Bij Shenkie zeiden ze geen "kenk je bent een fool gast" maar meer iets als "uh je bent een fool gast" toch? Of verstond ik dat verkeerd op tv?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:01 schreef Rechterbal het volgende:
Tering, wat lijkt het mij lekker om kanker te roepen op een groot veld met duizenden die na je kijken.
KANKER
hard.
Ook in Delft? Mijn boyboys halen hopelijk vandaag de kaartjesquote:
Zo te zien wel, ze kwamen afgelopen weekend binnen in de Tip 30quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:20 schreef Hondenbrok het volgende:
Heeft de Jeugd trouwens een single gemaakt van 'Deze Donkere Jongen Komt Zo Hard'? Staat namelijk op wikipedia onder 'Singles met hitnoteringen in de Vlaamse Ultratop 50'... Zou wel vet zijn want dat nummer is echt dope.
Ja, zelfs met een clip erbij;quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:20 schreef Hondenbrok het volgende:
Heeft de Jeugd trouwens een single gemaakt van 'Deze Donkere Jongen Komt Zo Hard'? Staat namelijk op wikipedia onder 'Singles met hitnoteringen in de Vlaamse Ultratop 50'... Zou wel vet zijn want dat nummer is echt dope.
Dat zou gewoon dom zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Tijdens de aankondiging zei Giel trouwens dat de jongens niet moeten denken aan een derde album.
Da negerinnetje heeft geen charisme, en dat hebben De Jeugd wel, zelfs als het ze duidelijk niet zoveel interreseert.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geniaal interview.
http://www.jimmyalter.nl/(...)dig_wil_alleen_Broes
Wat een Charismequote:Op maandag 8 juni 2009 16:15 schreef Hondenbrok het volgende:
Haha hier nog een interview met Studio Brussel:
http://www.youtube.com/watch?v=5ASQkct2zN0
www.pm-me.nlquote:Op maandag 15 juni 2009 14:12 schreef -Menn0- het volgende:
Don Diablo - Don Says Shenkie Likes It Like That!
Heeft iemand deze op mp3 voor me?
link?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:45 schreef Remake het volgende:
Nieuwe Album gaat weer vers worden,
Geen Autotune meer maar iets volledig nieuws.
Muziek revolutie, uitjes komen eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |