uur en 3 kwartierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Runx het volgende:
[..]
jatoen was alles dicht was met een kameraad , toen zijn we helemaal naar de stad gefietst om naar een snackbar (de muur) te gaan die weekends open is tot 4 a 5 uur ofzo , en toen weer terug
normaal is het 20 min van mijn huis fietsen naar de stad , en als je stoned bent weet ik het niet
Er dwalen hier meerdere kloons rond, maar als het maar gezellig is tochquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog even en er post maar 1 iemand hier
netjes , Morgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Rambo, heb de kaartjes van Jvt ook uitgeprint
If you feelin' like a pimp, nigga go and brush your shoulders off!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij bent mijn kloon, anders had jij nooit een brabo pimp kunnen worden ja
Jij bent feitelijk een kloonquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Er dwalen hier meerdere kloons rond, maar als het maar gezellig is toch
hoe weet jij het ? je was er niet eens bijquote:
Voortaan wel even wisselen hequote:
dat had je toen verteldquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:36 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe weet jij het ? je was er niet eens bij![]()
hahahaha, dat schiet niet op!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Runx het volgende:
[..]
jatoen was alles dicht was met een kameraad , toen zijn we helemaal naar de stad gefietst om naar een snackbar (de muur) te gaan die weekends open is tot 4 a 5 uur ofzo , en toen weer terug
normaal is het 20 min van mijn huis fietsen naar de stad , en als je stoned bent weet ik het niet
40 minutenquote:
jaquote:
Erg he, de 2e alquote:
ja en ik ben nu aan het teruglezen en dacht hetzelfdequote:
runx heeft het weer over schapen klonen ja...quote:
ik ook , eerst BAAS, en nu RunXquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Erg he, de 2e al
Eerst "droxz", toen "Dr.Droxz" en nu "Droxz.nl"
jaar ben ik mee bezigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
runx heeft het weer over schapen klonen ja...
succesquote:
Jaquote:
Huh?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
If you feelin' like a gay, go and fap your snikkel off!![]()
![]()
Whehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Erg he, de 2e al
Eerst "droxz", toen "Dr.Droxz" en nu "Droxz.nl"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |