vandaar , bijna weekendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oké ik wou al zeggen![]()
het is bijna weekend!!!*%#$*%*(#@%* einzzweipolizei
Ook dat slaat nergens op, je bent gewoon een dom element. Je spoort niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:03 schreef DonGuido het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stel voor dat we alle stekelvarkens afschieten om verder dierenhondenleed te bespraren.
F5 dekt de lading hoorquote:
Geeft niks joh..als jij een x de straat over steekt en je wordt doodgereden dan zeg ik "eigen schuld had hij de straat maar niet over moeten steken" belachelijk stuk vreten dat je er bent.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:03 schreef DonGuido het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stel voor dat we alle stekelvarkens afschieten om verder dierenhondenleed te bespraren.
hap toch niet eens zo johquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ook dat slaat nergens op, je bent gewoon een dom element. Je spoort niet.
Ik vind zulke dingen voor alle dieren zielug.
Knap hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef Klonk het volgende:
ik ben trots op jullie en een nieuw topic zonder dubbele en een nummer wat klopt, nu volhouden
zo volgens mij moet even een paar mensen hier flink aan de waterpijp lurkenquote:
Volgens mij moet jij even je bakkes houdenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:06 schreef Runx het volgende:
[..]
zo volgens mij moet even een paar mensen hier flink aan de waterpijp lurken
zeg krijgen we nu nog een beloning ofzo ? voor niets gaat de zon op. je weet tog ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef Klonk het volgende:
ik ben trots op jullie en een nieuw topic zonder dubbele en een nummer wat klopt, nu volhouden
quote:
of niet ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij even je bakkes houden
Inderdationquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg krijgen we nu nog een beloning ofzo ? voor niets gaat de zon op. je weet tog ?
ja doei, een beloning voor wat een goed getraind varken ook zou kunnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg krijgen we nu nog een beloning ofzo ? voor niets gaat de zon op. je weet tog ?
quote:
En ik heb geeneens chaos gecreëerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef Klonk het volgende:
Je bent echt een rolmodelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja doei, een beloning voor wat een goed getraind varken ook zou kunnen
ik heb nog nooit een varken een nieuw Topic met het goede nummer zien maken vriendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
wel een aap maar idd geen varkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een varken een nieuw Topic met het goede nummer zien maken vriend
je weet niet half wat voor chaos jij gecreëerd hebtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik heb geeneens chaos gecreëerd
quote:
Vet!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je weet niet half wat voor chaos jij gecreëerd hebt, was bijna een burgeroorlog ontstaan
Ik ben inderdaad helemaal ontspoordquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ook dat slaat nergens op, je bent gewoon een dom element. Je spoort niet.
Ik vind zulke dingen voor alle dieren zielug.
Zie 2 topics terugquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vet!!Waar is de samenvatting?
Ja dahaaagquote:
quote:
het is maar waar jij je lust op los kan laten merk ik alweer. nee laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
Teveel werk enzoquote:
Ik zou toch nog maar even volhouden om te komen kijken telkensquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef Klonk het volgende:
Geeft nix hoor, tis vrijdagquote:
en dan ga jij testritjes makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nog een uur en een kwartier
Ik ookquote:
quote:
3 uurquote:
2 uur en 3 kwartierquote:
eej ik heb een foto van jullie gevondenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
debs, zin in vanavond?
quote:
im feeling ya man!quote:
dudequote:
Whehequote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eej ik heb een foto van jullie gevonden
[ afbeelding ]
quote:
Handen thuis he!quote:
Lees je sigquote:
dudes..wtfquote:
Speelt best lekker kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je niet zon muis neemt die op hersengolven werkt.
dit ziet er echt uit als een Aimbot
Aaah zieligquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:19 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dudes..wtfIk voel me achtergesteld
quote:
Aaaightquote:
Jeweetsch!quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eej ik heb een foto van jullie gevonden
[ afbeelding ]
hahah welke film was dat ook al weerquote:
dodgeball ja..geniale filmquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:22 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah welke film was dat ook al weermet dat trefbal ofzo toch
doe mij maar zon dingquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Speelt best lekker kan ik je vertellen
Fo Shoquote:
ja maar bij deze kan je je weg naar buiten vretenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]handboeien...whaha ja die heb ik wel ja
Super filmquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dodgeball ja..geniale gayniale film
Kan em weer niet zien, maar las al dat het over dodgeball gingquote:
Must have!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe mij maar zon ding
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar bij deze kan je je weg naar buiten vreten
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe mij maar zon ding
[ afbeelding ]
Vette sjit, die moet ik hebben voor COD4 man!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe mij maar zon ding
[ afbeelding ]
wie kent em?quote:
wat zit je nou te doen dan ? cod4 ? luk thet een beetje met je pols en de drank ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vette sjit, die moet ik hebben voor COD4 man!
Die griet uit de filmquote:
jaquote:
Drank? Pas 1 glas op hoor, wil niet lam zijn tijdens het etenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat zit je nou te doen dan ? cod4 ? luk thet een beetje met je pols en de drank ?
wat moet je binnenkort weer eens kijken ? grandma's boy ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
die moet ik binnenkort weer eens gaan kijken
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef Runx het volgende:
[..]
wat moet je binnenkort weer eens kijken ? grandma's boy ?
en dan moet je dat youtube filmpje van mij opzoekenquote:
ja kijk je wel uit ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Drank? Pas 1 glas op hoor, wil niet lam zijn tijdens het eten
Doet aardig pijn, net 20 minuten gedaan ofzo... iets met rustig opbouwen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef Runx het volgende:
[..]
en dan moet je dat youtube filmpje van mij opzoeken
hahahaha, ik en uitkijken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kijk je wel uit ?
maar lam tijdens het eten roeleert
vreetkick dat roeleert pasquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kijk je wel uit ?
maar lam tijdens het eten roeleert
lees maar terugquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:32 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme
gewoon een heel topic gemist
licht me bij
Runx, hoeveel had je toen gerookt he?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:32 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme
licht me bij
niks, dat is het triestequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Runx, hoeveel had je toen gerookt he?
Je had niets te eten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:31 schreef Runx het volgende:
[..]
vreetkick dat roeleert pasmoet je wel zorgen dat je wat te eten in huis hebt
bij mij is dat een keer mis gegaan namelijk
* Sgele houd een zaklamp op crazy gerichtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:32 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme
licht me bij
Ongekendquote:
toen heeft ie zijn ps3 opgegeten..hij zegt wel dat ie gejat is, maar dat is helemaal niet zoquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele houd een zaklamp op crazy gericht
Zoiets?
Ik licht je even bij:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:32 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme
licht me bij
Dat dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik licht je even bij:
[ afbeelding ]
GVD posten we weer het zelfdequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zoiets?
Nu is de vraag...wie is wie z'n kloon?quote:
Lastig, wel eerst de stroomstekker uit het stopcontact gehaalt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toen heeft ie zijn ps3 opgegeten..hij zegt wel dat ie gejat is, maar dat is helemaal niet zo
Jij bent mijn kloon, anders had jij nooit een brabo pimp kunnen worden jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu is de vraag...wie is wie z'n kloon?![]()
Nog even en er post maar 1 iemand hierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu is de vraag...wie is wie z'n kloon?![]()
jaquote:
shit...verkeerde account...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog even en er post maar 1 iemand hier
uur en 3 kwartierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Runx het volgende:
[..]
jatoen was alles dicht was met een kameraad , toen zijn we helemaal naar de stad gefietst om naar een snackbar (de muur) te gaan die weekends open is tot 4 a 5 uur ofzo , en toen weer terug
normaal is het 20 min van mijn huis fietsen naar de stad , en als je stoned bent weet ik het niet
Er dwalen hier meerdere kloons rond, maar als het maar gezellig is tochquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog even en er post maar 1 iemand hier
netjes , Morgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Rambo, heb de kaartjes van Jvt ook uitgeprint
If you feelin' like a pimp, nigga go and brush your shoulders off!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij bent mijn kloon, anders had jij nooit een brabo pimp kunnen worden ja
Jij bent feitelijk een kloonquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Er dwalen hier meerdere kloons rond, maar als het maar gezellig is toch
hoe weet jij het ? je was er niet eens bijquote:
Voortaan wel even wisselen hequote:
dat had je toen verteldquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:36 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe weet jij het ? je was er niet eens bij![]()
hahahaha, dat schiet niet op!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Runx het volgende:
[..]
jatoen was alles dicht was met een kameraad , toen zijn we helemaal naar de stad gefietst om naar een snackbar (de muur) te gaan die weekends open is tot 4 a 5 uur ofzo , en toen weer terug
normaal is het 20 min van mijn huis fietsen naar de stad , en als je stoned bent weet ik het niet
40 minutenquote:
jaquote:
Erg he, de 2e alquote:
ja en ik ben nu aan het teruglezen en dacht hetzelfdequote:
runx heeft het weer over schapen klonen ja...quote:
ik ook , eerst BAAS, en nu RunXquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Erg he, de 2e al
Eerst "droxz", toen "Dr.Droxz" en nu "Droxz.nl"
jaar ben ik mee bezigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
runx heeft het weer over schapen klonen ja...
succesquote:
Jaquote:
Huh?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
If you feelin' like a gay, go and fap your snikkel off!![]()
![]()
Whehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Erg he, de 2e al
Eerst "droxz", toen "Dr.Droxz" en nu "Droxz.nl"
Jaquote:
ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe
Dan ben ik wel saai zo zonder een kloon
wassup bitchesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:39 schreef Runx het volgende:
[..]
jaar ben ik mee bezigdan heb ik meer bitches
nee niet saai , maar je bent niet ''Hip''quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe
Dan ben ik wel saai zo zonder een kloon
Niet eenchhhhhhhhh, maak eens een nieuwe kloon aan ofzoquote:
Hipquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:40 schreef Runx het volgende:
[..]
nee niet saai , maar je bent niet ''Hip''
Aaaightquote:
Ik heb medelijden met je vriendin!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe
Dan ben ik wel saai zo zonder een snikkel
nee man dan moet ik me hier weer voorstellen daar schaam ik me voorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Niet eenchhhhhhhhh, maak eens een nieuwe kloon aan ofzo
vreetkick is voor noobsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:31 schreef Runx het volgende:
[..]
vreetkick dat roeleert pasmoet je wel zorgen dat je wat te eten in huis hebt
bij mij is dat een keer mis gegaan namelijk
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je vriendin!
Die gozer heeft iets te veel zaadcellen via zijn neus binnengehad ofzoquote:
Dan maar nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:42 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Je bent hip of je bent het niet![]()
[ afbeelding ]
ja eigelijk welquote:
eikelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zoiets?
Dat scheeltquote:
Shit, moet ik weer nieuwe plaatjes fotosoepen, laat maar zitten danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:41 schreef Runx het volgende:
[..]
nee man dan moet ik me hier weer voorstellen daar schaam ik me voor![]()
we hadden het over hip , niet homo zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:42 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Je bent hip of je bent het niet![]()
[ afbeelding ]
joh , kijk je wel uit ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:41 schreef Crazy-p het volgende:
het is echt veel te druk.. serieus niet leuk meer
mooie is...er zijn zoveel reacties op gemaakt he..niet normaal, en die kerel probeert alleen maar iedereen kwaad te makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die gozer heeft iets te veel zaadcellen via zijn neus binnengehad ofzo
Gastquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:44 schreef crazy987 het volgende:
ik ben ngo even een nicotineshot via mijn anus aan het nemen
neej.. ik zit hier een beetje te stressen.. niet normaal meer..quote:
zeg maar Sm0keZ hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mooie is...er zijn zoveel reacties op gemaakt he..niet normaal, en die kerel probeert alleen maar iedereen kwaad te makennet als DonGuido..
is toch fucking grappig wat ie zegt over zelda..
you walk around, like a little bitch, with a little bitch ass sword, a little shield..going around like.. AAH AAAH
ok, zorg dat er nu geen 30 mensen omheen staan hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga ff neuken op het kopieerapparaat
quote:
Nog een hierquote:
is het zo druk op je werk ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. ik zit hier een beetje te stressen.. niet normaal meer..
jaja, wij de enige 2 zonder kloonquote:
Jeweetsch, en bijna vrijquote:
Ik was jou toch?quote:
en ikkequote:
ik heb ook geen kloonquote:
ja.. nou ja .. kijk.. stressen is voor mij al niet zo moeilijk.. er hoeft maar 1 klein ding te veranderen en dat gebeurt al.. maar ja.. vandaag wil het gewoon niet lukken.. en laten ze me veel te veel verschillende dingen doen.. dus tja.. nu zit ik suf naar mn scherm te staren.. en wil zelfs dat niet lukken..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is het zo druk op je werk ?
quote:
Ow jahquote:
zeg je kan maar een ding tergelijk hoor , vergeet dat niet, en loop je zelf niet voorbij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. nou ja .. kijk.. stressen is voor mij al niet zo moeilijk.. er hoeft maar 1 klein ding te veranderen en dat gebeurt al.. maar ja.. vandaag wil het gewoon niet lukken.. en laten ze me veel te veel verschillende dingen doen.. dus tja.. nu zit ik suf naar mn scherm te staren.. en wil zelfs dat niet lukken..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:52 schreef Droxz.nl het volgende:
Red Alert 3 is trouwens uit in de eweka winkel
nu nog dead space en fallout 3quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:52 schreef Droxz.nl het volgende:
Thx for the Info!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:52 schreef Droxz.nl het volgende:
Welkomquote:
Das...mooi kutquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:54 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme
vandaag pas om half 6 thuis
heb godverdegodver pas om 5 over 5 de bus omdat m`n chef naar site moest
en niemand thuis om me op te pikken godverdegodver
Meh Doom 4quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu nog dead space en fallout 3
eweka winkelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:52 schreef Droxz.nl het volgende:
nee hoor. speelt heel anders. is 3rd personquote:
Ja fallout3 wil ik ook wel eens testenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu nog dead space en fallout 3
thanksquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:52 schreef Droxz.nl het volgende:
neej.. gaat wel.. en ben nog maar net 26 minuten terug van mn lunch.. dus moet nog ff wachten.. komt wel goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je kan maar een ding tergelijk hoor , vergeet dat niet, en loop je zelf niet voorbij.
kan je ander ff geen pauze nemen ?
I Knowquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor. speelt heel anders. is 3rd person
Idd, zat er al een tijd op te wachten!quote:
Echt geweldigquote:
Same herequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, zat er al een tijd op te wachten!
waarom omdat het een horror spel is ? dat zijn er eigelijk wel meer vindt ik, dan kan je beter zon clive barker game vergelijkenquote:
tuurlijk, dan moet je de remake met die gitaar ook wel kennenquote:
die gast is echt superquote:
lol deadquote:
Nee dat juist nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom omdat het een horror spel is ? dat zijn er eigelijk wel meer vindt ik, dan kan je beter zon clive barker game vergelijken
Met generals heb ik zelfs nog in de krant gestaan, omdat we het leuk vonden om in een knettere buiquote:
Vroeger ging je er nog helemaal voor naar de winkelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met generals heb ik zelfs nog in de krant gestaan, omdat we het leuk vonden om in een knettere bui
laat in de avond naar de winkel te gaan om hem te halen. Winkel was er speciaal tot laat voor opengebleven. Komt er een intervieuw gast (van de krant) naar me toe met vragen over C&C, ik: Optyfen, ben stoned, en wil gewoon die game spelen ja... opbokken(sta wel op de foto
)
Droxz, wereldberoemd!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met generals heb ik zelfs nog in de krant gestaan, omdat we het leuk vonden om in een knettere bui
laat in de avond naar de winkel te gaan om hem te halen. Winkel was er speciaal tot laat voor opengebleven. Komt er een intervieuw gast (van de krant) naar me toe met vragen over C&C, ik: Optyfen, ben stoned, en wil gewoon die game spelen ja... opbokken(sta wel op de foto
)
kijk nu hebben we wat om te googlen. photoshop momentjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
)
Heb alle C&C's orrigineel, en sommige zelfs dubbelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroeger ging je er nog helemaal voor naar de winkel
waarom probeerde ik het uberhaubt met 2 kloonsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Sgele het volgende:
en wederom faal ik ... zo hard als een surinamer op zoek naar werk
Waarom denk je steeds dat ik van account moet veranderen hier, al die PM's, iedereen wil een handtekeningquote:
vroeger had je van die warez cds, dus das niet nodig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroeger ging je er nog helemaal voor naar de winkel
The First Decadequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb alle C&C's orrigineel, en sommige zelfs dubbel
Ik heb alleen generals en ZH origineelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Twilightquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vroeger had je van die warez cds, dus das niet nodig.
kan alleen de groep niet meer herrineren
Hey schele we hebben een google advertentie voor jouquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Sgele het volgende:
Bitchez you ownz themquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Waarom denk je steeds dat ik van account moet veranderen hier, al die PM's, iedereen wil een handtekening
Als ik jou was zou ik heel snel die foto's uit je hyves halenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk nu hebben we wat om te googlen. photoshop momentje
hahahahahahquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik heel snel die foto's uit je hyves halen![]()
![]()
![]()
quote:
GVD, kost me nog 2 uur om Red Alert 3 te "kopen" met 2 mb/secquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
ah ik weet het weer
Twilight Cds![]()
oliebollenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb nog veul minder ja!quote:
Lust ik ookquote:
ja tijd voor een upgrade hahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
GVD, kost me nog 2 uur om Red Alert 3 te "kopen" met 2 mb/sec
Laat maar zien danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey schele we hebben een google advertentie voor jou
damn dat is wel erg hard!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Sgele het volgende:
Die heb ik toevallig ook allebij dubbel!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook
waaronder C&C generelas + zero dubbel
Aaaightquote:
Tijd voor 160 mbitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja tijd voor een upgrade haha
kan je nagaan die ander spellen zijn ook zo groot
Dat bedoel ikquote:
Generals met zero hour was toch wel erg cool!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind C&C veel minder sinds het EA is.
EA![]()
![]()
![]()
![]()
Westwood![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Westwood was geniaal jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind C&C veel minder sinds het EA is.
EA![]()
![]()
![]()
![]()
Westwood![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wordquote:
Dat verzin je toch niet manquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef crazy987 het volgende:
oke toppunt van verveling
ik heb zojuist zo`n hawaii rokje van post-its zitten maken
nee ik vond de oudere spellen echt een klasse beterquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Generals met zero hour was toch wel erg cool!
Die laatste... tiberium wars vond ik ook niet slecht hoor.
agreed!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Generals met zero hour was toch wel erg cool!
Die laatste... tiberium wars vond ik ook niet slecht hoor.
gast ik verveel me doodquote:
Dudequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef crazy987 het volgende:
oke toppunt van verveling
ik heb zojuist zo`n hawaii rokje van post-its zitten maken
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:16 schreef crazy987 het volgende:
wil nog iemand 1 van mijn handgemaakte post-it-hawaii rokjes
zeg maar welke maa't
quote:
same bij mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig ook allebij dubbel!
Heb ze los, en heb the first decade
wallieballie wat the fuckenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Tijd voor 160 mbit![]()
Dit spel is over de 8 gig man, niet normaal!
Hopen dat het wel een erg cool spel is
latur..quote:
Fijn weekend Beller!quote:
doe je ook Mc Hammer broeken ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:16 schreef crazy987 het volgende:
wil nog iemand 1 van mijn handgemaakte post-it-hawaii rokjes
zeg maar welke maa't
Generals... coming soon!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
agreed!
alleen westwood was niet zo van de strakke releasedates en EA wel...
dus de game komt ook uit wanneer er nog vrij veel bugs inzitten..
inet op telefoonquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:17 schreef crazy987 het volgende:
ik heb er een foto van gemaakt, post em vanavond wel even
heb geen cardreader in m`n pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |