African Press International??quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Obama’s campaign manager offers 3 million dollars to API in connection with Michelle Obama tape to be aired by Fox News Network
http://africanpress.wordp(...)by-fox-news-network/
Een weblog voor en door Afrikaanse expats volgens mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
African Press International??
Zoals wel vaker. Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Een weblog voor en door Afrikaanse expats volgens mij.
Dat is al de tweede tape die "suppressed" wordt. 1 van Barack en 1 van Michelle. Als men dat geld als bribe biedt dan heeft men behoorlijk wat te verbergen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Obama’s campaign manager offers 3 million dollars to API in connection with Michelle Obama tape to be aired by Fox News Network
http://africanpress.wordp(...)by-fox-news-network/
quote:And negative is the tone for the latest Obama ad, a 30-second spot aimed at key states that uses McCain's own words against him and mocks running mate Sarah Palin. Three quotes, one from 2005 and two from 2007, play off McCain's acknowledgment that he knows less about economic matters than other issues. In the last quote, McCain says he might have to rely on his vice president for expertise — and then the spot cuts to a winking Palin.
en hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:41 schreef laforest het volgende:
Zo ver ik weet gaat het om een tape waarop Michelle racistische uitspraken doet.
Het is maar een gerucht. Het zou een tape betreffen waarop Michelle erg pissig wordt om de geboorte-certificaat kwestie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:35 schreef teamlead het volgende:
hm.. toch nog wat lijken in de kast?
ik kan ook wel een telefoontje plegen hoor... iets met huid en beer enzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is al de tweede tape die "suppressed" wordt. 1 van Barack en 1 van Michelle. Als men dat geld als bribe biedt dan heeft men behoorlijk wat te verbergen.
Zo ver ik weet gaat het om een tape waarop Michelle racistische uitspraken doet.
Dat bedoel ik. Iz rare site.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:48 schreef laforest het volgende:
Rare website van API
Er staat ook dat Joe Biden zich opmaakt voor presidentschap omdat als Obama gekozen wordt hij het niet overleefd tot de dag dat hij president wordt in januari.
http://africanpress.wordp(...)ons-on-4th-november/
Dus geen chemotherapie voor jou als je kanker krijgt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Als je een dodelijke ziekte hebt dan moet je sterven, daarom heet het een dodelijke ziekte.
Komt ie weer met z'n wc-eend argumentquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef laforest het volgende:
Thank you for participating in our O'Reilly Poll. We appreciate your response!
Q: If you have to predict today who would win: Obama or McCain?
Answer Percent
--------------------------------------------------------------------------------
Obama 32%
McCain 68%
http://www.billoreilly.com/site/Survey
Die poll neem je hopelijk toch niet serieus?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef laforest het volgende:
Thank you for participating in our O'Reilly Poll. We appreciate your response!
Q: If you have to predict today who would win: Obama or McCain?
Answer Percent
--------------------------------------------------------------------------------
Obama 32%
McCain 68%
http://www.billoreilly.com/site/Survey
Negeer m nou....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je negeert m'n vraag laforest.
[..]
Dus geen chemotherapie voor jou als je kanker krijgt?
Mooi.
http://www.freerepublic.com/focus/news/2111449/postsquote:I am sick of API teasing us with the recording they supposedly have. They promised to release the tape weeks ago. Meanwhile, FR is giving the site hit after hit with nothing more than daily "updates" from them. Has anyone heard of them before now? I think we're being duped.
Weer een off topic vraag, ik zal deze laatste nog beantwoorden, daarna ga je maar vragen stellen in mijn fotoboek ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je negeert m'n vraag laforest.
[..]
Dus geen chemotherapie voor jou als je kanker krijgt?
Mooi.
Dat slaat dus nergens op aangezien je zelf zegtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Weer een off topic vraag, ik zal deze laatste nog beantwoorden, daarna ga je maar vragen stellen in mijn fotoboek ofzo
Wat is er mis met een chemokuur?
Strikt genomen betekent chemotherapie behandeling met chemisch (synthetisch) bereide geneesmiddelen.
Ik zie niet in waar je naar toe wilt?
Kanker is vaak dodelijk, dus dan moet je sterven.quote:Ja tuurlijk. Als je een dodelijke ziekte hebt dan moet je sterven, daarom heet het een dodelijke ziekte.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:55 schreef Montov het volgende:
Rasmussen heeft Obama landelijk op +3 nu, ten opzichte van +5 gisteren. The Tightening is Surging!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn persoonlijke mening een verkiezingsissue in Amerika is, dat is te veel eer![]()
Verder is de definitie van leven geen verkiezingsissue, noch chemotherapie of andere gelijke flauwekul.
Issues zijn belasting, buitenland beleid, krediet crises en binnenlandse economie in het algemeen.
Ja klopt, maar ja niet alle kanker is dodelijk hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op aangezien je zelf zegt
[..]
Kanker is vaak dodelijk, dus dan moet je sterven.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]voor jou persoonlijk misschien.
Issues:
Civil Rights
Defense
Disabilities
Economy
Education
Energy & Environment
Ethics
Faith
Family
Fiscal
Foreign Policy
Healthcare
Homeland Security
Immigration
Iraq
Poverty
Rural
Service
Seniors & Social Security
Taxes
Technology
Urban Policy
Veterans
Women
Tja, of beide verhalen zijn gewoon loze geruchten die de lucht in worden geworpen onder het mom van moddergooien tijdens de verkiezingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is al de tweede tape die "suppressed" wordt. 1 van Barack en 1 van Michelle. Als men dat geld als bribe biedt dan heeft men behoorlijk wat te verbergen.
ah.. dan zullen er hooguit wat minder vriendelijke uitspraken opstaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:44 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het is maar een gerucht. Het zou een tape betreffen waarop Michelle erg pissig wordt om de geboorte-certificaat kwestie.
Eerst maar eens afwachten of Fox het echt gaat uitzenden...
En daar ben jij al weken mee "in discussie".quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je gedrag komt me bekend voor. Iets zeggen en als mensen je klem-lullen je van de domme houden en jezelf tegenspreken...
[ afbeelding ]
Jij vindt dat een discussie?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
En daar ben jij al weken mee "in discussie".
Och iemand van 72 die wat naampjes niet meer kan herinneren....niks aan de hand joh, dood normaal hoor...hebben de meeste mensen last van van die leeftijd....trouwens...dood gaan is ook best veel voorkomend rond die leeftijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:13 schreef pberends het volgende:
LOL, McCain kan tot 2 keer toe een aantal namen niet noemen!
Ja, lul er maar weer overheen. Kom eens een keer met argumenten!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:44 schreef laforest het volgende:
Mooi, open er een topic over [ afbeelding ]
7 zenders gaan een infomercial van Obama uitzenden.
Ik vind dat een slechte zaak heel eerlijk gezegd.
Dat is mooi, dan komt die MILF aan het roerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och iemand van 72 die wat naampjes niet meer kan herinneren....niks aan de hand joh, dood normaal hoor...hebben de meeste mensen last van van die leeftijd....trouwens...dood gaan is ook best veel voorkomend rond die leeftijd.
MYLF, bijna GYLFquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan komt die MILF aan het roer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |