Het is niet raar als ik aan je tiet chrietulaarquote:Op woensdag 15 april 2009 20:26 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat nummer is ge-ni-aal.
Kijk me glimmen bitch, ik ben een glitterprins. En fuck de club, ik wil weten waar de disco is.
eind 2010 ten vroegste, let maar opquote:Ooit vroeg Lanen zich af of het mogelijk zou zijn om als Nederlandse hiphopformatie het succes van een Kane of een Anouk te evenaarden, inmiddels ziet hij De Jeugd van Tegenwoordig nog wel eens een zaal van formaat Heineken Music Hall vullen. “Op zich, als we er nog een klassiek album uitpompen, waar we natuurlijk nog wel even mee gaan wachten want je moet jezelf wel weer overtreffen, zou ik niet weten waarom ons dit niet zou lukken”, aldus Lanen. “Ons eerste album werd op zich ook wel goed ontvangen, maar dit keer hebben we een album neergezet waar mensen ook echt alle tracks van kennen. Daar ben ik heel blij mee, ik had niet gedacht dat het zo hard zou gaan.”
Koninginnedag weer eens zienquote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef dikkekaas het volgende:
Ik hoop dat ze ook op Lowlands langskomen dit jaar! Na een halfjaar uit Nederland te zijn weggeweest heb ik echt weer zin om snoeihard de Jeugd te horen
quote:De Jeugd van Tegenwoordig gaat op Pinkpop roze hoedjes verzamelen
Faberyayo: "Willie Wartaal en ik gaan een wedstrijd houden"
Na de monsterzege op Lowlands 2008 is De Jeugd van Tegenwoordig uitgenodigd op Pinkpop. De heren zitten nog midden in de voorbereiding van hun festivaloptreden. "We zullen nog een busje moeten regelen," aldus Faberyayo.
De Jeugd Van Tegenwoordig met de 3VOOR12 Award 2008
Wanneer Pepijn "Faberyayo" Lanen zijn telefoon opneemt is hij met de rest van De Jeugd van Tegenwoordig op weg naar België. "We gaan mosselen eten." Uiteraard vinden de Amsterdammers de Pinkpopuitnodiging meer dan terecht, maar was het nog een verrassing? "Deze week verwachtte ik het wel, maar als je me vijf jaar geleden had gevraagd of ik verwachtte ooit op Pinkpop te spelen, dan had ik hoogstwaarschijnlijk nee gezegd."
Lanen noemt zichzelf een echt Pinkpopmens, al is hij nog nooit in Landgraaf geweest. "Ik ben een groot fan, vooral van die roze hoedjes. Willie Wartaal en ik hebben een wedstrijd bedacht: wie de meeste roze hoedjes weet te verzamelen. Of de dames er nog onder zitten, maakt niet uit." De rapper wil nog wel kwijt dat hij het maar belachelijk vindt dat Amnesty International de inkomsten uit de hoedjes ontvangt. "Je gaat Jan Smeets niet bestelen, dat doe je gewoon niet."
De voorbereidingen voor het festivaloptreden zijn al in volle gang, maar Lanen weigert al een tipje van de sluier te lichten. "Het is sowieso een anders soort show. Nu moet die Bas Bron (producer en toetsenist van De Jeugd red.) en zal zijn elektronica natuurlijk ook weer mee dus zullen we een busje moeten regelen."
De bands waar Faberyayo naar uit kijkt, staan helaas niet op Pinkpop. "Three 6 Mafia en Phoenix gaan het zeker goed doen, maar nog veel belangrijker: De Jeugd van Tegenwoordig is een groot fan van Novastar. Die boy is een geweldenaar!" Over de favoriete Novastar track hoeft Lanen niet lang na te denken: "Racoon, zonder twijfel." Ook het meest memorabele Pinkpopmoment staat bij Lanen op zijn slijmvlies gegrift: "De manager van The Popes die iets in de neus van Shane MacGowan duwt, waarna hij weer verder kan met het optreden. Als kleine jongen fascineerde me dat mateloos."
Lanen zal op Pinkpop niet gaan vipspotten. "Als er maar goed eten bij de backstagecatering is, ben ik tevreden. Mosselen zou fijn zijn, maar asperges is ook okay, dan wel in de klassieke bereiding."
bron
quote:Lanen noemt zichzelf een echt Pinkpopmens, al is hij nog nooit in Landgraaf geweest.
quote:De Jeugd van Tegenwoordig de tegenpool van Bruce Springsteen
"Hij is born in the USA, een sekssymbool en maakt muziek"
sites
Tekenen is de nieuwe hobby van De Jeugd van Tegenwoordig. En nadat de kleurplaat helemaal met zwart overkleurd is mag producer Bas Bron het af maken met een plastic mes. Tot hun spijt. "Jezus Bas, jij kan ook helemaal niks hè", concludeert Willie Wartaal.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=41826093&news=42049543&type=-1quote:WIE: De volledige Jeugd van Tegenwoordig
WAAR: Pinkpop 2009
WANNEER: Maandag, eind van de middag
WAT IS HET BELANGRIJKSTE DAT JULLIE DEZE WEEK HEBBEN GEDAAN?
Vieze Fur: "Ik heb heerlijk gegeten. Kreeftensoep, eendenborst, oesters."
P. Fabergé: "Volgens mij heb ik iedere dag oesters gegeten vandaag."
Vieze Fur: "En ik heb een kindje uit een brandende boot gered."
Wille Wartaal: "Alleen maar omdat ze nog een meier bij zich had hoor. Volgens mij had 'ie de boot zelf in aangestoken."
WAT IS JE FAVORIETE FESTIVALVERHAAL?
Vieze Fur: "Ik heb een keer iemand naar de wasbak gesleept die door de pillen niet meer kon lopen."
P. Fabergé: "En we hebben voor 3FM een huiskamerconcert gedaan en toen vroeg die jongen die daar woonde of ik een pilletje wilde. Maar ik moest nog optreden. Dus ik zei: geef 'm alvast maar, dan bewaar ik hem wel. En toen kwam ie met een boterhamzakje vol met pillen aanzetten."
Vieze Fur: "Ik heb gecrowdsurfd in die woonkamer, toen liep ik over het plafond."
HEB JE EEN RITUEEL VOORDAT JE HET PODIUM OP GAAT?
P. Fabergé: "Eten."
Willie Wartaal: "En tekenen. We hebben tegenwoordig een voorspellende gave. We hebben het ergens over en een paar dagen later gebeurt het zomaar."
Vieze Fur: "Zo had ik het vandaag nog over salsa. Over die saus dan, niet over de muziek. En toen kwamen we hier aan en stond er ineens een pot salsa."
WIE HAD DEPECHE MODE MOETEN VERVANGEN OP DE ZONDAGAVOND?
P. Fabergé: "Niets ten nadele van Krezip hoor, maar weet je wat het probleem is. Stel, je gaat naar een concert van Marco Borsato en hij komt niet. In plaats daar van staat je blinde buurman op het podium, daat zit je toch niet op te wachten?"
Willie Wartaal: "Je blinde pedo buurman."
P. Fabergé: "Dan toch liever Marco Borsato."
WAT IS HET GROOTSTE VERSCHIL TUSSEN JULLIE EN 'THE BOSS'?
Willie Wartaal: "Hij is Born In The USA, en wij niet. Hij is een sekssymbool, en wij niet. En hij maakt muziek, en wij niet."
Middelvingers voor de regen!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef zjroentje het volgende:
Bazenoptreden!
Ik heb er van genoten, en de regen maakte het eigenlijk helemaal af.
Ja, dat was vet, welk nummer kwam daar ook alweer net voor? Dat ging over in de Stofzuigerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:06 schreef fyah het volgende:
Wel jammer dat er niks van het eerste half uur is te vinden, ik vond de stofzuiger zo vet gedaan
flap flap. en ook na fur zn 'ik sta in de club' stukje deden ze iets nieuws met de klanken van 'niet als jouw' meen ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat was vet, welk nummer kwam daar ook alweer net voor? Dat ging over in de Stofzuiger
Ohja ik sta in de club met autotunequote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:33 schreef fyah het volgende:
[..]
flap flap. en ook na fur zn 'ik sta in de club' stukje deden ze iets nieuws met de klanken van 'voor jouw' meen ik.
Gaaf gemixed was dat idd.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat was vet, welk nummer kwam daar ook alweer net voor? Dat ging over in de Stofzuiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |