quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gezelligwel zonder mij, doei
!
Je hebt wel gelijk, ik ben wel degelijk luiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik suggereer niks, maar als je niet lui was, had je het ook niet koud gehad.
Ik ook niet.quote:
Niet dat daar wat mis mee isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, ik ben wel degelijk lui
Af en toe...quote:
Ja, maar ik was ze ook weer zo zat.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh.. ik heb de maltesers ondekt ...
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanochtend dood gerend, om de tram te halen
Ik ging eventjes dood, nu leef ik weerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
HOE KUN JE DAN NU NOG TYPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
!!!!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:15 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill is homo en van ONZ en mag zodoende niet komen.
neequote:
quote:
Neequote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
soooodejuu he, bedankt voor mijn broekpaling nu![]()
Die rechter, meer pics?
Deze rechter?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
soooodejuu he, bedankt voor mijn broekpaling nu![]()
Die rechter, meer pics?
Dat is geen rechter. Althans, niet in het programma.quote:
Eindelijk, hoe laat ben je hier?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Ik ga me nu maar eens nuttig maken
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eindelijk, hoe laat ben je hier?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
Dat gaat kontseks weurden op de meet tussen Juicy en D_A
Ik wil ook meedoenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
Dat gaat een rel weurden op de meet tussen Juicy en D_A
Zwei, Dreiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kakanoob dat je dat niet weet? pfoeeee hej.
RELLLUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
Dat gaat een rel weurden op de meet tussen Juicy en D_A
Moet eerst nog een keuze makenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:59 schreef Sackboy het volgende:
Jitzzzze, heb je je waggie al op mogen halen?
Neem die 3-coupé, gek! Bazenwagen is dat.quote:
Dank uquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag mijn foto wel hoor, staat op ln.nekkak.www
quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:31 schreef Broekpaling het volgende:
Nog 15 min en ik mag weer naar huis fietsen.
Moet wel een jeuk end fietsen voor m'n stage. Maor heb er
wel een strakke kont van gekregen zeg, boh!
In m'n gedachte heb je helemaal geen strakke kont...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je doet het maor met de gedachte.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:45 schreef IQM het volgende:
[..]
In m'n gedachte heb je helemaal geen strakke kont...
Du bist alles!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ich bin wie du?
Gevalletje Perezquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:23 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga een gesprek aan met mijn trainer omdat hij me maandag heeft weggestuurd doei
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:23 schreef behangplakker het volgende:
Ik ga een gesprek aan met mijn trainer omdat hij me maandag heeft weggestuurd doei
Ik dacht al: wat issie aan het doen...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
1,4 gig aan windows updates.
In vredesnaam hoe....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tevens heb ik mijn arm tussen de keukenlade gehad.
Doet zeer.
Sitting, waiting, wishing...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat issie aan het doen...
Huilen is voor homo's!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:45 schreef BigKahuna het volgende:
Gaat Juup mn topic sluiten
Met de mededeling: "Jouw klachten interesseren mijn geen moer. "
Ik ga huilen![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:09 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Plamuurbekkie
Die jetsers van die linker
quote:De huwelijkreis gaat naar Turkije waarna het echtpaar van 16 en 17 jaar hun intrek neemt in een nieuwe woonwagen van 22.500 euro.
Eenschquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:49 schreef RickoKun het volgende:
\ER IUS NIKS MIS MET WESTLIFE!~!!!!~!!
LICKY MY LOLLIPOOOOPquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:51 schreef Rhythm het volgende:
BAD BOY BAD BOYS
WHY ARE YOU ACTING LIKE A BLOODY FOOL,
IF YOU GET HOT THEN YOU MUST STAY COOL.
Hulde voor de infoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:51 schreef RickoKun het volgende:
MANNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GA GEEN PAUPER TOPICS OPENEN WANT ER IS EEN MOD ACTIEF
Je wil niet wetenquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil niet weten![]()
Tevens heb ik mezelf ook nog proberen te elektrocuteren..![]()
Ik stak de stekker (van de laptop) in het stopcontact: VOEMM, donker...![]()
Stoppen eruit
Weet je wat, ik ga wel even braaf in een hoekje wat voor mezelf doen, dan kan er niets gebeuren.
Komt er eentje achter.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:54 schreef Rhythm het volgende:
Komt er een meet?
*vervoekt tentamenweek*.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:57 schreef drumstickNL het volgende:
Wat was link van dat jailbait forum ook alweer?
Heb je soms goeie punten voor je pww?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:03 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga trainen, er komt iemand meetrainen die ik ken en ik vind het een kankerlijer, dus ik ga mn frustraties van deze kankerdag op hem afreageren met een prachtige doodschop.![]()
Dat heb ik 3 jaar geleden gedaan bij iemand die ik toen niet mocht. Die jongen is nooit meer op voetbal gegaan sindsdien. Eigenlijk best schuldgevoel aan overgehoudenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:03 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga trainen, er komt iemand meetrainen die ik ken en ik vind het een kankerlijer, dus ik ga mn frustraties van deze kankerdag op hem afreageren met een prachtige doodschop.![]()
Pas op dat je niet word weggestuurd zoals ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:03 schreef BigKahuna het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat heb ik 3 jaar geleden gedaan bij iemand die ik toen niet mocht. Die jongen is nooit meer op voetbal gegaan sindsdien.
Je hebt sommige openingspost van BT gezien hmm?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:02 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik determineer U hierbij als jongen.
Ik ging met buren eens voetballen met een andere buurjongen, die voetbalt sinds 5 jaar niet meer op straatquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat heb ik 3 jaar geleden gedaan bij iemand die ik toen niet mocht. Die jongen is nooit meer op voetbal gegaan sindsdien. Eigenlijk best schuldgevoel aan overgehouden
Beste OG LOC actie dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:06 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat heb ik 3 jaar geleden gedaan bij iemand die ik toen niet mocht. Die jongen is nooit meer op voetbal gegaan sindsdien. Eigenlijk best schuldgevoel aan overgehouden
Nee, ik had vorige week een blik leven opengemaakt dus ben hier vrij weinig geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt sommige openingspost van BT gezien hmm?
Opeens allemaal internetverhalen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ging met buren eens voetballen met een andere buurjongen, die voetbalt sinds 5 jaar niet meer op straat
Anyways, tietsels in overvloed in haar posts. Kilo's jailbait ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nee, ik had vorige week een blik leven opengemaakt dus ben hier vrij weinig geweest.
Ach, een beetje bi is niet bah.'quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anyways, tietsels in overvloed in haar posts. Kilo's jailbait ook.
De hele SC heeft het over een triootje met BT.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:17 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ach, een beetje bi is niet bah.'
Ik zou wel een trio met dr kunnen doen, mits er nog een ander meisje bij is.
Juupquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:45 schreef BigKahuna het volgende:
Gaat Juup mn topic sluiten
Met de mededeling: "Jouw klachten interesseren mijn geen moer. "
Ik ga huilen![]()
Hier 77 pagina's aan fapmateriaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:57 schreef drumstickNL het volgende:
Wat was link van dat jailbait forum ook alweer?
Ik had toensjus zoeen spange chimeid kankerhard uitgewoond, nu heeft ze een piemelfobie!!!1!!1!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:14 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb een keer gefifa't met zo'n gast, hij heeft nu controllerfobie.
Geen trio, je denkt toch niet dat ik haar ga delenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De hele SC heeft het over een triootje met BT.![]()
Alsof ook maar 1 iemand bij een trio met BT zal zijn mocht ze überhaupt een trio doen.
Ik laat gewoon die ander mijn lul zien, hij zal zo schrikken dat hij een triofobie krijgt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geen trio, je denkt toch niet dat ik haar ga delen
1 kudo voor je verhaal dat op de waarheid berust.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
Waarschijnlijk zitten we allemaal apart in een hoekje ranja te drinken terwijl we te bang zijn om BT aan te spreken. Zij wordt dan voor onze neus geplayed door een neger die haar op de dansvloer kei hard zit te vingeren en wij ''heel toevallig'' allemaal naar de wc moeten.
Waarom zat er eerst een foto aan die screenshot vast?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:32 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwste FOK! lay-out.
HELL no, dan klappen we die kill gek!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
Waarschijnlijk zitten we allemaal apart in een hoekje ranja te drinken terwijl we te bang zijn om BT aan te spreken. Zij wordt dan voor onze neus geplayed door een neger die haar op de dansvloer kei hard zit te vingeren en wij ''heel toevallig'' allemaal naar de wc moeten.
Ik heb mijn tv aan de pc aangesloten en dan maakt ie ook een screenshot van de achtergrond van de tv en dat is dezelfde als mijn bureaublad. Vandaar. En niet anders.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waarom zat er eerst een foto aan die screenshot vast?
Van een knul die een ananas onthoofde.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waarom zat er eerst een foto aan die screenshot vast?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van een knul die een ananas onthoofde.
Damn, dit zijn gewoon sign-waardige uitspraken maar ik heb al een mooie staan!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
HELL no, dan klappen we die kill gek!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Damn, dit zijn gewoon sign-waardige uitspraken maar ik heb al een mooie staan!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:39 schreef Rhythm het volgende:
Kunnen die quotes behalve die van remkool en McKillem niet uit de OP?
Gooi ze in de OPquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ga een masker ervan maken en die aandoen op carnavalquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:41 schreef afcajos het volgende:
Ik ga een shirt laten maken met :erop
Zo'n shirt zou weleens een gat in de markt kunnen zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:41 schreef afcajos het volgende:
Dat moet gewoon het tofste shirt ooit worden!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:41 schreef afcajos het volgende:
Wat?!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:43 schreef Rhythm het volgende:
Neukende kanker, wat is Slagsmalsklubben meester.
BETER EEN GAT IN JE MARKT DAT EEN MARKT IN JE GATquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zo'n shirt zou weleens een gat in de markt kunnen zijn
Ken je slagmalskubben niet eens?quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BETER EEN GAT IN JE MARKT DAT EEN MARKT IN JE GAT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of je koopt dat "quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BETER EEN GAT IN JE MARKT DAT EEN MARKT IN JE GAT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens, boks ouwequote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:43 schreef De_Ananas het volgende:
Ik vind dat alleen remspoor en Mcn00b in de OP horen. De uitsrpaken. Uiteraard.
Verkapte-kijk-mij-eens-weekend-hebben-maar-eigenlijk-ben-ik-een-sloeber-post.quote:
Een KLB Kaste in de OP?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:45 schreef Emimich het volgende:
Geef mij maar de lapo, dan fix ik die OP wel even!
Dan krijg je zo'n shirtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of je koopt dat "" shirt en dan scheur je 'm in 2en!
Die verkoper zo van "Mijn shirt! eins Wat doe je?!"
De rest weet je al.
Zoiets?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of je koopt dat "" shirt en dan scheur je 'm in 2en!
Die verkoper zo van "Mijn shirt! eins Wat doe je?!"
De rest weet je al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiki?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:45 schreef Emimich het volgende:
Geef mij maar de lapo, dan fix ik die OP wel even!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n shirt
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]Dat is een goede vraag. Heeft een sma dat shirt van je lijf gerukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
agiatquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:50 schreef Rhythm het volgende:
Agiat, ken jij:
I Don't Miss You Ravbur?
Waar doe je dat shirt naar aan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:52 schreef postmortum het volgende:
zeg ik heb een shirt waarop staat : SIZE DOES MATTER , zal ik dat aandoen ?
de meet als ik Limburg uitdurfquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar doe je dat shirt naar aan?
Jajaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
agiatAGiath
Ken ik niet bij naam, linkje?
Deze is ook te vet
Het is vooralsnog 'Agiath'quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
agiatAGiath
Ken ik niet bij naam, linkje?
Deze is ook te vet
Ook geen seks want aids bestaat niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:56 schreef postmortum het volgende:
de negertjes in afrika hebben heul geen bed
Afrika kan me jeuken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:56 schreef postmortum het volgende:
de negertjes in afrika hebben heul geen bed
Aids is een marketingstunt van durexquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ook geen seks want aids bestaat niet.
Tof ideequote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:41 schreef afcajos het volgende:
En van het Gelredome (Dance4life).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Aids is een marketingstunt van durex
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:00 schreef Rhythm het volgende:
Ik ga een shirt maken met op de voorkant:
"Dit is de achterkant"
En op de achterkant:
"Hoi"..
Is stomquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:00 schreef Rhythm het volgende:
"Dit is de achterkant"
En op de achterkant:
"Hoi"..
Dat lijkt me wel iets voor afcajos om een SC-kaste te maken!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een KLB Kaste in de OP?
Doe dan een SC kaste.
JIJ MOET VERDOMME NOG EEN ''I (L) SMEGMA'' SHIRT BESTELLENquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:41 schreef afcajos het volgende:
Mijn Carvan Cevitam wat doe je!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:00 schreef Rhythm het volgende:
"Dit is de achterkant"
En op de achterkant:
"Hoi"..
Ik niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:00 schreef Rhythm het volgende:
"Dit is de achterkant"
En op de achterkant:
"Hoi"..
Leipe shit ouwe!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb mijn tv aan de pc aangesloten en dan maakt ie ook een screenshot van de achtergrond van de tv en dat is dezelfde als mijn bureaublad. Vandaar. En niet anders.
Dus toch ranjadrinkers hierquote:
*proest*quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:00 schreef Rhythm het volgende:
"Dit is de achterkant"
En op de achterkant:
"Hoi"..
Zonde.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:07 schreef De_Ananas het volgende:
* De_Ananas bier over toetsenbord spuugt
OMGquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
PROEST
* De_Ananas bier over toetsenbord spuugt
Dat is in ieder geval niet de Grote Beerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ff de snel de fotoos van mij nieuwe poes, ga zo eten en ben er vanavond weer om 2200!!!
Hij heet trouwens Beer!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:57 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ook geen seks want aids bestaat niet.
Tegelvloeren buiten de badkamerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ff de snel de fotoos van mij nieuwe poes, ga zo eten en ben er vanavond weer om 2200!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah, ik wil niemand benadelenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel iets voor afcajos om een SC-kaste te maken!
Waarschijnlijk is het gewoon zo'n zeil met tegelmotiefquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Tegelvloeren buiten de badkamer.
* Rhythm aan denken rilt
Zeilquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon zo'n zeil met tegelmotief
Die grappen van jou zijn te meesterlijk vanavondquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval niet de Grote Beer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet nog een goede grap hé LUISTEREN!!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die grappen van jou zijn te meesterlijk vanavond
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet nog een goede grap hé LUISTEREN!!!!
Ik moet zo voor morgen nog 80 pagina's analyseren en kritisch over nadenken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Proest*quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik moet zo voor morgen nog 80 pagina's analyseren en kritisch over nadenken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal eens gaan beginnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
En Ajax dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zal eens gaan beginnen
(K)(L)(F)
Wij hadden ook zo'n ukkie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja geen flauw ideequote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gabri op de bank lees ik
Waar is Van Basten mee bezig
Leuke conversatie hierquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De hele SC heeft het over een triootje met BT.![]()
Alsof ook maar 1 iemand bij een trio met BT zal zijn mocht ze überhaupt een trio doen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:28 schreef Schatgraver het volgende:
Ik ga zo frituren, nananananana
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:30 schreef afcajos het volgende:
Wed 29 October 2008 11:16u door afkajos
HAHAHAHHA kijk ik ben het joshua
je echt genote
![]()
![]()
![]()
En voor remlof, ik heb speciaal nog in het banmeld topic gekeken om te zien of deze user niet gebanned was
Jij ookquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:31 schreef afcajos het volgende:
Naja ik ga mij voor de tv nestelen
Veel plezier mede ajacieden
Kloontjes worden volgens mij niet bij naam vermeld in het banmeldtopicquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:30 schreef afcajos het volgende:
je echt genote
![]()
![]()
![]()
En voor remlof, ik heb speciaal nog in het banmeld topic gekeken om te zien of deze user niet gebanned was
Hahahaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:30 schreef afcajos het volgende:
je echt genote
![]()
![]()
![]()
niet mijn huisquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:11 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Zeil.
* Rhythm aan denken heeft zal nekharen omhoog gestaan hebben
QFTquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:28 schreef De_Ananas het volgende:
Waarschijnlijk zitten we allemaal apart in een hoekje ranja te drinken terwijl we te bang zijn om BT aan te spreken.
TS luistert Westlifequote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:39 schreef RickoKun het volgende:
ik luister marilyn manson!
WAT EEN KUT KAT IK TRAP EM DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar das toch zieligquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WAT EEN KUT KAT IK TRAP EM DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BT zegt:
Ik zie het wel gebeuren eerlijk gezegd
Waarom moest ik hier in godsnaam om lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:50 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ondanks dat ik voor feyenoord ben :p
Stomme vraag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
Mag ik ook op de meet komen ? :#
Omdat je vaak sopt op mijn fobo om daarna gespreid op bed te liggen vuistenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]hihi
[..]
Waarom moest ik hier in godsnaam om lachen
Omdat RickoKun... waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
conformation acchieved.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]hihi
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo zwemmen, maar ik zit vastgeplakt aan op de bank
Je hebt me zoooo doorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat je vaak sopt op mijn fobo om daarna gespreid op bed te liggen vuisten
Had je maar moeten douchen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo zwemmen, maar ik zit vastgeplakt aan op de bank
We hebben geen bubbelbad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]Mag ik mee? Dan gaan we in het bubbelbad voetjevrijen
Dijenkletser + 3quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:56 schreef Emimich het volgende:
Godverdomme Feyenoord, 3 punten vandaag!
quote:
Als het van jou is moet je maar is zorgen dat je winst maakt. Ons een beetje laten betalen voor je eigen spullen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik ben diegene die het zaad uitdeeld!
Tevens, ik wil alleen naar amsterdam als iemand mijn hotel betaald
Zo graag willen we je er nou ook weer nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo graag willen we je er nou ook weer niet!
Kruidvat stunt met hotelkamersquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik overwoog wel zo'n kaartje te kopenquote:
Voor m'n verjaardag?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik overwoog wel zo'n kaartje te kopenje weet nooit wanneer het handig is.
Maar ze zijn nu vast allang uitverkocht..
Niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:13 schreef IQM het volgende:
Hoe tof is Gigi D'Agostino?[ afbeelding ]
We kunnen samen voor bubbels zorgenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben geen bubbelbad.
Wat een armoe
Jij hetb vandaag het nieuws over de Kruidvat niet gelezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik overwoog wel zo'n kaartje te kopenje weet nooit wanneer het handig is.
Maar ze zijn nu vast allang uitverkocht..
Neequote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hetb vandaag het nieuws over de Kruidvat niet gelezen.
Vreemde shizzle.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik naar zo'n sekshotel in Japan
Doe eens een link? Misschien heb ik het er wel voor over.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik naar zo'n sekshotel in Japan
Teleurgestelde klanten boos op Kruidvatquote:
Trakteer jij?quote:Vrijdag volgt een tweede tranche van 100.000 vouchers
Haha nee joh, zo dramatisch ook weer nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Al die kaarten zijn ongeldig ofzo. Dus iedereen is geript!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |