Moet ik ook eens checken. Dank voor de tip.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:15 schreef Gellarboy het volgende:
De remix van Steve Pitron & Max Sanna is trouwens ook erg goed te pruimen. Die hoorde ik voor het eerst in een club in Parijs en zo werd ik verliefd op het nummer an sich..
maar de diva heeft nu toch een eigen mentorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O het gata er dan ook niet om dat het openbaar moet zijn. Het gaat er om dat er geruchten heeeeel krampachtig ontkent werden, die nu ineens tussen neus en lippen door toch meer waar blijken te zijn dan vermoed werd. En dat komt dan ter sprake omdat de diva in kwestie zo nodig weer eens een van haar bitch-tirades moet afsteken, ditmaal tegen de àndere persoon de geruchten-kwestie. Natuurlijk ook niet zo slim om de persoon die iets van je weet af te vallen heTsk tsk, the diva has a lot to learn.
Hier kun je 'm halen: http://ultimateremix2.blogspot.com/quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:23 schreef PJORourke het volgende:
Moet ik ook eens checken. Dank voor de tip.
wat is er eigenlijk gebeurd met al die Svenson en Gielen mixen, is iedereen daar op uitgekeken ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Moet ik ook eens checken. Dank voor de tip.
Die staan nu naast Ben Liebrand in de kastquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk gebeurd met al die Svenson en Gielen mixen, is iedereen daar op uitgekeken ?
Sweet dreams voor jullie alle tweequote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hier kun je 'm halen: http://ultimateremix2.blogspot.com/
De laatste tijd wordt er niet zo heel veel leuks meer gepost (vooral veel meuk uit de 80's en crappy bootlegs), maar in de wat oudere maanden staat HORDES mooi spul. Meer dan de moeite waard om eens goed door te spitten!
Goed, ik ging dus slapen enzo.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ach, het komt steeds weer bovendrijven, wordt steeds weer ontkend en er is op het eerste gezicht geen reden om het te ontkennen, als het waar zou zijn.
Nu sla je meer dan een deccade over, en komen Ray en Anita weer in de verdrukking, om over Irene Moors en die blauwe ettertjes maar te zwijgenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die staan nu naast Ben Liebrand in de kast
Dank je!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:25 schreef Gellarboy het volgende:
De laatste tijd wordt er niet zo heel veel leuks meer gepost (vooral veel meuk uit de 80's en crappy bootlegs), maar in de wat oudere maanden staat HORDES mooi spul. Meer dan de moeite waard om eens goed door te spitten!
Goed, ik ging dus slapen enzo.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:27 schreef samjustme het volgende:
Als ik zeg ik heb seks gehad met Nuno houden jullie dan op
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik zeg ik heb seks gehad met Nuno houden jullie dan op
Dan moet eens boo lijst bijgewerkt wordenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij werk jij je allee dieper in de nesten. Zoals je het nu brengt gelooft natuurlijk niemand meer een woord van wat je zegt noch van wat je ontkent.
beetje lopen edittenquote:
Dat klusje kunnen we wel aan HIW toevertrouwen volgens mijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dan moet eens boo lijst bijgewerkt worden
doe je hem nog wel even flink huggen namens mij ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar bed!Slapeeeen!
Nou ja, slapen, straks de deur opendoen voor TMM
En dna weer terug in bed kruipen
je weet toch dat je dat voor mij niet hoeft te doen, dat inhoudenquote:
Ow wat een heerrrrrrrrrrrrrlijk moment om mijn entree te makenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als ik zeg ik heb seks gehad met Nuno houden jullie dan op![]()
zet hem op straks ik heb alle vertrouwen in jequote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Gellarboy, ik probeer je positief-denk-methode uit vandaag. Ik ga dat tentamen maken en het is goed. hoe dan ook. Stel dat ik 'm verpest (die kans is er, zeg ik niet om zielig te zijn ofzo) dan is het ook goed. Want ik krijg succes in het leven. Hoe dan ook.
.
Nu koffie.
Ja ik kreeg ook net voor het slapen gaan direct een ontboezeming van je.... en toen viel ik een slaap met het beeld van Nuno die SJM neuktquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik hoefde niet eens terug te lezen, ik viel met de neus in de boter, en hier ga ik maar eens lekker over dromen, tja jongens na al dat leedvermaak over mij, weten jullie zelf ook hoe heerlijk dat voelt
maar dan blijft er van die cairon claim in nunogate ook weinig meer over ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook net voor het slapen gaan direct een ontboezeming van je.... en toen viel ik een slaap met het beeld van Nuno die SJM neuktEeeeeeeeeeeeeen bedankt!
Goedemorgen
Welke claim?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan blijft er van die cairon claim in nunogate ook weinig meer over ?
ben jij ff blij dat 'ie niet op kwam dagen destijds...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook net voor het slapen gaan direct een ontboezeming van je.... en toen viel ik een slaap met het beeld van Nuno die SJM neuktEeeeeeeeeeeeeen bedankt!
Goedemorgen
Ja dan had ik misschien een jongen met SJM gedeeldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:15 schreef Cairon het volgende:
[..]
ben jij ff blij dat 'ie niet op kwam dagen destijds...
Ohh God, shut up!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:25 schreef Cairon het volgende:
kreeg je het afdankertje van Sam () zijn sloppy seconds...
9:38 alweer. Hier tenminstequote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh God, shut up!
Het is pas 8:32!!!
Vanavond Bianca, vanaaaaavond!
Cairon beweerde toch hard bewijs in handen te hebben dat Nuno dus op vrijdagavond al van zijn no show wist toen hij SJM gebeld had. Hij baseerde zich hierbij op info van SJMquote:
Je was zo intensief aan het teruglezen hier ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:59 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben in de verkeerde metro gestapt (goed bezig!) en nu sta ik op Duivendrecht..
Haha, zoiets ja. Ik moest de lijn richting Amstelveen hebben, maar die was zo vol dat ik 'm even over wilde slaan. Dus toen ben ik op de metro richting Gein gestapt, maar vergeten halverwege over te stappen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:15 schreef Stroekie het volgende:
Je was zo intensief aan het teruglezen hier ?
Toeristje spelen in je eigen stad, maar kan je beter doen met bus/tam dan zie je in elk geval nog wat, Met Metro speelt het zich voornamelijk onder de grond afquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Haha, zoiets ja. Ik moest de lijn richting Amstelveen hebben, maar die was zo vol dat ik 'm even over wilde slaan. Dus toen ben ik op de metro richting Gein gestapt, maar vergeten halverwege over te stappen.. Ineens viel me op dat ik ergens reed waar ik helemaal niet moest zijn.
.
Hahaha, ja precies! Al zat ik gelukkig wel al in het gedeelte dat bovengronds rijdt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:45 schreef Stroekie het volgende:
Toeristje spelen in je eigen stad, maar kan je beter doen met bus/tam dan zie je in elk geval nog wat, Met Metro speelt het zich voornamelijk onder de grond af
He jammer anders had ik ingeschrevenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:48 schreef Gellarboy het volgende:
... en nee, niet langs de Cockring..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |