hij stond hier al online de afgelopen dagen, maar ze hebben er een pass opgezetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:35 schreef RonBurgundy het volgende:
Begin feb toch?
Geniale clip (voor zover te zien was dan)
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:50 schreef zjroentje het volgende:
Wehehe wat hebben die gasten toch ook een droge humorquote:
Bas deed het weer geweldig, dat uptempo met de beats klinkt heerlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Damn, ze moeten vaker met Bas gaan spelen. Daar wordt het net dat beetje meer van dan nummertje op de CD aan en gaan. Werkt goed, beetje nummers in elkaar overmixen, extra beat erachter, tempo omhoog/omlaag, e.d. En Bas z'n vocodervocals zijn ook een leuke toevoeging.
Keeeeenker, dat wist ik nietquote:Op zondag 18 januari 2009 14:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Bas als Seymour Bits in de kelder was ook tof.
wtf deden ze ook Nog Lang Niet? Kicke!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Tof nummer he.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
wtf deden ze ook Nog Lang Niet? Kicke!
Mn lievelingsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
wtf deden ze ook Nog Lang Niet? Kicke!
ja alleen jammer dat Dio erop staatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef RedGuy het volgende:
Wat komen Vjeze Fur en Faberyayo hard in Ruimteschip van Dio..
Kijk me glimmen bitch, ik ben je glitterprins. En fuck de club, ik wil weten waar de disco is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |