Je hebt de BN-ers ingeruild voor BWB's!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar ben ik meegestopt. aangezien ik niet elke maand meer achter elke BN'er aanzit werd het moeilijk om de pagina te blijven vullen. Want soapies e.d. boeien me ècht niet meer
Nee, ik denk dat ik maar oversla.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, je komt niet naar de meet?dan kom ik ook niet!
![]()
Het gaat erom dat je je vriendje op zn woord moet vertrouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
1. Het kan me niet schelen of er nou wel of niet gesekst is op/rond Pann. Twee consenting adults.
2. Het lijkt me wel tijd om een punt achter dit welles/nietes gedoe te zetten.
3. Hoe moet ik dit opvatten? [HOMO 2212] I don't give a fuck no more, if people think ...
Het maakt niet uit welke kant het verhaal opgaat... het geeft gewoon wederom aan hoe onbetrouwbaar info uit die mond isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:38 schreef MisterO het volgende:
Wat een onzin zeg. Sam heeft Nuno nog nooit ontmoet., wat zitten jullie te zeiken zeg. Geloof hem nou maar gewoon, vooral jij PJO.
Ik weet indd de algemene lijnen, maar heb denk ook een hoop gemist, bijvoorbeeld de 5 topics op een avond. Maar wat ik al vertelde, ik vond het best lekker even een ban.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Alsof jij niet 48 uur keihard hebt zitten refreshen hier.
Je slaat iets over, dus bij de meet daarna kom je?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik maar oversla.
Gisteren kersen opquote:
Dat denk ik eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je slaat iets over, dus bij de meet daarna kom je?![]()
Nee had teamvergadcering dus ik moest delenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:59 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Dus nu de rest van de taart nog?
Nee die juist weer niet, die zouden wel gaan daten, maar cairon heeft toen gecancelled...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
ja halo halo mense hieristieweer de enige echte kikerlikkerfan whehehe. ken iedereen eve OPLETE want ik snapder gene zak meer van hehe als ik et goed begrip dan heb cairo genuekt met samjustbe in eendonker stegje wat een homos zeg ik ga ze verrot stampe en helemal kapot ramen nee hoor grapje whehehe
.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar doe eens niet altijd zo zelfingenomen!
Nog een reden voor de kutheid van het leven.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee had teamvergadcering dus ik moest delen
Misschien moet ie dan eerst eens leren niet zo vaak pertinente bullshit uit te kramen. W ehebben nu al 2 dikke voorbeelden (hihi, ik zei dikke) dat ie gewoon uit z'n nek lult tegen alles en iedereen. We hebben het geweldige in bochten wring verhaal van de kermis "niet gezien, misschien gezien, wel gezien, niets gezegd, geen zin, geen tijd" wat met iedere post weer veranderde. En nu hebben we dit heerlijke voorbeeld weer met de "wel gezien, niet gezien, wel sex, geen sex".quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je je vriendje op zn woord moet vertrouwen.
Ik heb het zo zwaar....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:02 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nog een reden voor de kutheid van het leven.
Hallo. Dit is maar een internetforum hor... Hier mag iedereenn bullshit gaan vertellen, het is toch niet het echte leven... in het echt is Sam een super eerlijke, lieve jongen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moet ie dan eerst eens leren niet zo vaak pertinente bullshit uit te kramen. W ehebben nu al 2 dikke voorbeelden (hihi, ik zei dikke) dat ie gewoon uit z'n nek lult tegen alles en iedereen. We hebben het geweldige in bochten wring verhaal van de kermis "niet gezien, misschien gezien, wel gezien, niets gezegd, geen zin, geen tijd" wat met iedere post weer veranderde. En nu hebben we dit heerlijke voorbeeld weer met de "wel gezien, niet gezien, wel sex, geen sex".
Meneer Sam's verhaal lijkt te veranderen bij elke persoon tegen wie hij het bluft en bij iedere gril van hetw eer. Een beetje zoals hij zelf altijd al wisselde van crush en geaardheid, dus in principe niets nieuws. Maakt natuurlijk de rest van zijn persoon wel redelijk lachwekkend en onbetrouwbaar in mijn ogen.
Maar ik ben dan ook zijn vriendje niet, zijn vriend niet, zijn kennis niet, hell... hij heeft me niet eens ooit gezien!
Dat is nog zwaarder,,,quote:
HEY! Dat soort grapjes mag IK alleen maken!quote:
en ik ben moeder theresa...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo. Dit is maar een internetforum hor... Hier mag iedereenn bullshit gaan vertellen, het is toch niet het echte leven... in het echt is Sam een super eerlijke, lieve jongen.
Had je een bannetje opgelopen?quote:
is t aard van het beestje shatz.. kan ie niks aan doenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niets gehad. En daarbij, als er iets over mij gezegd wordt, dan mag ik daar toch op reargeren? En helaas kon dat op dat moment niet in Homo zelf.
Maar doe eens niet altijd zo zelfingenomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |