abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:32:54 #226
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_67388853
Staan op Rock Werchter.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:49:25 #227
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_67391291
wie zag dat interview bij de Edisons voor RTL Boulevard met wiwa

interviewster: wat verwacht je van de avond
wiwa: een hoop sletten

daarna in de studio die Winston, wat een irritante lui die kunnen echt nooit serieus doen

ik zeg een Gerstanovic diss van Wiwa Renate Verbaan erbij alles
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_67554847
Helaas is het een beetje komkommertijd rond de Jeugd.

Maar:

• Fabergé komt met 'zijn' Le Le met een nieuw album.
  • Alle afleveringen van Hard Gaan (realitysoap op The Box) staan op Youtube.

• pi_67563948
    Ik denk dat een nieuw album wel eens zo laat kan komen als 2010 en dat er intussen een DVD komt ofzo. Nergens op gebaseerd, maar er komen nog steeds singles uit van de machine en ze hebben pas sinds kort (maart ofzo?) een kleine break gehad met touren. Alhoewel, parels was gemaakt op minder dan een jaar en dat is ze ook gelukt. Maar zowel Bas als wiwa zeiden vorig jaar ergens in een interview (blend?) dat ze niet meer op die manier gaan rushen voor een album en gewoon hun tijd nemen om alles juist te krijgen.
    graag verwijderen
      dinsdag 31 maart 2009 @ 00:00:38 #230
    141012 Suikeroom
    Kijk daar heb je..
    pi_67564631
    Wiwa heeft hier en daar in interviews ook aangegeven dat ie met solo fidignen bezig is
      dinsdag 31 maart 2009 @ 00:27:38 #231
    209973 Slickk
    Flügeldrinkprivéles
    pi_67565110
    Wat bedoel je met solo-dingen?

Ik heb hem eens meegemaakt als DJ... Dat was nou niet bepaald super eerlijk gezegd.
      dinsdag 31 maart 2009 @ 00:31:55 #232
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_67565189
    Lijkt me ook dat een nieuw album niet eerder dan in 2010 zal verschijnen. Buma in me zak is pas nog als single uitgekomen en deze zomer staan ze ook alweer geboekt voor verschillende festivals (Pinkpop, Werchter...), als naweëen van de tour van vorig jaar. Pas na de zomer zullen ze dan weer de studio induiken denk ik...
    Don't cry because it's over. Smile because it happened.
    Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
      dinsdag 31 maart 2009 @ 00:37:30 #233
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_67565264
    We moeten alleen voor die tijd dit topic wel volspammen, want die TT is wel erg non-actueel.
      dinsdag 31 maart 2009 @ 02:46:23 #234
    141012 Suikeroom
    Kijk daar heb je..
    pi_67566566
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 00:27 schreef Slickk het volgende:

Ik heb hem eens meegemaakt als DJ... Dat was nou niet bepaald super eerlijk gezegd.
    eigen projecten.. solo album aka the junkies, mssichien iets met zn huisgenoot Turk.. etc

maar ja ik zie ook liever een 3e jeugd plaat dan al die side projecten
    pi_67566739
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 00:27 schreef Slickk het volgende:

Hij heeft met Arjuna Schiks het project AKA The Junkies (en Arjuna maakt aardige tracks- zoek maar eens op Afterbelle), met zo'n andere gast heeft wiwa De Buren en hij huisde inderdaad met Turk. Pepijn was van de zomer, rond lowlands, bezig met een nevenproject met Fur waar ze nog niks over wilden zeggen en Fur heeft ook met iemand wat onder de naam Coevorduh Soundsystem. Is een myspace page van maar het kan net zo goed voor de grap zijn. Hij roept eigenlijk al 4 jaar "Coevorduh Kankuhard", "Coevorduh Pilleh" en dat soort dingen.

Ben wel heel benieuwd naar het nieuwe le le album want die Rimer staat amper in de schijnwerpers maar maakt hele vette muziek. Heeft ook met Bas de band Comtron en deed medeproducen voor Parels (ook drummer hierop). Heb laatst op itunes wat tracks gedownload onder zijn alias Rimeroni Vumani en je herkent een hele hoop parels voor de zwijnen- sounds erin

[ Bericht 1% gewijzigd door fyah op 31-03-2009 03:49:36 ]
    graag verwijderen
    pi_68032043
    Kunnen wij ook niet een keer een toernooi organiseren met alleen JVT-nummers, net zoals ze bij de Arctic Monkeys hebben gedaan? Het beste Arctic Monkeys nummer tot 2009! - Verkiezing
      woensdag 15 april 2009 @ 14:33:29 #237
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_68039562
    Al die toernooien zijn stuk voor stuk kansloos
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_68041124
    Welnee, het is juist leuk omte weten wat ieders favoriete nummer is
    pi_68047993
    Dat nummertje met Dio is ook kek.

http://www.digisaru.com/dio-ruimteschip/
      woensdag 15 april 2009 @ 20:26:06 #240
    9689 RedGuy
    I'll Smash Glasses
    pi_68050908
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Dat nummertje met Dio is ook kek.

http://www.digisaru.com/dio-ruimteschip/
    Dat nummer is ge-ni-aal.

Kijk me glimmen bitch, ik ben een glitterprins. En fuck de club, ik wil weten waar de disco is.
    The Most Incredible, Baby
      maandag 20 april 2009 @ 17:40:28 #241
    138747 ScottTracy
    zo niet mij
    pi_68209277
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 20:26 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Dat nummer is ge-ni-aal.

Kijk me glimmen bitch, ik ben een glitterprins. En fuck de club, ik wil weten waar de disco is.
    Het is niet raar als ik aan je tiet chrietulaar
    pi_68382811
    quote:
    Ooit vroeg Lanen zich af of het mogelijk zou zijn om als Nederlandse hiphopformatie het succes van een Kane of een Anouk te evenaarden, inmiddels ziet hij De Jeugd van Tegenwoordig nog wel eens een zaal van formaat Heineken Music Hall vullen. “Op zich, als we er nog een klassiek album uitpompen, waar we natuurlijk nog wel even mee gaan wachten want je moet jezelf wel weer overtreffen, zou ik niet weten waarom ons dit niet zou lukken”, aldus Lanen. “Ons eerste album werd op zich ook wel goed ontvangen, maar dit keer hebben we een album neergezet waar mensen ook echt alle tracks van kennen. Daar ben ik heel blij mee, ik had niet gedacht dat het zo hard zou gaan.”
    eind 2010 ten vroegste, let maar op
    graag verwijderen
      zondag 26 april 2009 @ 17:14:26 #243
    162594 dikkekaas
    crazy legoracer
    pi_68397547
    Ik hoop dat ze ook op Lowlands langskomen dit jaar! Na een halfjaar uit Nederland te zijn weggeweest heb ik echt weer zin om snoeihard de Jeugd te horen
      zondag 26 april 2009 @ 17:21:11 #244
    141012 Suikeroom
    Kijk daar heb je..
    pi_68397771
      zondag 26 april 2009 @ 17:23:29 #245
    143274 -skippybal-
    Stuiterdestuiter
    pi_68397835
    quote:
    Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef dikkekaas het volgende:
    Ik hoop dat ze ook op Lowlands langskomen dit jaar! Na een halfjaar uit Nederland te zijn weggeweest heb ik echt weer zin om snoeihard de Jeugd te horen
    Koninginnedag weer eens zien
    LastFM
    03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
      woensdag 29 april 2009 @ 10:19:33 #246
    51794 Rahl
    pi_68489393
    Vanavond in Enschede zien
    last.fm
      woensdag 29 april 2009 @ 10:43:31 #247
    51794 Rahl
    pi_68490248
    Weet iemand trouwens of ze Bas Bron ook meenemen, vandaag, morgen en volgende week dinsdag?
    last.fm
      maandag 4 mei 2009 @ 11:42:54 #248
    232909 Kneivster
    Let's hug it out, bitch!
    pi_68649865
    Hij was er in ieder geval op koninginnedag bij in Anrhem
    King is much more than the weight of a crown
    Natural patent of nobility
      maandag 4 mei 2009 @ 12:03:33 #249
    51794 Rahl
    pi_68650621
    Woensdag niet, hopelijk morgen wel weer dan
    last.fm
      donderdag 28 mei 2009 @ 17:54:51 #250
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_69498265
    De heren staan 17 september '09 weer in de Oosterpoort, kan iemand die TT aanpassen?

Tevens;
    quote:
    De Jeugd van Tegenwoordig gaat op Pinkpop roze hoedjes verzamelen
    Faberyayo: "Willie Wartaal en ik gaan een wedstrijd houden"

Na de monsterzege op Lowlands 2008 is De Jeugd van Tegenwoordig uitgenodigd op Pinkpop. De heren zitten nog midden in de voorbereiding van hun festivaloptreden. "We zullen nog een busje moeten regelen," aldus Faberyayo.

De Jeugd Van Tegenwoordig met de 3VOOR12 Award 2008
    Wanneer Pepijn "Faberyayo" Lanen zijn telefoon opneemt is hij met de rest van De Jeugd van Tegenwoordig op weg naar België. "We gaan mosselen eten." Uiteraard vinden de Amsterdammers de Pinkpopuitnodiging meer dan terecht, maar was het nog een verrassing? "Deze week verwachtte ik het wel, maar als je me vijf jaar geleden had gevraagd of ik verwachtte ooit op Pinkpop te spelen, dan had ik hoogstwaarschijnlijk nee gezegd."

Lanen noemt zichzelf een echt Pinkpopmens, al is hij nog nooit in Landgraaf geweest. "Ik ben een groot fan, vooral van die roze hoedjes. Willie Wartaal en ik hebben een wedstrijd bedacht: wie de meeste roze hoedjes weet te verzamelen. Of de dames er nog onder zitten, maakt niet uit." De rapper wil nog wel kwijt dat hij het maar belachelijk vindt dat Amnesty International de inkomsten uit de hoedjes ontvangt. "Je gaat Jan Smeets niet bestelen, dat doe je gewoon niet."

De voorbereidingen voor het festivaloptreden zijn al in volle gang, maar Lanen weigert al een tipje van de sluier te lichten. "Het is sowieso een anders soort show. Nu moet die Bas Bron (producer en toetsenist van De Jeugd red.) en zal zijn elektronica natuurlijk ook weer mee dus zullen we een busje moeten regelen."

De bands waar Faberyayo naar uit kijkt, staan helaas niet op Pinkpop. "Three 6 Mafia en Phoenix gaan het zeker goed doen, maar nog veel belangrijker: De Jeugd van Tegenwoordig is een groot fan van Novastar. Die boy is een geweldenaar!" Over de favoriete Novastar track hoeft Lanen niet lang na te denken: "Racoon, zonder twijfel." Ook het meest memorabele Pinkpopmoment staat bij Lanen op zijn slijmvlies gegrift: "De manager van The Popes die iets in de neus van Shane MacGowan duwt, waarna hij weer verder kan met het optreden. Als kleine jongen fascineerde me dat mateloos."

Lanen zal op Pinkpop niet gaan vipspotten. "Als er maar goed eten bij de backstagecatering is, ben ik tevreden. Mosselen zou fijn zijn, maar asperges is ook okay, dan wel in de klassieke bereiding."

bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Evil_Koekje op 28-05-2009 18:59:55 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')