quote:
Ik was een beetje dom en trouwens we hebben nooit gedate dus zo serieus was het nou ook weer nooit geweestquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik was een beetje dom en trouwens we hebben nooit gedate dus zo serieus was het nou ook weer nooit geweesthet is altijd leuk als mensen op je geilen en je date alleen met mensenwaar je zelf op valt, heb ik tenminste altijd gedaan hehe
Oh je pas ik niet in je moraal lieverd, kijk eerst naar jezelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Just when I thought you already stooped to the lowest level of sad, you opened up the hatch, went down and stooped even lower.
Ja, wat hoor ik hier?quote:
Low hoeft niets met moraal te maken hebben, jij taal-analfabeet. Is nu niet alleen je Nederlands maar ook je Engels uiterst belabberd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oh je pas ik niet in je moraal lieverd, kijk eerst naar jezelf
De enige drie mensen van fok die ik heb leren kennen irl zijn nogmaalsquote:
Misschien moet ik eens met wat jongere mensen omgaan om mijn 2e jeugd herlevenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Low hoeft niets met moraal te maken hebben, jij taal-analfabeet. Is nu niet alleen je Nederlands maar ook je Engels uiterst belabberd?
Gih, en wat was dan dat verhaal dat je hem gezien zou hebben voor Pann? je weet wel, toen je verdacht laat aankwam op het feestquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
De enige drie mensen van fok die ik heb leren kennen irl zijn nogmaals
JIj, O en Deceit de rest NIET
Ik ken ze wel ja. Ken jij ze ook? Maar wat heeft een 2e jeugd te maken met je belabberde taalgebruik? Of denk je laat ik het daar maar even op gooien omdat dat iets is waarmee ik denk Angel te kunnen raken?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens met wat jongere mensen omgaan om mijn 2e jeugd herleven
je kan me vast wel wegwijs maken
Ja, je dacht toch niet dat dat de doofpot zomaar inging hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oud nieuws, of te wel Nieuwe Stier
Geweldige plaat, in de remix dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:49 schreef Gellarboy het volgende:
So if you want to. Uh-huh-uh-uh!
You got the green light. Uh-huh-uh-uh!
Als gerucht wel...quote:
Welke is dat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Geweldige plaat, in de remix dan.
Yep, alleen die met kleding aan hoor!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:48 schreef Gellarboy het volgende:
Hey P, je hebt die nachtelijke foto van laatst in Amsterdam Noord in je fobo gezet. Dawissiknie.
Beyonce, Green Light, Freemasons remix.quote:
en ik maar schreeuwen hier dat ik een openbaring had gevonden terwijl jullie de focus maar op die oude koe bleven houdenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, je dacht toch niet dat dat de doofpot zomaar inging he
Ik zal niet de open deur intrappen en je spanken voor die keuze!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Beyonce, Green Light, Freemasons remix.
Jaja ik weet het
ze is geweldigquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Beyonce, Green Light, Freemasons remix.
Jaja ik weet het
jaja samquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik was een beetje dom en trouwens we hebben nooit gedate dus zo serieus was het nou ook weer nooit geweesthet is altijd leuk als mensen op je geilen en je date alleen met mensenwaar je zelf op valt, heb ik tenminste altijd gedaan hehe
die zonder is al per PM onderweg naar Cahir ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:54 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Yep, alleen die met kleding aan hoor!
Okay?
Ow diiiiieeee! Ja die's wel lekker in de mix jaquote:
Oke in het begin 2 jaar geleden misschien wel als je single wasquote:
Hoezo dan? Dit is ultiem. Ongeevenaade productie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal niet de open deur intrappen en je spanken voor die keuze!
Maar ja, is het nu wel of niet gebeurd. Feit of slechts een gerucht? That's the questionquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik maar schreeuwen hier dat ik een openbaring had gevonden terwijl jullie de focus maar op die oude koe bleven houden
ik voelde me toen wel zo'n Kwalbert Verlinke die in de woestijn staat te roepen
Klopt, in deze mix wel. Erg lekker dansbaar. Verder blijft het Beyonce, daar ging het ff omquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoezo dan? Dit is ultiem. Ongeevenaade productie.
Ik spank jou ook niet omdat je TWEE keer naar Mika bent geweest!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal niet de open deur intrappen en je spanken voor die keuze!
Hun mix van Deja Vu en de mix van Work van Kelly Rowland mag er ook wel zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:57 schreef Gellarboy het volgende:
Hoezo dan? Dit is ultiem. Ongeevenaade productie.
Het is op die avond toen onafhankelijk van elkaar naar mij toe bevestigd. Alleen zijn er mensen die achteraf en naderhand omtrekkende bewegingen zijn gaan maken. Maar wellicht dat daar ook beelden van beveiligingscamera voor gebruikt kunnen worden, die geven soms een ontluisterend beeld wat er in een portiek kan gebeurenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ja, is het nu wel of niet gebeurd. Feit of slechts een gerucht? That's the question
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Maar ja, is het nu wel of niet gebeurd. Feit of slechts een gerucht? That's the question
date niet met mensen die bezet zijn en nooit gedaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |