quote:
Ik was een beetje dom en trouwens we hebben nooit gedate dus zo serieus was het nou ook weer nooit geweestquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik was een beetje dom en trouwens we hebben nooit gedate dus zo serieus was het nou ook weer nooit geweesthet is altijd leuk als mensen op je geilen en je date alleen met mensenwaar je zelf op valt, heb ik tenminste altijd gedaan hehe
Oh je pas ik niet in je moraal lieverd, kijk eerst naar jezelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Just when I thought you already stooped to the lowest level of sad, you opened up the hatch, went down and stooped even lower.
Ja, wat hoor ik hier?quote:
Low hoeft niets met moraal te maken hebben, jij taal-analfabeet. Is nu niet alleen je Nederlands maar ook je Engels uiterst belabberd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oh je pas ik niet in je moraal lieverd, kijk eerst naar jezelf
De enige drie mensen van fok die ik heb leren kennen irl zijn nogmaalsquote:
Misschien moet ik eens met wat jongere mensen omgaan om mijn 2e jeugd herlevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Low hoeft niets met moraal te maken hebben, jij taal-analfabeet. Is nu niet alleen je Nederlands maar ook je Engels uiterst belabberd?
Gih, en wat was dan dat verhaal dat je hem gezien zou hebben voor Pann? je weet wel, toen je verdacht laat aankwam op het feestquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
De enige drie mensen van fok die ik heb leren kennen irl zijn nogmaals
JIj, O en Deceit de rest NIET
Ik ken ze wel ja. Ken jij ze ook? Maar wat heeft een 2e jeugd te maken met je belabberde taalgebruik? Of denk je laat ik het daar maar even op gooien omdat dat iets is waarmee ik denk Angel te kunnen raken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens met wat jongere mensen omgaan om mijn 2e jeugd herleven
je kan me vast wel wegwijs maken
Ja, je dacht toch niet dat dat de doofpot zomaar inging hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oud nieuws, of te wel Nieuwe Stier
Geweldige plaat, in de remix dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:49 schreef Gellarboy het volgende:
So if you want to. Uh-huh-uh-uh!
You got the green light. Uh-huh-uh-uh!
Als gerucht wel...quote:
Welke is dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Geweldige plaat, in de remix dan.
Yep, alleen die met kleding aan hoor!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:48 schreef Gellarboy het volgende:
Hey P, je hebt die nachtelijke foto van laatst in Amsterdam Noord in je fobo gezet. Dawissiknie.
Beyonce, Green Light, Freemasons remix.quote:
en ik maar schreeuwen hier dat ik een openbaring had gevonden terwijl jullie de focus maar op die oude koe bleven houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, je dacht toch niet dat dat de doofpot zomaar inging he
Ik zal niet de open deur intrappen en je spanken voor die keuze!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Beyonce, Green Light, Freemasons remix.
Jaja ik weet het
ze is geweldigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Beyonce, Green Light, Freemasons remix.
Jaja ik weet het
jaja samquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik was een beetje dom en trouwens we hebben nooit gedate dus zo serieus was het nou ook weer nooit geweesthet is altijd leuk als mensen op je geilen en je date alleen met mensenwaar je zelf op valt, heb ik tenminste altijd gedaan hehe
die zonder is al per PM onderweg naar Cahir ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:54 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Yep, alleen die met kleding aan hoor!
Okay?
Ow diiiiieeee! Ja die's wel lekker in de mix jaquote:
Oke in het begin 2 jaar geleden misschien wel als je single wasquote:
Hoezo dan? Dit is ultiem. Ongeevenaade productie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal niet de open deur intrappen en je spanken voor die keuze!
Maar ja, is het nu wel of niet gebeurd. Feit of slechts een gerucht? That's the questionquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik maar schreeuwen hier dat ik een openbaring had gevonden terwijl jullie de focus maar op die oude koe bleven houden
ik voelde me toen wel zo'n Kwalbert Verlinke die in de woestijn staat te roepen
Klopt, in deze mix wel. Erg lekker dansbaar. Verder blijft het Beyonce, daar ging het ff omquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoezo dan? Dit is ultiem. Ongeevenaade productie.
Ik spank jou ook niet omdat je TWEE keer naar Mika bent geweest!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal niet de open deur intrappen en je spanken voor die keuze!
Hun mix van Deja Vu en de mix van Work van Kelly Rowland mag er ook wel zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:57 schreef Gellarboy het volgende:
Hoezo dan? Dit is ultiem. Ongeevenaade productie.
Het is op die avond toen onafhankelijk van elkaar naar mij toe bevestigd. Alleen zijn er mensen die achteraf en naderhand omtrekkende bewegingen zijn gaan maken. Maar wellicht dat daar ook beelden van beveiligingscamera voor gebruikt kunnen worden, die geven soms een ontluisterend beeld wat er in een portiek kan gebeurenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ja, is het nu wel of niet gebeurd. Feit of slechts een gerucht? That's the question
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Maar ja, is het nu wel of niet gebeurd. Feit of slechts een gerucht? That's the question
date niet met mensen die bezet zijn en nooit gedaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene keer was gewoon op Lowlands he, dus dat telt maar als 0.5quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik spank jou ook niet omdat je TWEE keer naar Mika bent geweest!
Het maakt me niet uit wie het zingt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Klopt, in deze mix wel. Erg lekker dansbaar. Verder blijft het Beyonce, daar ging het ff om
Wie had het over daten?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
date niet met mensen die bezet zijn en nooit gedaan
Whehehequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:59 schreef PJORourke het volgende:
de mix van Work van Kelly Rowland
Ik vind ze erg sterk met remixes jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hun mix van Deja Vu en de mix van Work van Kelly Rowland mag er ook wel zijn.
Maar was dit wel een date, technisch gezien?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:00 schreef samjustme het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
jij ontkent nu dat er gedate is, maar wij hebben het woord daten nooit gebruikt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hun eigen platen zijn minder ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind ze erg sterk met remixes jaNet als Thunderpussy (of zoiets) en MSTRKRFT
Mevrouw ontkent dat het over seks gaat.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:03 schreef Gellarboy het volgende:
Dat nummer van Kelly Rowland wordt trouwens bloedsnel gezongen (en is dus slecht te verstaan), maar het heeft echt de ranzigste tekst allertijden.. Ultieme neukplaat.
Mja ach, ze mogen zelf best wat uit blijven brengen, als ze maar blijven mixenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hun eigen platen zijn minder ja.
Jij doet vandaag de vragen stellen in plaats van Robert ten Brink ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:05 schreef Ang3l het volgende:
*zet de spotlight aan en richt hem op de ondervraagstoel* Gaat u zitten SJM, gaat zitten.
Waaat? Vind je dat van de Freemasons ook?quote:
Nah, dat kun je toch bijna niet over het hoofd zien?! Met die tekst?!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Mevrouw ontkent dat het over seks gaat.
"You got to get it all the way in, I wanna see you work"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:06 schreef PJORourke het volgende:
Mevrouw ontkent dat het over seks gaat.
Nee hoor, ik heb 1 vraag gesteld: Feit of gerucht? En daar wordt niet op ingegaan. Wellicht wijs, maar it proves a point. Verder gaan mijn vragen niet uwe edelachtbare.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij doet vandaag de vragen stellen in plaats van Robert ten Brink ?
daar ga jij spijt van krijgen als je morgen aan het teruglezen bentquote:
Zeker niet slecht, maar het doet me minder dan hun mixes.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:08 schreef Gellarboy het volgende:
Waaat? Vind je dat van de Freemasons ook?. Watchin'
.
. Uninvited
.
. Rain Down Love
.
. Nothing But A Heartache
.
Knallers.
Uit de proporties getrokken gerucht!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb 1 vraag gesteld: Feit of gerucht? En daar wordt niet op ingegaan. Wellicht wijs, maar it proves a point. Verder gaan mijn vragen niet uwe edelachtbare.
Ik zie niet in waarom het geheim zou moeten blijven.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:09 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor, ik heb 1 vraag gesteld: Feit of gerucht? En daar wordt niet op ingegaan. Wellicht wijs, maar it proves a point. Verder gaan mijn vragen niet uwe edelachtbare.
Maar Robert heeft toch elke weel 20 vragen nodig om 100.000 euro kwijt te rakenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet het, jij weet het, we weten het allemaal, maar het nummer zou niet seksueel getint zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:09 schreef Gellarboy het volgende:
"You got to get it all the way in, I wanna see you work"
Waar gaat het dan over, een pinpas?.
Waarom zou hier uberhaupt iets openbaar moeten zijn? Het is maar een internetforum.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:12 schreef PJORourke het volgende:
Ik zie niet in waarom het geheim zou moeten blijven.
wat jij pas dagen later nadat het aan het licht kwam ging ontkennenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uit de proporties getrokken gerucht!
Ik ook niet, maar daar denken anderen blijkbaar anders over.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De remix van Steve Pitron & Max Sanna is trouwens ook erg goed te pruimen. Die hoorde ik voor het eerst in een club in Parijs en zo werd ik verliefd op het nummer an sich.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:13 schreef PJORourke het volgende:
Ik weet het, jij weet het, we weten het allemaal, maar het nummer zou niet seksueel getint zijn.
U opteert voor de rol van meneer Golstone als lid van de waarheidscommissie ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
met die baardgroei van mij ben ik alles behalve een gossip GIRLquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daar denken anderen blijkbaar anders over.
Als ik iets geheim wil houden wil dat zeggen dat er iets achter zit.
Als het niets betekent dan mag de wereld het weten. Hmm. Go figure.
(En ondertussen zit ik heel toepasselijk Gossip Girl te kijken)
welk geheim lol ik beweer toch dat er nooit wat tussen ons is gebeurdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daar denken anderen blijkbaar anders over.
Als ik iets geheim wil houden wil dat zeggen dat er iets achter zit.
Als het niets betekent dan mag de wereld het weten. Hmm. Go figure.
(En ondertussen zit ik heel toepasselijk Gossip Girl te kijken)
Ach, het komt steeds weer bovendrijven, wordt steeds weer ontkend en er is op het eerste gezicht geen reden om het te ontkennen, als het waar zou zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:13 schreef Gellarboy het volgende:
Waarom zou hier uberhaupt iets openbaar moeten zijn? Het is maar een internetforum.
O het gata er dan ook niet om dat het openbaar moet zijn. Het gaat er om dat er geruchten heeeeel krampachtig ontkent werden, die nu ineens tussen neus en lippen door toch meer waar blijken te zijn dan vermoed werd. En dat komt dan ter sprake omdat de diva in kwestie zo nodig weer eens een van haar bitch-tirades moet afsteken, ditmaal tegen de àndere persoon de geruchten-kwestie. Natuurlijk ook niet zo slim om de persoon die iets van je weet af te vallen hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom zou hier uberhaupt iets openbaar moeten zijn? Het is maar een internetforum.
dat vind ik dus ookquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:18 schreef PJORourke het volgende:
geen reden om het te ontkennen, als het waar zou zijn.
quote:
Slaap lekker troetelbeertjesquote:
Trustequote:
Moet ik ook eens checken. Dank voor de tip.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:15 schreef Gellarboy het volgende:
De remix van Steve Pitron & Max Sanna is trouwens ook erg goed te pruimen. Die hoorde ik voor het eerst in een club in Parijs en zo werd ik verliefd op het nummer an sich..
maar de diva heeft nu toch een eigen mentorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O het gata er dan ook niet om dat het openbaar moet zijn. Het gaat er om dat er geruchten heeeeel krampachtig ontkent werden, die nu ineens tussen neus en lippen door toch meer waar blijken te zijn dan vermoed werd. En dat komt dan ter sprake omdat de diva in kwestie zo nodig weer eens een van haar bitch-tirades moet afsteken, ditmaal tegen de àndere persoon de geruchten-kwestie. Natuurlijk ook niet zo slim om de persoon die iets van je weet af te vallen heTsk tsk, the diva has a lot to learn.
Hier kun je 'm halen: http://ultimateremix2.blogspot.com/quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:23 schreef PJORourke het volgende:
Moet ik ook eens checken. Dank voor de tip.
wat is er eigenlijk gebeurd met al die Svenson en Gielen mixen, is iedereen daar op uitgekeken ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moet ik ook eens checken. Dank voor de tip.
Die staan nu naast Ben Liebrand in de kastquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk gebeurd met al die Svenson en Gielen mixen, is iedereen daar op uitgekeken ?
Sweet dreams voor jullie alle tweequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hier kun je 'm halen: http://ultimateremix2.blogspot.com/
De laatste tijd wordt er niet zo heel veel leuks meer gepost (vooral veel meuk uit de 80's en crappy bootlegs), maar in de wat oudere maanden staat HORDES mooi spul. Meer dan de moeite waard om eens goed door te spitten!
Goed, ik ging dus slapen enzo.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, het komt steeds weer bovendrijven, wordt steeds weer ontkend en er is op het eerste gezicht geen reden om het te ontkennen, als het waar zou zijn.
Nu sla je meer dan een deccade over, en komen Ray en Anita weer in de verdrukking, om over Irene Moors en die blauwe ettertjes maar te zwijgenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die staan nu naast Ben Liebrand in de kast
Dank je!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:25 schreef Gellarboy het volgende:
De laatste tijd wordt er niet zo heel veel leuks meer gepost (vooral veel meuk uit de 80's en crappy bootlegs), maar in de wat oudere maanden staat HORDES mooi spul. Meer dan de moeite waard om eens goed door te spitten!
Goed, ik ging dus slapen enzo.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:27 schreef samjustme het volgende:
Als ik zeg ik heb seks gehad met Nuno houden jullie dan op
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik zeg ik heb seks gehad met Nuno houden jullie dan op
Dan moet eens boo lijst bijgewerkt wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij werk jij je allee dieper in de nesten. Zoals je het nu brengt gelooft natuurlijk niemand meer een woord van wat je zegt noch van wat je ontkent.
beetje lopen edittenquote:
Dat klusje kunnen we wel aan HIW toevertrouwen volgens mijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dan moet eens boo lijst bijgewerkt worden
doe je hem nog wel even flink huggen namens mij ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar bed!Slapeeeen!
Nou ja, slapen, straks de deur opendoen voor TMM
En dna weer terug in bed kruipen
je weet toch dat je dat voor mij niet hoeft te doen, dat inhoudenquote:
Ow wat een heerrrrrrrrrrrrrlijk moment om mijn entree te makenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik zeg ik heb seks gehad met Nuno houden jullie dan op![]()
zet hem op straks ik heb alle vertrouwen in jequote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Gellarboy, ik probeer je positief-denk-methode uit vandaag. Ik ga dat tentamen maken en het is goed. hoe dan ook. Stel dat ik 'm verpest (die kans is er, zeg ik niet om zielig te zijn ofzo) dan is het ook goed. Want ik krijg succes in het leven. Hoe dan ook.
.
Nu koffie.
Ja ik kreeg ook net voor het slapen gaan direct een ontboezeming van je.... en toen viel ik een slaap met het beeld van Nuno die SJM neuktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik hoefde niet eens terug te lezen, ik viel met de neus in de boter, en hier ga ik maar eens lekker over dromen, tja jongens na al dat leedvermaak over mij, weten jullie zelf ook hoe heerlijk dat voelt
maar dan blijft er van die cairon claim in nunogate ook weinig meer over ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook net voor het slapen gaan direct een ontboezeming van je.... en toen viel ik een slaap met het beeld van Nuno die SJM neuktEeeeeeeeeeeeeen bedankt!
Goedemorgen
Welke claim?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan blijft er van die cairon claim in nunogate ook weinig meer over ?
ben jij ff blij dat 'ie niet op kwam dagen destijds...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook net voor het slapen gaan direct een ontboezeming van je.... en toen viel ik een slaap met het beeld van Nuno die SJM neuktEeeeeeeeeeeeeen bedankt!
Goedemorgen
Ja dan had ik misschien een jongen met SJM gedeeldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:15 schreef Cairon het volgende:
[..]
ben jij ff blij dat 'ie niet op kwam dagen destijds...
Ohh God, shut up!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:25 schreef Cairon het volgende:
kreeg je het afdankertje van Sam () zijn sloppy seconds...
9:38 alweer. Hier tenminstequote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh God, shut up!
Het is pas 8:32!!!
Vanavond Bianca, vanaaaaavond!
Cairon beweerde toch hard bewijs in handen te hebben dat Nuno dus op vrijdagavond al van zijn no show wist toen hij SJM gebeld had. Hij baseerde zich hierbij op info van SJMquote:
Je was zo intensief aan het teruglezen hier ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:59 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben in de verkeerde metro gestapt (goed bezig!) en nu sta ik op Duivendrecht..
Haha, zoiets ja. Ik moest de lijn richting Amstelveen hebben, maar die was zo vol dat ik 'm even over wilde slaan. Dus toen ben ik op de metro richting Gein gestapt, maar vergeten halverwege over te stappen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:15 schreef Stroekie het volgende:
Je was zo intensief aan het teruglezen hier ?
Toeristje spelen in je eigen stad, maar kan je beter doen met bus/tam dan zie je in elk geval nog wat, Met Metro speelt het zich voornamelijk onder de grond afquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Haha, zoiets ja. Ik moest de lijn richting Amstelveen hebben, maar die was zo vol dat ik 'm even over wilde slaan. Dus toen ben ik op de metro richting Gein gestapt, maar vergeten halverwege over te stappen.. Ineens viel me op dat ik ergens reed waar ik helemaal niet moest zijn.
.
Hahaha, ja precies! Al zat ik gelukkig wel al in het gedeelte dat bovengronds rijdt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:45 schreef Stroekie het volgende:
Toeristje spelen in je eigen stad, maar kan je beter doen met bus/tam dan zie je in elk geval nog wat, Met Metro speelt het zich voornamelijk onder de grond af
He jammer anders had ik ingeschrevenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:48 schreef Gellarboy het volgende:
... en nee, niet langs de Cockring..
Heb jij alles vanaf het begin van dit topic al terug gelezen, zo niet dat eerst wel even doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
He jammer anders had ik ingeschreven![]()
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je er een apart topic voor aanmaken, en moetn we dan ook aangeven of we alleen komen kijken of ook participeren ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:47 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb een fantastisch idee op de vroege morgen.
De [HOMO] Amsterdam darkroom experience meeting
Geef ik jullie een tour langs de Web, Cuckoo's Nest, Argos en Eagle. Kunnen jullie 't eens zien..
kun je het even samenvatten, ben lui vandaagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij alles vanaf het begin van dit topic al terug gelezen, zo niet dat eerst wel even doen
Neuh, eerst maar even de interesse peilen. En aangezien ik verwacht dat er niemand participeert hoeft dat niet aangegeven te worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:03 schreef Stroekie het volgende:
Ga je er een apart topic voor aanamen, en moetn we dan ook aangeven of we alleen komen kijken of ook participeren ?
Daar ben ik meegestopt. aangezien ik niet elke maand meer achter elke BN'er aanzit werd het moeilijk om de pagina te blijven vullen. Want soapies e.d. boeien me ècht niet meerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:59 schreef Gellarboy het volgende:
Hee CeeDeePee... Wat is er gebeurd met je pagina in de Expreszo?
Wat boeit je nu wel dan? En kun je daar geen pagina mee vullen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Daar ben ik meegestopt. aangezien ik niet elke maand meer achter elke BN'er aanzit werd het moeilijk om de pagina te blijven vullen. Want soapies e.d. boeien me ècht niet meer
Sam heeft iets opgebiecht over Pann in Utrecht toen de rest van het topic druk was met Zakje/Nathangatequote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kun je het even samenvatten, ben lui vandaag
Genoegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:20 schreef Gellarboy het volgende:
Wat boeit je nu wel dan? En kun je daar geen pagina mee vullen?
ik kreeg gisteren van mijn broer de vreugdevolle mededeling dat er in mei 2009 weer een klein Stoekje gaat arriverenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:18 schreef Xiance het volgende:
HALLLLOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW
zoooowwwwwww dat nichtje van mij wordt later echt en eigenwijs kind HAHA
1J OUD.. EN ZE KENT NU AL GEEN NEE MEER!
GE-WEL-DIG! FABOULOUS!
helemaal zoals ome jan ze probeert op te voeden / verpsten
Leuk!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Genoegmaar ik ben nu bestuurslid bij Expreszo dus ben wel gebleven hoor
ja, alweer of nog steeds?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sam heeft iets opgebiecht over Pann in Utrecht toen de rest van het topic druk was met Zakje/Nathangate
mooi! kan ik allebei mn nichtjes koppelen aan aadel van de zelfde stand!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kreeg gisteren van mijn broer de vreugdevolle mededeling dat er in mei 2009 weer een klein Stoekje gaat arriveren
Viel er wat te biechten dan moet misschien toch even teruglezen maar ben nu even drukquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sam heeft iets opgebiecht over Pann in Utrecht toen de rest van het topic druk was met Zakje/Nathangate
Dat jullie gemeenschap hebben gehad toen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Viel er wat te biechten dan moet misschien toch even teruglezen maar ben nu even druk
Maar hij heeft het zelf verteld, dat hij nuno had gedaan in een steegje. Das verhaal vertelde hij in elk geval vlak voor de vorige meet...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:38 schreef MisterO het volgende:
Wat een onzin zeg. Sam heeft Nuno nog nooit ontmoet., wat zitten jullie te zeiken zeg. Geloof hem nou maar gewoon, vooral jij PJO.
het topic loopt niet wegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Viel er wat te biechten dan moet misschien toch even teruglezen maar ben nu even druk
Jap 2 dagen weg he, dan ga je wel eens winkelenquote:
Nou, das dan echt bullshitquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar hij heeft het zelf verteld, dat hij nuno had gedaan in een steegje. Das verhaal vertelde hij in elk geval vlak voor de vorige meet...
Ja, uhm, hij brengt zelf dit nieuws... Ik mag dan aannemen dat het dan ook zo is. En ik weet niet waarom Sam het nu ontkent, misschien dat hij zich schaamt voor dat hij Nuno gekend geeft, of dat hij tegen over PJO niet bekend wilt staan as de fok-slet.quote:
Ik moet zeggen dat een 2daagse ban wel aan te raden is...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef Xiance het volgende:
het hele leven is bullshit!
damn... mischien toch maar weer tijd voor een langdurige afwezigheid
Gelooof maar lekker wat je wil. Ik weet wat de waarheid is. Soms zit sam just like anyone else hier, bullshit te vertellen. Dat deed hij toen. Dat je hem nu niet gelooft, kan ik wel begrijpen. Maar geloof mij nou maarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja, uhm, hij brengt zelf dit nieuws... Ik mag dan aannemen dat het dan ook zo is. En ik weet niet waarom Sam het nu ontkent, misschien dat hij zich schaamt voor dat hij Nuno gekend geeft, of dat hij tegen over PJO niet bekend wilt staan as de fok-slet.
Maar goed, hij verteld dus 2 verhalen, ik geloof de geen die ik het leukst vind, tenzij ander bewijs...
Eh nee dusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar hij heeft het zelf verteld, dat hij nuno had gedaan in een steegje. Das verhaal vertelde hij in elk geval vlak voor de vorige meet...
ne me quite pasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef Xiance het volgende:
het hele leven is bullshit!
damn... mischien toch maar weer tijd voor een langdurige afwezigheid
Ze proberen sam alleen maar te stangen, wat niet luktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:46 schreef MrBrightside het volgende:
Goedemorgennnn.Wat een spanning en sensatie zeg.
Was je te dronken?quote:
No worries.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:43 schreef hierissieweer het volgende:
...of dat hij tegen over PJO niet bekend wilt staan as de fok-slet.
Ze?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze proberen sam alleen maar te stangen, wat niet lukt
Dus je was hem een beetje geraffineerd terug aan het pakken.quote:
Alsof jij niet 48 uur keihard hebt zitten refreshen hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:44 schreef hierissieweer het volgende:
Ik moet zeggen dat een 2daagse ban wel aan te raden is...
En PM's versturen naar mensen die onaardig over em warenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Alsof jij niet 48 uur keihard hebt zitten refreshen hier.
Nee nee nee dat heb je weer helemaal mis. Ik zei toch dat het biet Cairon was! Om het met de woorden van die kikkerlikker te zeggen: OPELETE!!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Cairon beweerde toch hard bewijs in handen te hebben dat Nuno dus op vrijdagavond al van zijn no show wist toen hij SJM gebeld had. Hij baseerde zich hierbij op info van SJM
Maar die blijkt na gisteravond dus niet even betrouwbaar te zijn
Ja, ik snap niet zo goed wat er boeiend aan is wie er seks heeft met wie, maar goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
1. Het kan me niet schelen of er nou wel of niet gesekst is op/rond Pann. Twee consenting adults.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:38 schreef MisterO het volgende:
Wat een onzin zeg. Sam heeft Nuno nog nooit ontmoet., wat zitten jullie te zeiken zeg. Geloof hem nou maar gewoon, vooral jij PJO.
Jij hebt helemaal niets gehad. En daarbij, als er iets over mij gezegd wordt, dan mag ik daar toch op reargeren? En helaas kon dat op dat moment niet in Homo zelf.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En PM's versturen naar mensen die onaardig over em waren
Nee, je komt niet naar de meet?quote:
Ik heb het nooit over seks met Sam gehad, alleen dat hij wist dat ik in Utrecht was, dat is alles. En als je wil weten hoe en zo dan zoek je maar terugquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hebt de BN-ers ingeruild voor BWB's!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar ben ik meegestopt. aangezien ik niet elke maand meer achter elke BN'er aanzit werd het moeilijk om de pagina te blijven vullen. Want soapies e.d. boeien me ècht niet meer
Nee, ik denk dat ik maar oversla.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, je komt niet naar de meet?dan kom ik ook niet!
![]()
Het gaat erom dat je je vriendje op zn woord moet vertrouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
1. Het kan me niet schelen of er nou wel of niet gesekst is op/rond Pann. Twee consenting adults.
2. Het lijkt me wel tijd om een punt achter dit welles/nietes gedoe te zetten.
3. Hoe moet ik dit opvatten? [HOMO 2212] I don't give a fuck no more, if people think ...
Het maakt niet uit welke kant het verhaal opgaat... het geeft gewoon wederom aan hoe onbetrouwbaar info uit die mond isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:38 schreef MisterO het volgende:
Ik weet indd de algemene lijnen, maar heb denk ook een hoop gemist, bijvoorbeeld de 5 topics op een avond. Maar wat ik al vertelde, ik vond het best lekker even een ban.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Alsof jij niet 48 uur keihard hebt zitten refreshen hier.
Je slaat iets over, dus bij de meet daarna kom je?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik maar oversla.
Gisteren kersen opquote:
Dat denk ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je slaat iets over, dus bij de meet daarna kom je?![]()
Nee had teamvergadcering dus ik moest delenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Dus nu de rest van de taart nog?
Nee die juist weer niet, die zouden wel gaan daten, maar cairon heeft toen gecancelled...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ja halo halo mense hieristieweer de enige echte kikerlikkerfan whehehe. ken iedereen eve OPLETE want ik snapder gene zak meer van hehe als ik et goed begrip dan heb cairo genuekt met samjustbe in eendonker stegje wat een homos zeg ik ga ze verrot stampe en helemal kapot ramen nee hoor grapje whehehe
.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar doe eens niet altijd zo zelfingenomen!
Nog een reden voor de kutheid van het leven.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee had teamvergadcering dus ik moest delen
Misschien moet ie dan eerst eens leren niet zo vaak pertinente bullshit uit te kramen. W ehebben nu al 2 dikke voorbeelden (hihi, ik zei dikke) dat ie gewoon uit z'n nek lult tegen alles en iedereen. We hebben het geweldige in bochten wring verhaal van de kermis "niet gezien, misschien gezien, wel gezien, niets gezegd, geen zin, geen tijd" wat met iedere post weer veranderde. En nu hebben we dit heerlijke voorbeeld weer met de "wel gezien, niet gezien, wel sex, geen sex".quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je je vriendje op zn woord moet vertrouwen.
Ik heb het zo zwaar....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nog een reden voor de kutheid van het leven.
Hallo. Dit is maar een internetforum hor... Hier mag iedereenn bullshit gaan vertellen, het is toch niet het echte leven... in het echt is Sam een super eerlijke, lieve jongen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moet ie dan eerst eens leren niet zo vaak pertinente bullshit uit te kramen. W ehebben nu al 2 dikke voorbeelden (hihi, ik zei dikke) dat ie gewoon uit z'n nek lult tegen alles en iedereen. We hebben het geweldige in bochten wring verhaal van de kermis "niet gezien, misschien gezien, wel gezien, niets gezegd, geen zin, geen tijd" wat met iedere post weer veranderde. En nu hebben we dit heerlijke voorbeeld weer met de "wel gezien, niet gezien, wel sex, geen sex".
Meneer Sam's verhaal lijkt te veranderen bij elke persoon tegen wie hij het bluft en bij iedere gril van hetw eer. Een beetje zoals hij zelf altijd al wisselde van crush en geaardheid, dus in principe niets nieuws. Maakt natuurlijk de rest van zijn persoon wel redelijk lachwekkend en onbetrouwbaar in mijn ogen.
Maar ik ben dan ook zijn vriendje niet, zijn vriend niet, zijn kennis niet, hell... hij heeft me niet eens ooit gezien!
Dat is nog zwaarder,,,quote:
HEY! Dat soort grapjes mag IK alleen maken!quote:
en ik ben moeder theresa...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo. Dit is maar een internetforum hor... Hier mag iedereenn bullshit gaan vertellen, het is toch niet het echte leven... in het echt is Sam een super eerlijke, lieve jongen.
Had je een bannetje opgelopen?quote:
is t aard van het beestje shatz.. kan ie niks aan doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niets gehad. En daarbij, als er iets over mij gezegd wordt, dan mag ik daar toch op reargeren? En helaas kon dat op dat moment niet in Homo zelf.
Maar doe eens niet altijd zo zelfingenomen!
Dat is toch juist het punt? Waarom er dan zo'n issue van maken van wat anderen zeggen hier?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo. Dit is maar een internetforum hor... Hier mag iedereenn bullshit gaan vertellen, het is toch niet het echte leven... in het echt is Sam een super eerlijke, lieve jongen.
Ik zie niet echt een reden om deze scheiding toe te passen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef MisterO het volgende:
Hallo. Dit is maar een internetforum hor... Hier mag iedereenn bullshit gaan vertellen, het is toch niet het echte leven...
Dat klopt.quote:in het echt is Sam een super eerlijke, lieve jongen.
Ang3l heeft onderhand wel het alleenrecht verdient op de HIW is vet grappen...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HEY! Dat soort grapjes mag IK alleen maken!
Had het er vanochtend nog over met TMM dat ik een shirt wilde in de trant van the 6th Sense, maar dan niet met "I see dead people" maar met "I hate fat people!"
HIW? Krijg ik die van je voor mijn verjaardag? Ahh? Toe?
Je bent een lieverd, zullen we samen voor een volgende ban?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
is t aard van het beestje shatz.. kan ie niks aan doen
Wat de users hier zeggen, maakt ook niks uit. Zolang zijn vriendje realiseert dat hier soms onzin wordt verteld dat nergens op is gebasseerdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is toch juist het punt? Waarom er dan zo'n issue van maken van wat anderen zeggen hier?
True. Maar verwacht dan niet dat mensen info uit je mond ooit nog serieus gaan nemenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo. Dit is maar een internetforum hor... Hier mag iedereenn bullshit gaan vertellen, het is toch niet het echte leven...
quote:in het echt is Sam een super eerlijke, lieve jongen.
quote:
En ik ben de pausquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
en ik ben moeder theresa...
Maar dat zal PJO toch wel weten neem ik aan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat de users hier zeggen, maakt ook niks uit. Zolang zijn vriendje realiseert dat hier soms onzin wordt verteld dat nergens op is gebasseerd
Wanneer komt de witte rook?quote:
Roze!quote:
Vader, vergeef mij want ik heb gezondigd. (dat is toch wat jullie katholiekjes tijdens de biecht zeggen?)quote:
WTFquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:11 schreef Ang3l het volgende:
dat je Nuno echt een kampcreep vind....[..]
Ben jij christelijk opgevoed dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vader, vergeef mij want ik heb gezondigd. (dat is toch wat jullie katholiekjes tijdens de biecht zeggen?)
Paus, spreiduwbenusquote:
oh, ik wordt niet zo gauw gebanned..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je bent een lieverd, zullen we samen voor een volgende ban?
Protestanten en gereformeerden biechten niet. Maar ik ben opgegroeid in het Leger des heils, ik ben/was ook heilssoldaatquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben jij christelijk opgevoed dan?
Objectief gezien hebben deze woorden toch veel weg van een bekentenis, gezien in de context van dat moment gisteravond? Nogmaals, maakt me niet uit wat er nou niet/wel gebeurd is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef MisterO het volgende:
Het gaat erom dat je je vriendje op zn woord moet vertrouwen.
Father, forgive me, for I am Sinquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vader, vergeef mij want ik heb gezondigd. (dat is toch wat jullie katholiekjes tijdens de biecht zeggen?)
Wat had je gedaan?quote:
Maar het maakt toch geen donder uit of mensen van internet je serieus nemen of niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. Maar verwacht dan niet dat mensen info uit je mond ooit nog serieus gaan nemenIk bedoel, ik kan ook wel gana verkodnigen dat wij enorme ontzettend geile sjaaltjes-sex hebben gehad toen je was blijven l;ogeren, en dan de volgende dag doen alsof ik van je walg. Vervolgens doe alsof je me op Pann de hele tijd achtervolgde en Rein van me af wilde pakken. Dat je echt heel vals hebt zitten roddelen tegen mijn vriend Rik over mij, dat je Sam daarbij noemde en dat je Nuno echt een kampcreep vind.... maar wat schiet ik er mee op?
[..]Mja. Ik hou niet van mensen die me op een feest praktisch om m'n nelk vliegen alsof we de grootste vrienden zijn en vervolgens op een forum doen alsof ze me niet willen kennen en als we met een groep zijn waar ik tussen sta me dan gaan negeren. Dat soort mensen heb ik geen behoefte aan.
Yet you wouldn't know sin if it would sit down on you to rim it.quote:
dit over heel fok heen gepost:quote:
En je moet je ook helemaal geen een fuck van aantrekken wat mensen hier van je vriendje vindenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Objectief gezien hebben deze woorden toch veel weg van een bekentenis, gezien in de context van dat moment gisteravond? Nogmaals, maakt me niet uit wat er nou niet/wel gebeurd is.
Goed zo. gaan we het daar ook niet meer over hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Objectief gezien hebben deze woorden toch veel weg van een bekentenis, gezien in de context van dat moment gisteravond? Nogmaals, maakt me niet uit wat er nou niet/wel gebeurd is.
EDIT: [HOMO 2212] I don't give a fuck no more, if people think ...
Ik ga mets ommigen van dit forum ook hierbuiten om en dan maakt het mij wel degelijk uit. Daranaast zie ik, ongeacht of ik de mensen hier ken of niet, de behoefte niet om hier leugens te gaan plaatsen om je eigen leven op te leuken of verwarring te zaaien over wie je bent.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Maar het maakt toch geen donder uit of mensen van internet je serieus nemen of niet?
Perdoa-me, padre, pois eu pequeiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom biechten die niet dan?:?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Protestanten en gereformeerden biechten niet. Maar ik ben opgegroeid in het Leger des heils, ik ben/was ook heilssoldaat
Geen nachtmerries dit keer?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef MrBrightside het volgende:
En ik heb zo lekker geslapen vannacht, en zo fijn gedroomd.
Ik snapte het verband tussen deze zin en de rest van je verhaal niet zo. Kun je het uitleggen?quote:
Je weet het verschil tussen protestantisme en katholicisme niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom biechten die niet dan?:?
Doen die niks 'verkeerd'? (of is dat een te kort door de bocht redenatie?)
Nou je zou het kunnen schuiven op een hetze tegen fat people dat ik zo op Sam zit te zeikenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik snapte het verband tussen deze zin en de rest van je verhaal niet zo. Kun je het uitleggen?
Brrr, ik wilde niet opstaan. Het was zooo koud! bah.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:24 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nee.Gister werd ik heel raar wakker, en vandaag heel vrolijk.
Neej om heel eerlijk te zijn niet nee...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen protestantisme en katholicisme niet.
Run Forrest Run!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:25 schreef MrBrightside het volgende:
Hmm, ik moet mijn paspoort en OV nog ophalen, een broek kopen en eigenlijk ook nog een trui, en dat allemaal voor college van drie uur.. Hm.
Weet ik eigenlijk niet heel erg zeker, maar anders zou je het eens aan Weemz moeten vragen. Maar, volgens mij is de gedacht dat je ook direct aan god vergiffenis kan vragen en daarbij geen tussenkomst nodig hebt van de kerkvader.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom biechten die niet dan?:?
Doen die niks 'verkeerd'? (of is dat een te kort door de bocht redenatie?)
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:19 schreef Ang3l het volgende:
En je moet je ook helemaal geen een fuck van aantrekken wat mensen hier van je vriendje vinden![]()
Is sam dik dan, of denkt ie dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou je zou het kunnen schuiven op een hetze tegen fat people dat ik zo op Sam zit te zeiken
Ik word soms heel blij wakker (dan heb ik gedroomd dat ik onwijs toffe concertkaartjes voor iets heb of binnenkort iets superleuks ga doen ofzo) en pas echt minuten later (als al lang en breed onder de douche sta ofzo) dan realiseer ik me ineens: "Ohhhhh...... Dat is helemaal niet."quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:24 schreef MrBrightside het volgende:
Nee.Gister werd ik heel raar wakker, en vandaag heel vrolijk.
Zakje/Nathangate was 1 jaar geleden, en Pjo en SJM is vanaf begin juli 2008quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat zal PJO toch wel weten neem ik aan?![]()
Was het niet zo dat dit gebeurde voor die twee wat kregen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is sam dik dan, of denkt ie dat?
Gelukkig is bij de meeste die dat doen hier het dan ook ERG ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga mets ommigen van dit forum ook hierbuiten om en dan maakt het mij wel degelijk uit. Daranaast zie ik, ongeacht of ik de mensen hier ken of niet, de behoefte niet om hier leugens te gaan plaatsen om je eigen leven op te leuken of verwarring te zaaien over wie je bent.
Als mensen die de persoon dan wel kennen gaan zeggen "jamaar hij is echt heel lief hoor!" en die persoon profileert dat hier absoluut niet... ja... dan moet je ook niet met die beweringen aankomen om zijn twijferachtige "eer" te redden, want dan gelooft dan toch niemand en bovendien maakt het voor die persoon blijkbaar niet uit.
Nee hij is 'tquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is sam dik dan, of denkt ie dat?
Je hebt ook niet veel kaas gegeten van je eigen religie? :Squote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet heel erg zeker, maar anders zou je het eens aan Weemz moeten vragen. Maar, volgens mij is de gedacht dat je ook direct aan god vergiffenis kan vragen en daarbij geen tussenkomst nodig hebt van de kerkvader.
Netzo dat het laatste sacrament niet bestaat bij de P en G
Geen zin in.quote:
Nog een leuk detail: In het katholisisme word je doormiddel van de doop de erfzonde van je af gewassen. Bij de protestanten is dit niet mogelijk. De erzonde is de zonde die Adam en Eva hebben gepleegd en wij zijn daarom dus slecht en zondig. (misschien dat we daarom ook niet hoeven te biechten we zijn immers toch al zondig)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej om heel eerlijk te zijn niet nee...
naja ergens heb ik dat tijdens geschiedenis wel meegekregen. Maar waarom de een wel biecht en de ander niet weet ik inderdaad niet. Vooral omdat me dat ook niet echt boeide vroeger...
Massa is Massa.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef Gellarboy het volgende:
Dik is lekker. Of althans, niet moddervet natuurlijk. Maar enige houvast (en of dat spier of bier is maakt me niet uit) is geil. Massa is mannelijk..
Homoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:31 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Geen zin in.Mijn haar moet eerst nog opdrogen, heb geen föhn hier.
Ik was een jaar of 9 toen ik mijn jongsoldaten examen heb afgelegd en ga vanaf mijn 11de niet meer naar de kerk. Ik ben nu zoekende in het geloof en weet indd alleen meer de hoofdlijnen dan de details.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:30 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel kaas gegeten van je eigen religie? :S
Katholicisme gaat uit van meer goede dingen doen dan slechte, en boetedoening en aflaten (al gebeurt dat niet echt meer), en dus ook biechten waardoor je dan weer minder zonden op je weegschaal hebt staan. Het is inderdaad wel zo dat de kerkvader tussen god en jou staat, terwijl dat bij het protestantisme gewoon Jezus is. Het protestantisme gaat ook niet uit van meer goede dingen doen dan slechte, daarbij kun je gewoon je hele leven verkloten en dan alsnog voor Jezus kiezen en dan wordt alles vergeven.
Exact. Twijgjes zijn net meisjes. No offence uiteraard.quote:
Ja. Ik heb mijn haar weer omlaag en dan moet het eerst droog zijn voordat ik er wat mee kan. (A)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Homo![]()
Ik ga ff alle fitnesscentra in assen bekijken voor mn onderzoek voor school
Ik val zelf ook niet op twijgjes hoor. Maar ook niet op fatties.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Exact. Twijgjes zijn net meisjes. No offence uiteraard..
Je hebt gradatiies in massa en de aantrekkelijkheid daarvan. Hangt tevens niet alleen van gewixcht af maar ook van de plaats waar de massa zich proportioneel bevindt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef Gellarboy het volgende:
Dik is lekker. Of althans, niet moddervet natuurlijk. Maar enige houvast (en of dat spier of bier is maakt me niet uit) is geil. Massa is mannelijk..
*kijkt nara beneden* O, je zei NET meisjes!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Exact. Twijgjes zijn net meisjes. No offence uiteraard..
Het allergeilst vind ik een stevig (dus niet pezig) gespierde borst, met een klein buikje.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt gradatiies in massa en de aantrekkelijkheid daarvan. Hangt tevens niet alleen van gewixcht af maar ook van de plaats waar de massa zich proportioneel bevindt.
En beharing?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het allergeilst vind ik een stevig (dus niet pezig) gespierde borst, met een klein buikje.
Als iemand dat heeft kun je me wegdragen.
Ja, ik bedoelde niet dat ze een viskraam hebben. Alleen maar dat het net lijkt alsof ze een viskraam hebben. Which is enough for me.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt nara beneden* O, je zei NET meisjes!Gelukkig! Ik schrok al!
JAAAAAAAAAAAAAAquote:
Beharing is mannelijk. Je valt toch wel op mannen?quote:
Hijs pedofiel, het liefst geheel kaal...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Beharing is mannelijk. Je valt toch wel op mannen?
Dat was @ je vorige post. Ik las het woord pezig en dat vind ik heel vies. En het buikje en blabla.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Beharing is mannelijk. Je valt toch wel op mannen?
Oh, maar dat heb ik ook. Het is niet zo dat ik mensen mijn bed uitjaag als ze jonger/onbehaard/niet gespierd/slank zijn. Het totaalplaatje moet kloppen en ook het plaatje zijn waar ik op dat moment zin in heb.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef MrBrightside het volgende:
Borsthaar kan ik best leuk vinden, bij sommige mensen. Maar een kale borst kan ik ook best leuk vinden bij sommige mensen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hijs pedofiel, het liefst geheel kaal...
Heb je misschien een foto van een celebrity ofzo, waarmee je kunt aangeven wat jouw type is bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:43 schreef MrBrightside het volgende:
En ik val ook op mannen ja, niet op meisjes of jongetjes (zoals ik zelf).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |