waarom omdat het een horror spel is ? dat zijn er eigelijk wel meer vindt ik, dan kan je beter zon clive barker game vergelijkenquote:
tuurlijk, dan moet je de remake met die gitaar ook wel kennenquote:
die gast is echt superquote:
lol deadquote:
Nee dat juist nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom omdat het een horror spel is ? dat zijn er eigelijk wel meer vindt ik, dan kan je beter zon clive barker game vergelijken
Met generals heb ik zelfs nog in de krant gestaan, omdat we het leuk vonden om in een knettere buiquote:
Vroeger ging je er nog helemaal voor naar de winkelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met generals heb ik zelfs nog in de krant gestaan, omdat we het leuk vonden om in een knettere bui
laat in de avond naar de winkel te gaan om hem te halen. Winkel was er speciaal tot laat voor opengebleven. Komt er een intervieuw gast (van de krant) naar me toe met vragen over C&C, ik: Optyfen, ben stoned, en wil gewoon die game spelen ja... opbokken(sta wel op de foto
)
Droxz, wereldberoemd!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Met generals heb ik zelfs nog in de krant gestaan, omdat we het leuk vonden om in een knettere bui
laat in de avond naar de winkel te gaan om hem te halen. Winkel was er speciaal tot laat voor opengebleven. Komt er een intervieuw gast (van de krant) naar me toe met vragen over C&C, ik: Optyfen, ben stoned, en wil gewoon die game spelen ja... opbokken(sta wel op de foto
)
kijk nu hebben we wat om te googlen. photoshop momentjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
)
Heb alle C&C's orrigineel, en sommige zelfs dubbelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroeger ging je er nog helemaal voor naar de winkel
waarom probeerde ik het uberhaubt met 2 kloonsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Sgele het volgende:
en wederom faal ik ... zo hard als een surinamer op zoek naar werk
Waarom denk je steeds dat ik van account moet veranderen hier, al die PM's, iedereen wil een handtekeningquote:
vroeger had je van die warez cds, dus das niet nodig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vroeger ging je er nog helemaal voor naar de winkel
The First Decadequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb alle C&C's orrigineel, en sommige zelfs dubbel
Ik heb alleen generals en ZH origineelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb alle C&C's orrigineel, en sommige zelfs dubbel
Twilightquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vroeger had je van die warez cds, dus das niet nodig.
kan alleen de groep niet meer herrineren
Hey schele we hebben een google advertentie voor jouquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Sgele het volgende:
en wederom faal ik ... zo hard als een surinamer op zoek naar werk
Bitchez you ownz themquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Waarom denk je steeds dat ik van account moet veranderen hier, al die PM's, iedereen wil een handtekening
Als ik jou was zou ik heel snel die foto's uit je hyves halenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk nu hebben we wat om te googlen. photoshop momentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |