Dat is toch juist het punt? Waarom er dan zo'n issue van maken van wat anderen zeggen hier?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo. Dit is maar een internetforum hor... Hier mag iedereenn bullshit gaan vertellen, het is toch niet het echte leven... in het echt is Sam een super eerlijke, lieve jongen.
Ik zie niet echt een reden om deze scheiding toe te passen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef MisterO het volgende:
Hallo. Dit is maar een internetforum hor... Hier mag iedereenn bullshit gaan vertellen, het is toch niet het echte leven...
Dat klopt.quote:in het echt is Sam een super eerlijke, lieve jongen.
Ang3l heeft onderhand wel het alleenrecht verdient op de HIW is vet grappen...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HEY! Dat soort grapjes mag IK alleen maken!
Had het er vanochtend nog over met TMM dat ik een shirt wilde in de trant van the 6th Sense, maar dan niet met "I see dead people" maar met "I hate fat people!"
HIW? Krijg ik die van je voor mijn verjaardag? Ahh? Toe?
Je bent een lieverd, zullen we samen voor een volgende ban?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
is t aard van het beestje shatz.. kan ie niks aan doen
Wat de users hier zeggen, maakt ook niks uit. Zolang zijn vriendje realiseert dat hier soms onzin wordt verteld dat nergens op is gebasseerdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is toch juist het punt? Waarom er dan zo'n issue van maken van wat anderen zeggen hier?
True. Maar verwacht dan niet dat mensen info uit je mond ooit nog serieus gaan nemenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo. Dit is maar een internetforum hor... Hier mag iedereenn bullshit gaan vertellen, het is toch niet het echte leven...
quote:in het echt is Sam een super eerlijke, lieve jongen.
quote:
En ik ben de pausquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:06 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
en ik ben moeder theresa...
Maar dat zal PJO toch wel weten neem ik aan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat de users hier zeggen, maakt ook niks uit. Zolang zijn vriendje realiseert dat hier soms onzin wordt verteld dat nergens op is gebasseerd
Wanneer komt de witte rook?quote:
Roze!quote:
Vader, vergeef mij want ik heb gezondigd. (dat is toch wat jullie katholiekjes tijdens de biecht zeggen?)quote:
WTFquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:11 schreef Ang3l het volgende:
dat je Nuno echt een kampcreep vind....[..]
Ben jij christelijk opgevoed dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vader, vergeef mij want ik heb gezondigd. (dat is toch wat jullie katholiekjes tijdens de biecht zeggen?)
Paus, spreiduwbenusquote:
oh, ik wordt niet zo gauw gebanned..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je bent een lieverd, zullen we samen voor een volgende ban?
Protestanten en gereformeerden biechten niet. Maar ik ben opgegroeid in het Leger des heils, ik ben/was ook heilssoldaatquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben jij christelijk opgevoed dan?
Objectief gezien hebben deze woorden toch veel weg van een bekentenis, gezien in de context van dat moment gisteravond? Nogmaals, maakt me niet uit wat er nou niet/wel gebeurd is.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef MisterO het volgende:
Het gaat erom dat je je vriendje op zn woord moet vertrouwen.
Father, forgive me, for I am Sinquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vader, vergeef mij want ik heb gezondigd. (dat is toch wat jullie katholiekjes tijdens de biecht zeggen?)
Wat had je gedaan?quote:
Maar het maakt toch geen donder uit of mensen van internet je serieus nemen of niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. Maar verwacht dan niet dat mensen info uit je mond ooit nog serieus gaan nemenIk bedoel, ik kan ook wel gana verkodnigen dat wij enorme ontzettend geile sjaaltjes-sex hebben gehad toen je was blijven l;ogeren, en dan de volgende dag doen alsof ik van je walg. Vervolgens doe alsof je me op Pann de hele tijd achtervolgde en Rein van me af wilde pakken. Dat je echt heel vals hebt zitten roddelen tegen mijn vriend Rik over mij, dat je Sam daarbij noemde en dat je Nuno echt een kampcreep vind.... maar wat schiet ik er mee op?
[..]Mja. Ik hou niet van mensen die me op een feest praktisch om m'n nelk vliegen alsof we de grootste vrienden zijn en vervolgens op een forum doen alsof ze me niet willen kennen en als we met een groep zijn waar ik tussen sta me dan gaan negeren. Dat soort mensen heb ik geen behoefte aan.
Yet you wouldn't know sin if it would sit down on you to rim it.quote:
dit over heel fok heen gepost:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |