waarom probeerde ik het uberhaubt met 2 kloonsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Sgele het volgende:
en wederom faal ik ... zo hard als een surinamer op zoek naar werk
Waarom denk je steeds dat ik van account moet veranderen hier, al die PM's, iedereen wil een handtekeningquote:
vroeger had je van die warez cds, dus das niet nodig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroeger ging je er nog helemaal voor naar de winkel
The First Decadequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb alle C&C's orrigineel, en sommige zelfs dubbel
Ik heb alleen generals en ZH origineelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Twilightquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vroeger had je van die warez cds, dus das niet nodig.
kan alleen de groep niet meer herrineren
Hey schele we hebben een google advertentie voor jouquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Sgele het volgende:
Bitchez you ownz themquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Waarom denk je steeds dat ik van account moet veranderen hier, al die PM's, iedereen wil een handtekening
Als ik jou was zou ik heel snel die foto's uit je hyves halenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk nu hebben we wat om te googlen. photoshop momentje
hahahahahahquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik heel snel die foto's uit je hyves halen![]()
![]()
![]()
quote:
GVD, kost me nog 2 uur om Red Alert 3 te "kopen" met 2 mb/secquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
ah ik weet het weer
Twilight Cds![]()
oliebollenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb nog veul minder ja!quote:
Lust ik ookquote:
ja tijd voor een upgrade hahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
GVD, kost me nog 2 uur om Red Alert 3 te "kopen" met 2 mb/sec
Laat maar zien danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey schele we hebben een google advertentie voor jou
damn dat is wel erg hard!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Sgele het volgende:
Die heb ik toevallig ook allebij dubbel!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ook
waaronder C&C generelas + zero dubbel
Aaaightquote:
Tijd voor 160 mbitquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja tijd voor een upgrade haha
kan je nagaan die ander spellen zijn ook zo groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |