Nou, das dan echt bullshitquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar hij heeft het zelf verteld, dat hij nuno had gedaan in een steegje. Das verhaal vertelde hij in elk geval vlak voor de vorige meet...
Ja, uhm, hij brengt zelf dit nieuws... Ik mag dan aannemen dat het dan ook zo is. En ik weet niet waarom Sam het nu ontkent, misschien dat hij zich schaamt voor dat hij Nuno gekend geeft, of dat hij tegen over PJO niet bekend wilt staan as de fok-slet.quote:
Ik moet zeggen dat een 2daagse ban wel aan te raden is...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef Xiance het volgende:
het hele leven is bullshit!
damn... mischien toch maar weer tijd voor een langdurige afwezigheid
Gelooof maar lekker wat je wil. Ik weet wat de waarheid is. Soms zit sam just like anyone else hier, bullshit te vertellen. Dat deed hij toen. Dat je hem nu niet gelooft, kan ik wel begrijpen. Maar geloof mij nou maarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja, uhm, hij brengt zelf dit nieuws... Ik mag dan aannemen dat het dan ook zo is. En ik weet niet waarom Sam het nu ontkent, misschien dat hij zich schaamt voor dat hij Nuno gekend geeft, of dat hij tegen over PJO niet bekend wilt staan as de fok-slet.
Maar goed, hij verteld dus 2 verhalen, ik geloof de geen die ik het leukst vind, tenzij ander bewijs...
Eh nee dusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar hij heeft het zelf verteld, dat hij nuno had gedaan in een steegje. Das verhaal vertelde hij in elk geval vlak voor de vorige meet...
ne me quite pasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:42 schreef Xiance het volgende:
het hele leven is bullshit!
damn... mischien toch maar weer tijd voor een langdurige afwezigheid
Ze proberen sam alleen maar te stangen, wat niet luktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:46 schreef MrBrightside het volgende:
Goedemorgennnn.Wat een spanning en sensatie zeg.
Was je te dronken?quote:
No worries.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:43 schreef hierissieweer het volgende:
...of dat hij tegen over PJO niet bekend wilt staan as de fok-slet.
Ze?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze proberen sam alleen maar te stangen, wat niet lukt
Dus je was hem een beetje geraffineerd terug aan het pakken.quote:
Alsof jij niet 48 uur keihard hebt zitten refreshen hier.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:44 schreef hierissieweer het volgende:
Ik moet zeggen dat een 2daagse ban wel aan te raden is...
En PM's versturen naar mensen die onaardig over em warenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Alsof jij niet 48 uur keihard hebt zitten refreshen hier.
Nee nee nee dat heb je weer helemaal mis. Ik zei toch dat het biet Cairon was! Om het met de woorden van die kikkerlikker te zeggen: OPELETE!!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Cairon beweerde toch hard bewijs in handen te hebben dat Nuno dus op vrijdagavond al van zijn no show wist toen hij SJM gebeld had. Hij baseerde zich hierbij op info van SJM
Maar die blijkt na gisteravond dus niet even betrouwbaar te zijn
Ja, ik snap niet zo goed wat er boeiend aan is wie er seks heeft met wie, maar goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
1. Het kan me niet schelen of er nou wel of niet gesekst is op/rond Pann. Twee consenting adults.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:38 schreef MisterO het volgende:
Wat een onzin zeg. Sam heeft Nuno nog nooit ontmoet., wat zitten jullie te zeiken zeg. Geloof hem nou maar gewoon, vooral jij PJO.
Jij hebt helemaal niets gehad. En daarbij, als er iets over mij gezegd wordt, dan mag ik daar toch op reargeren? En helaas kon dat op dat moment niet in Homo zelf.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En PM's versturen naar mensen die onaardig over em waren
Nee, je komt niet naar de meet?quote:
Ik heb het nooit over seks met Sam gehad, alleen dat hij wist dat ik in Utrecht was, dat is alles. En als je wil weten hoe en zo dan zoek je maar terugquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |