkendoorlopen, Buma in m'n zak, Hollereer, Shenkie, Flap Flap, Wopwopwop, Centje Centje (geniaal), Watskeburt, De Stofzuiger, Bekkie. (willekeurige volgorde)quote:Op zondag 30 november 2008 14:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Weet je nog iets van de setlijst?
Ik ben er weer bij in Groningen
Eens, vooral de garderobe was echt slecht geregeld, 2 keer een flinke tijd in de rij gestaan.quote:Op zondag 30 november 2008 13:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zeker! Jammer dat waterfront een kuttent is en blijft, maar de Jeugd was geweldig
Que?quote:Op zondag 30 november 2008 18:51 schreef booo het volgende:
En iedereen natuurlijk Rock & Roll kopen en Ruimteschip luisteren eh
Komop man, Waterfront is cool.quote:Op zondag 30 november 2008 13:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zeker! Jammer dat waterfront een kuttent is en blijft, maar de Jeugd was geweldig
Was dat die schreeuwende dikke?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:18 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe was die knakker die in het voorprogramma stond te draaien? Dj Danny de Funk?
Nee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:08 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Was dat die schreeuwende dikke?Met dat meisje?
quote:
Prachtigquote:
Gangster jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kom ik godverdomme binnen om 21:40, spelen ze tot 22:25. Wat zijn dat voor tijden.![]()
Volgende keer gewoon weer Simplon, geen 15-jarig grut, en 23:00 beginnen.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kom ik godverdomme binnen om 21:40, spelen ze tot 22:25. Wat zijn dat voor tijden.![]()
Ben ik met je eens. Simplon was 10x vetter.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Haha dat meen je niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef vwat. het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Simplon was 10x vetter.
Gister gewoon tropical danny achter de draaitafel hoor
10 euro, van 23 tot 04 uur. Weinig kans op kindertjes dus ook met die tijd en dagquote:Beste Skippy,
De Neger des Heils is vader geworden, waarmee wij hem natuurlijk van Harte feliciteren! Zijn alter-ego Seymour Bits zal daarom tijdens de Magnetron Music Label Night van aanstaande donderdag vervangen worden door niemand minder dan de jonge übervadsige producer Tom Trago.
LeLe en Colonel Parker en de hele Jeugd van Tegenwoordig zijn zowel in de zaal als op het podium te vinden zijn. Vieze Fur host de avond en Willie Wartaal doet zijn ding met plaatjes enzo.
Ben wel benieuwd naar, eh alles eigenlijk.quote:Jeugd van Tegenwoordig wil zichzelf overtreffen in het nieuwe jaar
Met een boek voor Pepijn, een zieke video én een nieuwe tour
Het plan was er al lang, de tijd ontbrak hem alleen vooralsnog. Maar het boek van Pepijn Lanen van De Jeugd van Tegenwoordig is zo goed als af. “Het is al helemaal geschreven, ik moet alles alleen nog even in elkaar laten zetten en bepalen waar het uit gaat komen”, zegt Lanen over de bundel met korte verhalen die hij komend jaar wil uitbrengen.
Was 2008 al een meer dan succesvol jaar voor de Jeugd van Tegenwoordig, zo was daar een 3VOOR12 Award, een nieuw album, een supertour, zo’n vijf clips, een film en Pepijn’s project LeLe met korte USA-tour, het nieuwe jaar belooft nog meer goeds. Zo komt er deze maand een nieuwe clip uit van De jeugd, ‘Buma in me zak’, volgens Lanen ‘dé aller-ziekste video uit de Nederlandse geschiedenis: “Daar gaat niemand ooit meer overheen”.
Ook gaat De Jeugd van Tegenwoordig opnieuw touren, en Bas Bron gaat mee. “Hij gaat heel veel dingen live doen, met synthesizers en weet ik veel”, aldus Lanen. “Ook visueel gaan we wat groter uitpakken dit keer, en qua stagedingen.”
Ooit vroeg Lanen zich af of het mogelijk zou zijn om als Nederlandse hiphopformatie het succes van een Kane of een Anouk te evenaarden, inmiddels ziet hij De Jeugd van Tegenwoordig nog wel eens een zaal van formaat Heineken Music Hall vullen. “Op zich, als we er nog een klassiek album uitpompen, waar we natuurlijk nog wel even mee gaan wachten want je moet jezelf wel weer overtreffen, zou ik niet weten waarom ons dit niet zou lukken”, aldus Lanen. “Ons eerste album werd op zich ook wel goed ontvangen, maar dit keer hebben we een album neergezet waar mensen ook echt alle tracks van kennen. Daar ben ik heel blij mee, ik had niet gedacht dat het zo hard zou gaan.”
bron
Klinkt ook wel weer interessant.quote:Na de opnames van het album gaan de heren direct aan de slag met beats voor een nieuw project van Vjičze Fur van De Jeugd van Tegenwoordig. Coevorden Soundsystem gaat de band heten en volgens Luuk moet rekening worden gehouden met het hardste uit Mokum; “pure Hollandse knallende patathouse.”
bron
Waar in gaan trappen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:22 schreef fyah het volgende:
Die nieuwe clip![]()
Benieuwd hoeveel mensen hier weer in gaan trappen
(zie DWDD)
Voor de clip is een wachtwoord nodig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef bukake het volgende:
[..]
Waar in gaan trappen?
Voor de uitzending nog ff een showtje(vond ik nie zo best),
Tijdens de uitzending,
De nieuwe videoclip,
http://vimeo.com/2267417
Niet zo best?!?!! Vind het geniaal!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef bukake het volgende:
[..]
Bas Bronquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef bukake het volgende:
[..]
Waar in gaan trappen?
Tijdens de uitzending,
De nieuwe videoclip,
http://vimeo.com/2267417
hij stond hier al online de afgelopen dagen, maar ze hebben er een pass opgezetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:35 schreef RonBurgundy het volgende:
Begin feb toch?
Geniale clip (voor zover te zien was dan)
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:50 schreef zjroentje het volgende:
Wehehe wat hebben die gasten toch ook een droge humorquote:
Bas deed het weer geweldig, dat uptempo met de beats klinkt heerlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Damn, ze moeten vaker met Bas gaan spelen. Daar wordt het net dat beetje meer van dan nummertje op de CD aan en gaan. Werkt goed, beetje nummers in elkaar overmixen, extra beat erachter, tempo omhoog/omlaag, e.d. En Bas z'n vocodervocals zijn ook een leuke toevoeging.
Keeeeenker, dat wist ik nietquote:Op zondag 18 januari 2009 14:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Bas als Seymour Bits in de kelder was ook tof.
wtf deden ze ook Nog Lang Niet? Kicke!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Tof nummer he.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
wtf deden ze ook Nog Lang Niet? Kicke!
Mn lievelingsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
wtf deden ze ook Nog Lang Niet? Kicke!
ja alleen jammer dat Dio erop staatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef RedGuy het volgende:
Wat komen Vjeze Fur en Faberyayo hard in Ruimteschip van Dio..
Kijk me glimmen bitch, ik ben je glitterprins. En fuck de club, ik wil weten waar de disco is!
Het is bijna al februari.quote:Zo komt er deze maand een nieuwe clip uit van De jeugd, ‘Buma in me zak’,
quote:Op zondag 1 februari 2009 10:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
Deze kende ik nog niet!!! (de clip)
Maar die is toch oud dan?
Slaat werkelijk helemaal nergens opquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:18 schreef booo het volgende:
En wat vinden we hier van Buma? Ik moet m nog een paar keer kijken..
Waarschijnlijk zegtie het op 538 niet en op 3fm welquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef couleurs het volgende:
Waarom mag Vičze geen niggertje zeggen?
En dan wel een neger vol in beeld he?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef couleurs het volgende:
Waarom mag Vičze geen niggertje zeggen?
Toh, niek!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Slaat werkelijk helemaal nergens op
Whehe.. Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:27 schreef Rahl het volgende:
Ik vind het overigens geniaal dat ze Fur wel censureren als ie neger zegt en Wiwa niet
Of hebben ze dat zelf gedaan?
eigen projecten.. solo album aka the junkies, mssichien iets met zn huisgenoot Turk.. etcquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:27 schreef Slickk het volgende:
Wat bedoel je met solo-dingen?
Ik heb hem eens meegemaakt als DJ... Dat was nou niet bepaald super eerlijk gezegd.
Hij heeft met Arjuna Schiks het project AKA The Junkies (en Arjuna maakt aardige tracks- zoek maar eens op Afterbelle), met zo'n andere gast heeft wiwa De Buren en hij huisde inderdaad met Turk. Pepijn was van de zomer, rond lowlands, bezig met een nevenproject met Fur waar ze nog niks over wilden zeggen en Fur heeft ook met iemand wat onder de naam Coevorduh Soundsystem. Is een myspace page van maar het kan net zo goed voor de grap zijn. Hij roept eigenlijk al 4 jaar "Coevorduh Kankuhard", "Coevorduh Pilleh" en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:27 schreef Slickk het volgende:
Wat bedoel je met solo-dingen?
Ik heb hem eens meegemaakt als DJ... Dat was nou niet bepaald super eerlijk gezegd.
Dat nummer is ge-ni-aal.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat nummertje met Dio is ook kek.
http://www.digisaru.com/dio-ruimteschip/
Het is niet raar als ik aan je tiet chrietulaarquote:Op woensdag 15 april 2009 20:26 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat nummer is ge-ni-aal.
Kijk me glimmen bitch, ik ben een glitterprins. En fuck de club, ik wil weten waar de disco is.
eind 2010 ten vroegste, let maar opquote:Ooit vroeg Lanen zich af of het mogelijk zou zijn om als Nederlandse hiphopformatie het succes van een Kane of een Anouk te evenaarden, inmiddels ziet hij De Jeugd van Tegenwoordig nog wel eens een zaal van formaat Heineken Music Hall vullen. “Op zich, als we er nog een klassiek album uitpompen, waar we natuurlijk nog wel even mee gaan wachten want je moet jezelf wel weer overtreffen, zou ik niet weten waarom ons dit niet zou lukken”, aldus Lanen. “Ons eerste album werd op zich ook wel goed ontvangen, maar dit keer hebben we een album neergezet waar mensen ook echt alle tracks van kennen. Daar ben ik heel blij mee, ik had niet gedacht dat het zo hard zou gaan.”
Koninginnedag weer eens zienquote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef dikkekaas het volgende:
Ik hoop dat ze ook op Lowlands langskomen dit jaar! Na een halfjaar uit Nederland te zijn weggeweest heb ik echt weer zin om snoeihard de Jeugd te horen
quote:De Jeugd van Tegenwoordig gaat op Pinkpop roze hoedjes verzamelen
Faberyayo: "Willie Wartaal en ik gaan een wedstrijd houden"
Na de monsterzege op Lowlands 2008 is De Jeugd van Tegenwoordig uitgenodigd op Pinkpop. De heren zitten nog midden in de voorbereiding van hun festivaloptreden. "We zullen nog een busje moeten regelen," aldus Faberyayo.
De Jeugd Van Tegenwoordig met de 3VOOR12 Award 2008
Wanneer Pepijn "Faberyayo" Lanen zijn telefoon opneemt is hij met de rest van De Jeugd van Tegenwoordig op weg naar Belgiė. "We gaan mosselen eten." Uiteraard vinden de Amsterdammers de Pinkpopuitnodiging meer dan terecht, maar was het nog een verrassing? "Deze week verwachtte ik het wel, maar als je me vijf jaar geleden had gevraagd of ik verwachtte ooit op Pinkpop te spelen, dan had ik hoogstwaarschijnlijk nee gezegd."
Lanen noemt zichzelf een echt Pinkpopmens, al is hij nog nooit in Landgraaf geweest. "Ik ben een groot fan, vooral van die roze hoedjes. Willie Wartaal en ik hebben een wedstrijd bedacht: wie de meeste roze hoedjes weet te verzamelen. Of de dames er nog onder zitten, maakt niet uit." De rapper wil nog wel kwijt dat hij het maar belachelijk vindt dat Amnesty International de inkomsten uit de hoedjes ontvangt. "Je gaat Jan Smeets niet bestelen, dat doe je gewoon niet."
De voorbereidingen voor het festivaloptreden zijn al in volle gang, maar Lanen weigert al een tipje van de sluier te lichten. "Het is sowieso een anders soort show. Nu moet die Bas Bron (producer en toetsenist van De Jeugd red.) en zal zijn elektronica natuurlijk ook weer mee dus zullen we een busje moeten regelen."
De bands waar Faberyayo naar uit kijkt, staan helaas niet op Pinkpop. "Three 6 Mafia en Phoenix gaan het zeker goed doen, maar nog veel belangrijker: De Jeugd van Tegenwoordig is een groot fan van Novastar. Die boy is een geweldenaar!" Over de favoriete Novastar track hoeft Lanen niet lang na te denken: "Racoon, zonder twijfel." Ook het meest memorabele Pinkpopmoment staat bij Lanen op zijn slijmvlies gegrift: "De manager van The Popes die iets in de neus van Shane MacGowan duwt, waarna hij weer verder kan met het optreden. Als kleine jongen fascineerde me dat mateloos."
Lanen zal op Pinkpop niet gaan vipspotten. "Als er maar goed eten bij de backstagecatering is, ben ik tevreden. Mosselen zou fijn zijn, maar asperges is ook okay, dan wel in de klassieke bereiding."
bron
quote:Lanen noemt zichzelf een echt Pinkpopmens, al is hij nog nooit in Landgraaf geweest.
quote:De Jeugd van Tegenwoordig de tegenpool van Bruce Springsteen
"Hij is born in the USA, een sekssymbool en maakt muziek"
sites
Tekenen is de nieuwe hobby van De Jeugd van Tegenwoordig. En nadat de kleurplaat helemaal met zwart overkleurd is mag producer Bas Bron het af maken met een plastic mes. Tot hun spijt. "Jezus Bas, jij kan ook helemaal niks hč", concludeert Willie Wartaal.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=41826093&news=42049543&type=-1quote:WIE: De volledige Jeugd van Tegenwoordig
WAAR: Pinkpop 2009
WANNEER: Maandag, eind van de middag
WAT IS HET BELANGRIJKSTE DAT JULLIE DEZE WEEK HEBBEN GEDAAN?
Vieze Fur: "Ik heb heerlijk gegeten. Kreeftensoep, eendenborst, oesters."
P. Fabergé: "Volgens mij heb ik iedere dag oesters gegeten vandaag."
Vieze Fur: "En ik heb een kindje uit een brandende boot gered."
Wille Wartaal: "Alleen maar omdat ze nog een meier bij zich had hoor. Volgens mij had 'ie de boot zelf in aangestoken."
WAT IS JE FAVORIETE FESTIVALVERHAAL?
Vieze Fur: "Ik heb een keer iemand naar de wasbak gesleept die door de pillen niet meer kon lopen."
P. Fabergé: "En we hebben voor 3FM een huiskamerconcert gedaan en toen vroeg die jongen die daar woonde of ik een pilletje wilde. Maar ik moest nog optreden. Dus ik zei: geef 'm alvast maar, dan bewaar ik hem wel. En toen kwam ie met een boterhamzakje vol met pillen aanzetten."
Vieze Fur: "Ik heb gecrowdsurfd in die woonkamer, toen liep ik over het plafond."
HEB JE EEN RITUEEL VOORDAT JE HET PODIUM OP GAAT?
P. Fabergé: "Eten."
Willie Wartaal: "En tekenen. We hebben tegenwoordig een voorspellende gave. We hebben het ergens over en een paar dagen later gebeurt het zomaar."
Vieze Fur: "Zo had ik het vandaag nog over salsa. Over die saus dan, niet over de muziek. En toen kwamen we hier aan en stond er ineens een pot salsa."
WIE HAD DEPECHE MODE MOETEN VERVANGEN OP DE ZONDAGAVOND?
P. Fabergé: "Niets ten nadele van Krezip hoor, maar weet je wat het probleem is. Stel, je gaat naar een concert van Marco Borsato en hij komt niet. In plaats daar van staat je blinde buurman op het podium, daat zit je toch niet op te wachten?"
Willie Wartaal: "Je blinde pedo buurman."
P. Fabergé: "Dan toch liever Marco Borsato."
WAT IS HET GROOTSTE VERSCHIL TUSSEN JULLIE EN 'THE BOSS'?
Willie Wartaal: "Hij is Born In The USA, en wij niet. Hij is een sekssymbool, en wij niet. En hij maakt muziek, en wij niet."
Middelvingers voor de regen!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef zjroentje het volgende:
Bazenoptreden!
Ik heb er van genoten, en de regen maakte het eigenlijk helemaal af.
Ja, dat was vet, welk nummer kwam daar ook alweer net voor? Dat ging over in de Stofzuigerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef fyah het volgende:
Wel jammer dat er niks van het eerste half uur is te vinden, ik vond de stofzuiger zo vet gedaan
flap flap. en ook na fur zn 'ik sta in de club' stukje deden ze iets nieuws met de klanken van 'niet als jouw' meen ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat was vet, welk nummer kwam daar ook alweer net voor? Dat ging over in de Stofzuiger
Ohja ik sta in de club met autotunequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:33 schreef fyah het volgende:
[..]
flap flap. en ook na fur zn 'ik sta in de club' stukje deden ze iets nieuws met de klanken van 'voor jouw' meen ik.
Gaaf gemixed was dat idd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat was vet, welk nummer kwam daar ook alweer net voor? Dat ging over in de Stofzuiger
Bij Shenkie zeiden ze geen "kenk je bent een fool gast" maar meer iets als "uh je bent een fool gast" toch? Of verstond ik dat verkeerd op tv?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:01 schreef Rechterbal het volgende:
Tering, wat lijkt het mij lekker om kanker te roepen op een groot veld met duizenden die na je kijken.
KANKER
hard.
Ook in Delft? Mijn boyboys halen hopelijk vandaag de kaartjesquote:
Zo te zien wel, ze kwamen afgelopen weekend binnen in de Tip 30quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:20 schreef Hondenbrok het volgende:
Heeft de Jeugd trouwens een single gemaakt van 'Deze Donkere Jongen Komt Zo Hard'? Staat namelijk op wikipedia onder 'Singles met hitnoteringen in de Vlaamse Ultratop 50'... Zou wel vet zijn want dat nummer is echt dope.
Ja, zelfs met een clip erbij;quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:20 schreef Hondenbrok het volgende:
Heeft de Jeugd trouwens een single gemaakt van 'Deze Donkere Jongen Komt Zo Hard'? Staat namelijk op wikipedia onder 'Singles met hitnoteringen in de Vlaamse Ultratop 50'... Zou wel vet zijn want dat nummer is echt dope.
Dat zou gewoon dom zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Tijdens de aankondiging zei Giel trouwens dat de jongens niet moeten denken aan een derde album.
Da negerinnetje heeft geen charisme, en dat hebben De Jeugd wel, zelfs als het ze duidelijk niet zoveel interreseert.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geniaal interview.
http://www.jimmyalter.nl/(...)dig_wil_alleen_Broes
Wat een Charismequote:Op maandag 8 juni 2009 16:15 schreef Hondenbrok het volgende:
Haha hier nog een interview met Studio Brussel:
http://www.youtube.com/watch?v=5ASQkct2zN0
www.pm-me.nlquote:Op maandag 15 juni 2009 14:12 schreef -Menn0- het volgende:
Don Diablo - Don Says Shenkie Likes It Like That!
Heeft iemand deze op mp3 voor me?
link?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:45 schreef Remake het volgende:
Nieuwe Album gaat weer vers worden,
Geen Autotune meer maar iets volledig nieuws.
Muziek revolutie, uitjes komen eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |