Komop man, Waterfront is cool.quote:Op zondag 30 november 2008 13:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zeker! Jammer dat waterfront een kuttent is en blijft, maar de Jeugd was geweldig
Was dat die schreeuwende dikke?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:18 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe was die knakker die in het voorprogramma stond te draaien? Dj Danny de Funk?
Nee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:08 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Was dat die schreeuwende dikke?Met dat meisje?
quote:
Prachtigquote:
Gangster jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kom ik godverdomme binnen om 21:40, spelen ze tot 22:25. Wat zijn dat voor tijden.![]()
Volgende keer gewoon weer Simplon, geen 15-jarig grut, en 23:00 beginnen.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kom ik godverdomme binnen om 21:40, spelen ze tot 22:25. Wat zijn dat voor tijden.![]()
Ben ik met je eens. Simplon was 10x vetter.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Haha dat meen je niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef vwat. het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Simplon was 10x vetter.
Gister gewoon tropical danny achter de draaitafel hoor
10 euro, van 23 tot 04 uur. Weinig kans op kindertjes dus ook met die tijd en dagquote:Beste Skippy,
De Neger des Heils is vader geworden, waarmee wij hem natuurlijk van Harte feliciteren! Zijn alter-ego Seymour Bits zal daarom tijdens de Magnetron Music Label Night van aanstaande donderdag vervangen worden door niemand minder dan de jonge übervadsige producer Tom Trago.
LeLe en Colonel Parker en de hele Jeugd van Tegenwoordig zijn zowel in de zaal als op het podium te vinden zijn. Vieze Fur host de avond en Willie Wartaal doet zijn ding met plaatjes enzo.
Ben wel benieuwd naar, eh alles eigenlijk.quote:Jeugd van Tegenwoordig wil zichzelf overtreffen in het nieuwe jaar
Met een boek voor Pepijn, een zieke video én een nieuwe tour
Het plan was er al lang, de tijd ontbrak hem alleen vooralsnog. Maar het boek van Pepijn Lanen van De Jeugd van Tegenwoordig is zo goed als af. “Het is al helemaal geschreven, ik moet alles alleen nog even in elkaar laten zetten en bepalen waar het uit gaat komen”, zegt Lanen over de bundel met korte verhalen die hij komend jaar wil uitbrengen.
Was 2008 al een meer dan succesvol jaar voor de Jeugd van Tegenwoordig, zo was daar een 3VOOR12 Award, een nieuw album, een supertour, zo’n vijf clips, een film en Pepijn’s project LeLe met korte USA-tour, het nieuwe jaar belooft nog meer goeds. Zo komt er deze maand een nieuwe clip uit van De jeugd, ‘Buma in me zak’, volgens Lanen ‘dé aller-ziekste video uit de Nederlandse geschiedenis: “Daar gaat niemand ooit meer overheen”.
Ook gaat De Jeugd van Tegenwoordig opnieuw touren, en Bas Bron gaat mee. “Hij gaat heel veel dingen live doen, met synthesizers en weet ik veel”, aldus Lanen. “Ook visueel gaan we wat groter uitpakken dit keer, en qua stagedingen.”
Ooit vroeg Lanen zich af of het mogelijk zou zijn om als Nederlandse hiphopformatie het succes van een Kane of een Anouk te evenaarden, inmiddels ziet hij De Jeugd van Tegenwoordig nog wel eens een zaal van formaat Heineken Music Hall vullen. “Op zich, als we er nog een klassiek album uitpompen, waar we natuurlijk nog wel even mee gaan wachten want je moet jezelf wel weer overtreffen, zou ik niet weten waarom ons dit niet zou lukken”, aldus Lanen. “Ons eerste album werd op zich ook wel goed ontvangen, maar dit keer hebben we een album neergezet waar mensen ook echt alle tracks van kennen. Daar ben ik heel blij mee, ik had niet gedacht dat het zo hard zou gaan.”
bron
Klinkt ook wel weer interessant.quote:Na de opnames van het album gaan de heren direct aan de slag met beats voor een nieuw project van Vjièze Fur van De Jeugd van Tegenwoordig. Coevorden Soundsystem gaat de band heten en volgens Luuk moet rekening worden gehouden met het hardste uit Mokum; “pure Hollandse knallende patathouse.”
bron
Waar in gaan trappen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:22 schreef fyah het volgende:
Die nieuwe clip![]()
Benieuwd hoeveel mensen hier weer in gaan trappen
(zie DWDD)
Voor de clip is een wachtwoord nodig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef bukake het volgende:
[..]
Waar in gaan trappen?
Voor de uitzending nog ff een showtje(vond ik nie zo best),
Tijdens de uitzending,
De nieuwe videoclip,
http://vimeo.com/2267417
Niet zo best?!?!! Vind het geniaal!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef bukake het volgende:
[..]
Bas Bronquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:34 schreef bukake het volgende:
[..]
Waar in gaan trappen?
Tijdens de uitzending,
De nieuwe videoclip,
http://vimeo.com/2267417
hij stond hier al online de afgelopen dagen, maar ze hebben er een pass opgezetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:35 schreef RonBurgundy het volgende:
Begin feb toch?
Geniale clip (voor zover te zien was dan)
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:50 schreef zjroentje het volgende:
Wehehe wat hebben die gasten toch ook een droge humorquote:
Bas deed het weer geweldig, dat uptempo met de beats klinkt heerlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Damn, ze moeten vaker met Bas gaan spelen. Daar wordt het net dat beetje meer van dan nummertje op de CD aan en gaan. Werkt goed, beetje nummers in elkaar overmixen, extra beat erachter, tempo omhoog/omlaag, e.d. En Bas z'n vocodervocals zijn ook een leuke toevoeging.
Keeeeenker, dat wist ik nietquote:Op zondag 18 januari 2009 14:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Bas als Seymour Bits in de kelder was ook tof.
wtf deden ze ook Nog Lang Niet? Kicke!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Tof nummer he.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
wtf deden ze ook Nog Lang Niet? Kicke!
Mn lievelingsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
wtf deden ze ook Nog Lang Niet? Kicke!
ja alleen jammer dat Dio erop staatquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef RedGuy het volgende:
Wat komen Vjeze Fur en Faberyayo hard in Ruimteschip van Dio..
Kijk me glimmen bitch, ik ben je glitterprins. En fuck de club, ik wil weten waar de disco is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |