quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
FAILO!quote:
Arme jij ..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Failen mezelf quoten, is dubbel fail.
Zelfkennis neutraliseert alles.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Failen mezelf quoten, is dubbel fail.
kan niet kiezen tussen 2 en 3quote:
En daar heb je anderhalf uur voor nodig?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben rond 11 uur terug !
Ga even eten en zooi bij elkaar sprokkelen voor het werk
Dan kan ik tenminste schitteren als stralend middelpuntquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:39 schreef Agiath het volgende:
Ik weet niet of ik die foto's wil zien eigenlijk
In mijn gedachte zijn jullie allemaal 100% klasbakken. Dalijk zijn jullie allemaal van die vage nerdjes
Zolang je ze niet hoeft te neuken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:39 schreef Agiath het volgende:
Ik weet niet of ik die foto's wil zien eigenlijk
In mijn gedachte zijn jullie allemaal 100% klasbakken. Dalijk zijn jullie allemaal van die vage nerdjes
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste schitteren als stralend middelpunt!
kuch kuch![]()
Poeh, nu vraag je me wat..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus, waar kun je slecht tegen?
Wat zei ik net nou over zelfkennis?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste schitteren als stralend middelpunt!
kuch kuch![]()
Ik ga voor 3.quote:
Dat eeuwige gekanker door iedereen aan de OP. Blijf er toch af als je alleen maar dingen verneukt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:40 schreef Sackboy het volgende:
Hahahahaha, Emimich heeft m'n usericon uit de OP gehaald en de zijne ervoor in de plaats gezet, WAT EEN KWALITEITSGARP!!11!!1!
Hey, ik zei niet dat je mocht kiezenquote:
QFT.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat eeuwige gekanker door iedereen aan de OP. Blijf er toch af als je alleen maar dingen verneukt.
Wat klopt hier niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga het album van Katy Perry maar downloaden. Vind het leuke muziek.
Is dit de homo slowchat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
Haha ja ik weet hetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben heul geen lesbo.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:51 schreef gers het volgende:
bp IST LESBAU![]()
maar ze moet bekeerd worden
Ontkenningsfase.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ooh heh, BALENquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:56 schreef Biogarde het volgende:
Breath![]()
Je pics in US zijn allemaal kapot
die heb je toch allang opgeslagenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:56 schreef Biogarde het volgende:
Breath![]()
Ja, weet ik veel.. Zie ze niet meerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh heh, BALEN! Welke eigenlijk?
Joh, ik kom daar nooitquote:
Die film in KPD ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:56 schreef Biogarde het volgende:
Breath![]()
Nee, sorry.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:51 schreef gers het volgende:
bt IST LESBAU![]()
maar ze moet bekeerd worden
Nee, heb ze liever buurmeisje-achtig. Dat plastic vind ik niks.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:59 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Joh is mijn woord.
Lekkere sletjes:
[ afbeelding ]
Oh sure...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:59 schreef Rhythm het volgende:
BT, ik weet welke. Die rok enzo.
Ik heb ze niet opgeslagen trouwens.
Heb 'm ook al gedownload maar hij valt een beetje tegen vind ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
Ze staan nog gebrand op m'n netvlies.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:59 schreef Biogarde het volgende:
Ja, ik lees van alles. Van upskirts tot konten etc. NIKS MEER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze staan nog gebrand op m'n netvlies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Hoaxquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, heb ze liever buurmeisje-achtig. Dat plastic vind ik niks.
Ja jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:59 schreef Biogarde het volgende:
Ja, ik lees van alles. Van upskirts tot konten etc. NIKS MEER
Zoals BT?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, heb ze liever buurmeisje-achtig.
Buurmeisjequote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, heb ze liever buurmeisje-achtig. Dat plastic vind ik niks.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja jamaar nu niet meer dus inderdaad. Volgens mij heeft remlof wel eens ergens gezegd dat hij ze op had geslagen
Whehehe je ging foto's zoeken om te fappen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:56 schreef Biogarde het volgende:
Breath![]()
Ja, erg geil, als je op zoek bent naar een gratis soaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:02 schreef Rhythm het volgende:
P.s. Weet je hoe geil deze sletten zijn:
In de herhaling:
[ afbeelding ]
Ik vind ze vies.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:02 schreef Rhythm het volgende:
P.s. Weet je hoe geil deze sletten zijn:
In de herhaling:
[ afbeelding ]
Is dr wachtwoord eraf danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Whehehe je ging foto's zoeken om te fappen!
Nu ga ik even in haar photobucket kijken of ze al nieuwe foto's heeft![]()
*zucht*quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, erg geil, als je op zoek bent naar een gratis soa
Ik merkte hetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb geen nieuwe trouwens hoor Sackboy
Geef je wachtwoord of ik pleur je carnavalsfoto hierop.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE! Muwhahahaha.
Ik heb geen nieuwe trouwens hoor Sackboy
Ik had laatst bedacht dat drugs bedacht zijn door aliensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:06 schreef Rhythm het volgende:
[..]
*zucht*
Soa's bestaan niet, daar waren we in de vorige SC al achter.
Puuuure marketing.
Dat ik kan ik echt niet doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Die met de zwarte pruik?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:07 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Geef je wachtwoord of ik pleur je carnavalsfoto hierop.
Garpje, zou ik nooit doen.
Ik heb nog nooit carnaval gevierdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:07 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Geef je wachtwoord of ik pleur je carnavalsfoto hierop.
Garpje, zou ik nooit doen.
Graag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had laatst bedacht dat drugs bedacht zijn door aliensdat is toch wel een tt waard vind ik.
Wie uitleg wil van deze prachtige theorie moet het maar zeggenik heb het allemaal bedacht afgelopen zaterdag
Graag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had laatst bedacht dat drugs bedacht zijn door aliensdat is toch wel een tt waard vind ik.
Wie uitleg wil van deze prachtige theorie moet het maar zeggenik heb het allemaal bedacht afgelopen zaterdag
wat had je opquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lekker bezigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Graag.
En als we toch filosofisch bezig zijn:
Deze zin is gelogen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn buurmeisjes zijn eind 50 en ergens in de 60 ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fascination heeft een lelijk buurmeisje.
Bedankt voor de uitleg.quote:
op een ouwe fiets moet je het leren hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn buurmeisjes zijn eind 50 en ergens in de 60 ofzo.
'Mijn buurmeisje is 58quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn buurmeisjes zijn eind 50 en ergens in de 60 ofzo.
Dan zijn ze op hun hoogtepunt hequote:
Mag ik een hulplijn inzetten?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:14 schreef IQM het volgende:
Bijvoeglijke naamwoorden kun je opdelen in twee categorieën: autologisch (zichzelf beschrijvend) en heterologisch (zichzelf niet-beschrijvend).
Voorbeeld: "Nederlands" is autologisch (zichzelf beschrijvend), want het woord is Nederlands. Hetzelfde met vijflettergrepig (het woord zelf telt vijf lettergrepen) en elfletterig (heeft elf letters).
Voorbeeld: "Engels" is heterologisch (niet zichzelf beschrijvend), want het woord zelf is Nederlands.
Maar.... in welke categorie hoort het woord 'heterologisch' dan?
Denk daar maar eens over na, bitches.
Zeg eens tegen Michelle dat dr tiet er bijna uitfloept.quote:
En die andere 69 en de buurman 81, wie had het hier laatst over bejaardensex?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan zijn ze op hun hoogtepunt he.
Picca's?
Oke, nouquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Graag.
En als we toch filosofisch bezig zijn:
Deze zin is gelogen.
Uhm......quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, nou!
Het was dus zo, in het begin der tijden (zo rond adam en eva) waren de aliens al vergevorderd in hun beschavingzodra ze ontdekten dat er bij ons ook leven was, wilden ze dat graag overnemen.
Een soort hypermodern imperialisme.
MAAR, wij waren een heel sterk ras, de aliens kregen het niet voor elkaar om door te dringen in onze geest..
Dus bedachten ze dat ze momenten van zwakten moesten creeeren zodat de mens vanzelf toe zou geven.
Het begon natuurlijk al met de appel die eva at, de aliens zorgden dat we verleidingen hadden.
Zo hebben ze in verloop van tijd ook drugs uitgevonden, als mensen daarvan gebruikten werden ze geestelijk zwak en konden de aliens zonder veel moeite gebruik maken van hun lichamen.
Oke ik lach mezelf hard uit nu, maar zo dacht ik het echt zaterdag![]()
en jullie willen niet weten wat ik gebruikt had!
Ik was een keer zo dronken dat ik paarse olifantjes m'n beeld in zag dansenquote:
Serieus, die heb ik vandaag gezien, of het was der tweelingzusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik was een keer zo dronken dat ik paarse olifantjes m'n beeld in zag dansen. LSD, mooie dag is dat.
Mijn buurmeisje:
[ afbeelding ]
echt welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, nou!
Het was dus zo, in het begin der tijden (zo rond adam en eva) waren de aliens al vergevorderd in hun beschavingzodra ze ontdekten dat er bij ons ook leven was, wilden ze dat graag overnemen.
Een soort hypermodern imperialisme.
MAAR, wij waren een heel sterk ras, de aliens kregen het niet voor elkaar om door te dringen in onze geest..
Dus bedachten ze dat ze momenten van zwakten moesten creeeren zodat de mens vanzelf toe zou geven.
Het begon natuurlijk al met de appel die eva at, de aliens zorgden dat we verleidingen hadden.
Zo hebben ze in verloop van tijd ook drugs uitgevonden, als mensen daarvan gebruikten werden ze geestelijk zwak en konden de aliens zonder veel moeite gebruik maken van hun lichamen.
Oke ik lach mezelf hard uit nu, maar zo dacht ik het echt zaterdag![]()
en jullie willen niet weten wat ik gebruikt had!
Ik heb nooit beweerd dat er ook maar enige vorm van logica achter dit verhaal zatquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:23 schreef gers het volgende:
[..]
echt wel
maar even denken de aliens kunnen blijkbaar hier wel naar toe reizen en detecteren dat we hier waren maar ons kapot maken was iets te moeilijk
maar wat had je in godsnaam gesliktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat er ook maar enige vorm van logica achter dit verhaal zat
En lekker nummer is dat Bio, luisterde ik vanmiddag nog
Voetbalquote:
quote:
aawh toe zeg nou ben benieuwdquote:
Ik dacht toen ook echt dat ze me mee gingen nemenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:26 schreef IQM het volgende:
BT komt met een theorie over aliens die ons via de zwakke drugsmomenten willen overnemen, maar heeft die theorie ontwikkeld op het moment dat ze een zwak drugsmoment had. Willen de aliens ons dan doen geloven dat ze daadwerkelijk ons willen overmeesteren tijdens de zwakke drugsmomenten, of willen ze juist dat wij denken dat zij denken dat wij denken dat ze ons willen overmeesteren tijdens de zwakke drugsmomenten? Misschien willen ze ook wel dat wij denken dat zij denken dat wij denken dat zij denken dat wij denken dat ze dat willen doen.
Lekkere wijven die naakt voetbalspelen onder het genot van een cola-Beerenburg terwijl Angelina Jolie met d'r volle lippen aan je piemel zuigtquote:
Ik las:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht toen ook echt dat ze me mee gingen nemen
Ja..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:28 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Lekkere wijven die naakt voetbalspelen onder het genot van een cola-Beerenburg terwijl Angelina Jolie met d'r volle lippen aan je piemel zuigt.
Bwehe.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, mooie avond was het zeker!!
quote:
Voetbal is way overrated.quote:
Seks met aliensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:29 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik las:
Ik dacht toen ook echt dat ze me gingen nemen.
Ik las:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:29 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik las:
Ik dacht toen ook echt dat ze me gingen nemen.
De liefde is het mooiste wat er is. Je kunt nog zoveel geld hebben maar als je geen liefde om je heen hebt stelt dat natuurlijk ook niets voor.quote:
ja liefde voor me clubquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
De liefde is het mooiste wat er is. Je kunt nog zoveel geld hebben maar als je geen liefde om je heen hebt stelt dat natuurlijk ook niets voor.
[ afbeelding ]
Nou liefde is af en toe ook overratedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
De liefde is het mooiste wat er is. Je kunt nog zoveel geld hebben maar als je geen liefde om je heen hebt stelt dat natuurlijk ook niets voor.
[ afbeelding ]
Hehequote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:35 schreef gers het volgende:
[..]
ja liefde voor me club![]()
iedere vrijdagavond afvragen wat je toch bezielt dat je er heen gaat
schelden als het mis gaat
de ontploffing als we winnen
koukleumen op de tribune
1. Never sleep alone. Single women sleeping on their own are ten times more likely to be abducted than those who sleep with multiple partners.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:33 schreef Rhythm het volgende:
[..]
http://www.utterpants.co.uk/aliens/abduction.html
Leven is het mooiste wat er is. Als je aan kanker doodgaat kun je nog zoveel liefde om je heen ook maar dat stelt dan natuurlijk ook niets meer voor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Love = pain volgens jarulequote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou liefde is af en toe ook overratedliefde = haat.
Zet je wel je raam op een kier, dan kan ik makkelijker binnenkomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
1. Never sleep alone. Single women sleeping on their own are ten times more likely to be abducted than those who sleep with multiple partners.
3. Don't sleep in the nude. This should be obvious. Aliens are notoriously short-sighted and will ignore you if they think you don't have any sexual organs.
4. Don't wash. It has been proven that aliens are extremely fastidious lovers and will not abduct a woman who smells of fish.
9. Don't wax. Most aliens are pretty dumb. If your bush is luxuriant enough they'll think you've got a dangerous animal down there and leave you alone. If you can manage to grow a moustache and beard as well your chances of being abducted will be reduced to almost zero.
Ooh neeeee, volgens deze punten zou ik ontvoerd moeten worden
Scherpquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Leven is het mooiste wat er is. Als je aan kanker doodgaat kun je nog zoveel liefde om je heen ook maar dat stelt dan natuurlijk ook niets meer voor.
[ afbeelding ]
Niet-zo-verkapt 'zie mij eens naakt slapen'.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
1. Never sleep alone. Single women sleeping on their own are ten times more likely to be abducted than those who sleep with multiple partners.
3. Don't sleep in the nude. This should be obvious. Aliens are notoriously short-sighted and will ignore you if they think you don't have any sexual organs.
4. Don't wash. It has been proven that aliens are extremely fastidious lovers and will not abduct a woman who smells of fish.
9. Don't wax. Most aliens are pretty dumb. If your bush is luxuriant enough they'll think you've got a dangerous animal down there and leave you alone. If you can manage to grow a moustache and beard as well your chances of being abducted will be reduced to almost zero.
Ooh neeeee, volgens deze punten zou ik ontvoerd moeten worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet-zo-verkapt 'zie mij eens naakt slapen'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eeuhm welllkuh?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo...
ik heb mijn portie mannenborsten wel weer gezien.
Auw mijn ogen.
Mannenborstenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo...
Auw mijn ogen.
Feyenoordquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:45 schreef De_Ananas het volgende:
Mijn internet [ afbeelding ]
Ajax [ afbeelding ]
Mijn studiewerklust [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo...
Auw mijn ogen.
Je gaat me toch niet vertellen dat je morgen weer godsgruwelijk vroeg op moet, heh?quote:
Oh zwem je toch weerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben trouwens wel lekker high van die chloordampen
SOquote:
Ja, ik heb me er toch maar weer heen gesleeptquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh zwem je toch weer?
Hoe was 't?
Oude vieze bejaarde/ behaarde mannetjes die je zitten te begluren?quote:
Heh bahquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oude vieze bejaarde/ behaarde mannetjes die je zitten te begluren?
andere tenenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Why?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef Biogarde het volgende:
Wil iemand van jullie een nieuwe header maken? Header moet weg namelijk.
eeuhm omdat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef Biogarde het volgende:
Why?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef Biogarde het volgende:
Haha geweldig, ik zou echt in de lach schietenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan geen nieuwe header maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:05 schreef Biogarde het volgende:
Wiequote:
Tenen knoflook?quote:
doe ik nooitquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha geweldig, ik zou echt in de lach schieten.
Mensen mogen trouwens best even ontharen voor ze gaan zwemmen.
Die boswachter moet eruit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef gers het volgende:
mag ik dan weten wat er fout aan is zodat ik hem kan aanpassen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenen knoflook?
Tenenkaas?
Ik snap je niet
quote:
komop zeg...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:07 schreef Biogarde het volgende:
Omdat een persoon geklaagd heeft.
Dat is NIET gay.quote:
Hij staat er slechts ongeveer 200 delen in...quote:
Uhm, dat heb ik niet bedacht.quote:
Die boswachter in die header heeft geklaagd bij Danny. Iets met portretrecht. Laten we er iig geen discussie van maken. Header wordt zo van de server verwijderd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij staat er slechts ongeveer 200 delen in...
Nou vooruit zolang je geen rughaar hebtquote:
Tegen pronte tietjes, dus pak die van jou maar goed inquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus, waar kun je slecht tegen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou vooruit zolang je geen rughaar hebt.
Whehe, nou dan zal ik speciaal voor bio geen bh aan doen en hopen dat het daar koud isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tegen pronte tietjes, dus pak die van jou maar goed in
Dan lijkt het nog wat of...?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, nou dan zal ik speciaal voor bio geen bh aan doen en hopen dat het daar koud is![]()
Je bent toch een jongen, er bestaan namelijk geen meisjes op het internet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, nou dan zal ik speciaal voor bio geen bh aan doen en hopen dat het daar koud is![]()
Rughaar is goorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou vooruit zolang je geen rughaar hebt.
BobbyB heeft de header gemaakt denk ik, misschien kan hem gevraagd worden een andere te maken zonder die boswachter?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die boswachter in die header heeft geklaagd bij Danny. Iets met portretrecht. Laten we er iig geen discussie van maken. Header wordt zo van de server verwijderd.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gewoon capswaardig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:17 schreef De_Ananas het volgende:
ZE MAKEN NU KROKETTEN!!!!!
O? En jij dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Je bent toch een jongen, er bestaan namelijk geen meisjes op het internet.
Whehehe. Internetsurfende boswachter.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die boswachter in die header heeft geklaagd bij Danny. Iets met portretrecht. Laten we er iig geen discussie van maken. Header wordt zo van de server verwijderd.
Ja reageer eens op gers ofzoquote:
Wie maakt de lemming?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Whehehe. Internetsurfende boswachter.
Bahquote:
Braaaafquote:
DIE VAN MIJ WERD ZO VERWIJRDERT, JE DOET MIJ PRECIES NA DUS DE JOUWE ZAL OOK WEL WEGGEHAALD WORDENquote:
waren alleen maar header suggestiesquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:24 schreef Sackboy het volgende:
Die ouwe boswachter zat wel lekker van de jailbaitsletjes hier te genieten hoor, de vuilak.
Het grote Feijenoord-topic #409: Moeite met scorenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:21 schreef BigKahuna het volgende:
1. Ik ben benieuwd hoe die boswachter hier terecht kwam
2. Feyenoord![]()
![]()
3. Ik heb het koud
4. Liefde![]()
Je snapt het echt niet hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
en als onur torko nou belt? moeten dan al zijn topics worden verwijdert en al zijn gepainte foto's?
komop zeg.
Die topics zijn bijna allemaal al gesloten dus dat denk ik dan niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
en als onur torko nou belt? moeten dan al zijn topics worden verwijdert en al zijn gepainte foto's?
komop zeg.
Die persoon klaagt (heeft het recht op die foto omdat die foto o.a. weggehaald van een site waar een recht op rust) en wil die foto weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
blijkbaar niet nee. leg het uit dan
danny heeft voor fok toch geen tijd meer die rijd alleen maar rond in zijn ferrariequote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die persoon klaagt (heeft het recht op die foto omdat die foto o.a. weggehaald van een site waar een recht op rust) en wil die foto weg.
Overigens is het niet ons besluit, maar een directe opdracht van de FA's en Danny (je weet wel, die eigenaar van FOK!).
Ik denk dat het een latertje wordt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga vanaaf maar vroeg naar bed. Maarja, hoevaak beloof ik dat mezelf?
QFT inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:33 schreef BigKahuna het volgende:
Jongens, zeik niet zo, die man wil niet dat zn foto in de header van de KLB SC staat, dus gaat ie eruit. Zo moeilijk is dat toch niet te snappen?
Sorry? Ik snap je niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:33 schreef BigKahuna het volgende:
Jongens, zeik niet zo, die man wil niet dat zn foto in de header van de KLB SC staat, dus gaat ie eruit. Zo moeilijk is dat toch niet te snappen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha dat is wel heel dramatisch!
Maar ik ga slapen, fijne avond/nacht mensen
beetje lelijke headerquote:
Naaktkat, waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:49 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat. Is. Dit. [ afbeelding ]
je mag wel bij mij slapen hoorquote:
Mien godquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:49 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat. Is. Dit. [ afbeelding ]
Ik kan die aliens nog aan met mn kleine teenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
je mag wel bij mij slapen hoor![]()
wel nakend
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan die aliens nog aan met mn kleine teen
BEST. Dat is dan een wetenschappelijk wonderquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:54 schreef gers het volgende:
[..]
zelf weten maar over 9 maanden poep jij dan een kind uit
aber die gangbang kan dan niet doorgaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BEST. Dat is dan een wetenschappelijk wonder
Haha zo'n kruising tussen Bt en een alien, prachtig lijkt me datquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:54 schreef gers het volgende:
[..]
zelf weten maar over 9 maanden poep jij dan een kind uit
Wat is daar prachtig aan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha zo'n kruising tussen Bt en een alien, prachtig lijkt me dat.
onze shune header ist wegquote:
Stella.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
weet je wat mij prachtig lijktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |