eigen projecten.. solo album aka the junkies, mssichien iets met zn huisgenoot Turk.. etcquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:27 schreef Slickk het volgende:
Wat bedoel je met solo-dingen?
Ik heb hem eens meegemaakt als DJ... Dat was nou niet bepaald super eerlijk gezegd.
Hij heeft met Arjuna Schiks het project AKA The Junkies (en Arjuna maakt aardige tracks- zoek maar eens op Afterbelle), met zo'n andere gast heeft wiwa De Buren en hij huisde inderdaad met Turk. Pepijn was van de zomer, rond lowlands, bezig met een nevenproject met Fur waar ze nog niks over wilden zeggen en Fur heeft ook met iemand wat onder de naam Coevorduh Soundsystem. Is een myspace page van maar het kan net zo goed voor de grap zijn. Hij roept eigenlijk al 4 jaar "Coevorduh Kankuhard", "Coevorduh Pilleh" en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:27 schreef Slickk het volgende:
Wat bedoel je met solo-dingen?
Ik heb hem eens meegemaakt als DJ... Dat was nou niet bepaald super eerlijk gezegd.
Dat nummer is ge-ni-aal.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat nummertje met Dio is ook kek.
http://www.digisaru.com/dio-ruimteschip/
Het is niet raar als ik aan je tiet chrietulaarquote:Op woensdag 15 april 2009 20:26 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat nummer is ge-ni-aal.
Kijk me glimmen bitch, ik ben een glitterprins. En fuck de club, ik wil weten waar de disco is.
eind 2010 ten vroegste, let maar opquote:Ooit vroeg Lanen zich af of het mogelijk zou zijn om als Nederlandse hiphopformatie het succes van een Kane of een Anouk te evenaarden, inmiddels ziet hij De Jeugd van Tegenwoordig nog wel eens een zaal van formaat Heineken Music Hall vullen. “Op zich, als we er nog een klassiek album uitpompen, waar we natuurlijk nog wel even mee gaan wachten want je moet jezelf wel weer overtreffen, zou ik niet weten waarom ons dit niet zou lukken”, aldus Lanen. “Ons eerste album werd op zich ook wel goed ontvangen, maar dit keer hebben we een album neergezet waar mensen ook echt alle tracks van kennen. Daar ben ik heel blij mee, ik had niet gedacht dat het zo hard zou gaan.”
Koninginnedag weer eens zienquote:Op zondag 26 april 2009 17:14 schreef dikkekaas het volgende:
Ik hoop dat ze ook op Lowlands langskomen dit jaar! Na een halfjaar uit Nederland te zijn weggeweest heb ik echt weer zin om snoeihard de Jeugd te horen
quote:De Jeugd van Tegenwoordig gaat op Pinkpop roze hoedjes verzamelen
Faberyayo: "Willie Wartaal en ik gaan een wedstrijd houden"
Na de monsterzege op Lowlands 2008 is De Jeugd van Tegenwoordig uitgenodigd op Pinkpop. De heren zitten nog midden in de voorbereiding van hun festivaloptreden. "We zullen nog een busje moeten regelen," aldus Faberyayo.
De Jeugd Van Tegenwoordig met de 3VOOR12 Award 2008
Wanneer Pepijn "Faberyayo" Lanen zijn telefoon opneemt is hij met de rest van De Jeugd van Tegenwoordig op weg naar België. "We gaan mosselen eten." Uiteraard vinden de Amsterdammers de Pinkpopuitnodiging meer dan terecht, maar was het nog een verrassing? "Deze week verwachtte ik het wel, maar als je me vijf jaar geleden had gevraagd of ik verwachtte ooit op Pinkpop te spelen, dan had ik hoogstwaarschijnlijk nee gezegd."
Lanen noemt zichzelf een echt Pinkpopmens, al is hij nog nooit in Landgraaf geweest. "Ik ben een groot fan, vooral van die roze hoedjes. Willie Wartaal en ik hebben een wedstrijd bedacht: wie de meeste roze hoedjes weet te verzamelen. Of de dames er nog onder zitten, maakt niet uit." De rapper wil nog wel kwijt dat hij het maar belachelijk vindt dat Amnesty International de inkomsten uit de hoedjes ontvangt. "Je gaat Jan Smeets niet bestelen, dat doe je gewoon niet."
De voorbereidingen voor het festivaloptreden zijn al in volle gang, maar Lanen weigert al een tipje van de sluier te lichten. "Het is sowieso een anders soort show. Nu moet die Bas Bron (producer en toetsenist van De Jeugd red.) en zal zijn elektronica natuurlijk ook weer mee dus zullen we een busje moeten regelen."
De bands waar Faberyayo naar uit kijkt, staan helaas niet op Pinkpop. "Three 6 Mafia en Phoenix gaan het zeker goed doen, maar nog veel belangrijker: De Jeugd van Tegenwoordig is een groot fan van Novastar. Die boy is een geweldenaar!" Over de favoriete Novastar track hoeft Lanen niet lang na te denken: "Racoon, zonder twijfel." Ook het meest memorabele Pinkpopmoment staat bij Lanen op zijn slijmvlies gegrift: "De manager van The Popes die iets in de neus van Shane MacGowan duwt, waarna hij weer verder kan met het optreden. Als kleine jongen fascineerde me dat mateloos."
Lanen zal op Pinkpop niet gaan vipspotten. "Als er maar goed eten bij de backstagecatering is, ben ik tevreden. Mosselen zou fijn zijn, maar asperges is ook okay, dan wel in de klassieke bereiding."
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |