Ik vind het erger dat dit soort figuren bekender zijn dan zo'n goeie band als Voicst.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:41 schreef Sersjee het volgende:
Dat Voicst zich inlaat met dit soort figuren...
Ik vind em helemaal niet krachtig en energiek. Eentonig vind ik een betere omschrijving.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:43 schreef ScottTracy het volgende:
Pff wat een gezeur weer. Gewoon een krachtige, energieke, leuke plaat!!
Laten we het houden op "smaken verschillen".quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind em helemaal niet krachtig en energiek. Eentonig vind ik een betere omschrijving.
Dan ben ik blijkbaar een ouwe lul met erkend diploma, want ik had nog nooit van die knakker gehoord. Misschien moet ik maar eens SlamFM e.d. aanzetten zo gauw als ik m'n verstand heb verlorenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat dit soort figuren bekender zijn dan zo'n goeie band als Voicst.
Volgens mij deed ie mee met Dom, Lomp en Famous. Dat is dan meteen ook eigenlijk het enige waar ik em van ken. Maar dat is natuurlijk wel het soort muziek dat 90% van de zendtijd van TMF inneemt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar een ouwe lul met erkend diploma, want ik had nog nooit van die knakker gehoord. Misschien moet ik maar eens SlamFM e.d. aanzetten zo gauw als ik m'n verstand heb verloren
Klopt, hij zat ook bij Stuk van the Partysquad, begin dit jaar. Ook een grote TMF-hit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij deed ie mee met Dom, Lomp en Famous. Dat is dan meteen ook eigenlijk het enige waar ik em van ken. Maar dat is natuurlijk wel het soort muziek dat 90% van de zendtijd van TMF inneemt.
Nicequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog maar 187 topics tot de 1000 en 20-21 dagen tot 3fm slowchat 2 jaar
Ah, TMF. Daar ga je al. VH1 Classic, MTV New, TV Oranje en 3voor12 FTW!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij deed ie mee met Dom, Lomp en Famous. Dat is dan meteen ook eigenlijk het enige waar ik em van ken. Maar dat is natuurlijk wel het soort muziek dat 90% van de zendtijd van TMF inneemt.
Ik zap meestal ook alleen maar langs TMF (bij de classics blijf ik soms nog wel ff hangen), maar telkens lijk ik dezelfde clips te zien. Dan doe je natuurlijk ook wel wat kennis op van een paar repperts uit Nederland.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ah, TMF. Daar ga je al. VH1 Classic, MTV New, TV Oranje en 3voor12 FTW!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:03 schreef Sersjee het volgende:
Ik moest lachen, heel hard en heel lang.geweldig he.. vooral die bruiningscremes en die donald duck bekkies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach ja.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:05 schreef Dandelion het volgende:
[..]
geweldig he.. vooral die bruiningscremes en die donald duck bekkies.
ach ja.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:03 schreef Sersjee het volgende:
Ik moest lachen, heel hard en heel lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou zulke foto's niet eens van mezelf durven maken, laat staan op internet zetten![]()
Dus zo'n 10 topics per dag nogquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog maar 187 topics tot de 1000 en 20-21 dagen tot 3fm slowchat 2 jaar
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Enige leuke aan dit nummer vind ik die scene in de clip waar die ogen zo groot worden.![]()
.
ow, okquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:46 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Laten we het houden op "smaken verschillen".
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:54 schreef Sersjee het volgende:
Dit is voor het eerst dat de plaat waar ik op gestemd heb daadwerkelijk in de canon terecht is gekomen. Had ik niet verwacht
Hier staat heel veel, maar dat wordt niet meer bijgewerkt blijkbaar. Nu zou je elke week deze moeten rippen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:00 schreef Dandelion het volgende:
weet iemand of er podcasts zijn van ekstra weekend?
En waar die dan te downloaden zijn?
hmm luie donder die ik ben gaat dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier staat heel veel, maar dat wordt niet meer bijgewerkt blijkbaar. Nu zou je elke week deze moeten rippen.
Hmja... nouja, deze dan weer minderquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat plaatje blijft ook in de aanbieding geloof ik.
Let's dance to Joy Divisionquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:27 schreef ScottTracy het volgende:
Mis ik nou Love Will Tear Us Apart van Joy Division??
Damn, en hij wordt al niet zo vaak op 3fm gedraaidZo'n geweldig nummer!!!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
OEH! Led Zeppelin.
![]()
Stairway to Heaven
![]()
.
quote:
Tsja, als je die plaat maar genoeg draait, denkt 'men' dat het een goede zangeres is met ditto concertquote:
Is met de meeste artiesten toch zo, het aantal goede live artiesten staat in schril contrast met de niet zo goede live artiestenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, als je die plaat maar genoeg draait, denkt 'men' dat het een goede zangeres is met ditto concert.
Ja, heel gek.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verrassende request in een programma met Veenstra.
Ik denk dat het meer het ' girlpower' idee is, niet haar zangkwaliteitenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, als je die plaat maar genoeg draait, denkt 'men' dat het een goede zangeres is met ditto concert.
Volgens mij is Pink live toch wel een van de betere zangeressen... in ieder geval beter dan die zingende paraplu van een Rhiannaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer het ' girlpower' idee is, niet haar zangkwaliteiten
of amy mcdonaldquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is Pink live toch wel een van de betere zangeressen... in ieder geval beter dan die zingende paraplu van een Rhianna
Pink is sowieso niet een van de betere zangeressen, maar beter dan Rihanna is het natuurlijk al snelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij is Pink live toch wel een van de betere zangeressen... in ieder geval beter dan die zingende paraplu van een Rhianna
Neuh, gewoon in deze directory kijken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier staat heel veel, maar dat wordt niet meer bijgewerkt blijkbaar. Nu zou je elke week deze moeten rippen.
En kijk nu nog eens naar de laatste uitzending die daar staatquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon in deze directory kijken.
Hint: MetMichiel is er alleen van maandag t/m donderdag, maar toch staan daar ook files van de vrijdag. Iemand enig idee welke show dat zou kunnen zijn?
Verdomd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
En kijk nu nog eens naar de laatste uitzending die daar staat
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Pink is sowieso niet een van de betere zangeressen, maar beter dan Rihanna is het natuurlijk al snel
Nou, ze laat trendy deuntjes maken en is kennelijk toch populair bij mensen die niet zoveel om muziek geven. Vreselijk nep. En dat we steeds nog wat van haar horen ligt meer aan 3FM. Bij sommige artiesten (die vaak wel wat kunnen) haken ze bij 1 single af en negeren alles wat daar na uitgebracht wordt volkomen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar ik vind haar live echt niet slecht, bovendien is het een zangeres met een flinke houdbaarheidsdatum. Ik had na die eerste paar singles echt gedacht dat je er nooit meer wat van zou horen maar ze gaat nu toch al heel wat jaren en albums mee... toch knap
Gaan we weer. Verwar je eigen smaak nou niet met een feit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, ze laat trendy deuntjes maken en is kennelijk toch populair bij mensen die niet zoveel om muziek geven. Vreselijk nep.
...
Ik vind dat ze toch wel over haar houdbaarheidsdatum heen is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar ik vind haar live echt niet slecht, bovendien is het een zangeres met een flinke houdbaarheidsdatum. Ik had na die eerste paar singles echt gedacht dat je er nooit meer wat van zou horen maar ze gaat nu toch al heel wat jaren en albums mee... toch knap
Ik vind het deuntje wel weer onwijs aanstekelijk... slim gedaan... ik ben het er wel mee eens dat ik 3FM liever wat anders hoor draaien maar da's een andere discussie....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik vind dat ze toch wel over haar houdbaarheidsdatum heen is.
Ik weet niet wat de meeste ervan vinden, maar haar huidige nummer vind ik toch wel zo ongeveer het slechtste wat ze ooit heeft gemaakt.
Jongen, doe 's normaal. "Pink" kun je toch niet serieus nemen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gaan we weer. Verwar je eigen smaak nou niet met een feit.
Ik vind er geen moer aan. Zo duidelijk?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jongen, doe 's normaal. "Pink" kun je toch niet serieus nemen?
Ik kan haar wel serieus 'nemen', maar da's een ander verhaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jongen, doe 's normaal. "Pink" kun je toch niet serieus nemen?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kan haar wel serieus 'nemen', maar da's een ander verhaal
Ow, ik had haar nog nooit op anatomische correctheid gecheckedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:54 schreef cosmick het volgende:
[..]. Mwah, ik vind haar een groot hoofd hebben en ze heeft ook nauwelijks een nek.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
* DiedjeeJ meldt zich in deze oase van rust.
TT --> Request. Oorzaak --> Gevolg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Verrassende request in een programma met Veenstra.
Lovely indeed.quote:
Met de boot vanaf IJmuiden? Da's leuk!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:52 schreef Brennel het volgende:
* Brennel gaat in november/december een 3-daagse minicruise naar Newcastle doen![]()
![]()
Leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:52 schreef Brennel het volgende:
* Brennel gaat in november/december een 3-daagse minicruise naar Newcastle doen![]()
![]()
Dan slaap ik nog... Maar ik zou zeggen, stuur eens een mailtje naar Domien!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:06 schreef Mattt het volgende:
Altijd als ik s'ochtends rond half 6 in de auto rij, hoor ik altijd een ultra relax lounge muziekje.
Iemand enig idee ?
Hoe ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog... Maar ik zou zeggen, stuur eens een mailtje naar Domien!
domien@3fm.nl, zo makkelijk is het.quote:
vanuit IJmuiden zekerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:52 schreef Brennel het volgende:
![]()
Inderdaad ja! En net als de voorgaande jaren komen mijn grootouders ook dit jaar weer precies in dat weekend naar Nederland. Alsof ze het er om doen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Nog maar 18 nachtjes slapen en de stoomboot komt over the hill
En telkens maar weer zichzelf afvragen waarom al die kinderen op ze staan te wachten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Inderdaad ja! En net als de voorgaande jaren komen mijn grootouders ook dit jaar weer precies in dat weekend naar Nederland. Alsof ze het er om doen...
Heb je hem weer... Hoe lang moet die verlofperiode wel niet gaan duren?!quote:
Ik ben Marc, aangenaam. Je bent hier voor het eerst?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Ik hier? Ik heb een deja-vu...
Yepquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben Marc, aangenaam. Je bent hier voor het eerst?
We doen hier alles behalve 3FM luisteren. Vooral niet tussen 19 en 22 want dan zit er zo'n vage badeend die denkt dat ie leuk is radio te maken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:20 schreef MichielV het volgende:
[..]
Yep
Wie zijn jullie allemaal en wat is de bedoeling precies?
Hey Meneer Veenstraquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:17 schreef MichielV het volgende:
Ik hier? Ik heb een deja-vu...
Hoi, ik ben Sersjee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:20 schreef MichielV het volgende:
[..]
Yep
Wie zijn jullie allemaal en wat is de bedoeling precies?
Venema.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Sersjee.![]()
Wat de bedoeling is? Beetje zeuren over de muziekkeuze en de dj's. Vooral die ene, hoe heet ie ook alweer? Kan er echt even niet opkomen...
Die ja! Wat een halve is dat.quote:
Oh. Volgens mij heb ik die vage gast wel 's op de radio gehoord. Die gek denkt dat 't elke dag feest is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We doen hier alles behalve 3FM luisteren. Vooral niet tussen 19 en 22 want dan zit er zo'n vage badeend die denkt dat ie leuk is radio te maken.
Ik zie 'm wel. Maar of ik daar nou vrolijk van moet worden..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Uw webicon doet het overigens niet meer, die verwijst naar http://michielveenstra.nl/media/db_images/original/42566.jpg wat niet meer bestaat
Waarschijnlijk kijk jij dan naar de uploadiconquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zie 'm wel. Maar of ik daar nou vrolijk van moet worden..
Tnx, meteen ff aangepast.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hey Meneer Veenstra
Uw webicon doet het overigens niet meer, die verwijst naar http://michielveenstra.nl/media/db_images/original/42566.jpg wat niet meer bestaat
Ik zie 't nu ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kijk jij dan naar de uploadicon
Al heeft Michiel inmiddels z'n webicon ook weer gefixed zie ik
De tuning knop van m'n radio zit vast en ik heb geen geld voor een nieuwequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tnx, meteen ff aangepast.
Maar wat een rare hobby dan, beetje naar zo'n hals luisteren
Erg raar inderdaad. Er is nu eenmaal niks beters te horen op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Erg raar inderdaad. Er is nu eenmaal niks beters te horen op dit tijdstip.![]()
Anders had ik 't wel geweten.
We doen het ook niet graag, maar ja, iemand moet het doen hè?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:28 schreef MichielV het volgende:
Naar de webcam kijken is wel leuk. Daar loopt één of andere chick in de studio rond.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Tnx, meteen ff aangepast.
Diep respect voor jou... Maar ja, de huur/hypotheek moet ook betaald worden, hè.quote:
Ach, wie leest dit nou?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:35 schreef Broekie het volgende:
Maar dat mag ie absoluut niet weten natuurlijk...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naar de webcam kijken is wel leuk. Daar loopt één of andere chick in de studio rond.
Je bent zeker ook erg druk met 't solliciteren voor 'n andere baan. Ik wens je veel succes daarmee.quote:
Bah! Waar? Wie?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naar de webcam kijken is wel leuk. Daar loopt één of andere chick in de studio rond.
Nou, inderdaad!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:38 schreef on_air het volgende:
My sign is vital, my hands are cold.
KOUD HE?!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nou, inderdaad!
Goeieavond mensen!
Ik heb weer internet int nieuwe huisje
Op welk peron staat ie dan? Mij is niets opgevallen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:42 schreef Jannekje7 het volgende:
OH, trouwens!
Ik liep gister op station Tilburg, en zag iets geels op een hoge paal staan. Ik had echter haast en besteedde er niet veel aandacht aan.
Vanmorgen liep ik er weer langs, en wat bleek? Daar boven op die paal stond een prachtige Met Michiel in Bad Eend!
kHeb m netjes laten staan, vind het veel te leuk dat-ie er al 2 dagen staat
En ooit, ooit zal ik er zelf één bemachtigen!
Perron 3/4.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:45 schreef toma het volgende:
[..]
Op welk peron staat ie dan? Mij is niets opgevallen?
Bij mij doet FOK! ineens weer heel traag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat ist hier rustig trouwens...?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Perron 3/4.
Vlak voor de trappen waar ze aan t werk zijn. Daar staan van die grote gele borden en daarnaast staat een hele hoge paal. Hoe ze die eend er op hebben gekregen, geen idee..!
Ik heb t op de foto gezet met mn telefoon, maar krijg die foto's niet op de computer, ben er nog niet achter hoe de bluetooth op mn flaptop werkt (als-ie t al heeft...).
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij mij doet FOK! ineens weer heel traag.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Qua weer niet, maar studietechnisch had ik weer een meevaller.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:55 schreef Jannekje7 het volgende:
It's a beautyfull day!
Zo beautiful vond ik 'm niet, veel te koud en te nat!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:55 schreef Jannekje7 het volgende:
It's a beautyfull day!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
De schitterende klanken van The Last Shadow Puppets, óf de geweerschoten van M.I.A..
![]()
De keuze is 'n stuk makkelijker vandaag.
Sneeuw? Ik heb alleen maar regen gezien hier. Er waren gisteren ergens onder Groningen wel flinke hagelbuien, hoorde ik vandaag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Hier in de buurt lag overal sneeuw op de auto's toen ik terug kwam van college
Sneeuw?! Hier alleen maar regen, volgens de buiten-thermometer was het een uurtje geleden 4 graden buiten (nu rond de 0).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Je hebt vast wel een bondgenoot in Annemic. Die kan misschien wel wat met haar borsten gaan wapperen om Human als MH te krijgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Michiel, vergeet je morgen niet om lekker door te drammen voor Human als nieuwe MH?
Uhuquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met de boot vanaf IJmuiden? Da's leuk!
waar kan ik stemmen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ze heeft jullie stemmen wel nodig.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een bondgenoot in Annemic. Die kan misschien wel wat met haar borsten gaan wapperen om Human als MH te krijgen
Dit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef on_air het volgende:
HO!
Wat is het met de Melkweg? En hoe je erbij kunt zijn??
Ik mis het net geloof ik.
Ik niet weet. Ik weet zeker dat ik 't gemist heb.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef on_air het volgende:
HO!
lol, ik dacht dat het over de FF gingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
www.metmichiel.nl
Maar niet voor de Foo Fighters.
President's Night met Michiel en Eric. In de nacht van 4 op 5 november.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:16 schreef on_air het volgende:
HO!
Ik liep vanmiddag in een hagelbuiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Whehe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
Zeg, het slechte strandtentenseizoen is toch al lang en breed afgelopen?!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben net thuis met mn kaartjes voor Metallicaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Berg ze maar goed op, en raak ze niet kwijt.
klopt...alleen nog kaarten te winnen bij in MM en bij Ericquote:
Ik durf mijn winkansen nooit zo te testen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
klopt...alleen nog kaarten te winnen bij in MM en bij Eric
Iets zegt me dat je niet de eerste bent die beltquote:
denk je? t was zo een mutsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je niet de eerste bent die belt
Dan moet je niet vergeten dat ze daar liggen. Ik heb 'n verhaal gehoord van iemand die z'n kaarten in 'n boek in de boekenkast had opgeborgen. En ze jaren later pas weer vond..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik doe ze onder mn bed-matras
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan moet je niet vergeten dat ze daar liggen. Ik heb 'n verhaal gehoord van iemand die z'n kaarten in 'n boek in de boekenkast had opgeborgen. En ze jaren later pas weer vond..
Vooral de dag erna.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Bn gister trouwens naar een biercafé geweest met collega's. Leuk joh, al die verschillende soorten bier!
Ik krijg al pijn in m'n hoofd als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Bn gister trouwens naar een biercafé geweest met collega's. Leuk joh, al die verschillende soorten bier!
Nergens last van gehad!quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar was echt leuk, we hadden zo'n bui dat we elkaar vragen stelden als "wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan?" enzo. Echt hilarisch!
Beetje vreemd inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:44 schreef Sersjee het volgende:
"Het lijkt heel erg op de Arctic Monkeys, hè?" Euh, op de zang na dan, nee!
quote:
Hahahahaha!quote:
Bij mij op de opleiding nog wel!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Janne! wat bijzonder dat Dees daar solli doet...ze werkte toch bij een verzekering...naaajaaa
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand mij al gemist...![]()
Ik ben er ook niet echt, druk bezig..... Maar moest even kwijt dat ik mijn stem heb laten horen in de Single Strijd: Last Shadow Puppets
En wij maar doorposten omdat je zo graag het 1000e topic mee wilt maken voordat je naar Ierland vertrekt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben er ook niet echt, druk bezig..... Maar moest even kwijt dat ik mijn stem heb laten horen in de Single Strijd: Last Shadow Puppets
Ik heb het album al bijna letterlijk grijs gedraaid in de auto. (beste cd koop van het afgelopen jaar: En ja een echt heus album! )quote:
Hè? Wat? Wie? Waar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Zeg...niets budget! Zelf betaald!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
Is er dit jaar geen Halloween in Disneyland Parijs MetMichiel omdat het budget op is gegaan aan Michiel's reisje naar Disneyland in Anaheim?
indd, ik zat er gister nog aan te denken! hoe hard wij ons best voor je aan het doen warenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En wij maar doorposten omdat je zo graag het 1000e topic mee wilt maken voordat je naar Ierland vertrekt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En wij maar doorposten omdat je zo graag het 1000e topic mee wilt maken voordat je naar Ierland vertrekt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
indd, ik zat er gister nog aan te denken! hoe hard wij ons best voor je aan het doen waren![]()
moet wel meteen aan *sweet dreams* denken nu ik jou weer zie
Maar dat was niet het doelquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er heel wat budget nodig was om daar te komen
Bij mij wordt 'ie ook grijzer en grijzer. De extra tracks op de CDS en op de 7" zijn ook zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb het album al bijna letterlijk grijs gedraaid in de auto. (beste cd koop van het afgelopen jaar: En ja een echt heus album! )
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of de vrienden van Krezip met you be mine:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die van Krezip vind ik lang niet zo mooi als de *echte*
Ik mis dus nog een aantal songs, ook al heb ik het album... Hmmm - wordt toch ergens downloaden dan maar...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bij mij wordt 'ie ook grijzer en grijzer. De extra tracks op de CDS en op de 7" zijn ook zeker de moeite waard.
Bij Related Videos staan er ook nog wat.
Ik moet bij dit liedje altijd aan jou denkenquote:
Dat. Of kopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik mis dus nog een aantal songs, ook al heb ik het album... Hmmm - wordt toch ergens downloaden dan maar...
Zo'n beest ben ik niet, hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik moet bij dit liedje altijd aan jou denken
Zeker waar! En we hadden het ook nog eens heul erg verdiend! Op onze enige vrije en laatste dag van de tripquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat heb je ook aan het nuttige als je het niet met het aangename kunt combineren?
Wat heb ik gemist? Vonken??quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik moet bij dit liedje altijd aan jou denken
Singles.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die singles kopen. Of is er ergens een special edit versie van het album?
A dirty mind is a joy foreverquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Brennel het volgende:
![]()
Geen vonken nee, maar ik moet altijd aan DiedjeeJ denken omdat ik weet dat hij dat liedje zo mooi vindt.
Stelletje losgeslagen hormoonbommen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:18 schreef Brennel het volgende:![]()
Geen vonken nee, maar ik moet altijd aan DiedjeeJ denken omdat ik weet dat hij dat liedje zo mooi vindt.
Stelletje losgeslagen hormoonbommen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Dj is ook een beest natuurijk
quote:
Geen idee. Vraag 't ze zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan dat de dames hier zo'n indruk van je hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |