En je moet je ook helemaal geen een fuck van aantrekken wat mensen hier van je vriendje vindenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Objectief gezien hebben deze woorden toch veel weg van een bekentenis, gezien in de context van dat moment gisteravond? Nogmaals, maakt me niet uit wat er nou niet/wel gebeurd is.
Goed zo. gaan we het daar ook niet meer over hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Objectief gezien hebben deze woorden toch veel weg van een bekentenis, gezien in de context van dat moment gisteravond? Nogmaals, maakt me niet uit wat er nou niet/wel gebeurd is.
EDIT: [HOMO 2212] I don't give a fuck no more, if people think ...
Ik ga mets ommigen van dit forum ook hierbuiten om en dan maakt het mij wel degelijk uit. Daranaast zie ik, ongeacht of ik de mensen hier ken of niet, de behoefte niet om hier leugens te gaan plaatsen om je eigen leven op te leuken of verwarring te zaaien over wie je bent.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Maar het maakt toch geen donder uit of mensen van internet je serieus nemen of niet?
Perdoa-me, padre, pois eu pequeiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vader, vergeef mij want ik heb gezondigd. (dat is toch wat jullie katholiekjes tijdens de biecht zeggen?)
Waarom biechten die niet dan?:?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Protestanten en gereformeerden biechten niet. Maar ik ben opgegroeid in het Leger des heils, ik ben/was ook heilssoldaat
Geen nachtmerries dit keer?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:18 schreef MrBrightside het volgende:
En ik heb zo lekker geslapen vannacht, en zo fijn gedroomd.
Ik snapte het verband tussen deze zin en de rest van je verhaal niet zo. Kun je het uitleggen?quote:
Je weet het verschil tussen protestantisme en katholicisme niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom biechten die niet dan?:?
Doen die niks 'verkeerd'? (of is dat een te kort door de bocht redenatie?)
Nou je zou het kunnen schuiven op een hetze tegen fat people dat ik zo op Sam zit te zeikenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik snapte het verband tussen deze zin en de rest van je verhaal niet zo. Kun je het uitleggen?
Brrr, ik wilde niet opstaan. Het was zooo koud! bah.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:24 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Nee.Gister werd ik heel raar wakker, en vandaag heel vrolijk.
Neej om heel eerlijk te zijn niet nee...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen protestantisme en katholicisme niet.
Run Forrest Run!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:25 schreef MrBrightside het volgende:
Hmm, ik moet mijn paspoort en OV nog ophalen, een broek kopen en eigenlijk ook nog een trui, en dat allemaal voor college van drie uur.. Hm.
Weet ik eigenlijk niet heel erg zeker, maar anders zou je het eens aan Weemz moeten vragen. Maar, volgens mij is de gedacht dat je ook direct aan god vergiffenis kan vragen en daarbij geen tussenkomst nodig hebt van de kerkvader.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom biechten die niet dan?:?
Doen die niks 'verkeerd'? (of is dat een te kort door de bocht redenatie?)
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:19 schreef Ang3l het volgende:
En je moet je ook helemaal geen een fuck van aantrekken wat mensen hier van je vriendje vinden![]()
Is sam dik dan, of denkt ie dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou je zou het kunnen schuiven op een hetze tegen fat people dat ik zo op Sam zit te zeiken
Ik word soms heel blij wakker (dan heb ik gedroomd dat ik onwijs toffe concertkaartjes voor iets heb of binnenkort iets superleuks ga doen ofzo) en pas echt minuten later (als al lang en breed onder de douche sta ofzo) dan realiseer ik me ineens: "Ohhhhh...... Dat is helemaal niet."quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:24 schreef MrBrightside het volgende:
Nee.Gister werd ik heel raar wakker, en vandaag heel vrolijk.
Zakje/Nathangate was 1 jaar geleden, en Pjo en SJM is vanaf begin juli 2008quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat zal PJO toch wel weten neem ik aan?![]()
Was het niet zo dat dit gebeurde voor die twee wat kregen?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is sam dik dan, of denkt ie dat?
Gelukkig is bij de meeste die dat doen hier het dan ook ERG ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga mets ommigen van dit forum ook hierbuiten om en dan maakt het mij wel degelijk uit. Daranaast zie ik, ongeacht of ik de mensen hier ken of niet, de behoefte niet om hier leugens te gaan plaatsen om je eigen leven op te leuken of verwarring te zaaien over wie je bent.
Als mensen die de persoon dan wel kennen gaan zeggen "jamaar hij is echt heel lief hoor!" en die persoon profileert dat hier absoluut niet... ja... dan moet je ook niet met die beweringen aankomen om zijn twijferachtige "eer" te redden, want dan gelooft dan toch niemand en bovendien maakt het voor die persoon blijkbaar niet uit.
Nee hij is 'tquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is sam dik dan, of denkt ie dat?
Je hebt ook niet veel kaas gegeten van je eigen religie? :Squote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet heel erg zeker, maar anders zou je het eens aan Weemz moeten vragen. Maar, volgens mij is de gedacht dat je ook direct aan god vergiffenis kan vragen en daarbij geen tussenkomst nodig hebt van de kerkvader.
Netzo dat het laatste sacrament niet bestaat bij de P en G
Geen zin in.quote:
Nog een leuk detail: In het katholisisme word je doormiddel van de doop de erfzonde van je af gewassen. Bij de protestanten is dit niet mogelijk. De erzonde is de zonde die Adam en Eva hebben gepleegd en wij zijn daarom dus slecht en zondig. (misschien dat we daarom ook niet hoeven te biechten we zijn immers toch al zondig)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej om heel eerlijk te zijn niet nee...
naja ergens heb ik dat tijdens geschiedenis wel meegekregen. Maar waarom de een wel biecht en de ander niet weet ik inderdaad niet. Vooral omdat me dat ook niet echt boeide vroeger...
Massa is Massa.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef Gellarboy het volgende:
Dik is lekker. Of althans, niet moddervet natuurlijk. Maar enige houvast (en of dat spier of bier is maakt me niet uit) is geil. Massa is mannelijk..
Homoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:31 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Geen zin in.Mijn haar moet eerst nog opdrogen, heb geen föhn hier.
Ik was een jaar of 9 toen ik mijn jongsoldaten examen heb afgelegd en ga vanaf mijn 11de niet meer naar de kerk. Ik ben nu zoekende in het geloof en weet indd alleen meer de hoofdlijnen dan de details.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:30 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Je hebt ook niet veel kaas gegeten van je eigen religie? :S
Katholicisme gaat uit van meer goede dingen doen dan slechte, en boetedoening en aflaten (al gebeurt dat niet echt meer), en dus ook biechten waardoor je dan weer minder zonden op je weegschaal hebt staan. Het is inderdaad wel zo dat de kerkvader tussen god en jou staat, terwijl dat bij het protestantisme gewoon Jezus is. Het protestantisme gaat ook niet uit van meer goede dingen doen dan slechte, daarbij kun je gewoon je hele leven verkloten en dan alsnog voor Jezus kiezen en dan wordt alles vergeven.
Exact. Twijgjes zijn net meisjes. No offence uiteraard.quote:
Ja. Ik heb mijn haar weer omlaag en dan moet het eerst droog zijn voordat ik er wat mee kan. (A)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Homo![]()
Ik ga ff alle fitnesscentra in assen bekijken voor mn onderzoek voor school
Ik val zelf ook niet op twijgjes hoor. Maar ook niet op fatties.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Exact. Twijgjes zijn net meisjes. No offence uiteraard..
Je hebt gradatiies in massa en de aantrekkelijkheid daarvan. Hangt tevens niet alleen van gewixcht af maar ook van de plaats waar de massa zich proportioneel bevindt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef Gellarboy het volgende:
Dik is lekker. Of althans, niet moddervet natuurlijk. Maar enige houvast (en of dat spier of bier is maakt me niet uit) is geil. Massa is mannelijk..
*kijkt nara beneden* O, je zei NET meisjes!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Exact. Twijgjes zijn net meisjes. No offence uiteraard..
Het allergeilst vind ik een stevig (dus niet pezig) gespierde borst, met een klein buikje.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt gradatiies in massa en de aantrekkelijkheid daarvan. Hangt tevens niet alleen van gewixcht af maar ook van de plaats waar de massa zich proportioneel bevindt.
En beharing?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het allergeilst vind ik een stevig (dus niet pezig) gespierde borst, met een klein buikje.
Als iemand dat heeft kun je me wegdragen.
Ja, ik bedoelde niet dat ze een viskraam hebben. Alleen maar dat het net lijkt alsof ze een viskraam hebben. Which is enough for me.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
*kijkt nara beneden* O, je zei NET meisjes!Gelukkig! Ik schrok al!
JAAAAAAAAAAAAAAquote:
Beharing is mannelijk. Je valt toch wel op mannen?quote:
Hijs pedofiel, het liefst geheel kaal...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Beharing is mannelijk. Je valt toch wel op mannen?
Dat was @ je vorige post. Ik las het woord pezig en dat vind ik heel vies. En het buikje en blabla.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Beharing is mannelijk. Je valt toch wel op mannen?
Oh, maar dat heb ik ook. Het is niet zo dat ik mensen mijn bed uitjaag als ze jonger/onbehaard/niet gespierd/slank zijn. Het totaalplaatje moet kloppen en ook het plaatje zijn waar ik op dat moment zin in heb.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef MrBrightside het volgende:
Borsthaar kan ik best leuk vinden, bij sommige mensen. Maar een kale borst kan ik ook best leuk vinden bij sommige mensen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hijs pedofiel, het liefst geheel kaal...
Heb je misschien een foto van een celebrity ofzo, waarmee je kunt aangeven wat jouw type is bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:43 schreef MrBrightside het volgende:
En ik val ook op mannen ja, niet op meisjes of jongetjes (zoals ik zelf).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |