ja doei, een beloning voor wat een goed getraind varken ook zou kunnenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg krijgen we nu nog een beloning ofzo ? voor niets gaat de zon op. je weet tog ?
quote:
En ik heb geeneens chaos gecreëerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef Klonk het volgende:
ik ben trots op jullie en een nieuw topic zonder dubbele en een nummer wat klopt, nu volhouden
Je bent echt een rolmodelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja doei, een beloning voor wat een goed getraind varken ook zou kunnen
ik heb nog nooit een varken een nieuw Topic met het goede nummer zien maken vriendquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
wel een aap maar idd geen varkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een varken een nieuw Topic met het goede nummer zien maken vriend
je weet niet half wat voor chaos jij gecreëerd hebtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik heb geeneens chaos gecreëerd
quote:
Vet!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je weet niet half wat voor chaos jij gecreëerd hebt, was bijna een burgeroorlog ontstaan
Ik ben inderdaad helemaal ontspoordquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ook dat slaat nergens op, je bent gewoon een dom element. Je spoort niet.
Ik vind zulke dingen voor alle dieren zielug.
Zie 2 topics terugquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vet!!Waar is de samenvatting?
Ja dahaaagquote:
quote:
het is maar waar jij je lust op los kan laten merk ik alweer. nee laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
Teveel werk enzoquote:
Ik zou toch nog maar even volhouden om te komen kijken telkensquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef Klonk het volgende:
ik ben trots op jullie en een nieuw topic zonder dubbele en een nummer wat klopt, nu volhouden
Geeft nix hoor, tis vrijdagquote:
en dan ga jij testritjes makenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
nog een uur en een kwartier
Ik ookquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |