Heb je dat hele interview niet gezien?quote:
hier staat het.quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
http://ema.mtv.nl/watch/115157179/4/#
hahaha
DJVT OP DE EMA
Dat ja. En ook dat ze de enige NL's talige rappers in NL zijn....quote:
Weet je nog iets van de setlijst?quote:
Klein stukje Applaus, Kerk, Voorjekijkendoorlopen, Buma in m'n zak, Hollereer, Shenkie, Flap Flap, Wopwopwop, Centje Centje (geniaal), Watskeburt, De Stofzuiger, Bekkie. (willekeurige volgorde)quote:Op zondag 30 november 2008 14:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Weet je nog iets van de setlijst?
Ik ben er weer bij in Groningen
Eens, vooral de garderobe was echt slecht geregeld, 2 keer een flinke tijd in de rij gestaan.quote:Op zondag 30 november 2008 13:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zeker! Jammer dat waterfront een kuttent is en blijft, maar de Jeugd was geweldig
Que?quote:Op zondag 30 november 2008 18:51 schreef booo het volgende:
En iedereen natuurlijk Rock & Roll kopen en Ruimteschip luisteren eh
Komop man, Waterfront is cool.quote:Op zondag 30 november 2008 13:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zeker! Jammer dat waterfront een kuttent is en blijft, maar de Jeugd was geweldig
Was dat die schreeuwende dikke?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:18 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe was die knakker die in het voorprogramma stond te draaien? Dj Danny de Funk?
Nee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:08 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Was dat die schreeuwende dikke?Met dat meisje?
quote:
Prachtigquote:
Gangster jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 00:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kom ik godverdomme binnen om 21:40, spelen ze tot 22:25. Wat zijn dat voor tijden.![]()
Volgende keer gewoon weer Simplon, geen 15-jarig grut, en 23:00 beginnen.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kom ik godverdomme binnen om 21:40, spelen ze tot 22:25. Wat zijn dat voor tijden.![]()
Ben ik met je eens. Simplon was 10x vetter.quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
Haha dat meen je niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:35 schreef vwat. het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Simplon was 10x vetter.
Gister gewoon tropical danny achter de draaitafel hoor
10 euro, van 23 tot 04 uur. Weinig kans op kindertjes dus ook met die tijd en dagquote:Beste Skippy,
De Neger des Heils is vader geworden, waarmee wij hem natuurlijk van Harte feliciteren! Zijn alter-ego Seymour Bits zal daarom tijdens de Magnetron Music Label Night van aanstaande donderdag vervangen worden door niemand minder dan de jonge übervadsige producer Tom Trago.
LeLe en Colonel Parker en de hele Jeugd van Tegenwoordig zijn zowel in de zaal als op het podium te vinden zijn. Vieze Fur host de avond en Willie Wartaal doet zijn ding met plaatjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |