quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef Runx het volgende:
[..]
en dan moet je dat youtube filmpje van mij opzoeken
hahahaha, ik en uitkijken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kijk je wel uit ?
maar lam tijdens het eten roeleert
vreetkick dat roeleert pasquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kijk je wel uit ?
maar lam tijdens het eten roeleert
lees maar terugquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:32 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme
gewoon een heel topic gemist
licht me bij
Runx, hoeveel had je toen gerookt he?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:32 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme
licht me bij
niks, dat is het triestequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Runx, hoeveel had je toen gerookt he?
Je had niets te eten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:31 schreef Runx het volgende:
[..]
vreetkick dat roeleert pasmoet je wel zorgen dat je wat te eten in huis hebt
bij mij is dat een keer mis gegaan namelijk
* Sgele houd een zaklamp op crazy gerichtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:32 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme
licht me bij
Ongekendquote:
toen heeft ie zijn ps3 opgegeten..hij zegt wel dat ie gejat is, maar dat is helemaal niet zoquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele houd een zaklamp op crazy gericht
Zoiets?
Ik licht je even bij:quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:32 schreef crazy987 het volgende:
godverdomme
licht me bij
Dat dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik licht je even bij:
[ afbeelding ]
GVD posten we weer het zelfdequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele houd een zaklamp op crazy gericht
Zoiets?
Nu is de vraag...wie is wie z'n kloon?quote:
Lastig, wel eerst de stroomstekker uit het stopcontact gehaalt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
toen heeft ie zijn ps3 opgegeten..hij zegt wel dat ie gejat is, maar dat is helemaal niet zo
Jij bent mijn kloon, anders had jij nooit een brabo pimp kunnen worden jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu is de vraag...wie is wie z'n kloon?![]()
Nog even en er post maar 1 iemand hierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu is de vraag...wie is wie z'n kloon?![]()
jaquote:
shit...verkeerde account...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog even en er post maar 1 iemand hier
uur en 3 kwartierquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Runx het volgende:
[..]
jatoen was alles dicht was met een kameraad , toen zijn we helemaal naar de stad gefietst om naar een snackbar (de muur) te gaan die weekends open is tot 4 a 5 uur ofzo , en toen weer terug
normaal is het 20 min van mijn huis fietsen naar de stad , en als je stoned bent weet ik het niet
Er dwalen hier meerdere kloons rond, maar als het maar gezellig is tochquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog even en er post maar 1 iemand hier
netjes , Morgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Rambo, heb de kaartjes van Jvt ook uitgeprint
If you feelin' like a pimp, nigga go and brush your shoulders off!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij bent mijn kloon, anders had jij nooit een brabo pimp kunnen worden ja
Jij bent feitelijk een kloonquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Er dwalen hier meerdere kloons rond, maar als het maar gezellig is toch
hoe weet jij het ? je was er niet eens bijquote:
Voortaan wel even wisselen hequote:
dat had je toen verteldquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:36 schreef Runx het volgende:
[..]
hoe weet jij het ? je was er niet eens bij![]()
hahahaha, dat schiet niet op!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:35 schreef Runx het volgende:
[..]
jatoen was alles dicht was met een kameraad , toen zijn we helemaal naar de stad gefietst om naar een snackbar (de muur) te gaan die weekends open is tot 4 a 5 uur ofzo , en toen weer terug
normaal is het 20 min van mijn huis fietsen naar de stad , en als je stoned bent weet ik het niet
40 minutenquote:
jaquote:
Erg he, de 2e alquote:
ja en ik ben nu aan het teruglezen en dacht hetzelfdequote:
runx heeft het weer over schapen klonen ja...quote:
ik ook , eerst BAAS, en nu RunXquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Erg he, de 2e al
Eerst "droxz", toen "Dr.Droxz" en nu "Droxz.nl"
jaar ben ik mee bezigquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
runx heeft het weer over schapen klonen ja...
succesquote:
Jaquote:
Huh?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
If you feelin' like a gay, go and fap your snikkel off!![]()
![]()
Whehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Erg he, de 2e al
Eerst "droxz", toen "Dr.Droxz" en nu "Droxz.nl"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |