quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
maar is middelbaar niet meer om je voor het werkende leven voor te bereiden (kennis dus)?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat de basis school ook niet optimaal is.
Maar vooral de middelbare school schiet op alle vlakken tekort.
Ook omdat juist in die tijd kinderen nog open staan voor ideen.
Ja, zeg maar niets meerquote:
maar de basis van dit alles wordt toch mede gelegd in de eerste jaren van je leven, als je eenmaal op de mid school zit ben je idd meer vatbaar maar de basis van normen en waarden moet je dan toch wel al weten!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat de basis school ook niet optimaal is.
Maar vooral de middelbare school schiet op alle vlakken tekort.
Ook omdat juist in die tijd kinderen nog open staan voor ideen.
Waarom wel genezen ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:00 schreef gers het volgende:
[..]
dus waarom dan niet genezen als je het niet kan tegenhouden door mensen dood te laten gaan?
IK vind het een slechte zaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nou ik ben opgegroied met het idee dat de zorgstaat een goed iets is dus kan nu moeilijk zo in 1 topic bevatten dat dat een slechte zaak is
Het kost meer om alles te genezen dan om het gewoon zijn beloop te laten gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:59 schreef gers het volgende:
[..]
maar is het dan niet handiger/goedkoper om de zieke mensen te genezen
omdat het maar een fractie kost wat degeen opbrengt
Ik weet dat niet zeker.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is er nu eigenlijk meer kanker dan bijv. 100 jaar geleden?
Of lijkt dat maar zo, omdat er meer bekend over is?
Ik ben ZEER zeker tegen plastische chirurgiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm oke, ik snap je punt wel ergens, maar ben 't er niet mee eens.
Je bent dan ook tegen plastische chirurgie en dergelijke?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind sowieso dat school niet een grote opvoedende taak moet hebben.
Dat mogen de ouders doen.
Dat wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:05 schreef gers het volgende:
[..]
maar is middelbaar niet meer om je voor het werkende leven voor te bereiden (kennis dus)?
Klopt maar dan alsnog:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar de basis van dit alles wordt toch mede gelegd in de eerste jaren van je leven, als je eenmaal op de mid school zit ben je idd meer vatbaar maar de basis van normen en waarden moet je dan toch wel al weten!
Precies, alles wordt maar op de scholen afgeschovenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind sowieso dat school niet een grote opvoedende taak moet hebben.
Dat mogen de ouders doen.
stel pietje 20 jaar krijgt kanker pietje werkt als Productiechefquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waarom wel genezen ?
Tuurlijk het is naar en gevaarlijk.
Maar slechte genen kunnen ook worden doorgegeven worden.
Het kost meer om alles te genezen dan om het gewoon zijn beloop te laten gaan.
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:11 schreef Noorsbloed het volgende:
Klopt maar dan alsnog:
Als jij als leraar ziet dat het kind belangrijke sociale vaardigheden niet heeft meegekregen uit huis, dan moet jij toch kunnen kijken of je die wel kan bijbrengen ?
Tenminste zolang die dingen essentieel zijn.
Stel pietje heeft 2 kinderen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:12 schreef gers het volgende:
[..]
stel pietje 20 jaar krijgt kanker pietje werkt als Productiechef
zijn productiviteit is 40.000 euro per jaar
opereren kost 500..000 euro
pietje blijft leven en werkt van zijn 22 tot zijn 65 ste
43*40000=1.700.000
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, alles wordt maar op de scholen afgeschoven.
Ik krijg steeds meer het idee: dumpen die handel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, alles wordt maar op de scholen afgeschoven.
die kinderen verdienen ook weer geldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Stel pietje heeft 2 kinderen.
Aan allebei de kinderen heeft pietje dezelfde genetische fout doorgegeven.
Tel uit je winst![]()
En die kinderen geven het door aan hun kinderen.
ect ect ect
Het is een neverending cycle geworden dan.
Dat dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee: dumpen die handel.
Maar ik zie het ook gewoon in het openbaar: ouders hebben geen zin om kinderen te corrigeren.
Ik geloof ook dat de meeste mensen niet weten wat kinderen opvoeden inhoudt.
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:14 schreef gers het volgende:
[..]
die kinderen verdienen ook weer geld
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:16 schreef gers het volgende:
maar waarom eigenlijk tegen plastiche chirugie?
als die mensen er zelf voor kiezen
owoke ik bekeek het vanaf economisch oogpunt wat goedkoper wasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat dus.
En dat irriteert mij in grote mate.
Sommige ouders zijn zelfs BANG om corrigerend te zijn.
Omdat ze dan bang zijn dat de kinderen hun niet meer als beste vriend/vriendin zien.
Wel newsflash .. je bent geen beste vriend of vriendin .. je bent een ouder.
En dat is niet zomaar een titel.
Dat is een zeer belangrijke taak en gegeven
[..]
Klopt.
Maar ik heb het nou ook niet over het sociale aspect als geld verdienen.
Ik kijk nu puur uit biologisch oogpunt
Inderdaad, leraren/leraressen kunnen dan de fouten van ouders gaan corrigeren. Als die ouders eens zelf hun verantwoordelijkheid zouden nemen maar nee de school knapt 't wel op.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee: dumpen die handel.
Maar ik zie het ook gewoon in het openbaar: ouders hebben geen zin om kinderen te corrigeren.
Ik geloof ook dat de meeste mensen niet weten wat kinderen opvoeden inhoudt.
Dan is het een hele ander zaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor mensen met brandwonden vind ik plastische chirurgie een uitkomst.
Omdat ik persoonlijk van mening ben dat je blij moet zijn met jezelf.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:16 schreef gers het volgende:
maar waarom eigenlijk tegen plastiche chirugie?
als die mensen er zelf voor kiezen
Ik geef niets om geldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:18 schreef gers het volgende:
[..]
owoke ik bekeek het vanaf economisch oogpunt wat goedkoper was
Ik ben van mezelf al damn sexyquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als idd FAS dan weer een paar jaar damn-sexy kan zijn, who are we to argue???
Dat is ook een intressant punt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:20 schreef gers het volgende:
maar ook een groot verschil wat er op school wordt gecorrigeerd en thuis
door een lerares zal veel eerder worden ingegrepen bij een knokpartij dan bij een leraar
de leraar weet dat het knokpartijtje de lucht klaart terwijl de lerares gelijk het wil oplossen
tuurlijk maar als je daardoor blijer wordt als je neus of weet ik veel wat gecorrigeerd wordt waarom die persoon niet blijer laten wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan is het een hele ander zaak.
[..]
Omdat ik persoonlijk van mening ben dat je blij moet zijn met jezelf.
En dat je blij moet zijn met de persoon die je bent ongeacht hoe je er ook uitziet.
Het komt puur door de maatschappelijke druk dat mensen tegenwoordig zoveel hun toevlucht zoeken in plastische chirurgie.
Als ik die opvoed -programma's zie; ga even lekker een discussie aan met je 2 -jarige kind over welke kleur sokken ie aan wilquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat dus.
En dat irriteert mij in grote mate.
Sommige ouders zijn zelfs BANG om corrigerend te zijn.
Omdat ze dan bang zijn dat de kinderen hun niet meer als beste vriend/vriendin zien.
Wel newsflash .. je bent geen beste vriend of vriendin .. je bent een ouder.
En dat is niet zomaar een titel.
Dat is een zeer belangrijke taak en gegeven
quote:
Dan wordt van leraren/leraressen verlangt dat ze niet alleen kennis moeten overdragen maar ook suggeraat ouder zijn? Ik vraag me af of dat allemaal wel te combineren is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Die taak bedelen ze zichzelf ook, zeker in de wat slechtere wijken weten de scholen dat er meer bij komt kijken dan alleen maar kenneis bijbrengen...de vraag is dus....kunnen die leraren dat?
maar dat is niet verantwoord ofzo voor het tere kinderzieltjequote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik die opvoed -programma's zie; ga even lekker een discussie aan met je 2 -jarige kind over welke kleur sokken ie aan wil![]()
Ben je nou helemaal.
Vroeger konden kinderen ook stil zitten op bijv. een verjaardag. Nu moet er aan alles gezeten worden en het liefst keihard rondgerend worden.
Want jah, het zijn kinderen...
Vroeger zat ik op een verjaardag met wat stripboeken en een bakje chips naast me braaf te wezen...
Dat spastische gedoe![]()
van nature ben je blij met jezelf.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:21 schreef gers het volgende:
[..]
tuurlijk maar als je daardoor blijer wordt als je neus of weet ik veel wat gecorrigeerd wordt waarom die persoon niet blijer laten worden
!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik die opvoed -programma's zie; ga even lekker een discussie aan met je 2 -jarige kind over welke kleur sokken ie aan wil![]()
Ben je nou helemaal.
Vroeger konden kinderen ook stil zitten op bijv. een verjaardag. Nu moet er aan alles gezeten worden en het liefst keihard rondgerend worden.
Vroeger zat ik op een verjaardag met wat stripboeken en een bakje chips naast me braaf te wezen...
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal.
Tere kinderzieltje ..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:23 schreef gers het volgende:
[..]
maar dat is niet verantwoord ofzo voor het tere kinderzieltje![]()
klopt helemaal maar als het hun vrije keuze is vind ik dat ze dat mogenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
van nature ben je blij met jezelf.
Puur door maatschappelijke druk van andere ga jij jezelf niet mooi vinden.
Dus het is allemaal gewoonweg niet nodig![]()
[..]
!Dat dus
Met jou kan ik praten !
Mja ik vind dat een school is, om te leren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan wordt van leraren/leraressen verlangt dat ze niet alleen kennis moeten overdragen maar ook suggeraat ouder zijn? Ik vraag me af of dat allemaal wel te combineren is.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan wordt van leraren/leraressen verlangt dat ze niet alleen kennis moeten overdragen maar ook suggeraat ouder zijn? Ik vraag me af of dat allemaal wel te combineren is.
Dus je vindt dat iemand die later in z'n leven een vorm van verminking oploopt wel plastische chirurgie zou mogen toepassen maar iemand die ermee geboren is moet blij met zichzelf zijn?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:23 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
van nature ben je blij met jezelf.
Puur door maatschappelijke druk van andere ga jij jezelf niet mooi vinden.
Dus het is allemaal gewoonweg niet nodig![]()
[..]
!Dat dus
Met jou kan ik praten !
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:23 schreef gers het volgende:
[..]
maar dat is niet verantwoord ofzo voor het tere kinderzieltje![]()
maarja komt het niet door de media dat wij dit beeld krijgen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja ik vind dat een school is, om te leren.
En bij problemen mag de school zich op zeker hoogte zich ermee bemoeien.
je zou bijna zeggen dat er een opvoedschool moet komen voor zowel ouders als kinderen.
Best triest eigenlijk
true, truequote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:26 schreef gers het volgende:
[..]
maarja komt het niet door de media dat wij dit beeld krijgen?
vroegah hoorde je hierover iets nooit , en nu alf een paar kutjochies iets doen valt 1/2 nederland erover
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik heb lichte adhd en mocht daarom vaak niet op verjaardagen komen, ouders waren als de dood dat ik de tent afbrak!
kijk naar 20 klotejochies in utrecht en half nederland gaat thee zuipenquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja als je echt adhd hebt dan is dat wel te begrijpen.
Maar ik heb ook wel zo het idee dat er snel een gedragstoornis bijgehaald wordt als kindlief zich niet kan gedragen. Terwijl dat niet zo is
Ik denk dat je dan teveel werk op de schouders van de leraar legt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
is dat niet iets wat ze onbewust doen omdat ze zien dat het anders niet de goede kant opgaat met die kinderen?
je moet die leraren maar de kost geven in de wijken waar het sociale moraal tot een werkelijk dieptepunt is gedaalt!
Vroeger hoorde je ook noooit iets over een school voor onopvoedbare kleuters.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:26 schreef gers het volgende:
[..]
maarja komt het niet door de media dat wij dit beeld krijgen?
vroegah hoorde je hierover iets nooit , en nu alf een paar kutjochies iets doen valt 1/2 nederland erover
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:28 schreef gers het volgende:
[..]
kijk naar 20 klotejochies in utrecht en half nederland gaat thee zuipen![]()
vroegah waren het gewoon kutkinderen die je een tik mocht geven
maar was dat vroegah niet zo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger hoorde je ook noooit iets over een school voor onopvoedbare kleuters.
Todat ik de documentaire zag![]()
Mijn hemel !
Ik dacht echt: dit kan niet waar zijn....
Kleuters die schelden als een bootwerker
Mijn moeder gaf eens een keer mijn zusje een corrigerende tik (ze was gewoon echt stront vervelend).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:28 schreef gers het volgende:
[..]
kijk naar 20 klotejochies in utrecht en half nederland gaat thee zuipen
vroegah waren het gewoon kutkinderen die je een tik mocht geven
*gaat op de thee in het buurthuis en zorgen voor een activiteitenhuis voor deze jochiesquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:31 schreef gers het volgende:
[..]
maar was dat vroegah niet zo?
je had ook kostscholen voor klotekinderen en dergelijke
Precies, dat dingen nu meer aandacht krijgen en sneller worden erkent wil niet zeggen dat daar vroeger geen sprake van was.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:31 schreef gers het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan teveel werk op de schouders van de leraar legt.
Mja, gekken werden vroeger in een gekkenhuis gestopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:31 schreef gers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ben op zoek naar de vrouwen die in 1932-1935 op het Maria Internaat in Amersfoort zaten (zoals Ella Zoetelief) e/o die in februari 1947 aanwezig waren op de reünie van het internaat (waarvan ik nog een mooie foto heb) ter ere van Zuster Bonifacio.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:36 schreef gers het volgende:
maar wat zou dan de oplossing moeten zijn?
Geen idee, ik ga Jan-Peter even mailenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:36 schreef gers het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:36 schreef gers het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is niet echt een pasklare oplossing voor te vinden, denk ik.
Ik ga slaapjes doen, want ik ga bijna slapen op het toetsenbord...
Dag mensen
Doeggiessquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is niet echt een pasklare oplossing voor te vinden, denk ik.
Ik ga slaapjes doen, want ik ga bijna slapen op het toetsenbord...
Dag mensen
Die begint nu jij er bentquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:44 schreef Emimich het volgende:
Waar is die discussie op hoog niveau gebleven?
Niet gaan slapen, is daar het logische antwoord op.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:46 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje voor de hardcore KLB-SC'ers hier, het is nu 2:46 en ik moet om 7:00 op, wat moet ik nu doen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:46 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje voor de hardcore KLB-SC'ers hier, het is nu 2:46 en ik moet om 7:00 op, wat moet ik nu doen?
quote:
sorryquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
NEE GERS NEE...WAT DOE JE ME AAN...IK MOET NOG TOT 6 UUR WERKEN!!!!
truste...thanks 4 da input...BAAS!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:54 schreef gers het volgende:
[..]
sorry
truste Noorsbloed
Truste fas
truste kali
trust emmich
Er is helemaal geen sprake van vrije keuze dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:24 schreef gers het volgende:
[..]
klopt helemaal maar als het hun vrije keuze is vind ik dat ze dat mogen
en door de maatschappij pas jij je altijd aan
stel dat je morgen tv's mag jatten legaal
reken maar dat 1/2 nederland met een baksteen in zijn klauwen klaar staat
Waar zoek je precies een oplossing voor ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:36 schreef gers het volgende:
Hmm.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
daarvoor wacht ik nog even op NB, vraag van collega, kan kanker zichzelf niet uiteindelijk uitroeien???
Slaap lekker gers !quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:54 schreef gers het volgende:
[..]
sorry
truste Noorsbloed
Truste fas
truste kali
trust emmich
ok het is laat maar ik denk dat ik hem heb, de kanker kan zichzelf alleen uitroeien als het zelf alle levende organismen heeft uitgeroeit?????quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van vrije keuze dan.
Er word je iets opgedrongen door de maatschappij in dit geval een schoonheids ideaal.
Dus niets vrije keuze in dit geval.
[..]
Waar zoek je precies een oplossing voor ?
[..]
Hmm.
Hoe bedoel je dat kanker zichzelf kan uitroeien ?
Het ironische van kanker is dit :
Het is een strijd van een cel voor eeuwig leven.
Door een fout in zijn programeercode ( Dna ) Blijft hij zich maar delen en delen en delen.
Zodat die cel blijft voortbestaan.
Maar juist die eeuwige celgroei dat eeuwige leven van een delende cel maakt een einde aan het leven van zijn eigenaar.
Waardoor het zichzelf uiteindelijk uitroeit.
Een andere manier zou ik niet kunnen bedenken.
Gezien het feit dat kanker groei is en geprogrameerd om zichzelf voort te planten en te blijven delen.
Niet om zichzelf te vernietigen.
In feite wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ok het is laat maar ik denk dat ik hem heb, de kanker kan zichzelf alleen uitroeien als het zelf alle levende organismen heeft uitgeroeit?????
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
In feite wel.
Maar kanker kan je niet oplossen.
Niet in zijn totaliteit.
Er zijn werkelijk honderden variabelen die ervoor kunnen zorgen dat jouw genen beschadigen of muteren.
En zelfs dat heeft niet altijd kanker tot gevolg.
In theorie zou je zelfs telekinese kunnen leren ( mits daar genen toe bestaan ) die door een toevallige gebeurtenis in " werking " worden gezet.
Het is nooit te laat voor een intellectuele discussiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ok, het is duidelijk al laat, zullen we op een iets lichtvoeterig thema overgaan??
Kijk aanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ga morgen met mijn schat een 2de poes halen!!!!!
quote:
Och als het de vrouw maar blij maakt tochquote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
we hadden er al een, die is nu 18 maanden (kater) dus is het nu tijd voor een vriendinnetje....
morgen dus ff naar 010 () maar dan heeft mijn vriendin wel haar zo begeerde rode poes
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och als het de vrouw maar blij maakt toch![]()
Het is trouwens geniaal om te zien hoe snel discussies hier starten en wegvagen ..
En dat veel users veel slimmer zijn dan ze laten zien in de SC
Dat is altijd goed !quote:
Nee overdag gewoon lekker meebaggerenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
goed he, het heeft overdag toch echt geen zin serieus te gaan doen, was erg onder de indruk van Gers, super!!!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is altijd goed !
Uit mijn mp3 speler knalt nu de band Crossfade
[..]
Nee overdag gewoon lekker meebaggeren
En Gers is serieus 1 van de leukste users hier op Fok!
Maar zoals vanaaf had ik het ook nog niet gezien
Vond het vooral leuk dat iedereen ook erop in ging en dingen ging vragen aan elkaar enzo.
Zo zie je maar.
De SC is een mooie plek
* Noorsbloed veegt een traantje weg
Baby stop ... you are making me sooo emotionalquote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
goed he, begin me ook steeds meer thuis te voelen, echt een coole groep mensen!!!
* Kali-Mist1 doet mee met NB![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Baby stop ... you are making me sooo emotional![]()
Goed ...
![]()
Maar inderdaad.
Leuke mensen hier ..
Is het nog een beetje druk op je werk ?
Lolquote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
3 nieuwe klanten erbij, oa delta airlines, royal jordanian dus ja.....nu ook met 2 man in de nacht waar het eerst 1 was, wij merken vooralsnog niks van de crisis!!!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:29 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol
Wel dan heb je in iedergeval aanspraak.
Het is hier doder dan ooit op het moment.
Geen enkele gek haalt het in zijn hoofd om bij - 2 te gaan lopen zieken hier.
Dus ik ga lange saaie avonden tegemoet kwa werk.
Treinstation in het Oosten van het landquote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
waar en wat moesten ze ook alweer zieken??
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Treinstation in het Oosten van het land![]()
Tegenwoordig is het het trefpunt van een groep medelanders en een groep neo-nazi's
Real life entertainment kan ik je vertellen.
Maarja .. dit weer is te koud voor onze medelanders en voor neo=nazi's met hun kale kop ook niet echt optimaal.
Dat is zeker een pluspunt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh ja dat was het!!!! lol
maar dan kan je dus nu wel weer wat meer studeren denk ik???
of lezen want je bent in mijn ogen een erg belezen persoon maar daar hadden we het geloof ik al eens over gehad!!
kwa lezen sta ik op een laag pitje....lees de quest want daar heb ik een abbo op maar voor de rest....fok een beetje veelquote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is zeker een pluspunt.
En ik ben dan ook al een groot stuk opgeschoten met mijn eind scriptie.
En ik verslind boeken.
Dat is amper bij te houden, ik lees rustig 3 boeken in de week.
En nogmaals bedankt voor het complimentWaardeer het
Op dit moment ben ik mij dieper aan het verdiepen in de genetica, en dan met name waarom en hoe celmutaties onstaan en wat voor mogelijkheden dat inhoud voor dingen die eerder als onmogelijk werden beschouwt![]()
Dus dit onderwerp van vanavond kwam goed uit
Hahaha noem het de zegen van een hoger IQ.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kwa lezen sta ik op een laag pitje....lees de quest want daar heb ik een abbo op maar voor de rest....fok een beetje veel
Zutphen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 03:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Treinstation in het Oosten van het land![]()
Tegenwoordig is het het trefpunt van een groep medelanders en een groep neo-nazi's
Real life entertainment kan ik je vertellen.
Maarja .. dit weer is te koud voor onze medelanders en voor neo=nazi's met hun kale kop ook niet echt optimaal.
Neen niet zutphen gek.quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 05:03 schreef KingOfPop het volgende:
Ja toch? Jullie hebben wel weer flink door geluld gisteren, zag ik.
quote:
Jazekerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 05:03 schreef KingOfPop het volgende:
Ja toch? Jullie hebben wel weer flink door geluld gisteren, zag ik.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 05:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]Dat zou wat zijn ja ..
Maar neen Zutphen heeft dat niet![]()
Terwijl het een groter station is dan waar ik nu zit
[..]
Jazeker
We moesten vieren dat ik geen ban meer had !
En dat hebben we gedaan met een mooie discussie
Bijna naar huis !quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 05:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bijna naar huis !
Mijn ogen branden bijna uit mijn kop.
Gister maar 3 uur geslapen.![]()
Hoop dat het vandaag wat beter is.
5 uur slaap is gemiddeld voor mijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 05:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hopelijk meer dan mij, ik heb 5 uur slaap en mag dan (happy happy joy joy) naar 010
ooow das nou echt kut ja.. Als rasAmsterdammmer naar die verrotte klote stad. Ik voel met je mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 05:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hopelijk meer dan mij, ik heb 5 uur slaap en mag dan (happy happy joy joy) naar 010
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 05:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ooow das nou echt kut ja.. Als rasAmsterdammmer naar die verrotte klote stad. Ik voel met je mee.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 05:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
er gaat zeker een ajax t-shirt onder me trui aan, jaja...ik ben te zielig om het zichtbaar te dragen maar wil over een paar jaar misschien nog babies maken duzzzzzz
hmm. Heb je iig nog een stukje Amsterdam bij je.. als troostquote:Op woensdag 29 oktober 2008 05:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
er gaat zeker een ajax t-shirt onder me trui aan, jaja...ik ben te zielig om het zichtbaar te dragen maar wil over een paar jaar misschien nog babies maken duzzzzzz
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 05:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Kali ! vriend
Ik ga naar huis !
Tot vannacht
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, hooguit bi.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag afgelopen zaterdag een jongen die op johnny leek, doodeng was iemaar wel lekkurrrr
Weheheequote:
Hmm die lijkt mij ook wel leuk. En Die Rachel Wood was in thirteen al lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:40 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb zaterdag ook zo'n leuke musical gezien. Across the Universe, met allemaal liedjes van The Beatles.en Evan Rachel Wood
Toen ie 25 wasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Op John toen hij 25 was of op de huidige 120kilo John
Ik vroeg me al af waarom ie niets terug pm'dequote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:39 schreef afcajos het volgende:
BT, bericht van dagdag. Leeg je inbox
Hij is erg leuk.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm die lijkt mij ook wel leuk. En Die Rachel Wood was in thirteen al lekker
Komt door al mijn spijtbetuigingen van gister zeker, dat je inbox vol is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ie niets terug pm'de
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ie 25 wasalleen hij stond strak van, ja, wat eigenlijk
?
In ieder geval meen ik gezegd te hebben dat ik een relatie had met het meisje dat naast me zatwat hij geloofde, waarna zij me probeerde te zoenen. hmmm.
Dat waren er anders maar 2quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt door al mijn spijtbetuigingen van gister zeker, dat je inbox vol is.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Toen ie 25 wasalleen hij stond strak van, ja, wat eigenlijk
?
In ieder geval meen ik gezegd te hebben dat ik een relatie had met het meisje dat naast me zatwat hij geloofde, waarna zij me probeerde te zoenen. hmmm.
Zoiets is toch niet topicwaardigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hahahawaarom open je daar geen topic over
![]()
Zo heb ik een keer tegen een meid gezegd (die mij leuk vond) dat ik op mannen viel. Ik was van haar af, alleen het werd wel aan elke aanwezige meid verteld die binnen was
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat waren er anders maar 2boehoeeeeee
!!!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoiets is toch niet topicwaardigalhoewel..
En het werkt wel he! Maar die jongen geloofde het echt
en hij vond het heeel geil, en hij vroeg of we niet nog een heel klein beetje op mannen zouden kunnen vallen.. En hij vond ons een knap stel samen
!
Toen vroeg dat meisje me ten huwelijken ze zei van, ooh nu mag ik de bruid kussen he
?
En ik zo ehmm ehmmmmm..
Als je niet al een ODOL hebt, krijg je die wel van de verhalen van BT.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
mmmmmust
nnot
fap!!!
Was dat meisje een vriendin van je of een random chika?
Random meisje, alhoewel, ik ken dr welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
mmmmmust
nnot
fap!!!
Was dat meisje een vriendin van je of een random chika?
Je moet bij zijn dat ik überhaupt sorry zeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neebegin maar met het volspammen van mn inbox
!
Pics?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Random meisje, alhoewel, ik ken dr welmaar geen echte vriendin ofzo.
Ze is wel heel knap thoughmaaaarja.
Jij zegt alleen maar sorry omdat je dat geheimpje over BT wil wetenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet bij zijn dat ik überhaupt sorry zeg.Ik zeg zelfs tegen mijn vriendin nooit sorry.
Je had erbij moeten zijn johquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je niet al een ODOL hebt, krijg je die wel van de verhalen van BT.
Welk geheimpje?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar sorry omdat je dat geheimpje over BT wil weten
Oke okequote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet bij zijn dat ik überhaupt sorry zeg.Ik zeg zelfs tegen mijn vriendin nooit sorry.
Waarover je mij pmdequote:
Oh datquote:
Dit is gewoon een veelzijdige SC.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:01 schreef Broekpaling het volgende:
Verkapte playboy sexverhalen chat.
Heb je nog wat om te delenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:01 schreef Broekpaling het volgende:
Verkapte playboy sexverhalen chat.
Nope.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je nog wat om te delen?
403 FORBIDDEN!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:06 schreef BobbyB het volgende:
Mijn Last.fm account is dood![]()
[ afbeelding ]
Maar wel essentiele metal die ik nog niet had. Als in motorhead, children of bodom, etc.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:08 schreef Broekpaling het volgende:
Vannacht weer 20gig aan metal herrie gedownload
Hmm vreemdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:06 schreef BobbyB het volgende:
Mijn Last.fm account is dood![]()
[ afbeelding ]
Alsnog is het geen leuke muziek.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar wel essentiele metal die ik nog niet had. Als in motorhead, children of bodom, etc.
Nou, ja, ik weet niet of ie nog wel scrobbled, maar muziek spelen doet ie niet meer, ook niet via Firefox of Safari.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm vreemdmijn scrobbler doet het niet meer sinds gisteren
Zeg, waarom heeft Hilary "Personal Jesus" van Depeche Mode geript?quote:
Via IE zal ie het ongetwijfeld doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ja, ik weet niet of ie nog wel scrobbled, maar muziek spelen doet ie niet meer, ook niet via Firefox of Safari.
Heul wel, jouw smaak faalt gewoon.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alsnog is het geen leuke muziek.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, waarom heeft Hilary "Personal Jesus" van Depeche Mode geript?De video is wel lekker, maar het nummer is echt slecht.
Rapperts moeten sowieso weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het nummer vind ik juist mooi, de video iets minder. (Die rappert mot weg)
Nou nee dus. Mijn account is fucked up, want als ik gewoon een radio station start zonder in te loggen werkt het wel. Daarbij doet hun eigen applicatie het ook niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Via IE zal ie het ongetwijfeld doen
Dat is kut ja!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ja, ik weet niet of ie nog wel scrobbled, maar muziek spelen doet ie niet meer, ook niet via Firefox of Safari.
Hoi IQMquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:19 schreef IQM het volgende:
Samenvatting van de hoogstaande discussie?
En goedemorgens, mensen.
Samenvatting: Ga es dood!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:19 schreef IQM het volgende:
Samenvatting van de hoogstaande discussie?
En goedemorgens, mensen.
Ik prefereer die bovenstequote:
Was het maar kut, dan had ik er nog wat aan.quote:
quote:
Dag lieverdquote:
Doe je een beetje lief tegen m`n verloofde?quote:
Nee.quote:
Volgens Ananas ben je homo, dus dat kan niet, tenzij BT jongetje is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Doe je een beetje lief tegen m`n verloofde?
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik heb een PENISquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens Ananas ben je homo, dus dat kan niet, tenzij BT jongetje is.
Dat zeg ik steeds maar dan word je boos.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik heb een PENIS!
Ja ik zeg het liever zelfquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zeg ik steeds maar dan word je boos.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen, ik heb een PENIS!
Neequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar een penis hebben maakt je nog geen jongetje.
Je moet dan nog je geslacht veranderen in je profiel, dan ben je succesvol een transsexueel gewordenquote:
Ah oke, coolquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je moet dan nog je geslacht veranderen in je profiel, dan ben je succesvol een transsexueel geworden
Geef eens aan of jij kan komen of nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:57 schreef Sackboy het volgende:
Bazen!
Terugvindppp..prettygirl![]()
[ afbeelding ]
28e denk ik wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geef eens aan of jij kan komen of niet!
Niet waarquote:En bah, ze heeft okselhaar
Ze lacht wel een beetje nep. Maar mooi meisjequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:57 schreef Sackboy het volgende:
Bazen!
Terugvindppp..prettygirl![]()
[ afbeelding ]
Want je mag niet zonder toezicht naar Amsterdam ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze lacht wel een beetje nep. Maar mooi meisje!
Ooh en trouwens, ik weet niet eens of ik wel naar de meet mag van mn ouders!!!
Het is altijd wat met die scrobbler hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm vreemdmijn scrobbler doet het niet meer sinds gisteren
Dat dan nog net wel, maar toch. Als ik zeg, ja ik ga naar Amsterdam om uit te gaan met een hele groep mensen die ik ken van internetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Want je mag niet zonder toezicht naar Amsterdam ofzo?
Neem een vriendin mee en zeg dat je daar mee utigaat ofzo, je wordt echt niet opeens verkracht ofzo hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat dan nog net wel, maar toch. Als ik zeg, ja ik ga naar Amsterdam om uit te gaan met een hele groep mensen die ik ken van internetdenken zij meer eh:
![]()
??
Als jij er niet bij bent, dan zal dat wel niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Neem een vriendin mee en zeg dat je daar mee utigaat ofzo, je wordt echt niet opeens verkracht ofzo hoor.
Zegt ie, terwijl hij net ghb aan het bestellen isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Neem een vriendin mee en zeg dat je daar mee utigaat ofzo, je wordt echt niet opeens verkracht ofzo hoor.
Wat is een Amsterdam?quote:
Double jailbaitquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt ie, terwijl hij net ghb aan het bestellen is![]()
Maar ja mss neem ik wel iemand mee inderdaadals ik mn beste vriendin zo ver krijg tenminste
!
Zie ik er zo onbetrouwbaar uit op m'n hyves?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zegt ie, terwijl hij net ghb aan het bestellen is![]()
Maar ja mss neem ik wel iemand mee inderdaadals ik mn beste vriendin zo ver krijg tenminste
!
Volgens mij zeggen 10 mensen 28 november dus die datum staat vast, nu de lokatie nogquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
Wanneer is de meeting dan?
JA. Die grote ananas die je als hoofd hebtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zie ik er zo onbetrouwbaar uit op m'n hyves?
Gatverdammequote:
quote:
Waarom?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:14 schreef Fascination het volgende:
Ik ga ook, belachelijk trouwens dat die meet in Amsterdam is.
Whehe die ouwe vent links boven.quote:
Wie, Mandy?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik ga ook maar eens bier halen, op kantoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:16 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga ook maar naar de bankantine geloof ik, daar is meer te beleven dan hier
Sommigen van ons werken/zitten op school.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:16 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga ook maar naar de bankantine geloof ik, daar is meer te beleven dan hier
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommigen van ons werken/zitten op school.Of zijn voor hun studie bezig.
quote:
Slaapverwekkend wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij het opstellen van het Verdrag van Rome was de bedoeling om de barrieres op de publieke en private markt te verwijderen om de concurrentie te bevorderen. De gedacht is echter opgeschoven naar de neoliberale kant die pleit voor een gehele open markt met meer private bedrijven.
Zit in mijn familie.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom hebben sommige mensen zulke dikke zichtbare kuiten?
Wees er maar trots op.quote:
Hier neem ik overigens geen genoegen mee.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:03 schreef Broekpaling het volgende:
Omdat.
Jij blij?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ontdek net dat ik vlak bij dagdag woon
Als ze mee gaat moet je voor de neus van de andere fokkers maar even zeggen dat ik haar naam nog steeds geschikter vind dan die andere.quote:
Uhm, neequote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:29 schreef Gaurav het volgende:
[..]
Als ze mee gaat moet je voor de neus van de andere fokkers maar even zeggen dat ik haar naam nog steeds geschikter vind dan die andere.
Ik vind het geen belediging, afgaande van waarop ik selecteerde.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uhm, neebeledig haar eens niet zo
!!!
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is hier verder niet koud ofzo...
Ik vind het uitermate beledigendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:31 schreef Gaurav het volgende:
[..]
Ik vind het geen belediging, afgaande van waarop ik selecteerde.
*Verwarming aanzetquote:
Ga eens naar huis... !quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
En ik zit trouwens op school he. Ik snap niet waarom ik niet gewoon naar huis ga
Klopt, nadat ik de verwarming aan heb gezet, is het niet meer koudquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar het was verder toch niet koud ofzo?
Koud? In de mijnen, daar was het koud, maar daar moest je zo hard werken dat je het vanzelf wel warm kreeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is hier verder niet koud ofzo...
Jammer.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate beledigend
En ik zit trouwens op school he. Ik snap niet waarom ik niet gewoon naar huis ga
Wil je suggereren dat ik lui ben?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koud? In de mijnen, daar was het koud, maar daar moest je zo hard werken dat je het vanzelf wel warm kreeg.
Ik suggereer niks, maar als je niet lui was, had je het ook niet koud gehad.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je suggereren dat ik lui ben?
Verwend nest! In Afrika hebben ze geeneens kou!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Koud? In de mijnen, daar was het koud, maar daar moest je zo hard werken dat je het vanzelf wel warm kreeg.
Achja hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:43 schreef Gaurav het volgende:
[..]
Jammer.
En dat is omdat je je het nog steeds afvraagt.
Ghehehehehehe WHAHAHAHAhAhAAH!!!!111!11!!1!1111111quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Verwend nest! In Afrika hebben ze geeneens kou!![]()
Daar wordt je alleen koudgemaakt.. als het tegenzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |