African Press International??quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Obama’s campaign manager offers 3 million dollars to API in connection with Michelle Obama tape to be aired by Fox News Network
http://africanpress.wordp(...)by-fox-news-network/
Een weblog voor en door Afrikaanse expats volgens mij.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
African Press International??
Zoals wel vaker. Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Een weblog voor en door Afrikaanse expats volgens mij.
Dat is al de tweede tape die "suppressed" wordt. 1 van Barack en 1 van Michelle. Als men dat geld als bribe biedt dan heeft men behoorlijk wat te verbergen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:33 schreef Wheelgunner het volgende:
Obama’s campaign manager offers 3 million dollars to API in connection with Michelle Obama tape to be aired by Fox News Network
http://africanpress.wordp(...)by-fox-news-network/
quote:And negative is the tone for the latest Obama ad, a 30-second spot aimed at key states that uses McCain's own words against him and mocks running mate Sarah Palin. Three quotes, one from 2005 and two from 2007, play off McCain's acknowledgment that he knows less about economic matters than other issues. In the last quote, McCain says he might have to rely on his vice president for expertise — and then the spot cuts to a winking Palin.
en hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:41 schreef laforest het volgende:
Zo ver ik weet gaat het om een tape waarop Michelle racistische uitspraken doet.
Het is maar een gerucht. Het zou een tape betreffen waarop Michelle erg pissig wordt om de geboorte-certificaat kwestie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:35 schreef teamlead het volgende:
hm.. toch nog wat lijken in de kast?
ik kan ook wel een telefoontje plegen hoor... iets met huid en beer enzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is al de tweede tape die "suppressed" wordt. 1 van Barack en 1 van Michelle. Als men dat geld als bribe biedt dan heeft men behoorlijk wat te verbergen.
Zo ver ik weet gaat het om een tape waarop Michelle racistische uitspraken doet.
Dat bedoel ik. Iz rare site.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:48 schreef laforest het volgende:
Rare website van API
Er staat ook dat Joe Biden zich opmaakt voor presidentschap omdat als Obama gekozen wordt hij het niet overleefd tot de dag dat hij president wordt in januari.
http://africanpress.wordp(...)ons-on-4th-november/
Dus geen chemotherapie voor jou als je kanker krijgt?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:59 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Als je een dodelijke ziekte hebt dan moet je sterven, daarom heet het een dodelijke ziekte.
Komt ie weer met z'n wc-eend argumentquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef laforest het volgende:
Thank you for participating in our O'Reilly Poll. We appreciate your response!
Q: If you have to predict today who would win: Obama or McCain?
Answer Percent
--------------------------------------------------------------------------------
Obama 32%
McCain 68%
http://www.billoreilly.com/site/Survey
Die poll neem je hopelijk toch niet serieus?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef laforest het volgende:
Thank you for participating in our O'Reilly Poll. We appreciate your response!
Q: If you have to predict today who would win: Obama or McCain?
Answer Percent
--------------------------------------------------------------------------------
Obama 32%
McCain 68%
http://www.billoreilly.com/site/Survey
Negeer m nou....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je negeert m'n vraag laforest.
[..]
Dus geen chemotherapie voor jou als je kanker krijgt?
Mooi.
http://www.freerepublic.com/focus/news/2111449/postsquote:I am sick of API teasing us with the recording they supposedly have. They promised to release the tape weeks ago. Meanwhile, FR is giving the site hit after hit with nothing more than daily "updates" from them. Has anyone heard of them before now? I think we're being duped.
Weer een off topic vraag, ik zal deze laatste nog beantwoorden, daarna ga je maar vragen stellen in mijn fotoboek ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je negeert m'n vraag laforest.
[..]
Dus geen chemotherapie voor jou als je kanker krijgt?
Mooi.
Dat slaat dus nergens op aangezien je zelf zegtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Weer een off topic vraag, ik zal deze laatste nog beantwoorden, daarna ga je maar vragen stellen in mijn fotoboek ofzo
Wat is er mis met een chemokuur?
Strikt genomen betekent chemotherapie behandeling met chemisch (synthetisch) bereide geneesmiddelen.
Ik zie niet in waar je naar toe wilt?
Kanker is vaak dodelijk, dus dan moet je sterven.quote:Ja tuurlijk. Als je een dodelijke ziekte hebt dan moet je sterven, daarom heet het een dodelijke ziekte.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:55 schreef Montov het volgende:
Rasmussen heeft Obama landelijk op +3 nu, ten opzichte van +5 gisteren. The Tightening is Surging!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn persoonlijke mening een verkiezingsissue in Amerika is, dat is te veel eer![]()
Verder is de definitie van leven geen verkiezingsissue, noch chemotherapie of andere gelijke flauwekul.
Issues zijn belasting, buitenland beleid, krediet crises en binnenlandse economie in het algemeen.
Ja klopt, maar ja niet alle kanker is dodelijk hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op aangezien je zelf zegt
[..]
Kanker is vaak dodelijk, dus dan moet je sterven.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]voor jou persoonlijk misschien.
Issues:
Civil Rights
Defense
Disabilities
Economy
Education
Energy & Environment
Ethics
Faith
Family
Fiscal
Foreign Policy
Healthcare
Homeland Security
Immigration
Iraq
Poverty
Rural
Service
Seniors & Social Security
Taxes
Technology
Urban Policy
Veterans
Women
Tja, of beide verhalen zijn gewoon loze geruchten die de lucht in worden geworpen onder het mom van moddergooien tijdens de verkiezingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is al de tweede tape die "suppressed" wordt. 1 van Barack en 1 van Michelle. Als men dat geld als bribe biedt dan heeft men behoorlijk wat te verbergen.
ah.. dan zullen er hooguit wat minder vriendelijke uitspraken opstaanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:44 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het is maar een gerucht. Het zou een tape betreffen waarop Michelle erg pissig wordt om de geboorte-certificaat kwestie.
Eerst maar eens afwachten of Fox het echt gaat uitzenden...
En daar ben jij al weken mee "in discussie".quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je gedrag komt me bekend voor. Iets zeggen en als mensen je klem-lullen je van de domme houden en jezelf tegenspreken...
[ afbeelding ]
Jij vindt dat een discussie?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
[..]
En daar ben jij al weken mee "in discussie".
Och iemand van 72 die wat naampjes niet meer kan herinneren....niks aan de hand joh, dood normaal hoor...hebben de meeste mensen last van van die leeftijd....trouwens...dood gaan is ook best veel voorkomend rond die leeftijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:13 schreef pberends het volgende:
LOL, McCain kan tot 2 keer toe een aantal namen niet noemen!
Ja, lul er maar weer overheen. Kom eens een keer met argumenten!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:44 schreef laforest het volgende:
Mooi, open er een topic over [ afbeelding ]
7 zenders gaan een infomercial van Obama uitzenden.
Ik vind dat een slechte zaak heel eerlijk gezegd.
Dat is mooi, dan komt die MILF aan het roerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och iemand van 72 die wat naampjes niet meer kan herinneren....niks aan de hand joh, dood normaal hoor...hebben de meeste mensen last van van die leeftijd....trouwens...dood gaan is ook best veel voorkomend rond die leeftijd.
MYLF, bijna GYLFquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan komt die MILF aan het roer
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan komt die MILF aan het roer
Maar de dodelijke variant dus niet behandelen, anders spreek je jezelf royaal tegenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ja niet alle kanker is dodelijk hoor
Gelukkig is de media hier nagenoeg zeker dat OBAMA! het wordtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:29 schreef laforest het volgende:
Gallup:
http://www.gallup.com/poll/election2008.aspx
Economy Reigns Supreme for Voters October 29, 2008
The economy registers a clear No. 1 in Americans’ ratings of the issues that will inform their choice for president next Tuesday. The 55% now naming the economy as “extremely important” to their vote outranks Iraq and energy, both of which had tied with the economy earlier in the year.
Zoals ik al aangaf eerder vandaag
Maar ja de media bepaald dat niet, de kiezers wel en volgens Rasmussen is het verschil nog maar 3 punten in het voordeel van Obama en de voorsprong slinkt steeds verderquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig is de media hier nagenoeg zeker dat OBAMA! het wordt.
Wow, wel 1 pollquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Maar ja de media bepaald dat niet, de kiezers wel en volgens Rasmussen is het verschil nog maar 3 punten in het voordeel van Obama en de voorsprong slinkt steeds verder
Ik spreek mijzelf helemaal niet tegen. Ik zal even iets duidelijker zijn. Ik vind dat we met z'n allen niet iedereen kunstmatig in leven moeten houden. Miljoenen in Afrika of Azië die we volpompen met anti-aids middelen of voedsel. Verder vind ik dat we met de huidge medicijnen mensen in het RIJKE Westen best in leven mogen houden (ik ben geen Jehovah of zo), maar dat men geen onderzoek mag doen met Embryo's van mensen, ze klonen of ze genetisch manipuleren, dat gaat te ver.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar de dodelijke variant dus niet behandelen, anders spreek je jezelf royaal tegen
Mooi gezegdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:54 schreef Klopkoek het volgende:
Hebben mensen al eens beelden gezien van Obama in zijn Harvard tijd? Louis Farrakhan is er niets bij.
Gelukkig loopt Mccain al in. Bring that scum down maverick
![]()
![]()
![]()
McCain is een maverick een held. Elke keer komt ie weer terug als ie wordt neergetrapt. Ik durf te wedden dat hij zelfs uit de dood terugkomt, dat zijn hart er mee op houdt maar zoveel interne vechtlust heeft dat ie nog 30 jaar door leeft. Die man gaat over de 100 worden
Maar Rasmussen is dan ook een Republikeins-leunende poll.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:44 schreef laforest het volgende:
Maar ja de media bepaald dat niet, de kiezers wel en volgens Rasmussen is het verschil nog maar 3 punten in het voordeel van Obama en de voorsprong slinkt steeds verder
Hoeveel geld zal Joe the Hoe krijgen van de republikeinse partij? Het zal toch onderhand wel tegen de $250.000 zitten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:58 schreef cultheld het volgende:
http://weblogs3.nrc.nl/ra(...)van-joe-the-plumber/ Als zelfs FOX zich genuanceerd uit gaat laten over Obama, moet het toch wel heel gek gaan lopen voor Obama om te verkiezingen nog te verliezen.
October 29, 2008US: Obama 49, McCain 46 GWUquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar Rasmussen is dan ook een Republikeins-leunende poll.
Om een wat minder eenzijdig beeld te krijgen gebruik je een poll die de polls van alle grote poll-organisaties en nieuwsstations combineert:
Een fluctuatie of het begin van een trend. Maar wel een trend waarbij Obama rond de 50% blijft en McCain wat zwevende kiezers erbij kan schrijven.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:59 schreef Semisane het volgende:
Overigens liep McCain vorige week ook in zo rond woensdag, waarna hij weer keihard onderuit ging...gewoon een fluctuatie joh.
De film The Manchurian Candidate (de originele, niet die slappe remake) ging toch over een amerikaanse krijgsgevangene die in Vietnam (of was het Korea) gehersenspoeld werd en vervolgens president hadmoeten worden?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:51 schreef Googolplexian het volgende:
My Friends
[ afbeelding ]
My Friend - Col. Bui Tin, a former senior colonel in the North Vietnamese Army who had actually interrogated me.
[ afbeelding ]
My Friend - Vietnam Prime Minister Vo Van Kiet (ranking Communist Party member of the secret Viet Cong National Liberation Front Central Committee during the Vietnam War)
[ afbeelding ]
My Friend - Mai Van On, one of the Vietnamese who pulled me from Hanoi's Truc Bach Lake (and who brutally beat me and stabbed me with a bayonet)
[ afbeelding ]
My Biggest FriendI did everything to get this man in the White House and to keep him there!
Tja, leuk, maar die link die maartena aangaf en hier nog een keer door mijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:03 schreef laforest het volgende:
[..]
October 29, 2008US: Obama 49, McCain 46 GWU
GWU/Battleground
National
Obama 49, McCain 46
Ook een verschil van 3
Die campagne heeft echt totaal niets inhoudelijks meer over, he.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:06 schreef Klopkoek het volgende:
In Manchuria, gok ik (China)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
De film The Manchurian Candidate (de originele, niet die slappe remake) ging toch over een amerikaanse krijgsgevangene die in Vietnam (of was het Korea) gehersenspoeld werd en vervolgens president hadmoeten worden?
Manchuria idd. Dijk van een film trouwensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In Manchuria, gok ik (China)
Verder : yup
quote:It seems like every time he says "my friend" it means he's about to lie.
Zo, eens even lezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:02 schreef laforest het volgende:
http://www.politicshome.com/mobile/blog.aspx?id=4171
Palin: "John McCain and I are determined to set this country firmly on a path toward energy independence"
Een transcript van de speech die zet net gegeven heeft.
'Cleaner & greener natural gas'???quote:For the next three decades, there had been talk of building another pipeline to transport cleaner, greener natural gas down to the Lower 48. But that's all it ever amounted to -- talk. And one of the main obstacles was big oil itself -- ExxonMobil and other companies.
Zow zeg, een hele pijpleiding zal America bevrijden van schuld, afhankelijkheid en de invloed van buitenlandse machten.quote:The result is, finally, progress on the largest private-sector infrastructure project in North American history -- a nearly forty billion dollar natural gas pipeline to help lead America to energy independence. When the last section is laid and its valves are opened, that pipeline will lead America one step farther away from reliance on foreign energy. That pipeline will be a lifeline -- freeing us from debt, dependence, and the influence of foreign powers that do not have our interests at heart.
Om niet té partijdig te lijken. Dit stuk bevat wel waarheid en inzicht.quote:In the worst cases, some of the world's most oil-rich nations are also the most oppressive societies. And whether we like it or not, the money we pay for their oil only makes them more powerful and more oppressive. Oil wealth allows undemocratic governments to crush dissent and to subjugate women. Other regimes use it to finance terrorists around the world and criminal syndicates in our own hemisphere.
quote:In a McCain administration, we will authorize and support new exploration and production of America's own oil and gas reserves -- because we cannot outsource the solution to America's energy problem. Every year, we are sending hundreds of billions of dollars out of the country for oil imports, much of it from OPEC, while America's own oil and gas reserves in America go unused. And take it from a gal who knows the North Slope of Alaska: we've got lots of both.
En waar gaat dat geld vandaan komen? Nog meer schulden? Waar komt de benodigde uranium vandaan? 96% van de uranium productie komt niet uit de VS, dat wordt dus gewoon uranium importeren.quote:Another essential means to energy independence is a dramatic expansion in our use of nuclear energy. In a McCain administration, we will set this nation on a course to build 45 new reactors by the year 2030. And we will set the goal of 100 new plants to power the homes and factories and cities of America.
Aardkool is er vrij veel, maar technologiën om dit 'clean coal' te mogen noemen zijn nog vele jaren en miljarden aan investering weg. Hoe gaat de VS dit betalen? Nog meer schulden? (quote:It's worth asking why Senators Obama and Biden are opposed to the very same production methods in America that they advocate for other nations. Usually, the answer we hear is that they fear environmental harm from domestic production, especially in the case of offshore drilling. But there's a big problem here, even if we take their argument on its own terms. Technology has made production far cleaner than was once thought possible -- by use of such methods as horizontal drilling, carbon capture and storage, and enhanced recovery. And those cleaner, safer technologies are far likelier to be used in the United States and Canada than by China, India, or other developing nations.
Mwah, ze is wel optmistisch. Maar deze inspanning om energie-onafhankelijk te worden zal alleen werken als de VS minder gaat gebruiken. Maar dat verkoopt natuurlijk niet, begrijp ik ook wel.quote:Again and again, our opponents say that drilling will not solve all of America's energy problems -- as if we all didn't know that already. But the fact that drilling won't solve every problem is no excuse to do nothing at all.
No, we can't "drill our way out of the problem" entirely. But this is America, the most resourceful country on earth, and we can drill, and refine, and mine, enrich, reprocess, invent, build, conserve, grow, and use every available means to regain our independence.
Die heb ik dus ook al vaker gehoord over Obama... Les gehad op Islamitische scholen, contact met Iraanse prominenten enzovoorts...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
De film The Manchurian Candidate (de originele, niet die slappe remake) ging toch over een amerikaanse krijgsgevangene die in Vietnam (of was het Korea) gehersenspoeld werd en vervolgens president hadmoeten worden?
Beter opletten onder welke account je aan het posten bent kerel...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:54 schreef Klopkoek het volgende:
Hebben mensen al eens beelden gezien van Obama in zijn Harvard tijd? Louis Farrakhan is er niets bij.
Gelukkig loopt Mccain al in. Bring that scum down maverick
![]()
![]()
![]()
McCain is een maverick een held. Elke keer komt ie weer terug als ie wordt neergetrapt. Ik durf te wedden dat hij zelfs uit de dood terugkomt, dat zijn hart er mee op houdt maar zoveel interne vechtlust heeft dat ie nog 30 jaar door leeft. Die man gaat over de 100 worden
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:32 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Beter opletten onder welke account je aan het posten bent kerel...
Een stuk netter ... citaten van McCain zelf + suggestief beeld van Palin.quote:
Nope, ze hebben een paar polls verwijderd. Ergo, hij lijkt in te lopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
De gemiddelde voorsprong van Obama bij RCP is de laatste dagen wel iets teruggelopen, maar het is de vraag of McCain echt inloopt. De polls verschillen nogal van elkaar en het is maar net welke polls je meeneemt in de bepaling van het gemiddelde. Obama leidt comfortable in veel battleground states, terwijl hij slechts 18 kiesmannen hoeft terug te pakken van de Republikeinen. Winst in circa 3 staten is genoeg.
Florida is een Zuidelijke, behoorlijk conservatieve staat. Veel van de immigranten hebben ook geen stemrecht, Cuba ligt voor de deur, enzovoorts.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:21 schreef Shreyas het volgende:
Waarom doen Republikeinen het doorgaans zo goed in Florida, zijn de mensen daar niet juist heel arm en wonen er niet vrij veel gekleurde Amerikanen?
De voorsprong van Obama is erg klein daar, ik denk dat hij die staat toch wel verliest op het laatst.
Gebeurde ten slotte ook in 2000, toen had Gore voorsprong in de peilingen maar ging die staat toch naar Bush, met alle bekende gevolgen van dien.
Het meest opvallende aan dat plaatje is dat "Palin" nergens te bekennen is.quote:
Florida is de "retirement state". Daar gaat een groot deel van Noord-Oost Amerika na 40+ jaar hard werken genieten van het lekkere weer en hun pensioen. En de oudere generatie is wat conservatiever, en wat vaker Republikeins.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:21 schreef Shreyas het volgende:
Waarom doen Republikeinen het doorgaans zo goed in Florida, zijn de mensen daar niet juist heel arm en wonen er niet vrij veel gekleurde Amerikanen?
De voorsprong van Obama is erg klein daar, ik denk dat hij die staat toch wel verliest op het laatst.
Gebeurde ten slotte ook in 2000, toen had Gore voorsprong in de peilingen maar ging die staat toch naar Bush, met alle bekende gevolgen van dien.
laforest ontmaskert als relkloon van Klopkoek!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Beter opletten onder welke account je aan het posten bent kerel...
Obama mag dan wel eens aangegeven dat hij dat een goed idee vindt, maar dit spotje zit barstensvol met leugens:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |