Meh Doom 4quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu nog dead space en fallout 3
eweka winkelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:52 schreef Droxz.nl het volgende:
Red Alert 3 is trouwens uit in de eweka winkel
nee hoor. speelt heel anders. is 3rd personquote:
Ja fallout3 wil ik ook wel eens testenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu nog dead space en fallout 3
thanksquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:52 schreef Droxz.nl het volgende:
Red Alert 3 is trouwens uit in de eweka winkel
neej.. gaat wel.. en ben nog maar net 26 minuten terug van mn lunch.. dus moet nog ff wachten.. komt wel goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je kan maar een ding tergelijk hoor , vergeet dat niet, en loop je zelf niet voorbij.
kan je ander ff geen pauze nemen ?
I Knowquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor. speelt heel anders. is 3rd person
Idd, zat er al een tijd op te wachten!quote:
Echt geweldigquote:
Same herequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, zat er al een tijd op te wachten!
waarom omdat het een horror spel is ? dat zijn er eigelijk wel meer vindt ik, dan kan je beter zon clive barker game vergelijkenquote:
tuurlijk, dan moet je de remake met die gitaar ook wel kennenquote:
die gast is echt superquote:
lol deadquote:
Nee dat juist nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom omdat het een horror spel is ? dat zijn er eigelijk wel meer vindt ik, dan kan je beter zon clive barker game vergelijken
Met generals heb ik zelfs nog in de krant gestaan, omdat we het leuk vonden om in een knettere buiquote:
Vroeger ging je er nog helemaal voor naar de winkelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met generals heb ik zelfs nog in de krant gestaan, omdat we het leuk vonden om in een knettere bui
laat in de avond naar de winkel te gaan om hem te halen. Winkel was er speciaal tot laat voor opengebleven. Komt er een intervieuw gast (van de krant) naar me toe met vragen over C&C, ik: Optyfen, ben stoned, en wil gewoon die game spelen ja... opbokken(sta wel op de foto
)
Droxz, wereldberoemd!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met generals heb ik zelfs nog in de krant gestaan, omdat we het leuk vonden om in een knettere bui
laat in de avond naar de winkel te gaan om hem te halen. Winkel was er speciaal tot laat voor opengebleven. Komt er een intervieuw gast (van de krant) naar me toe met vragen over C&C, ik: Optyfen, ben stoned, en wil gewoon die game spelen ja... opbokken(sta wel op de foto
)
kijk nu hebben we wat om te googlen. photoshop momentjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
)
Heb alle C&C's orrigineel, en sommige zelfs dubbelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroeger ging je er nog helemaal voor naar de winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |